المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 02-20-2013, 10:06 PM   #1
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega
افتراضي رأى الخبراء

بسم الله الرحمن الرحيم

كنت عاوز أخاد رأيكم فـ كذا حاجة
بصراحة انا معايا اكونت نينجا 130 و اكونت تاني قرصان 130 والاتنين نو ريبورن وبصراحة لسه مقررتش انزلهم سكند ايه هاقول ع كذا حاجه وتقوله رأيكم
انا بفكر انزل النينجا ... نينجا ورير فاير
والقرصان ... قرصان ورير قرصان
وياترى انزلهم من لفل 130 ولا اتقل شوية بالرغم ان اللفلفة صعبة جدا بسبب الاسطف تعبانه لان بصراحة مش ناوى اظبطهم غير فـ السكند
وعاوز اعرف ياترى Toxic Fog Book اجيبهم منين غير الماركت ؟
وأسف ع الأطالة وكمان مليش غيركم لأن للأسف بلعب ف سيرفر معرفش فيه حد وكمان اللى أعرفهم يعرفونى علشان مصلحة مش أكتر
قديم 02-21-2013, 12:43 AM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

انزل اللى تحب بس انا اقترح يأما مونك او ورير عشان تتلفلف بسرعة لان فى السكدن هتحول الشخصية القرصان خليه وتر ورير قرصان و النينجا حلو نينجا ورير فير

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2013, 03:11 AM   #3
MidoElKing
قهر نشيط

الصورة الرمزية MidoElKing

MidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond reputeMidoElKing has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى MidoElKing إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MidoElKing إرسال رسالة عبر Skype إلى MidoElKing

الريبورنات أنا بقول أنزل واتر وارير بايرات (قرصان) عشان الاستجمه والشيلد (الدرع) والدقه أما النينجا لو أنت عايز تفضل فاير في الاخر فأنا رأي مع كلاون طبعأ عشان التوكس والريفليكت لو عايز ريبورنات تانيه أنزل نينجا نقي

و تقبل مروري
السيرفير:المريخ
يارب علي اللعبه إللي كلها شحن في شحن ديه !!!
MidoElKing غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2013, 07:59 AM   #4
AMMER
قهر نشيط

الصورة الرمزية AMMER

AMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond repute

انزل شخصيه سهله اللفلفه مثل ما قال كلاون وارشح لك الراهب /
بنسبه لي السؤالك تنزل 130 ولا ترفع كمان / اخر حد لي النقاط التعزيزيه الاضافيه هو مستوى 130 / يعني لو نزلت من 140 ما تفرق ما تحصل ولا نقطه زياده
( والكلام اكيد مجرب )

تقبل مروري
AMMER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-22-2013, 03:47 AM   #5
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega

شكرا لكل الناس المحترمة اللى رديت ..
بس كنت عاوز اعرف اقدر اجيب منين Toxic Fog Book غير الماركت ؟؟
قديم 02-22-2013, 05:01 AM   #6
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momega مشاهدة المشاركة
شكرا لكل الناس المحترمة اللى رديت ..
بس كنت عاوز اعرف اقدر اجيب منين toxic fog book غير الماركت ؟؟
من المسابقات زى الاليت بى كيه و التيم و الاسكل و كلهم بعد الفجر بتوقيت مصر

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية