المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 02-27-2012, 08:19 AM   #1
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega
افتراضي اسعار المركت فى السيرفرات (نقاش)

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بلعب فى سيرفر Dark وهو فعلا دارك فى كل حاجة انا مشوفتش اغرب من السيرفر ده بصراحة الماركت مييييييييييت بمعنى الكلمة الجيم السوبر بـ 15 و 12 Cps والاغرب بقى ان بقالى حوالى اكتر من اسبوع بدور ع Scroll Meteor ومش لاقى ولما لقيت النهاردة الصبح واحدة بالعافية لقيتها اغلى من الجيمات السوبر ب 20 cps يا سبحان الله يا جماعة انا بستغرب والله مش عارف اعمل مصالح ف الماركت ولا عارف اعمل اى حاجة وحاسس ان كروت الشحن اللى شحنتها راحت ع الفاضى جبت استف وفضلت قاعد ع كده بصراحة انا بدور ع سيرفر يكون الماركت فيه شغل كويس او اسعاره كويسه لان بجد تعبت ومش مشكلة لما اشحن كروت تانى ع السيرفر ده بس يكون فعلا سيرفر يستاهل وشكرا
قديم 02-27-2012, 12:39 PM   #2
wrvhgwrv
قهر نشيط

الصورة الرمزية wrvhgwrv

wrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond repute

قريبا بينزل النقل بسرفرات استنى بس

فلن تكون بئمان امام مكتبك وانا موجود

اهلا بي افضل لعبة التحسن بل العبة جدا جيد [/B]
wrvhgwrv غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية