قديم 11-21-2011, 09:19 PM   #1
مسلم
قهر جديد

مسلم will become famous soon enough
افتراضي >>>.انتقال من عالم كونكر الى عالم المبارزه والتحدى الحقيقى.<<<

>>>بسم الله الرحمن الرحيم<<<
[اعزائ اعضاء كونكر الكرام ومديرى المنتدى المحترمين الفكره جميله جدا جدا وبسيطه جدااااا وتحدى هيكون رجه قويه بعالم كونكر فكرنا انا ومجموعه من اصدقائ وعاوزين رائ المديرين والاعضاء والافكار كمان فى الموضوع الى هطرحه عليكم بازن الله "عاوزين يوم معين فى الاسبوع يكون فيه سيرفر مؤقت ويدخل فيه من كل سيرفر فى كونكر عربى نقابة واحده وتكون حرب قويه بين كل سيرفرات عربى ودا هيعمل تحدى قوى جدا جدا بين كل السيرفرات وهيعمل ارتباط كبير بمجتمع كونكر كامل وال(g.m)يعمل سى بى معين لكل عضو من النقابه الى عاوزه تنتقل لسيرفر المؤقت يكون وكدا هيجيب ربح للعبه كثير وهيدى اعضاء كونكر اثاره من نوع خاص والفكره حلوة للاعضاء وللمدرين ايضا ارجو الرد من كل الناس وطرح كل الافكار ""
ولكم منى جزيل الشكر <<
مسلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2011, 09:33 PM   #2
wama
قهر نشيط

الصورة الرمزية wama

wama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond reputewama has a reputation beyond repute

بص هيا الفكره جامده موت بس انا قلت احط التاتش ***** (( ههههههههههههههههههههه ))

انا بقول ان تكون الحرب دى يوم الحد وتكون للفائز بحرب النقابه الاسبوعيه يعنى الى فاز بحرب النقابه على مستوى السيرفر هو الى يدخل بس ويكون التسجيل من قبليها بيوم يعنى علشان مفيش حد ساعت الحرب يدخل النقابه ويشارك

الحرب تبدأ يوم الاحد الساعه 00:00 ويمنع من يشارك فيها دخول سيرفره هذا اليوم وصدقنى فكرته جامده موت ويبقى فيها عشاير برضو

يبقى سيرفر كامل علشان الى عندو عشاير فى اليوم دا ماتدعش عليه

وبجد لو اتعملت هيخلو الناس ترجع تحب اللعبه تانى من بعد ما برامج الغش عدت مراحل اللا قدرة على استحوازها وان الناس اتخنقت من اللعبه جامد والشتايم بتقبى كتير للعبه بعد كل حرب والاغليبيه بتبقى اذاعه وشكؤا

اذا كنت تتنظر الى بعيد والى هدف الوصول بالناس الى المتعه
فارجوك افعلها واجعل اللعبه اكثر متعه وشكرا
wama غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2011, 10:08 PM   #3
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

تشكر والله الفكره حلوه انا موافق عليها تشكر اخونا
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-23-2011, 01:19 PM   #4
مسلم
قهر جديد

مسلم will become famous soon enough

بجد مشكور على افكاركم ومروركم بس ارجو انها تكون اكثر من فكره والناس تهتم اكتر لو هما مش عاوزين غير الفلوس احنا عاوزين المتعه والمتعه اننا نوصلهم يعملو الى احنا عاوزينه
مسلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية