help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين يمكنك الحصول على الإرشادات و الاجابة على أسئلتك المتعلقه بكونكر هنا

قديم 04-26-2009, 11:02 AM   #1
_ghoost_
قهر جديد

الصورة الرمزية _ghoost_

_ghoost_ is on a distinguished road
Post مهمة جديدة للدي بي ؟

يا جماعه بصوا ده الموضوع.:
كان في واحد صحبي علي كونكر كان فقير زي حالاتي و مش لاقي حاجه و بعدين كان بيحاول يلاقي مكان يجيب منه دي بي.
جربنا مكان التعبان **** الدي بي اللي في البرد برده مستفدناش حاجه و لاقيناه بينزل ميتور... المهم مطولش عليكوا......
جه صاحبنا ده بقا لفله 123 احنا تروجن زي بعض لقيته جاب بدله سوبر +4 لفل 120 بلاك و كلوب سوبر +5 2 سوكيت 2 جيم سوبر و المشكلة انها داماج -1 و جاب ماجيك بوتل و جرمنت جود للك الاحمر ده يعني حياته اتقلبت
جيت سألته منييييييييييييييييييين قلي مبقلش لحد و قعد بقا يشرحهولي و يغيظ فيا قال ده مكان كبير في وحوش لو انت قتلتها كلها و معدش في ولا وحش بيطلع تروح تكلم الراجل ممكن يديك 1 دي بي او 2 او 3 او 4 او 5 او 6 و بيقول ادالي مره 10 يعني لفة دي بي انا عملت كده هو باين كان بيضحك عليا و يقول دي في الايبي عند سناك مان بس انا ملقتش.
ياريت اللي يعرفها ميبخلش علينا لانه هيفيد المنتدي كله و مش هننساله الجميل ده ابدا بس انا متهيألي ان مفيش حد يعرفها لانه قلي ولا واحد هناك...باااااااااااااااي يا احلي منتدي
قديم 04-26-2009, 12:10 PM   #2
||FaN†oM||
قهر جديد

الصورة الرمزية ||FaN†oM||

||FaN†oM|| is on a distinguished road

بص هو غالبا صاحبك دة معلش يعنى بيسَرح بيك وحش يوقع عشرة دى بى لية :d

واستنى حد من الخبراء يقولك

MY CharS

MR__MaRo0o Troj 130 To Archer 130 Retired {{my seller}}
||FaN†oM|| archer 115 Banned
||ExTreMe|| Water 125 To War 105 Retired
UnforgiveN|| Ninja 116 Banned
DelaveGa|| Ninja 130 To Goin T be Pure
~{F}^{U}^{S}~
||FaN†oM|| غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-26-2009, 12:27 PM   #3
_ghoost_
قهر جديد

الصورة الرمزية _ghoost_

لا يا عم مش وحش بيوقع 10 دي بي مكنش حد غلب بص انت مفهمتنيش دي زي كويسته في وحوش في قوضه كبيره بتموت الوحوش دي كلهااااااااااا لحد لما مفيش ولا وحش يطلع تروح تكلم الراجل يديلك جايزتك..
قديم 04-26-2009, 12:46 PM   #4
fares15
Banned

fares15 is on a distinguished road

هو فيه شىء مشابه

ولكن بالتاكيد كلامه عن عشر ديبهات او خمسه او اتنين او واحده حتى مؤكده خطأ

مهمة داخل البيرد عبارة عن جزر بتعديها كلها وفى النهايه بتوصل لكنج الجزر بتقتله

ممكن يوقع ميتور او دى بى او ايتم كويس

المهمة مشروحه بالقسم العام

فقط ابحث عنها
fares15 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-26-2009, 01:04 PM   #5
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

زى ما قال fares15 مفيش كوست فى كونكر كلها بتديك دى بى الا فقط الوحش **** الحرب و مهمة الفار دى ممكن تضرب معاك فى مرة و تديك دى بى بدل الميتات و المون بوكس ممكن انت و حظك تفتح واحد تلاقى حتة سوكت...اليت سوكت او روفان سوكت او يونيك سوكت...غير اللى انا قلته انا و fares15 مفيش
انت بما انك تروجان اشتغل مون بوكس هتجيب فلوس حلوة اوى...انت ممكن تعمل 6 فى اليوم...ادخل و كل ارض جمع منها 6 و بعدين بدل التوكنات ورا بعض بالمون بوكس و بيع يا معلم..لكن غير كده مفيش اى كوست بتديك دى بى
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-26-2009, 01:29 PM   #6
_ghoost_
قهر جديد

الصورة الرمزية _ghoost_

طيب ازاي هو جاب الفلوس دي كلها بسرعه و تاور سوبر +4 1 سوكيت المشكله ان كل ده في 4 او 5 ايام و بيقول ليها مواعيد بيعلن عنها السستم...
و اخويا اللي بيقلي اعمل مون بوكس انا جربت اعملها بس لقتها ممله ممله ممله ممله و بتاخد وقت كتير اوييييييييييييييييييييييييييي.....
اعمل ايه بقا انا نفسي ابقا جامد زيه و الناس الجامده دي بتجيب فلوسها منين نفسي اعرف ياريت تفهموني ؟؟؟؟؟؟
قديم 04-26-2009, 11:45 PM   #7
العالمى الاصلى
قهر جديد

الصورة الرمزية العالمى الاصلى

العالمى الاصلى is on a distinguished road

انا كمان سمعت عن الحكاية دى بس واحد قالى انها بتكون الساعة 10 بتوقيت الصيفى لمصر يوم الثلاتاء والخميس بيقولو اننا نكلم الراجل اللى فوق خالص جوة مدينة الايب ستى وهيا ليها مراحل وبيقولى انها فعلا بيدينى ديبهات وواد تانى قالى ان ابن خالتو عملها ادتو سلاح سوبر بس انا مجربتهاش لانهم بيقولو انك لازم تكون فوق ليفل 110وانا دلوقتى 115 يعنى لسة ضعيف برضو وكمان استفى مش حلو
العالمى الاصلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 01:22 PM   #8
b00dy
قهر جديد

الصورة الرمزية b00dy

b00dy is on a distinguished road

بص يا سيدى
صاحبك ده مش بيسرح بيك ولا حاجة
هو قصده الحته اللى فيها وحوش الlord water و ال devil water هو فعلاً ساعات لما تقتل الديفيل ووتر بتنزل دى بى
وهو قصده عند الاسناك مان عشان انت بتروح المكان **** ارض الدى بى ده من الحته دى
Level \ 100

Class \ Ninja Master
b00dy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 01:25 PM   #9
ALBERNS
قهر فعال

الصورة الرمزية ALBERNS

ALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond reputeALBERNS has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ALBERNS

انا مرة دخلت المكان ال انتا بتقول عليه لقيت اكتر من 2000 وحش فى مكان صغير جداً و كان فى لاج , فطلعت علطول

بس انا معرفش حكاية الديبهات دى

اقتباس:
Account Name : ALBERNS
Server : Storm
Class : Рǚŗę۩ŇĬňĵą
Lvl : 125-131-132
Noble Rank : Lady

ThE HumaN By HiS BraiN NoT By HiS BodY Or HiS MuscleS
ALBERNS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 02:43 PM   #10
123
قهر نشيط

الصورة الرمزية 123

123 is on a distinguished road
السلام عليكم أن فهمت ده مهمة الديز اللى بتقتل الوحوش وبتديك حاجه بس انا معرفش المكان اللى كان فى 2000 وحش ياريت حد يقولينا
المهنة:محارب سيد
الميلاد:رامى-محارب
النقابة:Happy Ehe End
(فاصل)
الإسم:BAHAA2070
المستوى:82
المهنة:نينجا
النقابة:Happy Ehe End

باقة من أجمل مواضيعى:
(تحت الإنشاء)
123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 05:44 PM   #11
boody2100
Banned

boody2100 is an unknown quantity at this point

دي مهمة الريفند مون جييم يجي 5000000000000000000 مليون وحش حولين بعض انا بسكاتر واحده موته شويه وفضلت ماشي سكاتر لحححححححححد ما اداني حاجه اسمهاsnik hard
قلب الثعبان طلعت وخزنته في الخزنه اما الدي بي فيها وحش لازم التوتل باور بتاعتك اكبر من 200 :d
وربنا انا بضربه ب 1 بس
ده الي بيوقع كلين ووتر وفعلا بيجي الساعه 10 كدا هو مش بيسرح بيك اما 10 دي بي من كويسته كان كل السيفر فول سوبر +12 سكند ريبورن 2 سكوت سوبر دراجون جيم
boody2100 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-17-2009, 12:44 AM   #12
refat
قهر جديد

refat is on a distinguished road
Thumbs up رجل لا يعرف المستحيل

السلام عليكم اولا انا واحد= من لاعبى كونكر العربى بس لاحظت شئ فيها غريب ولا اقدر اوصفو بانو مميز غير انو لو حد تانى مكانى اتغاظ منو ليقول عليه نصب وحتيال ولعب بالناس كرمال تخصر فلوسها مش اكتر المهم انا حجزت من واحد مروحه سوبر فاخره واليوم كان معاد انى اخودها بصيت فى العناصر ملقتهاش فرحت للمصادر قولت يمكن على شانها ثمينه شيلها عندو كلمتو فتحلى العنا صر عندى بدى اعرف راحت فين المروحه انا ما سدقت انها تجينى من شاب كان اسمو احمر فين جيزتى انا بقه ولا هوا كلام فى الهوا وناس قلتلى مش هتقدر تخودها لانها عنصر مقيد بس كان مكتوب سيصادر ازا لم يتم تخليصه معاناها انو راح انا اخودها ازا ما راح الواد خلصها مش كده الكلام تمام لما روحت اخلصها ملقتهاش فى العناصر بدى اعرف شئ احنا بنلعب على شان نكسب ونتمتع فى اللعبه ولا على شان نخصر ودوبهم بيكتبو : عليك 10 نقاط قتل يعنى ليك المخصر وليهم المكسب رساله بوجها للجى ام لو ما تميزتو فى كول شئ فدعو التميز لشخص يستحق بيه مش شغلانه انا اضحى بنفسى واموت على شان شئ الاقى فى النهايه انى خصرت كول شئ والله الموفق فكرتونى بشئ كونت احب انى اسمعه من مراقب المنجم لا تضع العربه امام الحصان واهل الجشع اياديهم طويله واشياء مميزه كثيره فبرجو من الجى ام اللى الناس وانا بالاخص نقدرهم فى تعبهم ترجعولى المروحه او قيمتها من النقاط السى بى ولكم منى خالص الشكر والتقدير على حسن متا بعتكم اخوكم فى الله رفعت ارشر لسه جديد ميلاد من غير ولا مليم
refat غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-02-2010, 11:30 AM   #13
Sayler
قهر نشيط

Sayler is a glorious beacon of lightSayler is a glorious beacon of lightSayler is a glorious beacon of lightSayler is a glorious beacon of lightSayler is a glorious beacon of lightSayler is a glorious beacon of light

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة refat مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اولا انا واحد= من لاعبى كونكر العربى بس لاحظت شئ فيها غريب ولا اقدر اوصفو بانو مميز غير انو لو حد تانى مكانى اتغاظ منو ليقول عليه نصب وحتيال ولعب بالناس كرمال تخصر فلوسها مش اكتر المهم انا حجزت من واحد مروحه سوبر فاخره واليوم كان معاد انى اخودها بصيت فى العناصر ملقتهاش فرحت للمصادر قولت يمكن على شانها ثمينه شيلها عندو كلمتو فتحلى العنا صر عندى بدى اعرف راحت فين المروحه انا ما سدقت انها تجينى من شاب كان اسمو احمر فين جيزتى انا بقه ولا هوا كلام فى الهوا وناس قلتلى مش هتقدر تخودها لانها عنصر مقيد بس كان مكتوب سيصادر ازا لم يتم تخليصه معاناها انو راح انا اخودها ازا ما راح الواد خلصها مش كده الكلام تمام لما روحت اخلصها ملقتهاش فى العناصر بدى اعرف شئ احنا بنلعب على شان نكسب ونتمتع فى اللعبه ولا على شان نخصر ودوبهم بيكتبو : عليك 10 نقاط قتل يعنى ليك المخصر وليهم المكسب رساله بوجها للجى ام لو ما تميزتو فى كول شئ فدعو التميز لشخص يستحق بيه مش شغلانه انا اضحى بنفسى واموت على شان شئ الاقى فى النهايه انى خصرت كول شئ والله الموفق فكرتونى بشئ كونت احب انى اسمعه من مراقب المنجم لا تضع العربه امام الحصان واهل الجشع اياديهم طويله واشياء مميزه كثيره فبرجو من الجى ام اللى الناس وانا بالاخص نقدرهم فى تعبهم ترجعولى المروحه او قيمتها من النقاط السى بى ولكم منى خالص الشكر والتقدير على حسن متا بعتكم اخوكم فى الله رفعت ارشر لسه جديد ميلاد من غير ولا مليم
ههههههههههههههههههههههههه عندك حق
وانا كمان جبت سلاح راقى و تاج تروجان فاخر
وف الاخر مش لقيتهم اختفم

وبخصوص الدى بى انا روحت هناك ي شباب
وقتلت سيد الماء و شيطان الماء
وف الاخر اخد جايزه كبيره
احسن من كوره التنين
أخد ولاشى كنت بنقص من دمه 1
قاعد اضرب فى اكتر من ساعاااااااااااااااااات

ألعمـر : ( 20 سنـه )

الفئاه/ إرشـرٍ ريبوٍن محآرٍب سكند ريبوٍن إرشرـرٍ

Dr.Sayler

على بالي حبيبي
بليله البسلك الابيض
واصير ملكك والدنيا تشهد
وجيب منك انت طفلك انت متلك انت
Sayler غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-02-2010, 11:56 AM   #14
فهوودي
قهر جديد

الصورة الرمزية فهوودي

فهوودي is on a distinguished road

اخوي أنا اسمع ناس كثييير في كهف الجليد الثاني هو احياننا بيوقع دي بي انا اسمع الناس كثيير
فهوودي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-02-2010, 04:55 PM   #15
BaDbOy1995
قهر نشيط

BaDbOy1995 is on a distinguished road

انا فيحساتي وقع لي 2 دي بي مرة في الجليد2 ورة في ديز لما كل الناس التمت عليها :/ لحد ما اختفت
BaDbOy1995 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية