المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 06-23-2010, 12:28 PM   #16
anifaten
قهر جديد

anifaten is on a distinguished road

اقسم بالله العظيم اللى هو احسن من صاحب تى كيو والجى ام الكل كليله انى لا استعملت برامج بوت ولا نيله ودى تانى مره مجرد اوصل ليفل 127 ابص الاقى نفس الحركة القذره اجى افتح وانا عامله اوف لين الاقى جوا السجن ولا انا فاهم حاجه بينهم شوية **** ماسكين السيرفر مفيش راجل كدا يجى يكلمنا ويبفهم فى ايه دحنا يابنى فى سن والدك عيب كدا بس بجد والله دى شركه بتبنى فلوس وبس على الغش والكدب وانا اتحدى كل مهندسين البرمجه اللى فى شركة تى كيو انه يثبت انى استعمل اى برنامج بوت او زفت ياعم فكك بقا بلا كونكر بلا زفت والله دى لعبه ممله جدا لما تقعد تكو شخصيه وتصرف عليها وفى الاخر يقولك سورى ادفع بقا عاملين زى المواقع بتاعت الافلام والبرامج والالعاب يخليك تجرب وتلعب شويه وفجأه تيجى لليفل التانى يقولك لا يا حبوب ادفع بقا واحنا فاتحينها سبيل بس اهو واضحين عن دول مش يسرقونا وينهبوا فلوسنا عينى عينك يا اما تغور ويقفلولك اميلك طب والله لو انا فاضى لدخلهم السجن الحقيقى واعفهم انا مين وهما مين يارجاله سيبكم بجد من اللعبة دى شوفوا لعبه بيشرف عليها ناس تتقى ربنا مسلمين مش دول ياشيخ بلا قرف بقا
anifaten غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-23-2010, 12:30 PM   #17
anifaten
قهر جديد

anifaten is on a distinguished road

اقسم بالله العظيم اللى هو احسن من صاحب تى كيو والجى ام الكل كليله انى لا استعملت برامج بوت ولا نيله ودى تانى مره مجرد اوصل ليفل 127 ابص الاقى نفس الحركة القذره اجى افتح وانا عامله اوف لين الاقى جوا السجن ولا انا فاهم حاجه بينهم شوية **** ماسكين السيرفر مفيش راجل كدا يجى يكلمنا ويبفهم فى ايه دحنا يابنى فى سن والدك عيب كدا بس بجد والله دى شركه بتبنى فلوس وبس على الغش والكدب وانا اتحدى كل مهندسين البرمجه اللى فى شركة تى كيو انه يثبت انى استعمل اى برنامج بوت او زفت ياعم فكك بقا بلا كونكر بلا زفت والله دى لعبه ممله جدا لما تقعد تكو شخصيه وتصرف عليها وفى الاخر يقولك سورى ادفع بقا عاملين زى المواقع بتاعت الافلام والبرامج والالعاب يخليك تجرب وتلعب شويه وفجأه تيجى لليفل التانى يقولك لا يا حبوب ادفع بقا واحنا فاتحينها سبيل بس اهو واضحين عن دول مش يسرقونا وينهبوا فلوسنا عينى عينك يا اما تغور ويقفلولك اميلك طب والله لو انا فاضى لدخلهم السجن الحقيقى واعفهم انا مين وهما مين يارجاله سيبكم بجد من اللعبة دى شوفوا لعبه بيشرف عليها ناس تتقى ربنا مسلمين مش دول ياشيخ بلا قرف بقا
anifaten غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-23-2010, 07:09 PM   #18
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anifaten مشاهدة المشاركة
ايه يا عم انت استحليتها...copy past copy past copy past خف تعوم
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-28-2010, 04:08 PM   #19
kenji
قهر جديد

kenji is on a distinguished road

انا ما اشحن سي بي وكل شخصياتي ما دخلت السجن الا شخصية وحدة البي كي فيها 150
kenji غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-04-2011, 07:05 PM   #20
هولاكو:)
قهر جديد

هولاكو:) is on a distinguished road

انا بعرف بس ليه كل الجي ام مصري؟؟ ليه مافي جي ام سعودي او غير المصريين >< شئ يقهر
هولاكو:) غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-04-2011, 08:01 PM   #21
Horror
قهر جديد

الصورة الرمزية Horror

Horror is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هولاكو:) مشاهدة المشاركة
انا بعرف بس ليه كل الجي ام مصري؟؟ ليه مافي جي ام سعودي او غير المصريين >< شئ يقهر
تفرق معاك ازا كان الجى ام مصرى ام سعودى ؟
Horror غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-04-2011, 08:11 PM   #22
xander
قهر نشيط

الصورة الرمزية xander

xander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond reputexander has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى xander

ان كان احد يؤيدك فهو انا معك بكل كلمة
لي يومين بالسجن مطلوب 4 مليون لكي اطلع وتم تقليص كل عتادي بالسجن , والاضراب عن اللعبه ؟ لا اعتقد ان احد سوف يضرب عنا ولو ليوم ولكن ضاق خلقي بالسجن ومن مشاكل السيرفر ,

الحياة دقائق وثواني,,

مرشح للآشراف ,, عند حسن الظن ان شاء الله
xander غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-05-2011, 04:10 AM   #23
^.darbaka.^
Banned

^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute

بصراحة لاعبى كونكر الانجليزى وخصوصا المصريين (انا مصرى )
اكثر من 70 بالمية منهم يلعبو ببرنامج الايمبوت ووالله الواحد بيبقى خايف وهو بيستعمل الجهاز لما بلعب كونكر العربى
والى عندو اعتراض انا موجود
^.darbaka.^ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-05-2011, 04:11 AM   #24
^.darbaka.^
Banned

^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute

هههههههههههههه اصلا ما فى جى ام مصرى
الجى ام الاساسى اجانب و الغير كدة مالهمش اى صلة فعالة باللعبة غير الترجمة
^.darbaka.^ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-05-2011, 05:34 PM   #25
shery sam
قهر فعال

الصورة الرمزية shery sam

shery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond repute

هههههههههههههههههههههههه
حلى حل الصراحة جبت من الاخر
حنا ندخل السجن وندعى عليهم لان دعوه المظلوم متجابة
ونطلع مننا للسما ونقول يكسر عضمكم ويفشفش رجلكم ودوخ عقلكم ويبوظ استفطكم
shery sam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-05-2011, 05:41 PM   #26
mhmodfox
قهر جديد

الصورة الرمزية mhmodfox

mhmodfox is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mhmodfox

وانا تاخل سجن الدبى ظلم وانا مش مشغل برامج بوت
mhmodfox غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-06-2011, 08:53 PM   #27
shery sam
قهر فعال

الصورة الرمزية shery sam

shery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond reputeshery sam has a reputation beyond repute

اقتباس:
mhmodfoxوانا تاخل سجن الدبى ظلم وانا مش مشغل برامج بوت
اى برامج تؤدى الى دخول السجن وايضا اذا كان فولدر كونكر بة فيروسات
shery sam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية