Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 07-23-2010, 11:09 PM   #1
moda_500amg
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
moda_500amg is on a distinguished road
Exclamation منحة السى بى حرام اللى بيحصل فيها ارجوك الرد يا دريم

انا مسجل من اكتر من سنة وخدت بس 215 سى بى مع ان المفروض اخد 430 سى بى ايه اللى بيحصل والناس اللى

مدخلتش من اول يونيو ياخدوا حقيبة ثروة واحنا اللى طاحنين نفسنا كل يوم ناخد السى بى بس

على العموم انا نفسى تحلو مشكلة السنة علشان انا كنت عشمان جدا
moda_500amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-24-2010, 12:14 AM   #2
mosoayad
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mosoayad
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 129
معدل تقييم المستوى: 140
mosoayad is on a distinguished road
افتراضي

مرحبا ممكن تعطيني رابط الموقع الي بعطيك سي بي
__________________
اصدقاء الماضي اعداء اليوم
شخصياتي:/\
/\
الاسم :ذابح
المستوى 127 بعد الميلاد
التخصص: نينجا
و
/\
/\
الاسم: امانسيا
المستوى:113 بعد الميلاد
التخصص:حاوي ماء<> حاوي ماء
mosoayad غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-24-2010, 12:38 AM   #3
ملك النار99
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ملك النار99
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى: 284
ملك النار99 is on a distinguished road
افتراضي

احمد ربنا ان في سي بي وخلاص افرض لو ما عملوها كنت هتلعب عادي بس لا عملوها خذ ننصيبك واتوكل على الله
__________________
الحسابااات::-

النار99
الفئه القتاليه(تروجان121-محارب120)

الجليد99
الفئه القتاليه(نينجا125-121)وفي افضل تقدم في الحسابين
ملك النار99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-24-2010, 06:31 AM   #4
dark00
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: ارض الحرمين
المشاركات: 47
معدل تقييم المستوى: 58
dark00 is on a distinguished road
افتراضي

صباح الخير ياشباب
انا سجلت في صفحة الحدث وقلي انت مسجل من 14/8/2009 حتأخذ 215 سي بي طبعا مقيد
اذا استنيت حتى 15/8/2010 اقدر أخذ 430 سي بي مقيد ولا ما أقدر

معليش تعبتكم معايا
dark00 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-24-2010, 04:32 PM   #5
auman2911
قهر فعال
 
الصورة الرمزية auman2911
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,302
معدل تقييم المستوى: 31300
auman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond repute
Cool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark00 مشاهدة المشاركة
صباح الخير ياشباب
انا سجلت في صفحة الحدث وقلي انت مسجل من 14/8/2009 حتأخذ 215 سي بي طبعا مقيد
اذا استنيت حتى 15/8/2010 اقدر أخذ 430 سي بي مقيد ولا ما أقدر

معليش تعبتكم معايا


استنى وهتاخد زى ما انا بعمل لانى اول لما دخلت كونكر كانت فى يوم 37 هستلم لكل الايملات يوم 27 وهاخد 430 سى بى
auman2911 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2010, 09:58 PM   #6
ahmed_elking453
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: egypt
المشاركات: 10
معدل تقييم المستوى: 0
ahmed_elking453 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_elking453
Smile ~~trogan~~

شباب انا اخدت 340 سى بى الحمد لله وبعدين انا عتادى كلو مش مجانى علشان كده انا مش محتاجو جامد العتاد


اولا >>> برج راقى +3 مش مقيد

ثانيا >>>> والمروحه +4 بس مقيد


ثالثا>>>>زى 110 راقى +3 واحد مقبس فيه جوهرة تنين فاخره مش مجانى

رابعا >>>>> عصا 110 راقى +2 واحد مقبس جوهرة تنين فاخره مش مجانى


خامسا>>>>خاتم راقى +2 بس مش مقبس ولا مجانى
سادسا>>>>>وسلسله +3 لفل 112 بس مقيد وفاخر

سابعا >>>> عصابه راقى +3 واحد مقبس جوهره نقيه ومش مجانى




السيرفر علاء الدين واحب يكون ليا اصحاب جدعان
ahmed_elking453 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2010, 10:07 PM   #7
ahmed_elking453
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: egypt
المشاركات: 10
معدل تقييم المستوى: 0
ahmed_elking453 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_elking453
افتراضي

خد السى بى قبل لما يضيع عليكم يا شباب


وعلى رأى المثل ( الطمع يقل ما جمع )
ahmed_elking453 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
مسجل, اكتر, جدا, سنة, عشمان

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »03:07 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية