Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 02-25-2009, 12:11 AM   #1
LeaveMeAlone
قهر جديد

LeaveMeAlone is on a distinguished road
افتراضي اهم موضوع فى لعبه كونكير عايز استفتك تكون +12 خش وانتا هتعرف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته معلش يا جماعه والله كنت مصبح وكنت طرمان وانا بكتب الموضوع ده هتلاقوا كلام كتير فيه غلط بس معلش سمحوني

نبدا زى ماوعتكم مش هسيبكم غير لما تبقوا حاجه فى اللعبه دي عشان احنا المصريين والله احسن ناس فى اللعبه من غير فيزا كارد ولا حاجه اهم حاجه فى العبه دي انك تصبر وتعرف كل اسرار لعيتك تعرف ازاى تعمل فلوس وزى ما قلتلكم فى موضوعينى الى فاتوا ( ازاى تبقىالكنج فى سرفرك. وازاى تعمل ملاين من غير كريدت كارد)) فى كزا طريقه تعملوا بيها فلوس بس انتا تختار الشخصيه عندك اهم شخصيتين التروجن والاشر بدات بالتروجن هتعمل الاتى هتزيد لاخايت 120 ازا عايز توصل بسرعه اقولك انتا عادى فى البرد لاخايت 70 لو هتلبس فى يونيك وتعمل الكوستات بتاعتك لغاية 80 او 82 هنبتدى نعتمد على نفسنا ونعمل مهمه 12 كوست فرى يعنى كدا هنلبس كلابايه اليت ولبس وخوزه تروجن تبقى تفضل تضرب فى البرد هتجيب 90 وبعد كده هتزود لبس والخوزه +1 او +2 تسحب عل اللاب 1 لغاية 108 بعد كدا تطلع على 112 فى المايستل كاستل تزيد تجيب 110 تاخد الديبى تجيب لبس سوبر وتحط البس الاليت فيه هيبقى لبس سوبر +2 وبعدين تعيش فى 117 فى المايستبل كاستل برده هتجيب 120 مرتاح ويسلام لو تاخدلك 2 ضبل اكسبرينس وانتا مش تعبان هتعمل مهمه الدبل اكسبرينس الى بتظهر فى الاب والفونكس لما تيجى الساعه اى حاجه و15 وابقى اشرحها بالتفصيل جبت 120 هتعمل كوستاتك هتجيب 130 مرتاح تكون لبست كلابايه 120 فرى وخلال اللفلفه كنت هتعمل فلوس ازاى اجات بسيطه بالنسبالك تنزل الايتيم طيب وتلم حاجات +1 واليت وومكن تلاقى حاجات سوبر وميتات واكتر حته تلاقى فيها الاب بعد الدوامه

>> وانتا لما كنت فى اللاب 1 هتلاقى جواهر وميتات كتيره واسكاي توكن المهمه هتلاقى تمن كلابايه 1 سوكت تانيه سوبر كدا بيس يا مان قوى هتروح سياتك المون بوكس ومش هنلاقي شرح افضل من ده كوست سهله قوى هى هتبقى ممله وصعبه عليك بس لمل تتعود عليها هتلاقيها سهله قوى انتا طبعا هيبقى اتاكك ضعيف فهتعملك 9 او 10 مون بوكس فى اليوم يعنى ديبى ومتسكتش روح الاب3 وهتجيب سول توكن اعملك 10 او 15 فى اليوم يعنى ديبى كمان تعش كل يوم 10 مون بوكس + 15 سول توكن + مهمه الدبل اكسبيى رينس لو اتبقى وقت تعملك اميل ماركت ابن ناس وتبيع الحجات الى عملتها بالتروجن يعنى 10 مون بوكس تبدله بديبى و15 سول توكن بديبى تانيه وكرسي اللفلفه او الدبل اكبرينس تبيعه عادى وتخلى معاك فلوسه كدا انتا معاك دبيهات + فلوس تقعد تعمل الحكايه ديا لاخايت لما تجبلك كلابايه 2 سوكت وللبس اليت سوكت وخاتم سوبر هيزيد بقى نشاطنا ونعمل 20 مون بوكس فى اليوم يعنى 2 ديبى + سول توكن + الدبل اكسبرينس تجمع دبيهات فلوس الى هتبقى معاك خش بيها اللادى لك هتخسر فى الاول بس بعد كدا هتكسب حاجات خرافيا ممكن ايتيم +8 يعنى **** 35 40 ديبى واستونات +4 +5 +6 + منى باج يمكن تضرب وتكسب توب مانى باج عندى واحد صحبى لقى توب منى باج فيها 500

>>
مليون وفي حاجه مهمه لو معاك فلوس قليله اوعه تخش اللادي لك علشان تلاقي حاجه جامده لازم تكون بتخشها في اليوم مش اقل من 10 مرات المهم هتبدا اسفتاك تكون اليت + سوكت + كلابتين سوبر 2 سوكت جمات سوبر هنطور ونعمل 40 مون بوكس فى اليوم يعنى 4 ديبى + اللادى لك ونصيحه اعملك نوب قعدوا في ساعة الحط او اللي اسمها lucky time وسيبوا هو الى يخشلك لما تحب تخش هنعمل كل يوم 4 ديبى من المون بوكس هنلبس سوبر واحد سوكت هتعملك ارشر بقى تزوده لغاية 130 دوا تخليه يعيش فى الميت زون ومتعلش هم استفته هيبقى لابس هو قوس فرى وهاتله لبس يونيك سوكت لفل 120 جمايه دراجون وهيبقى لابس فول اليت فرى الباقى المهم تعمل ميتات كتير من الميت زون هتعمل اه بقى بالميتات هندى نوب الماركت 20 لفه ميته هيبدلهم بسهوله لاى حد فى الماركت بديبى ممكن تخليهم معاك او تفكها سبيس وتبيع27 سيبس هتكسبلك **** 5 مليون وتعمل كل يوم ميتات وتجيب ديبى وتفكها وشغال هتكسب نار وتعملك **** 10 تانى +20 تديها للنوب **** اللادى لك تديه يزود استف فى التون بميتات انا عندى واحده صحبتى ارشر لابسه السلسله والايرنج والجزمه 2 سوكت من الحكايا ديا انتا فى الاول مش هتعمل معاك حاجه بس هتفضل تعملها واديك هتشوف هتفتح سوكت واتنين من الحركه ديا كد يبقى معانا تروجن بيعمل 40 مون بوكس فى اليوم + ارشر بيعملك ميتات + نوب ماركت بيبع الى انتا هتعمله بالتروجن والارشر + نوب لاكى بيفتح سوكت من الماركت + اليدى لك هتفضل تشتغل كدا لاخايت لما تجيب استفه 2 سوكت على الاكل +5 هيتخير النظام نركن الارشر التروجن بقى هيتغير نشاطه هتروح على الوتير ديف طبعا انتا قوتك معديا 200 بكتير واتاكك بتعاع 29 30 الف هتعيش فى الوتر ديفل هتموت وحش **** الكليت وتير ( الوتير لورد ) هتعمل كلين وترات بخبى تعملك كل يوم 10 او 15 كلين وتير انى فى سرفرى ايجل ببتباع الواحده على 5 مليون وانات باعمل 10 فى اليوم يعنى هتعمل فى الاسبوع **** 350 مليون هتظبط نجيب استونات +6 وممكن برده تحول الكلين وتير لجوهره الريبورن الاول هتقولى ازاى هقولك تجيب الكلين وتير + 7 جواهر هتعمل جوهره الريبورن الاول تبيعها ببتاع 7 مليون يبقى تعمل كلين وتير وتبيع واستونت ريبورن الاول+ وحش 2 ديبى **** كل يوم الى بيظهر فى 3 مناطق وهبقى اشرح المهمه دي وتبيع كدا 100 100 هتلبس استفا +7 هتعمل وتر وتنزله تروجن وتنزله ارشر هيبقى معاك ارشر سكند + التروجن دا ولو عايز يبق معاك تروجن حلو سكند يبقى وتير ورير تروجن هتركن الارشر السكند دا شويه وهتشتغل بالتروجن تانى كلين وتير + جوهره الريبورن الاول + 2 ديبي بتاعت وحش الوتر ديفل هتعل استفا تانى 2 سوكت بس للوتتير بتاعك ويكون فيها رانيون جيم سوبر يبقى واتدى استفه التروجن بتاعك للارشر يبقى معاك ارشر 2 سوكت +7 دراجون جيم سوبر ووتير 2 سوكت رينبوا سوبر هيزيد هتنزل وتير فى ساعتين يعنى شوف كل ساعتين تعملك جمايا سوبر وديبى شوف بقى فى شهر هتعمل كام ديبى هنفض ل+ الاستف ونجى عند الفانا والتور بزات الفانا عشان اللاتاك كل هنفتح اول حاجه سوكت الاول بمهمه البلادا وتانى سوكت تجيب اسله سوبر عاديا وتفتح تانى سوكت وتجبلك فى كل واحد جميتين السوبر الجلورى وثندر كل الدبيهات الى هتعملها من الوتير + للفانا هتبقى بسهوله +12 وعند كدا هتقدر تجيب اكبر وحوش فى الماجيكات بضربه واحد بالاستجما وال 117 ف المايستل كاستل كزلك يعنى ممكن تنزلت الوتير فى ساعه تعملك فى اليوم 10 او 15 نوب يعنى دبيهات بخبى خلال شهر تكون استفتك +12 وبسهوله بعد كدا تشتغل لاخايت لما تبقى كنج **** السرفر بتاعك بعد كدا عايزك تسود اسمه كل يوم مش هيبقى وراك حاجه غبر البك يا جماعا انا واله تعبت قوى فى الموضوع دا ارجوا الردود
واي حد عاوز اي استفسار عن اي حاجه يكلمني يارت متنسوش الردود يلا سلام

الموضوع منقول للافاده

آخر تعديل بواسطة fares15 ، 02-25-2009 الساعة 11:54 AM
LeaveMeAlone غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-25-2009, 01:21 AM   #2
Shadow Hero
قهر جديد

الصورة الرمزية Shadow Hero

Shadow Hero is on a distinguished road

يريت تنسق الموضوع شوية عشان الكل يعرف يقراه
Shadow Hero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-25-2009, 02:57 AM   #3
Shadow Hero
قهر جديد

الصورة الرمزية Shadow Hero

Shadow Hero is on a distinguished road

اخيراً قريته
مشكووووووور علي الموضوع (ده قصة حياتك ده ولا ايه)
Shadow Hero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-25-2009, 03:08 AM   #4
THUNDERTOIST
قهر نشيط

الصورة الرمزية THUNDERTOIST

THUNDERTOIST is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى THUNDERTOIST إرسال رسالة عبر Skype إلى THUNDERTOIST

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة leavemealone مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
معلش يا جماعه والله كنت مصبح وكنت طرمان وانا بكتب الموضوع ده هتلاقوا كلام كتير فيه غلط بس معلش سمحوني
نبدا
زى ماوعتكم مش هسيبكم غير لما تبقوا حاجه فى اللعبه دي عشان احنا المصريين والله احسن ناس فى اللعبه من غير فيزا كارد ولا حاجه اهم حاجه فى العبه دي انك تصبر وتعرف كل اسرار لعيتك تعرف ازاى تعمل فلوس وزى ما قلتلكم فى موضوعينى الى فاتوا ( ازاى تبقى الكنج فى سرفرك . وازاى تعمل ملاين من غير كريدت كارد)) فى كزا طريقه تعملوا بيها فلوس بس انتا تختار الشخصيه عندك اهم شخصيتين التروجن والاشر بدات بالتروجن هتعمل الاتى هتزيد لاخايت 120 ازا عايز توصل بسرعه اقولك انتا عادى فى البرد لاخايت 70 لو هتلبس فى يونيك وتعمل الكوستات بتاعتك لغاية 80 او 82 هنبتدى نعتمد على نفسنا ونعمل مهمه 12 كوست فرى يعنى كدا هنلبس كلابايه اليت ولبس وخوزه تروجن تبقى تفضل تضرب فى البرد هتجيب 90 وبعد كده هتزود لبس والخوزه +1 او +2 تسحب عل اللاب 1 لغاية 108 بعد كدا تطلع على 112 فى المايستل كاستل تزيد تجيب 110 تاخد الديبى تجيب لبس سوبر وتحط البس الاليت فيه هيبقى لبس سوبر +2 وبعدين تعيش فى 117 فى المايستبل كاستل برده هتجيب 120 مرتاح ويسلام لو تاخدلك 2 ضبل اكسبرينس وانتا مش تعبان هتعمل مهمه الدبل اكسبرينس الى بتظهر فى الاب والفونكس لما تيجى الساعه اى حاجه و15 وابقى اشرحها بالتفصيل جبت 120 هتعمل كوستاتك هتجيب 130 مرتاح تكون لبست كلابايه 120 فرى وخلال اللفلفه كنت هتعمل فلوس ازاى اجات بسيطه بالنسبالك تنزل الايتيم طيب وتلم حاجات +1 واليت وومكن تلاقى حاجات سوبر وميتات واكتر حته تلاقى فيها الاب بعد الدوامه وانتا لما كنت فى اللاب 1 هتلاقى جواهر وميتات كتيره واسكاي توكن المهمه هتلاقى تمن كلابايه 1 سوكت تانيه سوبر كدا بيس يا مان قوى هتروح سياتك المون بوكس ومش هنلاقي شرح افضل من ده كوست سهله قوى هى هتبقى ممله وصعبه عليك بس لمل تتعود عليها هتلاقيها سهله قوى انتا طبعا هيبقى اتاكك ضعيف فهتعملك 9 او 10 مون بوكس فى اليوم يعنى ديبى ومتسكتش روح الاب3 وهتجيب سول توكن اعملك 10 او 15 فى اليوم يعنى ديبى كمان تعش كل يوم 10 مون بوكس + 15 سول توكن + مهمه الدبل اكسبيى رينس لو اتبقى وقت تعملك اميل ماركت ابن ناس وتبيع الحجات الى عملتها بالتروجن يعنى 10 مون بوكس تبدله بديبى و15 سول توكن بديبى تانيه وكرسي اللفلفه او الدبل اكبرينس تبيعه عادى وتخلى معاك فلوسه كدا انتا معاك دبيهات + فلوس تقعد تعمل الحكايه ديا لاخايت لما تجبلك كلابايه 2 سوكت وللبس اليت سوكت وخاتم سوبر هيزيد بقى نشاطنا ونعمل 20 مون بوكس فى اليوم يعنى 2 ديبى + سول توكن + الدبل اكسبرينس تجمع دبيهات فلوس الى هتبقى معاك خش بيها اللادى لك هتخسر فى الاول بس بعد كدا هتكسب حاجات خرافيا ممكن ايتيم +8 يعنى **** 35 40 ديبى واستونات +4 +5 +6 + منى باج يمكن تضرب وتكسب توب مانى باج عندى واحد صحبى لقى توب منى باج فيها 500 مليون وفي حاجه مهمه لو معاك فلوس قليله اوعه تخش اللادي لك علشان تلاقي حاجه جامده لازم تكون بتخشها في اليوم مش اقل من 10 مرات المهم هتبدا اسفتاك تكون اليت + سوكت + كلابتين سوبر 2 سوكت جمات سوبر هنطور ونعمل 40 مون بوكس فى اليوم يعنى 4 ديبى + اللادى لك ونصيحه اعملك نوب قعدوا في ساعة الحط او اللي اسمها lucky time وسيبوا هو الى يخشلك لما تحب تخش هنعمل كل يوم 4 ديبى من المون بوكس هنلبس سوبر واحد سوكت هتعملك ارشر بقى تزوده لغاية 130 دوا تخليه يعيش فى الميت زون ومتعلش هم استفته هيبقى لابس هو قوس فرى وهاتله لبس يونيك سوكت لفل 120 جمايه دراجون وهيبقى لابس فول اليت فرى الباقى المهم تعمل ميتات كتير من الميت زون هتعمل اه بقى بالميتات هندى نوب الماركت 20 لفه ميته هيبدلهم بسهوله لاى حد فى الماركت بديبى ممكن تخليهم معاك او تفكها سبيس وتبيع27 سيبس هتكسبلك **** 5 مليون وتعمل كل يوم ميتات وتجيب ديبى وتفكها وشغال هتكسب نار وتعملك **** 10 تانى +20 تديها للنوب **** اللادى لك تديه يزود استف فى التون بميتات انا عندى واحده صحبتى ارشر لابسه السلسله والايرنج والجزمه 2 سوكت من الحكايا ديا انتا فى الاول مش هتعمل معاك حاجه بس هتفضل تعملها واديك هتشوف هتفتح سوكت واتنين من الحركه ديا كد يبقى معانا تروجن بيعمل 40 مون بوكس فى اليوم + ارشر بيعملك ميتات + نوب ماركت بيبع الى انتا هتعمله بالتروجن والارشر + نوب لاكى بيفتح سوكت من الماركت + اليدى لك هتفضل تشتغل كدا لاخايت لما تجيب استفه 2 سوكت على الاكل +5 هيتخير النظام نركن الارشر التروجن بقى هيتغير نشاطه هتروح على الوتير ديف طبعا انتا قوتك معديا 200 بكتير واتاكك بتعاع 29 30 الف هتعيش فى الوتر ديفل هتموت وحش **** الكليت وتير ( الوتير لورد ) هتعمل كلين وترات بخبى تعملك كل يوم 10 او 15 كلين وتير انى فى سرفرى ايجل ببتباع الواحده على 5 مليون وانات باعمل 10 فى اليوم يعنى هتعمل فى الاسبوع **** 350 مليون هتظبط نجيب استونات +6 وممكن برده تحول الكلين وتير لجوهره الريبورن الاول هتقولى ازاى هقولك تجيب الكلين وتير + 7 جواهر هتعمل جوهره الريبورن الاول تبيعها ببتاع 7 مليون يبقى تعمل كلين وتير وتبيع واستونت ريبورن الاول+ وحش 2 ديبى **** كل يوم الى بيظهر فى 3 مناطق وهبقى اشرح المهمه دي وتبيع كدا 100 100 هتلبس استفا +7 هتعمل وتر وتنزله تروجن وتنزله ارشر هيبقى معاك ارشر سكند + التروجن دا ولو عايز يبق معاك تروجن حلو سكند يبقى وتير ورير تروجن هتركن الارشر السكند دا شويه وهتشتغل بالتروجن تانى كلين وتير + جوهره الريبورن الاول + 2 ديبي بتاعت وحش الوتر ديفل هتعل استفا تانى 2 سوكت بس للوتتير بتاعك ويكون فيها رانيون جيم سوبر يبقى واتدى استفه التروجن بتاعك للارشر يبقى معاك ارشر 2 سوكت +7 دراجون جيم سوبر ووتير 2 سوكت رينبوا سوبر هيزيد هتنزل وتير فى ساعتين يعنى شوف كل ساعتين تعملك جمايا سوبر وديبى شوف بقى فى شهر هتعمل كام ديبى هنفض ل+ الاستف ونجى عند الفانا والتور بزات الفانا عشان اللاتاك كل هنفتح اول حاجه سوكت الاول بمهمه البلادا وتانى سوكت تجيب اسله سوبر عاديا وتفتح تانى سوكت وتجبلك فى كل واحد جميتين السوبر الجلورى وثندر كل الدبيهات الى هتعملها من الوتير + للفانا هتبقى بسهوله +12 وعند كدا هتقدر تجيب اكبر وحوش فى الماجيكات بضربه واحد بالاستجما وال 117 ف المايستل كاستل كزلك يعنى ممكن تنزلت الوتير فى ساعه تعملك فى اليوم 10 او 15 نوب يعنى دبيهات بخبى خلال شهر تكون استفتك +12 وبسهوله بعد كدا تشتغل لاخايت لما تبقى كنج **** السرفر بتاعك بعد كدا عايزك تسود اسمه كل يوم مش هيبقى وراك حاجه غبر البك يا جماعا انا واله تعبت قوى فى الموضوع دا ارجوا الردود
واي حد عاوز اي استفسار عن اي حاجه يكلمني يارت متنسوش الردود يلا سلام :cool
:
لو سمحت مش المشرفين قالو محدش ينقل المواضيع من الموقع أللى أنت ناقل منه الموضوع ده طب حتى أكتب أنه منقول علشان مش يضيع تعب واحد على الفاضى

آخر تعديل بواسطة THUNDERTOIST ، 02-25-2009 الساعة 03:13 AM
THUNDERTOIST غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-25-2009, 03:17 AM   #5
LeaveMeAlone
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thundertoist مشاهدة المشاركة
لو سمحت مش المشرفين قالو محدش ينقل المواضيع من الموقع أللى أنت ناقل منه الموضوع ده طب حتى أكتب أنه منقول علشان مش يضيع تعب واحد على الفاضى
واللة حني لو نقلة المهم الشباب يستفيد ودي حاجة مش واحشة تقبلو مروري
قديم 02-25-2009, 03:18 AM   #6
LeaveMeAlone
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thundertoist مشاهدة المشاركة
واللة حني لو نقلة زي ما انتا بتقول المهم الشباب يستفيد ودي حاجة مش واحشة تقبلو مروري
قديم 02-25-2009, 04:25 AM   #7
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

طويب الموضوع كويس وفى عضو بيقول انو منقول طيب نسق الحوار وقول انو منقول وشكرا

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-25-2009, 09:44 AM   #8
latexrap
قهر نشيط

الصورة الرمزية latexrap

latexrap is on a distinguished road

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده موضوع تعبير ده
بس انا عارف المشكلة انك مصبح صح؟؟
خدلك استمورنينج كده يا مان و تعالي ظبط
برب
خليك كده تحرم عليك كل العيون والأفئده
تحرم عليك كل الدماء والاورده
وبريئه منك الف مدنه وكل جبهه ساجده
latexrap غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-25-2009, 10:44 AM   #9
LeaveMeAlone
قهر جديد

thnxxx alll
قديم 02-25-2009, 12:21 PM   #10
THUNDERTOIST
قهر نشيط

الصورة الرمزية THUNDERTOIST

THUNDERTOIST is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى THUNDERTOIST إرسال رسالة عبر Skype إلى THUNDERTOIST

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة latexrap مشاهدة المشاركة
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده موضوع تعبير ده
بس انا عارف المشكلة انك مصبح صح؟؟
خدلك استمورنينج كده يا مان و تعالي ظبط
برب
أللل
انتو أتعديتوا من القصص ألى بجيبها ولا أيه؟
قديم 02-25-2009, 01:27 PM   #11
ma7med
Banned

ma7med is on a distinguished road

موضوع كويس والله
و هو قال يا جماعة فى الاخر انه منقول
بس فعلا عايز تنسيق ظبته يا مان او اى مشرف يدخل يظبته
و على فكرة انت بتبالغ شوية قى الكلام
يعنى ازاى انزل رى بورن فى ساعة واحدة
ههههههههه انت هتعمل النوب و تعمل ريستاك و تشوف حد يديك ستج و تتنقل من مكان لمكان و تعمل البروموتيد و الحاجات دى فى ساعة لوحدها
انا استفت النوب كانت 1 سوكت و الارشر كان 1 سكوت كنت بنزله فى 7 8 ساعات
الناس الى كانت 2 سوكت
اقل حاجة 4 ساعات دة لو محدش جيه يرخم عليهم
الموضوع بسيط و بيبين ان اللعبة سهلة و بسيطة خالص للمبدأ
لكن يا جماعة انت هتعد اكتر من سنتين عشان تعمل الى مكتوب فى الموضوع دة
بس هى دى المتعة
فى ناس بقى تقلك انا اشترى كروت و اظبط سطف 1 سوكت و ابدأ من هنا و لما اوصل لل 2 سوكت +12 هابقى قادر انى اعمل فلوس بسهوله ساعتها ابقى ابيع الفلسو دى للناس الى لسه هتبدا زى بسعر قليل (اقل من الشركة )
و ابقى رجعت الفلوس الى انا دفعتها و متعبتش
بس كدة بيقتل متعة اللعبة
فا يا ريت يا جماعة الى عايز يشترى يشترى كروت من اللعبة مايشتريش فلوس او اى حاجة من جواه اللعبة
عشان الاميل ممكن يتقفل لو الجى ام سمع خبر :d
غير كدة شان محد يعمل كدة اللعبة تبقى مجرد تجارة او شغل
مش متعة
شكرا على الموضوع هو اه مش متنسق بس فيه نصايح كتير حلوة
ma7med غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-27-2009, 05:35 AM   #12
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THUNDERTOIST مشاهدة المشاركة
أللل
انتو أتعديتوا من القصص ألى بجيبها ولا أيه؟
اه و انا كمان اتعديت جالى صياعه فى المخيخ الاعور و كرشة نفس فى العمود الفقرى هههههههههههههههه حبيب قلبى او حبيب هارتى
بالنسبة لصاحب الموضوع.. كلام جميل و كلام معقول مقدرش اقول حاجة عنه...و هقولك برضه زى ما قال الجميع نــــــــسق الموضوع شوية... انت واخده Copy و Past ولا ايه
بس اقولك انا على حاجة من الاخر ؟
التروجان يشتغل مون بوكس و الارشر يشتغل ريبورنات...و الكوستات اللى بتدى فرى ايتم هتديك الاستف عشان تبتدى و دمتم ساليمن...و الاحسن من ده كله...المتاجرة فى الماركت...اشترى دى بى واحده تكسب 10 مجانا فى اقل من 4 ايام كمان و انت و شطارتك فى البيع و الشراء بأه...و صباح الصباح اللى جاى احسن من اللى راح هههههههه
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2009, 09:36 PM   #13
mohsha
قهر جديد

mohsha is on a distinguished road
Exclamation انت مش لوحدك فى السيرفر

طبعا موضوع صعب القراءة شوية، مش مهم، عرفت أفك رموزه أخيرا.
لكن المهم إن الكلام دة كله كأن الواحد عايش فى السيرفر لوحده، مافيش حد بيعمل بى كى عليك ولا أى حد بينافسك فى نفس المكان ولا حاجة.
دى أحلام العصافير انك تقدر تعمل كل دة بكل السهولة اللى الكاتب بيقول عليها. يعنى لازم يكون معاك ستاف +12 و 2 سوكيت سوبر علشان تقدر تعمل كل دة من غير ما تتقتل قبل ماتخلص اللى انت عاوزه.
أو فيه طريقة تانية، ممكن تلبس طاقية الإخفاء اللى كانت فى فيلم قديم عارفينه طبعا ودة يضمن لك ان ماحدش يشوفك وانت بتعمل كل الحاجات دى حتى الوحوش مش هاتشوفك ولا تضربك.
أقول ايه بس؟
كلام غير منطقى بالمرة، عموما هو موضوع طويل وصاحب الموضوع أكيد أخد وقت طويل فى كتابته، لكن ياريت يكون فيه اهتمام شوية ويحاول يقراه على الأقل مرة قبل ما يسجل الموضوع.

شكرا.

mohsha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-05-2010, 02:30 PM   #14
200ass200
قهر جديد

200ass200 is on a distinguished road

وايد حلو
وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
200ass200 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-05-2010, 03:20 PM   #15
selver
قهر جديد

الصورة الرمزية selver

selver is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى selver

الصراحه ما فهمت شي من هذا كله

ابي واحد يترجم بالعربيه الفصحه

الشخصيه : قديس ماء 130 - محارب-130-139 راهب و140ان شاء الله

السيرفر : قمر الزمان

احب اعطيكم اقتراحات واتمنى حل كل المشاكل حتى لا نكره اللعبه
مع تحياتي وخالص تمنياتي بالتوفيق للجميع

آخر تعديل بواسطة selver ، 07-05-2010 الساعة 03:21 PM سبب آخر: !!
selver غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية