Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 07-25-2012, 07:03 AM   #1
alkaser000
قهر نشيط

alkaser000 is on a distinguished road
افتراضي حظر حسابي ظلما + مفاجاه للاعبين وحش كرة التنين بالفيديو و الصور للنسخه العربيه

بسم الله الرحمن الرحيم

في البدايه احب اعرفكم بنفسي انا ((Mahmoud)) و mahmoud_refat سيرفر شهرمان داخل هنا عالمنتدي بحساب واحد صاحبي لان المنتدي مش راضي يسجل دخول بالفيس بوك و مش راضي يخليني اسجل حساب جديد ( بداية الخراب )
اولا :
مشكلتي انه اليوم الاربعاء الموافق 25-7-2012 تم حظر حسابي الاساسي ((Mahmoud)) دونا عن بقية الحسابات حظرا كاملا (حظر12) بدون وجه حق فلم يسبق لي استخدام برامج الغش وكل اللاعبين الاصدقاء و الاعداء يشهدو لي بكده

واصلا انا بقالي يجي اسبوعين مش بفتح اللعبه غير بالصدفه اجي افتح الاقي حظر فجاه كده !
وبالمناسبه انا عمر ما فتحت اللعبه في سيبر
لذا ارجو تدخل مدير اللعبه ريانفر او اكابا بفك الحظر عن هذا الحساب و كل حسابات اللاعبين الاخرين المحظورة ظلما

ثانيا :
بخصوص وحش كورة التنين فمش هطول عليكو لكن احب اقولكو بعض المواعيد المشهور ظهوره فيها وانا مش هقول اني عارف المواعيد بالظبط علشان لو حد ملقاهوش ميلومنيش

المواعيد هي 10.00 و 14.00 و 21.00 و 23.00 بتوقيت السيرفر

وبالنسبه للاثبات للكلام ده فدي صور و فيديوهات للوحش و هتلاحظو انه بيضرب ضرب عادي و اني بنقصه اقل بنسبة 1:10 من ما بنقص الوحوش التانيه مثلا بنقصه ب3833 رغم ان نقاط القوه عندي 263 يعني بضرب الوحوش العاديه ب30 الف .

و عندي المزيد لكن للاسف معنديش وقت اقدمه دلوقتي و بالنسبه للفيديوهات اتفضلو

http://youtu.be/he3pAexptpI
http://youtu.be/fDeiiFOhgPY
http://youtu.be/MjMJ5IAk1mM
http://youtu.be/S93M2Ic9suQ

اتمني اكون افدتكم و ارجو فك الحظر عن الحساب
و ارجو في النهاية من اللاعبين الدعاء لي و لوالداي و لكل المسلمين بالرحمة و شكرا

آخر تعديل بواسطة alkaser000 ، 07-28-2012 الساعة 12:31 AM
alkaser000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2012, 08:26 AM   #2
alkaser000
قهر نشيط

ملحوظات : انا لفل 131 و قبل كده لما كنت في ال129 و اقل كنت بلفل في المكان الجديد و كان بيبقي جمبي برامج بوت نينجا من الي بتموت الوحوش بسرعه دي بس كنت بموتهم الاقيهم عملو احياء و رجعو مكانهم من غير المهاره اخد اساميهم و كمان كنت اقولهم بطلو برامج غش الاقيهم كتبولي كلام مسبوق بنقطه . و الي عرفت اخد اساميهم اهم :

&_#Aneyll$*|
Burturn
Atne®y
^Terenn102
Che?the
_Mcaffinaryn
Thernes
$Avinahl464
في بحر الموت الي نازل مع القرصان

_Lauria
¬½¾¯°±²³آ´µ¶
¬¯°±²³´µ¶
في كهف الجليد

قديم 07-25-2012, 08:56 AM   #3
With myself
قهر جديد

الصورة الرمزية With myself

With myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond repute

بس الوحوش ذحين اتلغو ولا ايه ؟
With myself غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-26-2012, 02:45 AM   #4
Y.O.U.K.O
قهر نشيط

الصورة الرمزية Y.O.U.K.O

Y.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Y.O.U.K.O

شباب ده مش موقع اليوتيوب للعلم ... احظروووووووووووووووو
قديم 07-26-2012, 03:21 AM   #5
alkaser000
قهر نشيط

With myself : مش عارف بس ميتيالي لا علشان مش بروح من ساعة ما حكاية ذاكرة العتيق باظت غير قليل وبلاقي الوحوش دمها ناقص يعني واحد كان بيدور غيري وده معناه انها متلغتش

Y.O.U.K.O : ربنا يشفيك يا عم ده يوتيوب بس مختصر و دي خدمة يوتيوب جديده جرب ترفع اي فيديو و هتشوف او جرب تفتح الفيديوهات تشوفها حتي بعدين ابقي اتكلم ولو مضايقاك الحكايه دي فالروابط من غير اختصار اهي
http://www.youtube.com/watch?v=he3pAexptpI
http://www.youtube.com/watch?v=fDeiiFOhgPY
http://www.youtube.com/watch?v=MjMJ5IAk1mM
http://www.youtube.com/watch?v=S93M2Ic9suQ
قديم 07-26-2012, 03:25 PM   #6
Y.O.U.K.O
قهر نشيط

الصورة الرمزية Y.O.U.K.O

Y.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond reputeY.O.U.K.O has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Y.O.U.K.O

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alkaser000 مشاهدة المشاركة
With myself : مش عارف بس ميتيالي لا علشان مش بروح من ساعة ما حكاية ذاكرة العتيق باظت غير قليل وبلاقي الوحوش دمها ناقص يعني واحد كان بيدور غيري وده معناه انها متلغتش

Y.O.U.K.O : ربنا يشفيك يا عم ده يوتيوب بس مختصر و دي خدمة يوتيوب جديده جرب ترفع اي فيديو و هتشوف او جرب تفتح الفيديوهات تشوفها حتي بعدين ابقي اتكلم ولو مضايقاك الحكايه دي فالروابط من غير اختصار اهي
http://www.youtube.com/watch?v=he3pAexptpI
http://www.youtube.com/watch?v=fDeiiFOhgPY
http://www.youtube.com/watch?v=MjMJ5IAk1mM
http://www.youtube.com/watch?v=S93M2Ic9suQ
و ليه مختصرها؟؟؟
قديم 07-26-2012, 10:02 PM   #7
~TheBlackBlood~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~TheBlackBlood~

~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute

هذي الوحوش بأي جزيرة بتقتلها بالزبط ؟؟ يعني جميع شياطين الماء بتوقع الكورة بهذا الوقت ولا شياطين معينة فقط ؟؟

الإسم : ~TheBlackBlood~
السيرفر : قمر الزمان

توhصلو معي رسائل على المنتدى او على الفيس بوك من خلال الضغط على اسمي

Radwan Ayman
~TheBlackBlood~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-26-2012, 10:08 PM   #8
~TheBlackBlood~
قهر نشيط

~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute~TheBlackBlood~ has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وكل عام وانت بألف خير بهذا الشهر الكريم

أخي الكريم انا ما بعرفك صراحة لأني ما بلعب شهرمان
بس في 3 دلائل لإستخدامك البرامج بمجرد النظر للموضوع ودون التحقيق فيه
وهذه الدلائل هي :-

1 - في الصورة الأولى انتا ملون الزاوية اليسرى باللون الأسود عشن ما احد يشوف البرنامج الي انت مشغلو

2 - في الفيديوهات وهي خطأ فادح جعلك تفضح ... يوجد في الفيديوهات على الزاوية اليسرى ظهور واختفاء بشكل سريع برنامج من البرامج الممنوعة وهذا اكيد ومبين من الفيديوهات

3 - عدم اعطائك ادلة كافية لظلمك في الحظر

متأسف انا ما بجزم بس والله هذا رأيي
تقبل مروري

Radwan Ayman
قديم 07-27-2012, 07:32 AM   #9
alkaser000
قهر نشيط

Y.O.U.K.O : انا بعد ما رفعت الفيديوهات جالي الرابط مختصر مباشرة نسخته ووضعته في الموضوع و علي العموم شكرا علي ردك و اهتمامك

~TheBlackBlood~ : الوحوش دي وحوش خاصه من شياطين الماء هتنقصها برقم اقل كتير من الوحوش العاديه و بتوقع كورة تنين بنسبة 100% انما الوحوش العاديه هتنقصها كتير و ممكن توقعلك قطع نقيه او فريده و لو عاوز تعرف الوحوش دي بتطلع فين في خريطه لاماكنها بس مش المكان بالظبط يمكن يفرق خطوتين او حاجه زي كده و الخريطه اهي

~TheBlackBlood~ : وعليكم السلام اخي انا كمان مش عارفك بس هرد علي ادلتك رد مفيهوش شك

اولا :انا ملون الزاويه الي فيها الخريطه مش علشان برامج او حاجه زي كده لو لاحظت التاريخ هتلاقي الصور و الفيديوهات دي بعدها علي طول و مفيش حاجه و انا لونتها علي العموم لان المكان الي طلع فيه الوحش المره دي كان مكان خاص محدش يعرفه غيري فلونت الخريطه بس خلاص الحساب اتحظر ومعادش يهمني حاجه زي كده و الاثبات اهو

لو ملاحظ المكان ده مش علي الخريطه الي منتشره علي النت و ده كان السبب الرئيسي

ثانيا : الي بيختفي و يظهر ده مش برامج ولا حاجه دي المكان الي بيظهر فيه الكلام ( عالم و حديث و همس ) بس لما تعمله علي الجمب زي ما انا متعود و تيجي تصور فيديو ببرنامج fraps بتحصل المشكله دي و جرب بنفسك و هتشوف .

ثالثا : انا مش عارف ايه الادله الي المفروض اقدمها علشان يتفك الحظر لو مثلا علشان عتادي فل +5 و +4 مقبس و مقبسين من غير شحن انا مستعد اقولكم كل قطعه جبتها او كونتها ازاي بالتفصيل بس يرد عليا الجي ام و هقولو بالتفصيل الممل .

وشكرا علي رايك الصريح الف شكر

آخر تعديل بواسطة alkaser000 ، 07-27-2012 الساعة 11:32 PM
قديم 07-27-2012, 03:06 PM   #10
RIALMADRID
قهر نشيط

الصورة الرمزية RIALMADRID

RIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond reputeRIALMADRID has a reputation beyond repute

طيب كيف تروح لهذا المكان لاني رحت لمكان قد يكون هو بس ملاحظ الاحداثيات مختلفه
فكيف نار الاخرة التي هي سبعون ضعف نار الدنيا
ياربااااااااااااااااه ماذا عساني ان اقول
اين نحن من طاعة الله الى متى الغفله الى متى
*يوم نقول لجهنم هلا امتلائتي وتقول هل من مزيد*
يسحبون على وجوههم في النار لماذا لانعتبر
كان عمر بن الخطاب يقول : ويل عمر ان لم يغفر الله له
هذا عمر احد المبشرين بالجنه
ارجع الى اللللللللللللله ياغافل ان باب التوبه مفتووح الحق نفسك قبل ان يفجأك المووووووووووووووت
RIALMADRID غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-28-2012, 12:37 AM   #11
alkaser000
قهر نشيط

Rialmadrid : المكان ده نادر جدا جدا تطلع الوحوش فيه و هي كانت مره واحده الي لقيته احسنلك دور في الاماكن الي في الخريطه و اضرب كل الوحوش الموجوده علي الجزر دي الي تنقصه قليل يبقي مبروك عليك كورة التنين و لو روحت هناك و لقيت الوحوش دمها ناقص يبقي اعرف ان في حد في سيرفر مسيطر علي الوحش و مش هتعرف تجيبه و في الغالب هيكون الواحد ده جامد فل +6
قديم 07-28-2012, 02:09 AM   #12
~TheBlackBlood~
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alkaser000 مشاهدة المشاركة
y.o.u.k.o : انا بعد ما رفعت الفيديوهات جالي الرابط مختصر مباشرة نسخته ووضعته في الموضوع و علي العموم شكرا علي ردك و اهتمامك

~theblackblood~ : الوحوش دي وحوش خاصه من شياطين الماء هتنقصها برقم اقل كتير من الوحوش العاديه و بتوقع كورة تنين بنسبة 100% انما الوحوش العاديه هتنقصها كتير و ممكن توقعلك قطع نقيه او فريده و لو عاوز تعرف الوحوش دي بتطلع فين في خريطه لاماكنها بس مش المكان بالظبط يمكن يفرق خطوتين او حاجه زي كده و الخريطه اهي

~theblackblood~ : وعليكم السلام اخي انا كمان مش عارفك بس هرد علي ادلتك رد مفيهوش شك

اولا :انا ملون الزاويه الي فيها الخريطه مش علشان برامج او حاجه زي كده لو لاحظت التاريخ هتلاقي الصور و الفيديوهات دي بعدها علي طول و مفيش حاجه و انا لونتها علي العموم لان المكان الي طلع فيه الوحش المره دي كان مكان خاص محدش يعرفه غيري فلونت الخريطه بس خلاص الحساب اتحظر ومعادش يهمني حاجه زي كده و الاثبات اهو

لو ملاحظ المكان ده مش علي الخريطه الي منتشره علي النت و ده كان السبب الرئيسي

ثانيا : الي بيختفي و يظهر ده مش برامج ولا حاجه دي المكان الي بيظهر فيه الكلام ( عالم و حديث و همس ) بس لما تعمله علي الجمب زي ما انا متعود و تيجي تصور فيديو ببرنامج fraps بتحصل المشكله دي و جرب بنفسك و هتشوف .

ثالثا : انا مش عارف ايه الادله الي المفروض اقدمها علشان يتفك الحظر لو مثلا علشان عتادي فل +5 و +4 مقبس و مقبسين من غير شحن انا مستعد اقولكم كل قطعه جبتها او كونتها ازاي بالتفصيل بس يرد عليا الجي ام و هقولو بالتفصيل الممل .

وشكرا علي رايك الصريح الف شكر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بدايةً اعتذر على الشكوك
بس والله هذا الي اجا على مخي فجأة
والله متأسف جداً عالشك الي اجاك مني بس يعني تحيرت شويه
وردودك ابطلت شكوكي

تقبل مروري

Radwan Ayman
قديم 07-28-2012, 02:20 AM   #13
alkaser000
قهر نشيط

~TheBlackBlood~ : ولا يهمك يا غالي و الف شكر علي الانتقادات الي اكيد هتساعدني في اظهار الحقيقه و لكل زوار الموضوع خشو علي موضوعي الجديد من هنا bbs.arab.91.com/showthread.php?t=93238 فيه تطوير القلاده للفل 120 من غير كور تنين
قديم 07-29-2012, 01:13 AM   #14
ادهم556
قهر فعال

الصورة الرمزية ادهم556

ادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ادهم556

اخى هكذا الادارة اكتشفت كرمها وراح تعدله بباتش عشان البخل و....
اما عن حظر حسابك انا اشهد انك ما تلعب ببرامج

آخر تعديل بواسطة ادهم556 ، 07-29-2012 الساعة 09:18 PM
ادهم556 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-29-2012, 01:38 AM   #15
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

والله تشكر دائما تفيدنا بالجديد وادعول لك ان يتم فك حظرك ياااااااااااارب
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية