المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 12-22-2012, 05:04 PM   #1
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega
افتراضي كام سؤال ؟

بسم الله الرحمن الرحيم

عاوز اعرف رأيكم فــ الورير ورير ورير ياترى هيقدر يسد قدام اى شخصيه والاسطف سوبر 1 و 2 سوكت +6 و +5 ؟

عاوز اعرف ازاى الفلف من 120 لحد + 130 فين غير الكوستات ؟

عاوز اعرف أيه هو الديمون بوكس ؟

معايا حوالى 500 جنيه ياترى اقدر اشترى كام كارت شحن ؟

معلش الاسئله كتير بسبب ان متوقف عن اللعب من فتره وشكرا ليكم
قديم 12-22-2012, 10:02 PM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momega مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

عاوز اعرف رأيكم فــ الورير ورير ورير ياترى هيقدر يسد قدام اى شخصيه والاسطف سوبر 1 و 2 سوكت +6 و +5 ؟

عاوز اعرف ازاى الفلف من 120 لحد + 130 فين غير الكوستات ؟

عاوز اعرف أيه هو الديمون بوكس ؟

معايا حوالى 500 جنيه ياترى اقدر اشترى كام كارت شحن ؟

معلش الاسئله كتير بسبب ان متوقف عن اللعب من فتره وشكرا ليكم
بالنسبة لشخصية البيور ورير فهى لا تصلح للمصريين او لقتل الاخرين و السبب انها تحتاج بينج قليل و ده غير موجود اعمل تروجان او قرصان او مونك احسن بكتير

تلفلف من 120 لل 130 فى فروزن 3

الديمون بوكس عبارة عن صندوق بتشتريه بسى بى اس يأما تكسب نفس السى بى اس اللى اشتريته بيه يأما النص يأما الربع يأما اك بول يأما الضعف يأما الجايزة الكبيرة بتااعت الصندوق

ال 500 جنيه يجيبو 5 كروت بس و هيفيض 25 جنيه لان الكروت دلوقت غالية جدا بى 95 جنيه

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-23-2012, 04:24 AM   #3
eagle2010210
سوبر قهر

الصورة الرمزية eagle2010210

eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute

الوريور بيور جامد جدا لكن الي بيهزمه هو الفاير للاسف اما الباقي يقدر يصد امامهم غير ان استفطه رخيصه جدا جدا ممكن تعمل +١2 بسهولة جدا *^▁^* ∩__∩

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )

.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-23-2012, 10:14 AM   #4
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute

شكرا ياكلاون و أيجل ع ردكم
بس يا كلاون انا الحمد لله البنج عندى بيبقى ف حدود 99 ل 150 وفين وفين لما بيوصل ل 300
وكمان ناس كتير قالتلى ان الورير بيور بيبقى جامد وكمان لو معاه سبير وشيلد
هى الكروت غليت كده ليه .. انا اتخضيت
قديم 12-23-2012, 03:01 PM   #5
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
شكرا ياكلاون و أيجل ع ردكم
بس يا كلاون انا الحمد لله البنج عندى بيبقى ف حدود 99 ل 150 وفين وفين لما بيوصل ل 300
وكمان ناس كتير قالتلى ان الورير بيور بيبقى جامد وكمان لو معاه سبير وشيلد
هى الكروت غليت كده ليه .. انا اتخضيت
واضح انك مصمم على البيور ورير براحتك بس الشخصية مش دفاع بس و لو بتلاعب مونك او قرصان هتتغلب منه بسهولة غير كده انت لازم تضرب الناس فيزيكال يعنى بالاسبيرا و لو بتلاعب مونك مثلا و جاب ضربة تريل مع البريك هتلاقى نفسك ميت اما بالنسبة للكروت غليت عشان الدولار بقى غالى

قديم 12-23-2012, 08:55 PM   #6
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute

هههههههههههههههه انت قصدك غليت عشان الجنية الواطى عمال يوطى
مابالك لو الجنية كان قد الدولار كنا هنشترى الكارت ب 9 جنية
وهنبلص 12 فى يوم واحد
ربنا ياخدهم اللى ماسكين البلد , المهم
بالنسبة لصاحب الموضوع عايز اضيف حاجة لكلام كلاون
فى واريور عندنا بيور +12 و 8
ماسك سبير وشيلد دفاعة بيوصل 22 الف
وهجومة 24 الف و دمة حوالى 35 الف
بس بيييجى يدخل الارينا وبتفرج علية
واللهى ماشفتوا كسب ولا مرة واحدة لأنة مش عندوا حاجة يهجم بيها
كل اللى فالح فية يدافع وياخد هيلث
وحلاوة الواريور اللبس بتاعة بيكون شكلة فاجر اوى وتلاقى كل الناس عمالة تكشف عليك
بس على الفاضى لأن الهجوم افضل من الدفاع
لو هجومك عالى مش هتحتاج دفاع اصلا
انجور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-25-2012, 11:01 PM   #7
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

طب أيه رأيكم فى نينجا ورير فاير هيبقى كويس ولا الفاير البيور أحسن
سؤال تانى معلش ... أفضل شخصية دلوقتى الواحد يقدر يلعب بيها بيور او غير كده
قديم 12-26-2012, 11:45 AM   #8
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

اقتباس:
طب أيه رأيكم فى نينجا ورير فاير هيبقى كويس ولا الفاير البيور أحسن
سؤال تانى معلش ... أفضل شخصية دلوقتى الواحد يقدر يلعب بيها بيور او غير كده
النينجا ورير فير حلو اما بالنسبة للشخصيات البيور بيور وتر او بيور مونك او بيور نينجا دول الافضل اما الباقى مش كويس بس انا افضل اى شخصية تعملها بأستثناء الوتر و الفير تبقى وتر ورير و فى الاخر اى شخصية تانية

العلامات المرجعية