المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 01-24-2012, 08:35 PM   #1
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega
افتراضي محتاج رأيكم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بصراحة انا معايا نينجا وهنزله قريب ريبورن وكنت عاوز اعرف احسن سكند اعمله يكون ايه ...

ثانيا .. اعمل اكونت مونك جامد ياترى يكون ايه ؟؟

ثالثا ... اعرف مواعيد الديس سيتى .. بعد اذنكم ضرورى

رابعا .... دلوقتى معايا اكونت معيش غير ايميل الضامن بس ونسيت الرقم السرى و السؤال ؟؟ ياترى اقدر اجيبهم ولا لاء

وشكرا ..
قديم 01-24-2012, 10:05 PM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momega مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بصراحة انا معايا نينجا وهنزله قريب ريبورن وكنت عاوز اعرف احسن سكند اعمله يكون ايه ...

ثانيا .. اعمل اكونت مونك جامد ياترى يكون ايه ؟؟

ثالثا ... اعرف مواعيد الديس سيتى .. بعد اذنكم ضرورى

رابعا .... دلوقتى معايا اكونت معيش غير ايميل الضامن بس ونسيت الرقم السرى و السؤال ؟؟ ياترى اقدر اجيبهم ولا لاء

وشكرا ..
بالنسبة للنينجا انا افضل ينزل ورير و سكند وتر

و المونك الجامد النينجا اللى نزلته ورير و سكند وتر هتحول الشخصية مرتين لى ورير مونك ويبقى وتر ورير مونك اما لو مش عايز النينجا يبقى مونك يبقى تخلصه بيور نينجا ده لو انت بتحب النينجا

اما الديث يوم الاتنين و الاربع الساعة 5 الفجر بتوقيت مصر و اللعبة 19:00 و يوم التلات و الخميس الساعة 9 ونص بليل و الساعة 11:30 بتوقيت اللعبة

بص يا غالى هتخش على الرابط ده

https://account.91.com/common/index.aspx

و تنزل تحت و تختار Account Issues هتفتحلك صفحة املى فيها البيانات هتيجى عند خانة
Registered Email
و تكتب فيها اسم اميل الياهو اللى عايز يتبعتلك عليه البيانات و تيجى عند خانة Last date the Account was
ok و تكتب فيها اخر مرة الاكونت فتحت فيها الاكونت و تكمل بقيت البيانات واللى مش عارفه اكتب فيه كلمة none و
الخانة دى Problem Description تكتب فيها Security Information بعد اما تخلص بقيت البيانات دوس
submit و هيجيلك كود كبير خدو كوبى و خليه على الجهاز عند و استنى يومين و بعد كده افتح الياهو بتااعك اللى كتبته
عشان يتبعتلك عليه البيانات بس البيانات اللى هتتبعتلك كل البيانات معادا الاجابة بتااعت السؤال السرى و دى تبقى حاول
تفتكرها انت بقى

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-25-2012, 05:07 AM   #3
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega

شكرا ليك يا كلاون ع ردك

العلامات المرجعية