Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 08-17-2011, 02:46 PM   #16
سانجي ساما
Banned

سانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة redtiger5000 مشاهدة المشاركة
هى اه اكواد بس اكواد سريه محدش يعرفها
يعنى مثلا الكود مكتوب اللى يدفع 20 دى بى او يشحن 20 دى بى يكسب حاجة بتمن ال 20 دى بى زى حاجة +8 مثلا او ستون +5 كده يعنى ده مثل مش حاجة مفروضه يعنى انا بضرب مثل
بس الاكواد دى سريه و محدش يعرفها و اللى عمل البرنامج ده زمان بتـاع كشف الصناديق ده برنامج اى كلام و مش حقيقى...و من الاخر المسألة مسألة حظ بحت مش اكتر

محدش راح يعرف أكواد بس أنا قصدي كل شخصية راح تلاقي مبرمج ده كود مسوي أكواد حلووووة وأكواد

سيئة أحلفك بالله عندي كونت قلت للك ماأربح فيه الإ أحجار أدخل على حظ20 أحجار +3 و +4 بس

وحيات ربي عندي نوب كود برمجة حقه حلوووو دخلت البارحة 270 سي بي ربحت حجر +5

وقارورة معجزات وكرة تنين
سانجي ساما غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-17-2011, 02:49 PM   #17
سانجي ساما
Banned

سانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond reputeسانجي ساما has a reputation beyond repute

ده كونت محظوظ راح أقول شلون عرفته مرة أكنت أرفع مستواه في الجليد طابق 3 لقيت كرة تنين

نزلت ده كونت سكند رامي صرت أصيد ولقيت بعد ماقتلت 4523 كرة تنين
قديم 08-17-2011, 02:50 PM   #18
سانجي ساما
Banned

دي مش مسألة حظ مساألة شخصية كيف مبرمجة
قديم 08-17-2011, 02:58 PM   #19
DRDeAtH
قهر فعال

الصورة الرمزية DRDeAtH

DRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond repute

نفس كلامه بالضبط ده مفيش حاجه اسمها اكواد انت ورزقك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
سورى كلامك غلط تمام مفيش حاجه اسمها كود فى الشخصية وسيدة الحظ ملهاش سر اصلا عشان حد يكشفه هى مجرد معادلة بسيطة كل لما اكونت يخش كتير كل لما هتكسب حاجات احسن انا عندى صحبى كان بيخش اللكى فى اليوم بأكتر من 5 اسكرولات دى بى و النتيجة كانت حاجه او اتنين +8 فى اليوم اما الحظ و النحس دا مجرد وهم بيوهم الانسان بيه نفسه لما بيفشل فى تحقيق هدفه مثلا الظلمة هى هناك شيىء اسمه الظلام طبعا لا لأن الظلام ليس له مصدر الظلام هو رد فعل عن غياب الضوء و على عكس الظلام الضوء له مصدر هل النحس او الحظ لهم مصدر طبعا لا مجرد وهم مش اكتر
لمه يكون مستقبلك قدام
لعبه طبعا مستقبلك اهم
باقى سنه ونص والواحد يقعد على القهوه او يشتغل
فاظن ان القهوه احسن من كونكر 100 مره
هيوحشنى كل الناس الى بحبهم والى بكرهم
والى بيحبونى والى بيكرهونى
امنيتنى الاخيره ربنا يحمى مصر
والكل الشباب تشتغل وانا اولهم يارب
ارجو مسح العضويه علشان شوشو مش
يوزنى ارجع تانى
بالتوفيق للجميع
DRDeAtH غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-18-2011, 12:48 AM   #20
#tone#
قهر نشيط

الصورة الرمزية #tone#

#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى #tone#

كللاامك غلط تماما انا اعرف واحد كان بيدخل الحظ كتيييير بقالو سنتين بيدخل الحظ
وساعات يجي حجر +3 او اقل او اعلى وساعات زنابق ومرة جالو حاجة+8 مش بتفرق الحظ عنى بيجيلو زنابق و +8 فية فرق شاسع
يعنى مش بتكون اكواد وكل شخصية ليها كود معين هيجيلو هيجيلو
دي اللعبة عاملة مثلا المرة دي هيطلع حجر +2 اى حد هيدخل فلوقت دا ويفتح الصندوق هيجيلو حجر+2
مش بتفرق شخصية اية او اى مستوى الشخصية ولا حاجة
wateR wiThouT tarteEshA
mE withouT U akeEd Di msh3eSha
#tone# غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-18-2011, 05:33 AM   #21
GO2012
قهر جديد

GO2012 is infamous around these parts

هلا بلجميع موضوع اكواد شخصيات نسبة خمسن فى الميه لو مسوى نوب مستوى 100 ممكن تربح برج او مروحه فاخره او احجار ووقت حظ وضوء حارس وفى اى بى بيزيدوا النسب لكن الخساره بطيح بلمكسب وعن تجربه
GO2012 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-18-2011, 02:28 PM   #22
مجرووح
قهر جديد

الصورة الرمزية مجرووح

مجرووح is on a distinguished road

انا مع اخوي clown2000 في كل كلمه قالها

زمرد.
مجرووح غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-01-2011, 03:57 AM   #23
ali.RocK
قهر جديد

الصورة الرمزية ali.RocK

ali.RocK is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سانجي ساما مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

وأفضل صلاة وتم تسليم على سيدنا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين

أعذرني مستر إسلام أو عاشق جنان كتابة موضوع عشان قسم دردشة علشان قسم دردشة وحيد يكون في أعضاء كتير

بعد محاولات عديدة لكشف للغز سيدة الحظ تم إكتشافها

ملاحظات قبل بدء

1- سيدة الحظ ليست لها علاقة في أوقات كم بعض يظن

2- ضوء الحظ ليس له علاقة في سيدة الحظ حتى لو شحنت أكثر من مليون ساعة

ضوء حظ له فائدته بس تقدر تتطور عتاد عند حرفي ويند له فائدة أخرى هي ثغرة تقدر تسوي عتادك مقبسين عند

حرفي ويند حاليا يتم إكتشاف أيضا تقدر تتطور جودة عنصر بس لفريد

للندخل بصلب موضوع

أخواني وأخواتي

سر سيدة الحظ يكمن في داخل شخصية مبرمج للعبة وضع أكواد برمجة خاصة في كل شخصية مثلا شخصية

وضع كود برمجة فيها أنو تكسب عتاد راقي مقبس أو مقبسين كرات تنين

وشخصية أخرى تكسب بس أجحار كريمة لحد +4 بس

وشخصية بس تكسب زنابق و أثواب وهكذا سر يكمن في كل شخصية إذا كود برمجة حقك تكسب أشياء كويسة

ممكن تروح تصيد تلاقي عتاد فاخر وكرات تنين إقتباس من قول أنسة دريم

شخصيات صيد أغلبها تعتمد على أكواد برمجة شخصية مثل سيدة الحظ

إذا تريدون دليل طب كل شخصية يشوف شو عم يربح دائما من سيدة الحظ

أو أحد يتذكر جودي وقت ماتعطي تذاكر يتذاكر شو كان بربح علشان يعرف شو نوع شخصية حقه تكسب

نصائح للناس ماعندهاvip تسحب على اقل شي 540 سي بي يعني إذا مش عجبها شي تضع ضف يشم

أم الناس لعندها vip بدك تدخل أقل شي 1000

وأفضل وقت يكون الناس متجمعين على ساعة 00:00 إلى 00:10

تريدون دليل أي شخص يدخل شي سيرفر أنكليزي شوفوا أسعار أحجار +3 40 سي بي و +4 130 سي بي

وأثواب أي ثوب 10 أو 20 ماعد الحظ ومشعوذ ثوب الزهرة الإلإ 400 سي بي دول

وأكثر أسعار عتاد مستوى 130 1000 عتاد راقي مقبسين ماعدا أسلحة 1000 سي بي على أقل

اغلب سيرفر إنكليزي يعرف ده الأمر

أنا قلت ده الأمر أغلب سيرفرات كونكر عربي فقر الناس تبيع تذاكر بدل ماتدخل سيدة الحظ

وقليل الناس تدخل على سيدة الحظ خايفة تخسر طب محدش راح يخسر جرب أكثر من شخصية ربما تكون

شخصيتك التى راح تجربها لها كود برمجة حلوووو تربح عتاد راقي مقبسين أو +8

أعذروني وقت قليل أي أحد يريد مساعدة أنا أكون موجود إن شاء الله بعد إفطار
1 : لا تعرف شئ عن اكواد اللعبه او برمجة اللعبه + ليس شخص واحد متحكم في برمجه اللعبه دي شركة كامله
2 : الشخصيه ليس لها كود خاص يخليها تفرق في حظها / يفرق فقط في معلومات الشخصيه : مثل الاسم
3 : ليس هناك اسرار لسيدة الحظ

..........................الظل...الاحمر

ali.RocK غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-01-2011, 08:40 AM   #24
{shado}
قهر نشيط

الصورة الرمزية {shado}

{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute{shado} has a reputation beyond repute
افتراضي -

انا من كثر ماربحت +8 مستحيل اتذكرهم بس الي اذكرهم 12 مره وممكن اكثر:d هع
الاسم :shado _ shado#41

السيرفر: شهر مان
{shado} غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-01-2011, 01:05 PM   #25
Vampirooo
قهر نشيط

الصورة الرمزية Vampirooo

Vampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Vampirooo إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Vampirooo

على ما اعتقد ان نظام البرمجة فيها بنسبه مئوية لكل ايتم معين يعنى Chance

زى بالظبط لما تيجى تموت وحش ويوقعلك دى بى

الليدى لاك نفسك الكلام ممكن تفتح صندوق تلاقى فيه كنز !!
Server : Cancer
Vampirooo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-01-2011, 02:10 PM   #26
XXMSMXX
Banned

XXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond reputeXXMSMXX has a reputation beyond repute

انا دون اي مبالغه انحس شخص بالسيرفر يوميا ادخل من 5 مرات الى 25 مره الا بعض الايام لان مايكون معاي سي بي
ولا اذكر اني ربحت +8 او رمز اعفاء او شيئ سعره 3000 سي بي وزياده او حتى 2500 يعني خسران بقوه

من جهه ثانيه مسأله الشخصيه المحظوظه ربما تكون صحيحه بشيئين 1- دريم وهي اقدم مني ومنك باللعبه وترعف اكثر قالت في شخصيه محظوظه وشخصيه منحوسه
2-انا امس داخل سيده الحظ 7 مرات وكلها زفت احسن شيئ كتاب تحمل ويجي نوب لسا جديد ويربح رمز اعفاء وحجر +3
و+4 وأشياء نسيتها والله

صر احه افكر اسوي شخصيات الين الاقي شخصيه محظوظه اذا فضيت
XXMSMXX غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-01-2011, 07:29 PM   #27
kritim
قهر نشيط

kritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond reputekritim has a reputation beyond repute

انا كنت بكسب حاجات ملهاش لزمه وبعد كده بقيت اكسب حاجات جامده وامتر حاجه كانت عصا +8 راقيه وكل ده بشخصيه واحده
kritim غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-01-2011, 07:52 PM   #28
radwan#10
قهر جديد

radwan#10 is on a distinguished road

هههههههههههههههه اخي سيدة الحظ ما الها سر
الحظ ما يكمن في اللعبه الحظ يكمن بحياتك
جرب يوم تفوز بالفرق تاخذ باقات اليانصيب كلها الك " 15 بطاقة يانصيب " ادخل 15 مره لو كنت في اي بي وتربح كله اشياء مب حلوه لكن اخر شي يعطوك ثمن كل الي دفعته بشي حلو

والي تشوفو يربح اشياء حلوه هي وحده من الـ3 خيارات ذول : -

1- يستخدم برامج
2- يكون داخل زمان وانت مب شايفه ويربح اشياء شنعه جداً والآن اللعبه تعوضه
3- يكون حظه بالحياة الواقعيه حلو جداً

تحياتي لك اخي الكريم
radwan#10 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-02-2011, 12:55 AM   #29
best
قهر جديد

best is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these partsbest is infamous around these parts

طيب شباب انا اعرف واحد لحد الان كاسب +8 والله ماقدرت احسبها ماشاءالله من كثرتها واشياء مقبسين

وعلى فكرة هذا في سيرفر شهريار طلع له ممكن تقول 8 او 10 قطع +8

من غير البلاوي الثانية

ماقول غير الله يزيده ويرزقنا وانا مانكر اذكرو الله انا كسبت 6 قطع +8 4 منها بعتها على 13 وعلى 10 وعلى 11 وعلى 4 الاف

و2 على 1500 الوحدة

لاكن اخر شي كسبته قبل شهر وشوي حذاء راقي مقبسين بعده ماشفت الخير اعلى شي حجر+4 او +3 مش فاكر لان الحظ سار نحس ووقفت دخول
best غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية