قديم 12-06-2009, 07:07 AM   #1
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

ramez202 is on a distinguished road
Angry هام جدااااااااااااااااا

السلام وعليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز اوضح حاجه بس لكل اللى بيلعبوا معانا انى دى لعبه مجرد للتسليه
لكن لو حد داخل يلعب كله هدفه فى اللعبه انو يشتم فى الاعبين التانيين تبقى وحشه اوى
كله عارف اكيد devil0x0 صاحب الاكونت ده داخل بس يشتم الناس واقذر الشتائم طبعا الاداره على حد ما سمعت انها بندت الاكونت بس دة مش كفايا انا واحد من الناس وناس كتير سيبنا اللعبه بسبب لسانه القذر
لو هو اتبند بس ورجع تانى يبقى دة مش عقاب وانا بطلب من كل مشرف ياريت يفكر لو حد من الاجانب مثلا دخل لعب وشاف الشتائم دى معتقدش تبقى فى حق كونكر عموما انهم عملوا كونكر للعرب
للعلم الاداره مانعه مبادله العتاد مع الاعبين فى لاعب معانا اسمه روبن هود وهو مشهور جدا الاكونت **** ديفل لما اتبند كان لابس عتاد روبن يعنى تبديل عتاد وعلى ما اعتقد ده ممنوع
تانى حاجه devil0x0 كان ليه اكونت هنا على المنتدى وتم وقفه بردوا بسبب لسانه القذر
ياريت الادارة تتعامل مع هذا الشخص بدون رافه علشان يكون عبرة للغير انا بطلب باند للاكونت بكل محتوياته للابد من عتاد و اكونت على الاقل نبقى واثقين انى فى حد بيحمينا لو كل واحد شتم يتعاقب دى لعبه مش مجال للسب

ولكم مننا جزيل الشكر

آخر تعديل بواسطة Dream ، 12-08-2009 الساعة 12:06 PM سبب آخر: شكرا لاهتمامك. مشاكل الحسابات و شكاوى السب و القذف تحل بخدمة العملاء و ليس مكانها المنتدى
ramez202 غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 07:20 AM   #2
MITHAM5
قهر جديد

MITHAM5 is on a distinguished road

نعم دفل كرهني اللعبة كل ماشوف اذاعة اشوف هوشه باديها دفل

شتم ماينقال لوع جبدي
MITHAM5 غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 07:21 AM   #3
medmedooo
قهر جديد

medmedooo is on a distinguished road

عندك حق
devil0x0
علطول بسمعو على عالم ومحداثة وكمان الاذاعة يقول اقذر شتايم
لناس تانية
انا بطالب بحذف اكونتو
medmedooo غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 07:27 AM   #4
me or hem
قهر جديد

me or hem is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramez202 مشاهدة المشاركة
السلام وعليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز اوضح حاجه بس لكل اللى بيلعبوا معانا انى دى لعبه مجرد للتسليه
لكن لو حد داخل يلعب كله هدفه فى اللعبه انو يشتم فى الاعبين التانيين تبقى وحشه اوى
كله عارف اكيد devil0x0 صاحب الاكونت ده داخل بس يشتم الناس واقذر الشتائم طبعا الاداره على حد ما سمعت انها بندت الاكونت بس دة مش كفايا انا واحد من الناس وناس كتير سيبنا اللعبه بسبب لسانه القذر
لو هو اتبند بس ورجع تانى يبقى دة مش عقاب وانا بطلب من كل مشرف ياريت يفكر لو حد من الاجانب مثلا دخل لعب وشاف الشتائم دى معتقدش تبقى فى حق كونكر عموما انهم عملوا كونكر للعرب
للعلم الاداره مانعه مبادله العتاد مع الاعبين فى لاعب معانا اسمه روبن هود وهو مشهور جدا الاكونت **** ديفل لما اتبند كان لابس عتاد روبن يعنى تبديل عتاد وعلى ما اعتقد ده ممنوع
تانى حاجه devil0x0 كان ليه اكونت هنا على المنتدى وتم وقفه بردوا بسبب لسانه القذر
ياريت الادارة تتعامل مع هذا الشخص بدون رافه علشان يكون عبرة للغير انا بطلب باند للاكونت بكل محتوياته للابد من عتاد و اكونت على الاقل نبقى واثقين انى فى حد بيحمينا لو كل واحد شتم يتعاقب دى لعبه مش مجال للسب

ولكم مننا جزيل الشكر
والله وانتو ما قصرتو سبيتو الكعبة انتو اول ناس لازم تاكل بند الكعبة هذي مو حاجة ثانية فهمتو قصدي
اول واحد يتبند اوووكا وديفل يتبند بس بعد ما يرجع عتاد روبن
ولازم حق يعني هو شتمك وانت شتمتو وانتو اللي سبيتو الكعبة اول وهو اللي بدا سلام
me or hem غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 07:31 AM   #5
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

Cool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة me or hem مشاهدة المشاركة
والله وانتو ما قصرتو سبيتو الكعبة انتو اول ناس لازم تاكل بند الكعبة هذي مو حاجة ثانية فهمتو قصدي
اول واحد يتبند اوووكا وديفل يتبند بس بعد ما يرجع عتاد روبن
ولازم حق يعني هو شتمك وانت شتمتو وانتو اللي سبيتو الكعبة اول وهو اللي بدا سلام
شكرا لمرورك اخى
بس احب اضيف توضيح صغير اوكا اسمه محمد يبقى ازاى يغلط فى الاسلام ؟؟؟؟؟؟
قديم 12-06-2009, 07:43 AM   #6
city hunter
قهر نشيط

الصورة الرمزية city hunter

city hunter is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى city hunter

معاك حق رموز ديفل مش مكره واحد او اتنين مكرهه اللعبه كلها ومكرهني انا كمان انا بقول يمكن ساعات روبن بيزهق منو وهو صاحبو
وباذن الله ياخد جزائه ومحدش يتظلم
ارشر لفل 121>> ارشر 100
<S.W.A.T>
نينجا 130 / محارب 130 / واتر 95 في تقدم
وتم تغير الميل الي
mr_lonly2005@yahoo.com
تحياتي
city hunter غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 10:43 AM   #7
SeLFiSh
قهر جديد

الصورة الرمزية SeLFiSh

SeLFiSh is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة city hunter مشاهدة المشاركة
معاك حق رموز ديفل مش مكره واحد او اتنين مكرهه اللعبه كلها ومكرهني انا كمان انا بقول يمكن ساعات روبن بيزهق منو وهو صاحبو
وباذن الله ياخد جزائه ومحدش يتظلم
بلاش تتكلم عن شخصيه مش ملك ليك
على فكره انا بتكلم مع ديفل كل يوم على الموبايل حوالي 3 ساعات في اليوم بنضحك ونتكلم وندردش

blue_mermaid
SeLFiSh غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 11:03 AM   #8
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

اولا الصور الى اترفعت للادارة مش عن طريقى ثانيا انت مش روبين لان روبين كويتى وبيتلكم بلغة الكويت انما حضرتك روبين الجزء التانى الى هو الشخص الى بيلعب بعتاد روبين الى من مصر لان كلمك كلو مصرى وشكر ليك يا كون
قديم 12-06-2009, 07:44 AM   #9
aransa
قهر جديد

aransa is on a distinguished road

انا بضم صوتى لصوتك يا رامز بجد الانسان دا مش محترم وكمانى يارامز المشكله مش فى الشتيمه وبس دا بيغلط فى الدين وبيشتم اخواتنا المسحيين ومش هطول عليكم وبجد يارامز الموضوع دا مهم جدا وارجو من الاداره تبنيدو الى الابد ليكون عبره لمن يفعل هذه الافعال المهينه لديننا وشكرا
aransa غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 07:46 AM   #10
زهرة الربيع
قهر نشيط

زهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond reputeزهرة الربيع has a reputation beyond repute

{ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا يَسْخَرْ قَومٌ مِنْ قَوْمٍ عَسَى أَنْ يَكُونُوا خَيْرًا مِنْهُمْ وَلا نِسَاءٌ مِنْ نِسَاءٍ عَسَى أَنْ يَكُنَّ خَيْرًا مِنْهُنَّ وَلا تَلْمِزُوا

أَنْفُسَكُمْ وَلا تَنَابَزُوا بِالألْقَابِ بِئْسَ الاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الإيمَانِ وَمَنْ لَمْ يَتُبْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ }

اخي العزيز رامز

طبعا مش الايكونت دة بس الي بينطق باسواء الالفاظ

فيه ناس كتير لا تراعي لا دين ولا اخلاق

ولا تراعي وجود فتيات

وعندما نتحدث لهم بوجود فتيات في اللعبه

نجد الاسواء من رد فعلهم

لقد نهانا الله عن اللفظ والقول السىء

قال تعالى: { وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ }

ورغم ذلك قد نسى الانسان كلام الله واحاديث رسولنا الكريم

فادعوا الله لهم بالقلب المنير

( اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت ، خلقتني وأنا عبدك ، وأنا على عهدك ووعدك ما أستطعت، أعوذ بك من شر ماصنعت ،

أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فأغفر لي ، فإنهلايغفر الذنوب إلا أنت )
زهرة الربيع غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 08:20 AM   #11
medomatrix88
قهر جديد

medomatrix88 is on a distinguished road

انا موافق كل الناس الى بتقول علية فعلا شخصية مش محترمة واكتر دليل على انة من ساعة ما نقل لسيرفر على بابا وسير فر علاعلاء الدين بقى اكتر احتراما من الاول والحمد الله انى فضلت فى سيرفر علاء ادين لانة الاصل
medomatrix88 غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 09:12 AM   #12
DEVILOXO
قهر جديد

DEVILOXO is on a distinguished road

طبعا كثر علي الكلام من الرايح والجاي كلو بيقول دفل مش محترم دفل فيه ودفل يبغاله باند انا موافق ياشباب اخذ باند بس لمن يجي واحد يتبلى علي ويقول ابوي مسجون قدام عيونكم ويجي يقول امي تلعب وتشحت باللعبه عشان تديني سي بي ويقول اختي لها صوره ويقول اني بشحت عتاد روبن وبيقول ويقول مايحقلي ارد وبعدين لمن يجي واحد زي ماقال شخص في احد الردود ان المسيح اخوانا لمن يجي واحد مسيحي ويسبني ويسب الاسلام والرسول والصحابه وزوجات الرسول والقران والكعبه والحجر الاسود تتوقع مني اني اسكت واقلو شكرا لك اخي الشاتم المسيحي صح وعلى رامز نفسه ذا الي منزل الموضوع انا عندي مليون صوره وهوه بيشتم والي يقول ماني محترم خله يطل بالمرايه ويشوف هوه ويش سوالي لجل انا تعاملت معه بقلت احترام انا ماني طفل لجل اسب الرايح والجاي والحمد لله رجال باللعبه واولهم ميلانو ويبلغ من العمر 29 سنه ويحترمني كامل االاحترام واذا انكم تقولو اني اتمصلح معاه عشانه اكونت قوي لا صاحب ميلانو المحروم وانا والمحروم كنا اعداء لابعد درجه وواظربو على ذالك الكثيير ثانيا الاخ رامز يقول مبادلت عتاد ياعسل انت مالك اكونت باللعبه انت تاخذ اكونت اووكا بعتاد مجبور وعندي صوور تاكد هذا الشي حبوب العب غيرها انا تبندت صح لاكن بعد مارجع رح اشوف الي يسبوو وحرفع صورهم ونشوف اجراء الاداره معهم وعلى فكره ياعسل تقول اخذت باند من المنتدى لو تذكر انك انت الي قلتلي يادفل ابا ادخل بحسابك عشان موضوع سرقت تارو وماكنت اتوقعها منك انك تشتم بحسابي لاكن يقولك خير تفعل شر تلقى دايم كنت اعتبرك اخوي الصغير واحاول اصلح فيك لاكن للاسف الدنيا توري الناس ان زي مافيها ابن الحلال فيها الي مو كويس وشكرا
اتمنى الرد على كلامي بكامل الاحترام والي حيغلط ماحرد عليه
DEVILOXO غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 09:15 AM   #13
DarK SouL
قهر نشيط

الصورة الرمزية DarK SouL

DarK SouL is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة deviloxo مشاهدة المشاركة
طبعا كثر علي الكلام من الرايح والجاي كلو بيقول دفل مش محترم دفل فيه ودفل يبغاله باند انا موافق ياشباب اخذ باند بس لمن يجي واحد يتبلى علي ويقول ابوي مسجون قدام عيونكم ويجي يقول امي تلعب وتشحت باللعبه عشان تديني سي بي ويقول اختي لها صوره ويقول اني بشحت عتاد روبن وبيقول ويقول مايحقلي ارد وبعدين لمن يجي واحد زي ماقال شخص في احد الردود ان المسيح اخوانا لمن يجي واحد مسيحي ويسبني ويسب الاسلام والرسول والصحابه وزوجات الرسول والقران والكعبه والحجر الاسود تتوقع مني اني اسكت واقلو شكرا لك اخي الشاتم المسيحي صح وعلى رامز نفسه ذا الي منزل الموضوع انا عندي مليون صوره وهوه بيشتم والي يقول ماني محترم خله يطل بالمرايه ويشوف هوه ويش سوالي لجل انا تعاملت معه بقلت احترام انا ماني طفل لجل اسب الرايح والجاي والحمد لله رجال باللعبه واولهم ميلانو ويبلغ من العمر 29 سنه ويحترمني كامل االاحترام واذا انكم تقولو اني اتمصلح معاه عشانه اكونت قوي لا صاحب ميلانو المحروم وانا والمحروم كنا اعداء لابعد درجه وواظربو على ذالك الكثيير ثانيا الاخ رامز يقول مبادلت عتاد ياعسل انت مالك اكونت باللعبه انت تاخذ اكونت اووكا بعتاد مجبور وعندي صوور تاكد هذا الشي حبوب العب غيرها انا تبندت صح لاكن بعد مارجع رح اشوف الي يسبوو وحرفع صورهم ونشوف اجراء الاداره معهم وعلى فكره ياعسل تقول اخذت باند من المنتدى لو تذكر انك انت الي قلتلي يادفل ابا ادخل بحسابك عشان موضوع سرقت تارو وماكنت اتوقعها منك انك تشتم بحسابي لاكن يقولك خير تفعل شر تلقى دايم كنت اعتبرك اخوي الصغير واحاول اصلح فيك لاكن للاسف الدنيا توري الناس ان زي مافيها ابن الحلال فيها الي مو كويس وشكرا
اتمنى الرد على كلامي بكامل الاحترام والي حيغلط ماحرد عليه

هذا الكلام ولابلاش

وانا ماالومك لما واحد يشتم عرضك ولا يشتم شرفك عليك فيه واشتم فيه لين تقول بس

كل شي الا مسالة الشرف هذي حساسة

وانا معاك وانت صادق
قديم 12-06-2009, 09:21 AM   #14
DEVILOXO
قهر جديد

DEVILOXO is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark soul مشاهدة المشاركة
هذا الكلام ولابلاش

وانا ماالومك لما واحد يشتم عرضك ولا يشتم شرفك عليك فيه واشتم فيه لين تقول بس

كل شي الا مسالة الشرف هذي حساسة

وانا معاك وانت صادق
تسلم اخوي الله يوفقك وانشالله مايتكرر موضوع السب مني نهائيا لاني بما اني اخذت باند بسير الي يسبني ارفع صوره وياخذ عقاب نفس عقابي
DEVILOXO غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 09:13 AM   #15
DarK SouL
قهر نشيط

الصورة الرمزية DarK SouL

DarK SouL is on a distinguished road

اعتقد في قانون باللعبه والكل يمشي علي سواء لسانه فاحش وسواء لسانه خارج عن الاخلاق

اول مرة باند يوم كامل وبعدها اسبوع وبعدها شهر وبعدها على طول

ده القانون

العلامات المرجعية