help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين يمكنك الحصول على الإرشادات و الاجابة على أسئلتك المتعلقه بكونكر هنا

قديم 07-22-2011, 04:28 AM   #1
fego love
Banned

fego love is on a distinguished road
افتراضي كيف تجمع سى بى

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته دة تانى موضوع ليا الموضوع السابق كان اسمه(كيفية الارتقاء بالمستوى) و كنت شارح فيه ملخص و فى كام واحد كدة ردوا فشجعونى انى اعمل جديد الموضوع النهاردة ازاى تجمع سى بى العمله اللى الكل نفسة يمتلكها هتقول ازاى هقولك بص يا سيدى (صلى على النبى) انت دلوقتى عايز تجمع سى بى و مش عارف ازاى انا معايا الطريقة و جربتها معايا اولا روح اعمل مهمات قتل 300 من القائد بيديك نيزك يعنى 3 نيازك فى اليوم و لو حظك حلو الوحوش هتوقع نيازك انا فى مرة كنت فى الاسرار وقعلى5 نيازك يا رب يكون حظكم حلو زيى المهم بعد ما تجمع 10 نيازك روح جمعهم فى لفة و بعها ب7 سى بى غير كدةno هتلاقى فى ناس كتير فى السوق تاجر معاهم و حط اللفه و هما هيحطولك السعر بس نصيحه مهمة:اوعلا تدوس موافق قبل ما تتأكد انه حطلك فضة ولا سى بى لانى اتنصب عليا قبل كدة فى لبس اضافى بالطريقة دى فخد وقتك و اتاكد انه سى بى و لو عايز تجمع فضة خد اى حاجة تقع فى الارض الفلوس و العتاد و كل حاجة تقع فى الارض و الحاجات اللى ملهاش لزمه بيعها هتكسيب فيها حوالى 30 او40 الف غير الدهب اللى انت لميته و لو حظك حلو ممكن يطلعلك حاجة فاخر او راقى و تبعها و تكسب من وراها و يا ريت متنسوش التقييم و شكرا
fego love غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-22-2011, 03:11 PM   #2
HuRr!caNe
قهر جديد

الصورة الرمزية HuRr!caNe

HuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond reputeHuRr!caNe has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى HuRr!caNe

أوٍل شّيِّء مشّكـَوٍرٍ على آلموٍضوٍع وٍآن شّآء آلله آلكـَل يِّسَتفيِّد

ثآنيِّ شّيِّء طرٍق آلسَيِّ بيِّ آلليِّ آعرٍفهآ :

1- آلحفرٍ فيِّ آلمنجم آحيِّآنآ تطلع لكـَ آشّيِّآء حلوٍة مثل رٍوٍح تنيِّن وٍجوٍآهرٍ نقيِّه وٍغيِّرٍهآ

2- فتح حسَآب جديِّد تطلع 120 وٍتنزله رٍيِّبوٍن وٍتوٍصله 110 تلآقيِّ عليِّه كـَرٍة تنيِّن فيِّ لفل 110 بعد آلرٍيِّبوٍن وٍلمآتنزله جوٍهرٍة فآخرٍة

3- لوٍ معآكـَ جوٍآهرٍ نقيِّه ترٍوٍح تسَوٍيِّ مهمة آلفآرٍ آلسَحرٍيِّ وٍيِّديِّكـَ على آلجوٍهرٍة آلطبيِّعيِّه 5 نيِّآزكـَ آلى 3 وٍآحيِّآنآ 10 وٍآحيِّآنآ كـَرٍة تنيِّن

وٍفيِّ طرٍق آخرٍى كـَثيِّرٍة مآ آعرٍفهآ لكـَن هذيِّ آلليِّ آنآ آعرٍفهآ وٍمتآكـَد منهآ▐▐

آلآسَم :
HuRr!caNe

<<سَآبقآ بحسَآب آخرٍ : NazNar

آلسَيِّرٍفرٍ :عليِّ بآبآ
<< مهمآ تبعد عنيِّ عنديِّ مرٍجعكـ

آلنوٍع : جآرٍيِّ آلتنآسَخ لترٍوٍجـــآن ......
<< عآشّق قديِّم للهرٍقله

آلمسَتوٍى : فوٍق 120 وٍتحت 129 آفترٍ سَكـَند
<< طعم للتحديِّ يِّدوٍم وٍيِّدوٍم وٍيِّدوٍم

HuRr!caNe غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-22-2011, 04:03 PM   #3
kingsasa
قهر جديد

kingsasa is on a distinguished road
افتراضي مشكور على الموضوع الرائع

وفى طرق اخرى زى مهمة الفار الازرق وياريت تتعمل كتير لانها بتجيب حجات حلوه من 5 نيازك وحتى كرة تنين وممكن تعمل اميلات حاوى ماء وتنزلها ميلاد بيجيلك جوهره فاخره ولما تطلعها 110 بعد الميلاد بيجيلك كرة تنين وحاوى الماء بينزل ميلاد فى ال110
kingsasa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-22-2011, 04:04 PM   #4
fego love
Banned

مشكور يا غالى على الرد لكن هذه هى الطرق الاسهل الطرق بتاعت حضرتك لازم تعملها فى فترة طويلة
لكن ممكن فى اسبوع يجمع30 سى بى باللى انا قولته و مشكور على النصيحه و يعطيك ربى الف عافية:d
قديم 07-27-2011, 09:23 PM   #5
fego love
Banned

يا جدعان انا هعمل موضوع جديد و هو ازاى تعمل كونكر تهييس فى اى وقت مش عارف امتى بالضبط و ممكن النهاردة و يا ريت تدخلوا عشان انا بقالى يومين شغال فى الموضوع دة

العلامات المرجعية