قديم 06-17-2013, 02:18 AM   #106
tito01055
قهر جديد

tito01055 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yakuza مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اسم الشخصيه : Alexander®
سيرفر : المريخ

اسف ما عندى حساب بالمنتدى اخت حساب محمود اتكلم منه (gara)
فى البدايه انا قرات الكلام اللى روبن كاتبه واللى تيكوا كاتبه بس ما قراتش كل الردود بسبب ضغط الشغل

اللى تيكو يتكلم عنه بالحساب احكى اللى حصل بس مو بالتفصيل
اولا وقت انسرق الحساب من محمود كلمنى قالى البيانات اتغيرت والباص اتغير حتى حساب ياكوزا عن جد اول كلمه قولتها له اللى سرقك تيكوا فى البدايه ماكنش مصدق ان تيكوا يعمل كده قولتله طيب يا محمود كلمه خليه يديلك الايميل اللى كان عامل عليه الشخصيه اللى انت غيرته ( اقصد باص الايميل ) كلم تيكوا وقاله هات باص البريد القديم اكلم الاداره منه انت قوتله ماشى هادهولك بس عليه صور شخصيه هاتشلها وتديله الباص بعدين رجعت كلمته قولتله ده باص الايميل اتهكر والضامن كمان اتغير ( اظن الكلام ده حصل ؟
اللى حصل انك راسلت الاداره من البريد القديم اللى الحساب كان معمول عليه وبعتلهم البيانات القديمه افوى دليل معاك انك معاك باص البريد الاساسى وكلمات السر الاولى اللى الخاصه بالحساب واظن ماحدش يعرفها غيرك لما محمود راسل الاداره ططبعا مش معاه ادله قدك ان الحساب ده حسابه فى الاداره ردت عليه وقالت تم رجوع الحساب لمالكه الاساسى ... اظن محمود بعتلك الراساله دى لما جتله من الاداره ؟ وانت قولتلى انك شوفتها .
بعد كده قعدت تحلف وتحاول تبعد الشك عنك وقولتى محمود اللى عمل كده علشان ما يدنيش حقى قولتلك لو محمود عاوز ما يدلكش حقك هايعمل كده ليه فى شخصيته كان اقل حاجه قالك مالكش عندى حاجه وقبلها والله كان مكلمنى انه هاينزل هايرفع قطعتين +12 ويديلك حقك اللى ليك وقولتلك انا مصدق محمود فى كل اللى قاله قولتله حاجه واحده تخلينى اصدقك انك مش انت اللى سارق الحساب انك تدي لمحمود باص الايميل القديم بعدها قولتلى خليه يحلف ده كداب وهو اللى عامل كده وقولتلى على 3 حاجات اخليه يحلف عليهم ووقتها كلمتنى من حساب نوب [img][/img]

ووقتها كلمت محمود وحلف انه ما اخد حاجه وانك كداب فى كل كلمه قولتها .
بعد فتره لقيتك فاتح الشخصيه بس العتاد ماكنش فيها وقعدت اكلمك وقولت انت تيكوا تقولى ها مين تيكوا وقعدت تبضن فى كلامك تانى يوم كلمتك ووقتها انا اللى فتحت شخصيه gara وقولت للسيرفر كله انك حرامى وماحدش يتعامل معاك ومن وقتها وانت ماسك فى الكلمه دى وتقول شرطى ان ارجع العتاد انى اكتبلك ازاعه واعتذر فيها . سؤالى هنا انا غلط فى ايه انت مش فعلا حرامى وقولتلك اكتب ازاعه اقول ايه فيها او اعتذر اقول ايه . سكت مارضيت ترد
وبعدين كلمتك قولتى انا اتفقت مع بيبرس يجبلى الفلوس واديله العتاد وقولتلى ما تدخلش انت بقى كلامى مع بيبرس
ومحمود كلمنى وقالى انه جهزلك الفلوس وهايبعتها لبيبرس علشان تديله العتاد ويديك الفلوس رجعت قولت لا لازم محمود يجى مع بيبرس وبليد علشان اديله العتاد ويعتذر قولتلك هو شتمك فى وشك ولا كتب ازاعه قولتلى ازاعه قولتلك وقتها خلاص لو عاوز اعتذار يبقى زى ما شتم وتكتب ازاعه . وبعدين مش هو اللى شتم كان انا #00 . المهم هو كلمك تانى وقالك عملت ايه مع بيبرس قولتله بخصوص ايه قالك انك تقابله وترجع العتاد قولتله لا لازم تعتذرلى الاول قالك لا طبعا ازاى يعتذر وهو لسه ماخدش حقه قولتله خلاص تدينى حقى وتكتب ازاعه وبعد شهر اديك العتاد قالك لا طبعا ووقتها انت قفلت فى وشه السكه وانا لما كلمتك وقولتلك مش ناوى ترجع قولتلى لا لما يجيلى الاول قولتلك خلى العتاد معاك اشبع بيه بس يكفى انك مشهور فى السيرفر كله انك حرامى . وقولتلك لو انت ناوى تحل الموضوع ومش راضى تنزل لمحمود ولا هو هايرضى ينزلك قولتلك قابله عند بيبرس مكان وسيط بينك وبينه انت تضمنه وهو يضمنه اظن الكلام ده حصل وانت ماوفقتش . انت مخترع الموضوع ده كله من الاول وانت واخد الشخصيه من اول يوم ولو كنت ناوى تحل الموضوع كنت قابلته عند بيبرس بس انت ... ويكفى السب اللى بتشتمه والكلام اللى بتقوله وبعدين انت مش اقسمتلى بالله انك ما سرقت ولا تعرف اى حاجه عن حساب محمود ازاى بعد القسم ده بالله يطلع الحساب معاك ؟ راجع نفسك انت فى كلتا الحلتين خسران . وما اقدر اقولك غير ربنا يهديك بس لا تقسم بالله انك ماسويت شئ وفى الاخير انت اللى ورا كل شئ
بخصوص الصور اللى انت رافعها دى فيها ايه ..؟ ما دا فعلا حصل حتى انى لما قولتلك خليه يحلف على الحاجات دى قولتلى حلف بس فى حاجه قال انه مش فاكر او مش متأكد

تانى حاجه نسيت يوم ما كلمتك وقولتلك انى رجعت البريد يتاعى وقولتلك قول لـ جارا نتقابل انا وهو فى اى مكان ياخد البريد ويدينى حقى ويتعامل هو مع الاداره ورديت عليا قولتلى بيقولك خد لك الكاتانات بدل عتادك

باقى كلامك تافه يا جوز الست وصاحبك مردش على موضوعى خليه يرد على كلامى
tito01055 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-17-2013, 02:21 AM   #107
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxrobinxx مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم مثل ما توقعت سألت الي قلتلي اسألهم ومن كبار السيرفر معروفين باخلاقهم

باختصار تيكو كان ببيع حذاء قلادةوخاتم باختصار لا فيه قناع ولا فيه كاتنات مثل ما رد بالموضوع وهذا دليل ثاني على انو يكذب

انا ما فكرت ادخل الموضوع بس جاني الملل وحبيت اتسلى

انت مين احقد عليك ؟؟؟؟ هاكو دخل سيرفري وتعرف علي وتعرف على السالفة ويعرف انه بيدي حسابات +12 اقتلك بنفخة

ماني حاطك براسي انت كلك مجرد حرامي وحذرت منك لا اكثر

ثاني شي رح اسأل كل السيرفر الكل يعرف تيكو +6 وش يسوي بعتاد قارا +12

بس فالح سبني وما سبني حجج لاجل تحتفظ بعتاد الله يهديك تضيع اخرتها عشان لعبة حتى ما تفيدك بدنيا ولا اخرة ؟؟ الله يعين اصحاب العقول المريضة ويشفيها
روبن الخروف يقول ما فى قناع ولا كاتانات ولا بطيخ :d يا شيخ الراجل موجود بالمنتدى اسأله انت عجيب يا أدهم خليه يقول محصلش

انت شحات بيدك حسابات شاحتهم من اصحابهم عايش على الشحته

بالنسبه لـ هاكو برد عليه ناو
قديم 06-17-2013, 02:39 AM   #108
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haku مشاهدة المشاركة
تيكو...انت فى الاول قولت علينا انا و ربون هنود مبنفهمش ...و خلو جارا هو الى يدخل و يرد فى الموضوع

عايز اقولك ان قبل ما جارا يشارك فى الموضوع انا اتكلمت معاه فى التلفون ...وكذب نصف الكلام الى انت كاتبه

و كنت ناوي افضحك لان انت قولتنا منتكلمش ونساله ..و اديني سالته مثل ما قلت.

لاكن فوجئت ب جارا انه عايز يحل معاك الموضوع ب شكل سلمي ..و عفا الله عما سلف ..و يعطيك الفرصه ل اخر مرة الى تشيل من عليك شبهة انك حرامي

و انا ايضاً اعطيتك نفس الفرصه ...وقلت خلاص الموضوع اتقفل ...هتعطيله عتاده و هتاخد قطعتين +12 ..يعني كمان هتكون مستغله ...و فى نفس الوقت محدش هيقول عليك حرامي .

لاكن انت اثبتلنا كلنا انك حرامي ...و حرامي وسخ

انت لو مش حرامي فعلاً ترجع ل جارا حقه دلوقتي ...مش تقعد تلف و تدور

دلوقتي شخصية ريكاماروا انت الى بتلعب بيها و العتاد الى فيها حق جارا...يبقا ليش ما ترجع له العتاد دلوقتي ؟

هذا لانك شخص وسخ

و يكذاب جارا ما اشترى منك غير حذاء و قلاده و خاتم فقط .

انا سالت فى السرفر عنك قالو لي ..انك من اول السرفر و انت بتسب فى الازاعة شتائم وسخه

يعني سمعتك معروفه فى السرفر

حتى فى ناس مستغربه ازاي واحد زي جارا وثق بك و قبل انه يكون صديقك رغم سمعتك دي !!

و برغم سعمتك دي جارا وثق فيك و أمنك على عتاده ...على حسابه كله....شاف انك شخص محترم ..انت عارف يعني ايه وثق فيك ؟

يعني هو احترمك و شاف انك شخص جدير ب ثقته تلك ...جدير ب انك تكون راجل يأمنك على حسابه و عتاده يعني اعتبرك مثل اخوه.

و انت ردك على الاحسان هذا كان ايش ؟

انت عارف انت عملت ايه مع واحد اعزك 4 سنين كاملة !! ....هل بعد الثقه الى وثقها فيك ..هل هو يستاهل منك كده ؟

مهو ك لب زيك عمره ما هيعرف معنى الكلام دا

ك لب ايه ...طيب دا حتى الكلب مخلص ...انا عمري ما شفت ك لب خان صاحبه !!

يعني انت حتى محصلتش ك لب ....عرفت حقيقة نفسك ؟!

اذا كانت طعنة العدو تقتل مرة ...ف طعنة الصديق تقتل الف مرة

يخربيت ام كده على الصبح

اذا علمتك التجارب ألا تأمن اصدقائك ..... فأين تجد الأمان ؟

لما الصديق و الصاحب ...ما ينفع نأمن لهم ...طيب هنأمن ل مين ؟!

شايف الجزم الى زيك خلو الدنيا عامله الزاي !! ...هتفضلو طول عمركم جزم

بعدين اعتذار ايه الى انت عايزه يا جزمه

يعني حتى لو مشينا ب قصتك الغبيه و ان شخصيتك واحد سرقها ...يبقا الى كان بيلعب بيها فى الوقت دا حرامي ...و جارا او الكسندر مغلطش ...لان الى سرق ريكامارو اكيد حرامي ولا انته شايفه ايه؟ ..و الكسندر قال انه حرامي و محدش يتعامل معاه. يعني مغلطش.. و مش مطالب خالص انه يعتذر

و انا وضحتها هنا
http://bbs.arab.91.com/showpost.php?...0&postcount=68

المطالب انه يجيب دليل انت مش جارا ...لانك انت حالياً الى معاه عتاد جارا ...و السرفر كله عارف كدا

فلو عندك صور تكذب الكلام الى قالوه الكسندر و جارا جيبها ...غير كده هتفضل قدامنا كلنا حرامي

انا مش فى المريخ دخلت قرأت الموضوع و لقيتك حرامي

اى احد هيخش يشوف الموضوع هيقول عليك حرامي ....لاني لو لقيت الموضوع نزل هارفعه تاني ل غاية ما الناس كلهم يعرفو حقيقتك

من حق من المواقف الطريقه الى شفتها عندكم فى السرفر

ان روبن قتلك و كان لوحده فى ارض النقابه يوم الجمعه الصبح .... وانت بعديها كتبت ازاعه عايز مساعده لان ليو و واحد تاني (مش فاكر اسمه) عليك لوحدك

لاكن هو كان لوحده و مع معه احد

و الكلام هذا و انا موجود ...ههههههههههههههه يعني فى الحجات التافهه بردوا كذاب !!

انا شايفك حرامي ...روبن شايفك حرامي ...جارا و الكسندر شايفينك حرامي .

الى خلاا جارا يعمل عتاد +12...يخليه يعمل واحد تاني ..مفيش مشكله

لاكن معرفة الناس كنوز .....دلوقتي سرفر المريخ كله عارف انك شخص حرامي ...و ربنا يمهل و لا يهمل

يعني ربنا ما بسيب حق ابداً ممكن يمهل فتره من الوقت ...لاكن عمره ما يهمل فى حق احد

و اقسم ب رب الكعبه ان الحق هيجي هيجي ل جارا ...لو مجالوش فى الدنيا هيجي فى الاخره ..لاكن حقه هياخده

منك يعني هياخده منك ...و زي ما قال روبن خسرت الدنيا و الاخره ...فى الدنيا عايش حرامي ..و فى الاخره هتشوف

ايه الى هيحصلك .

اولا حل الموضوع زى ما قولت من الاول وللمره الالف ييجى ليا ويفتح حسابه يعتزر ويدينى حقى وياخد حقه ويتوكل على الله والكلام ده نهائى غير كده مش هقول

بالنسبه لنقطة انك اتكلمت معاه فـ التليفون يا حامى الوطن وكذب نص الكلام اللى انا كتبته مقالش فى المنتدى انه محصلش ليه . :d :d ؟

موضوع اخد قطعتين دى عندها .. انا كمان مره بقول الاعتزار الاول ييجى زى الشاطر كده يعتزر وياخد حقه ويدينى حقه ومع نفسه بعدها

بالنسبه انى شخص وسخ لانى رديت عليكـ فـ أصبحتـ وسخ يا اللى انت مش من المريخ ومهتم جداً بالموضوع خدام مأجور أكيد هنعرفكـ وومكن تكون صاحب الشحات او الأكيد صاحبه

بخصوص صور الكسندر الكلام اللى فيها طبيعى جداً الراجل بيسألنى وكنت بجاوب عليه حتى كان عايز قطعه +12 :d

بالنسبه للموقف الطريف اللى تحكى عنه بحكيه لك انا

رحت الساحه قتلت كارما مرتين ورحت ارض النقابه قتلت روبن 5 مرات وفجأه جا هجران وموهسو وجيفارا وكارما

كتبت ازاعه اضحك عليهم انهم ينادوا هجران يلحقهم منى بدك صوره.. ؟ عنجد موقف طريف بعدين روبن كان معه حاوى ام هيت اقتله تحييه ووصمه ودرع سماوى واقتله .... الخ

وقولت له لا اشوفك برا التووأم بعدين ما صدقنى راح كهف 2 أخذ نصل من الصدمه كان يهرب وهو ميت من الحواه اللى بنقابته يخاف حد يحييه واقتله تانى بالاخير احياء بالصحراء :d تبى صوره .؟

الحين عرفت انكم عصابه طقم نصابين هههههههههههه يعنى حد يطبل والتانى يلحن وعيش

ولو كل الكون شايف انى حرامى ,, الحمد لله انا امام رب العالمين مش حرامى ولا نصاب الراجل نصب عليا لمدة 5 شهور والاداره رجعتلى العتاد والشخصيه وبعتت له تعالا سلم واستلم وكان الموضوع ماشى فل
جا الخروف صاحبه شتم وقولت له تعتزر قبل اى حاجه واتفقنا على يوم 15 مايو ويوم 10 اتصل قال مش معتزر الال لما اخد وكمان مش عارف بعتلك حقك نصاااااااااااااب كبير ياكوزا خبره عالميه وسيف موجود وبيبرس وتاتا وبليد موجودين

الحرام لا يدوم

وانا لسه عند كلامى تعالا وافتح حسابك اعتزر والموضوع منهى دا كان شرطى ووقت ما تفكر يا أهلا وسهلا ومسمعش صوت اى خروف سواء
الشحات او الخدام او جوز الست
قديم 06-17-2013, 02:41 AM   #109
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل مشاهدة المشاركة
انا لو مكان تيكو

اسكت خالص من اول مادخلت انت يااحمد

دا انت جالس تضرب على الجرح

واعرف انه لو انت استلمت قضية او حكاية مستحيل تطير إلا وانت مخلص عليها

بتمناك تكون فيصل ( أبو سالم )

لو انت صدقنى ما بسمع لك صوت
قديم 06-17-2013, 04:12 AM   #110
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

xXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito01055 مشاهدة المشاركة
روبن الخروف يقول ما فى قناع ولا كاتانات ولا بطيخ :d يا شيخ الراجل موجود بالمنتدى اسأله انت عجيب يا أدهم خليه يقول محصلش

انت شحات بيدك حسابات شاحتهم من اصحابهم عايش على الشحته

بالنسبه لـ هاكو برد عليه ناو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سألته ونفس الجواب وماتركس وكله يأكد انه كان بيشتري قلادة واشياء مثل كذا

من اول لاسمع جوابهم ما يدخل المنطق هو +12 وبيشتري عتاد نينجا +6 اصلا عتاد النينجا مرمي بالسوق بسعر رخيص

الكاتنا من فترة اشوف واحد يبيع ب1500 كاتنا 160 +6 لو يبي اشترا من المتاجر ارخص من الي تقوله يا بو 86 الف سي بي

مشكلة ما فيه احد يشهد معك ولا احد يتكلم غيرك بعد كل الادلة ضدك بعد الي يشهدون معنا يا كثرهم

وكل من شهد معك صاحب الشحات او مدري شنو هاكو دخلت سيرفره وعرفته فيه ما هو معنا من الاساس الا اذا بتحلف انه يلعب معنا شي ثاني نخليه يجيب لك صورة حسابه

الحين يترك كل كلامي ويعلق على الي قلته عن هاكو يترك الي مثل السم على قلبه ويلف ويدور ويروح للاشياء الي يقدر يرد عليها ولا رد مرة بشي منطقي كلها تناقضات ما تدخل العقل

حتى اسلوبك قذر ادعية بالاذاعة وسب بالهمس ههههههههههههه

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"
مستوى : 140
سيرفر الفضائين : المريخ
النقابة : ChAoS
قمة المتعة ~~ عندما أرى اعدائي ~~ والقهر يأكلهم ~~ موهاهاهاها

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~

آخر تعديل بواسطة xXRobinXx ، 06-17-2013 الساعة 05:19 AM
xXRobinXx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-17-2013, 05:56 AM   #111
فيصل
قهر جديد

الصورة الرمزية فيصل

فيصل is on a distinguished road

اقتباس:
بتمناك تكون فيصل ( أبو سالم )

لو انت صدقنى ما بسمع لك صوت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اللهم لا تعمي ابصارنا ولا بصيرتنا

في التوقيع كاتب لك : الشادي

تجي تقولي فيصل ابو سالم

عموما انا الشادي ~ عاشق الجنان

المشرف السابق هنا

غير متواجد

للتواصل :
التويتر :
Dr.Shady
فيس بوك :
.facebook.com/Dr.ALSHADY
فيصل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-17-2013, 06:42 AM   #112
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxrobinxx مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سألته ونفس الجواب وماتركس وكله يأكد انه كان بيشتري قلادة واشياء مثل كذا

من اول لاسمع جوابهم ما يدخل المنطق هو +12 وبيشتري عتاد نينجا +6 اصلا عتاد النينجا مرمي بالسوق بسعر رخيص

الكاتنا من فترة اشوف واحد يبيع ب1500 كاتنا 160 +6 لو يبي اشترا من المتاجر ارخص من الي تقوله يا بو 86 الف سي بي

مشكلة ما فيه احد يشهد معك ولا احد يتكلم غيرك بعد كل الادلة ضدك بعد الي يشهدون معنا يا كثرهم

وكل من شهد معك صاحب الشحات او مدري شنو هاكو دخلت سيرفره وعرفته فيه ما هو معنا من الاساس الا اذا بتحلف انه يلعب معنا شي ثاني نخليه يجيب لك صورة حسابه

الحين يترك كل كلامي ويعلق على الي قلته عن هاكو يترك الي مثل السم على قلبه ويلف ويدور ويروح للاشياء الي يقدر يرد عليها ولا رد مرة بشي منطقي كلها تناقضات ما تدخل العقل

حتى اسلوبك قذر ادعية بالاذاعة وسب بالهمس ههههههههههههه

يا حقود يا اعمى البصيره خلى جارا يقول انه ما اخد منى لا قناع ولا كتانات ولا بطيخ خليه يقول بس انه اخد الخاتم والقلاده والحذاء خخخخخخخخخخخخخخ

فى الاول قولت ازاى يكون واحد معاه عتاد +12 ويشترى عتاد +6و7و8 ولما دخل هو وقال هبعتلك حقك وشك بقى فى الارض فـ حبيت تداريها فقولت اخد قناع وخاتم وقلاده بس وبكره هيدخل يقول لا اخدت العتاد اللى هو بيقول عليه بالاخير خروف ما يعرف شئ غير حقد ما الومك وصفت تهجينك من قبل :d

بالعقل واحد ومش من السيرفر متم جدا بالموضوع لدرجه انه بيدور على ارقام الناس ويتصل عليها هههه هيا خذ الكلام ده عندها يا ريس

اه فى ناس لازم يترد عليها كده بمعنى اصح لازم ارد على حقارتك بحقاره اكثر منها

ربنا يكتر من خدامينك
قديم 06-17-2013, 06:50 AM   #113
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اللهم لا تعمي ابصارنا ولا بصيرتنا

في التوقيع كاتب لك : الشادي

تجي تقولي فيصل ابو سالم

عموما انا الشادي ~ عاشق الجنان

المشرف السابق هنا

اللهم قوى ايمانك يا شيخ شادى يا عاشق

بس هبص على توقعيك أنا ليه ..؟
قديم 06-17-2013, 07:07 AM   #114
тōҝҹ
قهر جديد

الصورة الرمزية тōҝҹ

тōҝҹ is on a distinguished road

تففاهه .. ~
قديم 06-17-2013, 07:12 AM   #115
فيصل
قهر جديد

الصورة الرمزية فيصل

اقتباس:
اللهم قوى ايمانك يا شيخ شادى يا عاشق

بس هبص على توقعيك أنا ليه ..؟

شكلي راح ادخل الحوار الطيب وافضح فيك ياحبوب

التوقيع يا امعه

تقراء فيه مكتوب الشادي

حوارات اطفال الحضانه دي تسيبها في بيتك ، لما تكون اعمئ وتقول ابو سالم والتوقيع مكتوب الشادي

يبقي الله يشفيك

غير متواجد

للتواصل :
التويتر :
Dr.Shady
فيس بوك :
.facebook.com/Dr.ALSHADY
قديم 06-17-2013, 07:19 AM   #116
فيصل
قهر جديد

الصورة الرمزية فيصل

اقتباس:

يا حقود يا اعمى البصيره خلى جارا يقول انه ما اخد منى لا قناع ولا كتانات ولا بطيخ خليه يقول بس انه اخد الخاتم والقلاده والحذاء خخخخخخخخخخخخخخ

فى الاول قولت ازاى يكون واحد معاه عتاد +12 ويشترى عتاد +6و7و8 ولما دخل هو وقال هبعتلك حقك وشك بقى فى الارض فـ حبيت تداريها فقولت اخد قناع وخاتم وقلاده بس وبكره هيدخل يقول لا اخدت العتاد اللى هو بيقول عليه بالاخير خروف ما يعرف شئ غير حقد ما الومك وصفت تهجينك من قبل :d

بالعقل واحد ومش من السيرفر متم جدا بالموضوع لدرجه انه بيدور على ارقام الناس ويتصل عليها هههه هيا خذ الكلام ده عندها يا ريس

اه فى ناس لازم يترد عليها كده بمعنى اصح لازم ارد على حقارتك بحقاره اكثر منها

ربنا يكتر من خدامينك
كثرة الشتائم تدل على قلة التدبير

بعد ماشاهدت الحوار كامل

انا متاكد انك حرامي VIP يعني مع مرتبه الشرف

وحتئ لو ماشاهدت الموضوع

روبن من الاعضاء الي شهد لهم المنتدى بالصدق والثقافة والادب
وهاكو ايضاً من الاعضاء اصحاب الثقه العاليه والثقافة والادب الطيب

لكن انت ماذا ؟!
ومن ؟!
عندما تتهم الناس انهم عبيد فاتاكد ان واقعك هو انك مجرد عبد تافه

كل انسان يرئ الناس بعين طبعه

اي يرئ الناس مثله

اسمح لي ايها العبد الوضيع

لا ترمي الناس بالحجاره وتنسئ نفسك

كتابتك تخلو من الادب !!
وتوحي لنا بضحالة تفكيرك !!

ولم يرد في كتب العرب والعجم سوئ ان العبيد هم من يفتقرون للفكر والثقافة

غير متواجد

للتواصل :
التويتر :
Dr.Shady
فيس بوك :
.facebook.com/Dr.ALSHADY
قديم 06-17-2013, 08:10 AM   #117
tito01055
قهر جديد

اقتباس:

شكلي راح ادخل الحوار الطيب وافضح فيك ياحبوب

التوقيع يا امعه

تقراء فيه مكتوب الشادي

حوارات اطفال الحضانه دي تسيبها في بيتك ، لما تكون اعمئ وتقول ابو سالم والتوقيع مكتوب الشادي

يبقي الله يشفيك

واضح من ردك انك شخص متربى الله يزيدك
قديم 06-17-2013, 08:14 AM   #118
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
كثرة الشتائم تدل على قلة التدبير

بعد ماشاهدت الحوار كامل

انا متاكد انك حرامي vip يعني مع مرتبه الشرف

وحتئ لو ماشاهدت الموضوع

روبن من الاعضاء الي شهد لهم المنتدى بالصدق والثقافة والادب
وهاكو ايضاً من الاعضاء اصحاب الثقه العاليه والثقافة والادب الطيب

لكن انت ماذا ؟!
ومن ؟!

كل انسان يرئ الناس بعين طبعه

اي يرئ الناس مثله

لا ترمي الناس بالحجاره وتنسئ نفسك

كتابتك تخلو من الادب !!
وتوحي لنا بضحالة تفكيرك !!

ولم يرد في كتب العرب والعجم سوئ ان العبيد هم من يفتقرون للفكر والثقافة

والله الرد عليكـ أكبر إهانهـ

واضح انك اعمى البصيره لانكـ مشوفتش الشتيمه اللى كانت فوق
.................................................. ......................

.................................................. ..........................

كده يبقا انت وصفتنى بعبد وكنت بتقول اللى يتهم حد بانه عبد فـ واقعه انه مجدر عبد تافه:d

مبروك عليك اللقب الجديد
قديم 06-17-2013, 11:06 AM   #119
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

Haku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond repute

براااااااااااااااااااااااااافو برااااااااااااااااااااااااافو براااااااااااااااااافو ....... يا تيكو

شباب و اعضاء المنتدى الكرام ...بجد لازم نصفق ل تيكو تصفيق حاار الان

و الى ما بيصفق منكم .....ما اقوله غير ربنا يسامحه

يلا مع بعض واحد اثنين ثلاثه

شباب تيكو هذا طلع تقى جداً

ههههههههههه ايه مالكم استغرتبو ليه ...انا عارف انكم مش مصدقين بس حالوا تصدقه

و يستحق اننا نسقفله كمان تسقيفه

الكل مستغرب شو سالفه الى بسويه ...لا تقلقو بحكي لكم كل شىء

جارا امس فى الهاتف اعطاني الاسم و الباص حقه فى الفيس بووك

اوه اوه سوري تيكو ...نسيت انك مكذبني و تقول انى كذاب ما كلمت جارا على الهاتف

طيب كيف جبت الاسم و الباص شاب .......... ممممممممممم اعتقد العصفوره حقت جارا سافرت لي من شرم الشيخ الى القاهره ...و جابت لي البينات

ههههههههههههههههههههههه ...مهو شخص غبي و مش مصدق هنعمل معاه ايه

يبقا ناخده على قد عقله

المهم جارا فى التلفون قالي خد الفيس حقي لاني عايزك تشوف محمد طاهر هذا كيف انه شخص منافق

قلت له اوك ... واخدت الفيس حقه

دخلت على الفيس بوك و على صفحة محمد طاهر او (تيكو) لقيت

http://im31.gulfup.com/8Vci9.bmp

http://im40.gulfup.com/l032M.bmp

لقيت انه شخص تقي جداً يخااف ربنا

حاطط ايات قرانيه و تفسير ..عايز اقولكم ان صفحته كلها هيك ... و النعم

نسقفله كمان مرة

نسقفله لانه ابشع شخص منااافق شفته فى حياتي الى الان

نسقفله لانه عامل فيها شيخ و يخدع الناس بينما هو شخص حرامي و نصاب

شخص زباله

عايزك تشجيني يا شيخنا و تقول عليا خدام ...و شحاتين و معرفش ايه

اشجينا كمان و كمان

مهي دي اخلاق الشيوخ ..و الناس الصالحين ...موضة 2013 صح ؟

مهو ك لب زيك تتوقع منه ايه يعني ؟ ...وعامل فيها شيخ ..يا مناافق

كلمت جارا فى التلفون و قالي انه ما اشتره منك غير خاتم و قلاده و حذاء فقط

يبقا ازاي عايزني اصدق ك لب زييك ؟

بعدينا جارا رد ب الفعل فى الموضوع لاكن انت احول هنقول ايه ؟!

http://bbs.arab.91.com/showpost.php?...5&postcount=97

و عاماً جارا سافر من شرم الشيخ على واحده بليل تقريباً ..يعني زمانه وصل الان القاهره

و النهارده بليل او بكرا ب الكتير هشتوفه .....متسعجلش

و على فكره انا فضحتك فى الفيس عندك و الفيس حق كونكر ..انك شخص وسخ و حاطيت روابط

الموضع على شان الناس تعرف الشيخ التقي على حقيقته

و اعتذار ايه الى انت بتقول عليه يا زبلاه

يعني ب العقل الاقيك كلمت جارا و تقوله انك هترجع العتاد ...يقوم الكساندر (بعد ما انت تقول انك هترجع العتاد) الكساندر يقوم عامل ازاعة انك حرامي ...طيب الزاي ...تخش العقل الزاي دي

المؤكد ان كلام جارا صدق ..و انك ما كلمته الا بعد ما الازاعه اتعملت مش قبلها يا حرامي

و زي ما وضحت حتى لو شخصيتك كانت مسروقه فى الى سارقها اكيد شخص حرامي ...و هو قال انه حرامي و ما احد يتعامل معه ...يعني ما غلط

بعدين لما انت بتقول على روبن شحات ...امال لما جارا اداك عتاده مسمتش نفسك شحات ليه ؟

لما انت سارق جارا و مش ناوي ترجع له العتاد ..مش مسمي نفسك جزمه و زباله ليه ؟

لا و كمان الى حارقني انك عااامل فيها شيخ ...يخربيت ام النفاق الى فى العالم

حقد اااه ...عندك حق حقد الى عامى روبين ...اصل روبن هذا حقودي صح ؟

و يالف من عنده ان جارا ما شاري غير حذاء و قلاده و خاتم .

عامة فى واحد جازمه تاني غيرك لسه الدور جاي عليه دلوقتي

و شادي الى بتغلط فيه ده ..ظفره برقبتك

شخص ناجح فى كليته و ناجح فى حياته ...وكان مشرف ..كان نائب مشرف عام ان صح التعبير

لاكن هو شاف ان الادارة تستغل الاعبيبه ..و صرح بهيك ..مو قبل ب ظلم الاعبين ...و الاداره حتى ما اعطته بان ...لا جمدت عضويته على شانه ما تعرف تشوف مواضيعه ...يعني شوف هو على شان يدافع عن لاعبين زيي و زيك ايش الى جارله من ورانا ...و حثاله زيك جاي يغلط فيه

عاماً خلاص النهارده بليل او بكرا بالكتير بتلاقي جارا معاك هنا فى المنتدى ...وهيصغرك كمان و كمان .

اه من حق
هذه صورة اكونتي فى مرجانه ....يالي تقول شحات و طقم نصابين

وشباب عايزين نصفق له ل اخر مره ..لانه عن جاد و اقسم ب الله العلي العظيم انه فعلاً اوسخ و اندل شخص شوفته فى حياتي

آخر تعديل بواسطة Haku ، 06-17-2013 الساعة 11:13 AM
Haku غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-17-2013, 11:48 AM   #120
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haku مشاهدة المشاركة
براااااااااااااااااااااااااافو برااااااااااااااااااااااااافو براااااااااااااااااافو ....... يا تيكو

شباب و اعضاء المنتدى الكرام ...بجد لازم نصفق ل تيكو تصفيق حاار الان

و الى ما بيصفق منكم .....ما اقوله غير ربنا يسامحه :d

يلا مع بعض واحد اثنين ثلاثه

شباب تيكو هذا طلع تقى جداً

ههههههههههه ايه مالكم استغرتبو ليه ...انا عارف انكم مش مصدقين بس حالوا تصدقه

و يستحق اننا نسقفله كمان تسقيفه

الكل مستغرب شو سالفه الى بسويه ...لا تقلقو بحكي لكم كل شىء

جارا امس فى الهاتف اعطاني الاسم و الباص حقه فى الفيس بووك

اوه اوه سوري تيكو ...نسيت انك مكذبني و تقول انى كذاب ما كلمت جارا على الهاتف

طيب كيف جبت الاسم و الباص شاب .......... ممممممممممم اعتقد العصفوره حقت جارا سافرت لي من شرم الشيخ الى القاهره ...و جابت لي البينات :d

ههههههههههههههههههههههه ...مهو شخص غبي و مش مصدق هنعمل معاه ايه

يبقا ناخده على قد عقله

المهم جارا فى التلفون قالي خد الفيس حقي لاني عايزك تشوف محمد طاهر هذا كيف انه شخص منافق

قلت له اوك ... واخدت الفيس حقه

دخلت على الفيس بوك و على صفحة محمد طاهر او (تيكو) لقيت

http://im31.gulfup.com/8vci9.bmp

http://im40.gulfup.com/l032m.bmp

لقيت انه شخص تقي جداً يخااف ربنا

حاطط ايات قرانيه و تفسير ..عايز اقولكم ان صفحته كلها هيك ... و النعم

نسقفله كمان مرة

نسقفله لانه ابشع شخص منااافق شفته فى حياتي الى الان

نسقفله لانه عامل فيها شيخ و يخدع الناس بينما هو شخص حرامي و نصاب

شخص زباله

عايزك تشجيني يا شيخنا و تقول عليا خدام ...و شحاتين و معرفش ايه

اشجينا كمان و كمان

مهي دي اخلاق الشيوخ ..و الناس الصالحين ...موضة 2013 صح ؟

مهو ك لب زيك تتوقع منه ايه يعني ؟ ...وعامل فيها شيخ ..يا مناافق

كلمت جارا فى التلفون و قالي انه ما اشتره منك غير خاتم و قلاده و حذاء فقط

يبقا ازاي عايزني اصدق ك لب زييك ؟

بعدينا جارا رد ب الفعل فى الموضوع لاكن انت احول هنقول ايه ؟!

http://bbs.arab.91.com/showpost.php?...5&postcount=97

و عاماً جارا سافر من شرم الشيخ على واحده بليل تقريباً ..يعني زمانه وصل الان القاهره

و النهارده بليل او بكرا ب الكتير هشتوفه .....متسعجلش

و على فكره انا فضحتك فى الفيس عندك و الفيس حق كونكر ..انك شخص وسخ و حاطيت روابط

الموضع على شان الناس تعرف الشيخ التقي على حقيقته

و اعتذار ايه الى انت بتقول عليه يا زبلاه

يعني ب العقل الاقيك كلمت جارا و تقوله انك هترجع العتاد ...يقوم الكساندر (بعد ما انت تقول انك هترجع العتاد) الكساندر يقوم عامل ازاعة انك حرامي ...طيب الزاي ...تخش العقل الزاي دي

المؤكد ان كلام جارا صدق ..و انك ما كلمته الا بعد ما الازاعه اتعملت مش قبلها يا حرامي

و زي ما وضحت حتى لو شخصيتك كانت مسروقه فى الى سارقها اكيد شخص حرامي ...و هو قال انه حرامي و ما احد يتعامل معه ...يعني ما غلط

بعدين لما انت بتقول على روبن شحات ...امال لما جارا اداك عتاده مسمتش نفسك شحات ليه ؟

لما انت سارق جارا و مش ناوي ترجع له العتاد ..مش مسمي نفسك جزمه و زباله ليه ؟

لا و كمان الى حارقني انك عااامل فيها شيخ ...يخربيت ام النفاق الى فى العالم

حقد اااه ...عندك حق حقد الى عامى روبين ...اصل روبن هذا حقودي صح ؟

و يالف من عنده ان جارا ما شاري غير حذاء و قلاده و خاتم .

عامة فى واحد جازمه تاني غيرك لسه الدور جاي عليه دلوقتي

و شادي الى بتغلط فيه ده ..ظفره برقبتك

شخص ناجح فى كليته و ناجح فى حياته ...وكان مشرف ..كان نائب مشرف عام ان صح التعبير

لاكن هو شاف ان الادارة تستغل الاعبيبه ..و صرح بهيك ..مو قبل ب ظلم الاعبين ...و الاداره حتى ما اعطته بان ...لا جمدت عضويته على شانه ما تعرف تشوف مواضيعه ...يعني شوف هو على شان يدافع عن لاعبين زيي و زيك ايش الى جارله من ورانا ...و حثاله زيك جاي يغلط فيه

عاماً خلاص النهارده بليل او بكرا بالكتير بتلاقي جارا معاك هنا فى المنتدى ...وهيصغرك كمان و كمان .

اه من حق
هذه صورة اكونتي فى مرجانه ....يالي تقول شحات و طقم نصابين

وشباب عايزين نصفق له ل اخر مره ..لانه عن جاد و اقسم ب الله العلي العظيم انه فعلاً اوسخ و اندل شخص شوفته فى حياتي

عشان تعرف انك (( خرووووف وجااااهل )) أيات القرآن والتفسير والذكر والأحاديث اللى شوفتها على صفحتى دى برامج بتنشر الاسلاميات بطريقة تلقائيه سواء انت اون لاين او اوفلاين دا مبدئيا عشان الــ ... فيك دا يطلع منك ممكن تهدى شويه

بالنسبه لنقطه انك خدام انا واثق ثقه عمياء انك خدام وكـ لب من الكـ لاب المأجورين الرعاع ودا الطبيعى **** اللى زيك

بالنسبه لـ جارا لما كلمته انت فـ التليفون وقالكـ انه اشترى بس قلاده وحذاء وخاتم هقولك قوله فين الكاتانات والقناع والسى بى حق الصدار بس عادى كـ لب زيك لما ييجى يتكلم وهو جاهل او بس مستنى يتمصلح على قفا حد فـ طبيعى لما اقول انك خدااااااااااااااااااااااام وخدام كبير

اه يا تتكلم مصرى يا تتكلم خليجى عشان مبقتش عارف الخروف جنسيته ايه

وهفهمك يا خروف تانى النقطه دى عشان عارف انها بتاكلك ومش فاهم بس انت مشحوووون فـ عمال نفسكـ مفتح وانت عبده العبيط

لما رجعت الشخصيه اتصلت على بيبرس وقولت له قالى خلاص بكلم جارا ونتصافى وكل واحد ياخد حقه قولت له على خيرة الله بعدها فى خروف فتح وشتمنى بعدها اتصلت على جارا وقولت له اللى فتح شخصيتك وشتم يعتزر وقالى اوك و ............... الخ تصدق انا لو بكلم حـ ماااااااااااااااار كان فهم. تصدق المفروض الـ حـ مار يزعل عشان شبته بيك دى حقيقه علميه :d

ونقطه انه لما قال ان شخصيته متهكره ومسروقه .. تعالى يا حاو > انا اللى فتحت نوبى وكتبت ازاعه ان الشخصيه مسروقه ومحدش يتاعمل معاه دا لما الاخ جارا قالى الحق الشخصيه مفتوحه مش هو اللى كتب لا انا اللى كتبتب ..بصحح معلوماتك والله جاهل انت معرفش بتجيب كلامك دا منين يا عوكش

بالنسبه لـ روبن كل الناس عارفه انه شحات هو انا بتبلى عليه ولا جبت كلام من عندى :d وجارا مدنيش عتاد يا ريس يا شيخ الجاهلين عمرى ما اخدت عتاد جارا ودى معلومات تانى معرفش انت بتجيبها منين

وبالنسبه لسؤالك انا مش مسمى نفسى جزمه زباله ليه .. الحاله الوحيده اللى هعمل فيها كده لما أخد والدك مثلى الأعلى (( ده أقل رد ) على خروف زيك

بالنسبه لـ الاستاذ الشادى لا هو غلط ولا انا غلطـ رده كان مستفز وانا رديت عليه بـ نفس أسلوبه وان ضفره برقبتى او بصوابعى دا شئ لا يعنيك شغل نفاق متعود انت عليه

بالنسبه لحسابكـ فـ مرجانه حلو انى شوفته لانك بتشوف ايام سوده هناك

وجارا ييجى فى اى وقت مستنيه وخليه يقولك باع الكاتانات والقناع لمين والسى بى اللى كان فـ الحساب

اه فى اول الموضوع قولتوا ازاى واحد معاه +12 ويشترى +6و7و8 ..؟ انت كداب ونصاب ومحصلش
ولما الراجل جا وقال حصل قولتوا دا خاتم وحذاء وقلاده هههه طيب وبعدين ؟ بكره الراجل ييجى ويقول لا كان فى قناع وكااتانات وجودا وسوط ومش عارف سى بى ايه هتقولوا ايه وقتها ..؟ بنصحكم تفكروا فـ حيلة جديده

وعشان حضرتك خروف شايل عقله وحاطط برسيم احب اقولك ان الايات اللى ع الفيس بوك برامج بتنشر تلقائيا سواء فتحت او لا

وبالنسبه لـ حساب الفيس بوكـ لا يشرفنى وجوده عندى أن فريند

العلامات المرجعية