Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-04-2012, 04:26 AM   #16
never mind
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية never mind
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: Syria
المشاركات: 129
معدل تقييم المستوى: 1296
never mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond reputenever mind has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr eslam مشاهدة المشاركة
النهارده مش هسيبهم الا لما يخلصو المشكله
تعبت
يا رب تنحل ونخلص بقا
never mind غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2012, 03:48 PM   #17
Mr.Gemy
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Mr.Gemy
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: Home Sweet Home
المشاركات: 543
معدل تقييم المستوى: 22877
Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr eslam مشاهدة المشاركة
النهارده مش هسيبهم الا لما يخلصو المشكله
تعبت
ربنا معاك يا اسلام واحنا كلنا وراك لو فى خناقة ولا حاجة ))
__________________
Gemy
حاوى نار 138
&
~Star~
راهب نقى 138



فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2012, 08:12 PM   #18
Mr.Gemy
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Mr.Gemy
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: Home Sweet Home
المشاركات: 543
معدل تقييم المستوى: 22877
Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute
افتراضي

كالعادة وبكل سعادة .. فصلت بالفريق على الدقيقة 20:00
__________________
Gemy
حاوى نار 138
&
~Star~
راهب نقى 138



فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2012, 03:38 PM   #19
bisho444
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية bisho444
 
تاريخ التسجيل: May 2010
الدولة: Egypt El-Ma7alla-Elkobra
المشاركات: 163
معدل تقييم المستوى: 6445
bisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond repute
افتراضي

يا جيمى باشا
مهما هنعمل مفيش حل يرضى ربنا
شوف انت عملت كام موضوع وكام شكوى
بس بالفعل احنا بنكلم نفسنا
__________________
محظور ظلم وتارك اللعبة لحد ما الحساب يرجع
يا ريت اى حد من المشرفين يكلمنى يقولى اعمل ايه عشان انا صراحه زهقت
bisho444 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2012, 03:50 PM   #20
صهريج
قهر فعال
 
الصورة الرمزية صهريج
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: CoNqUeR
المشاركات: 1,800
معدل تقييم المستوى: 52437
صهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى صهريج إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى صهريج
افتراضي

جاري حل المشكله < مجرد ثلاث كلمات تكتبها الاداره لأسكات اللاعبين
ويآليت ماحد يرد علي ويكتب لي الإداره تبذل اقصه جهد لحل المشكله
آلكل شايف مافي اي اهتمام لو في اهتمام من باتش 1273 المشكله تنحل
__________________
الأسم : انصهار
السيرفر : الفقر مرجانه
الفئة : ماء محارب رامي
((( معتزل الحساب مع شاهين2010 ))) :

المستوى : 140

آخر تعديل بواسطة صهريج ، 05-07-2012 الساعة 04:04 PM
صهريج غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-08-2012, 03:44 AM   #21
opsh1988
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية opsh1988
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
الدولة: الاررررردن
المشاركات: 592
معدل تقييم المستوى: 76890
opsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى opsh1988 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى opsh1988
افتراضي

يا اخوان براحه شويه على الاداره يعني بقالها 3 اسابيع بتقول جاري حل المشكله يعني والله الاداره بتتعب
وبعدين المشكله بباتش 1273 مش حتقدر تغمض عنيك . الي عقد كل لاعبن كنكور يعني مشكله صغير ما تحتاج غير 3 او 4 سنين من اداره كنكور الغاليه لكي تقوم بحلها انت بتتكلمو عن ايه
يا روح ما بعدك روح حبيبي ننجلط لجل لعبه وربي قهر بقهر
__________________
أنَـا الـذي نَـظَـرَ الأعْـمَـى إلــى أدَبــي وَأسْمَـعَـتْ كَلِمـاتـي مَــنْ بــهِ صَـمَـمُ


ألـخَـيْـلُ وَالـلّـيْـلُ وَالـبَـيْـداءُ تَعـرِفُـنـي وَالسّيـفُ وَالرّمـحُ والقرْطـاسُ وَالقَـلَـمُ
opsh1988 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2012, 04:00 AM   #22
Mr.Gemy
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Mr.Gemy
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: Home Sweet Home
المشاركات: 543
معدل تقييم المستوى: 22877
Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute
افتراضي

هههههههه والله تعليقاتكم تموت من الضحك يا رجالة ... وعلى رأى المثل هم يضحك وهم يبكى
__________________
Gemy
حاوى نار 138
&
~Star~
راهب نقى 138



فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة

آخر تعديل بواسطة Mr.Gemy ، 05-11-2012 الساعة 04:03 AM
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2012, 04:14 PM   #23
Mr.Gemy
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Mr.Gemy
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: Home Sweet Home
المشاركات: 543
معدل تقييم المستوى: 22877
Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute
افتراضي

شباب ياريت تجربوا لأن المشكلة تقريبا اتحلت انا ما فصلتش معايا بقالها ساعتين ياريت تجربوا وتقولولى
__________________
Gemy
حاوى نار 138
&
~Star~
راهب نقى 138



فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2012, 04:26 PM   #24
بنت*بنوت
قهر فعال
 
الصورة الرمزية بنت*بنوت
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: ~Qatar~
المشاركات: 1,258
معدل تقييم المستوى: 53978
بنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond repute
افتراضي

المشكله انحلت بعد نزول الباتش الاخير
__________________
( مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )
سيرفر : شهريار
المستوي : 140

بنت*بنوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »05:26 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية