قديم 05-21-2012, 03:53 PM   #1
~semo~
Banned

~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute
افتراضي موضوع للناس اللي مش فاهمه يا ريت الكل يخش عشان تعرفو الحقيقه ..

احب اقول معلومه لكل الناس لان محدش يعرفها غير ناس معينه والمعلومه دي انا جايبها من موزع كروووت من علي الموبيل وانا بكلمه

جوون اللي هوه صاحب برنامج الحفر والتلفيل اخترق السيرفرااات ونزل فيها باتش تهيس اللي بيوقع سي بي من الوحوش قبل الصيانه علطول وقت الصيانه فريق تي كيو المختص بلصيانه اكتشف الغلطه دي عشان كدا قفلووها يعني لو جون كان عمله بعد الصيانه كانت الناس كلها بقت ملوووك لان مكنش حد هيكتشفها من فريق العمل واللي هيكتشفها من اللاعبين مش هيجي المنتدي ويقول الوحوش بتوقع سي بي

تخيل انت بقي ؟؟

عشان كدا الاداره وفريق الفني خد وقته كبير علي معرف يحل المشكله دي

هتقولي عرفت منين زي مقولتلك هقولك اللي قالي موزع كرووت

هتقولي طيب ايه اللي هيستفيده جووون لما يخرب بيتهم ويخلي الوحوش توقع سي بي ؟؟ هقولك طيب مهما كمان خاربين بيته وبيقطعو عليه البرنامج اللي هوه عامله عشان كدا عايز يأزيهم وخلاااص غير كل ده مهما اصلآ خاربين بيتنا وبياخدو فلوووس وخلاص فحلال في ال ........ الهكر هههههههه

هيخش اي مشرف من المنتدي ويرد علي ردي ويقول كلامك مش مظبوووط لا بلعقل كدا كلامي مظبوووط ومفيش غير جوون اللي بتنامو تحلمووو بيه عشان عملكوو رعب

واي مشرف هيرد ويقول كلامك مش مظبوط برده هقوله حتي لو كلامي مش مظبوط انا مش هسدقك اي حد من الاداره تاني لانكو فقدتو المصداقيه مع لاعبيتكو من زمااان اوووي بداء من انكو تحت خدمتنا ومش هتخلووونا نحتاج حاجه في اللعبه مرورآ بحظر الحسابات ظلم وسجن الغش و ااااالخ

انتهائآ بلموضوع الشهير اللي اخترعتولنا فيه قصه وقولتو شبكة انترنت ملوخيه ودوليه وهيه اصلآ هكر

يبقي ازاي عايزنا كلاعبين نسدقكم ك مشرفين ومديرين

جود مورنينج علي احلي ادره وروح يا جووون ربنا يوفقك وتاااخد حقنا تالت ومتلت

صحيح نسيت اقولكم ان جوون مطلوووب القبض عليه

هههههههههههههه

هفضل اخبط في الاداره ويخبطو فيا لحد محساباتي المحظووره ترجع
~semo~ غير متواجد حالياً  
قديم 05-21-2012, 04:04 PM   #2
poro
قهر نشيط

الصورة الرمزية poro

poro has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond reputeporo has a reputation beyond repute

والله انا حاسك قاعد فى ماتش كورة بتتكلم زى الالتراس وكمان شغال تقول جوووون

يا عم طب لو كلامك صح ليه عملها كمان فى اللعبة الانجليزى ؟ ولا بالمرة بيزيط يعنى

ولو الادارة عارفه ان جوووووووووووووووووووووووون هو اللى عمل كده طب ما كنت طربقتها

على دماغة ولا قفلتله حساباته ولا حتى كانو عملو اى حاجة هو الصراحة منكرش

ان فى باتشين عندى نزلو من غير ما يعلن عنهم فى الموقع بس انت معندكش دليل

المهنة / مزهق المنظمين والمديرين

العتاد / +4 مقابس وفى طريقه للفل مقبس

صلى على رسول الله
poro غير متواجد حالياً  
قديم 05-21-2012, 04:33 PM   #3
b0ss
Banned

الصورة الرمزية b0ss

b0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond repute

كلام لا يعقل وليس له اساس من الصحه
من خلال تحليلي للمشكله الي حصلت وجدت بان الهجوم الي حصل لسيرفرات كونكر مجرد هجمه مرتده
طبعا جون ودين قبل فتره تم الهجوم على سيرفرهم وانقطعو عن العمل ما يقارب اسبوع وقامو بنقل الى سيرفرات اخرى واستانفو العمل من جديد وعادت برامجهم للعمل بعد ان توقفت اسبوع كامل وكلنا شفنا العبه رجعت لحالتها الطبيعيه واختفت البرنامجين من السيرفرات بشكل تام
واظن ان الاثنين خططو لثار من شركة كونكر فقامو بايقافها اربعة ايام
الدعوه مو كما تفضلت بختراق لسيرفر والعبث بملفات العبه لو تم الاختراق بالفعل لشهدنا كوارث مو مجرد انقطاع فقط
بس الي حصل مجرد هجوم بالـ D Dos وعمل فلووود
والهجوم هذا يسمى هجمات الحرمان من الخدمه او حجب الخدمه لدى الهكر وطبيعة العمل بانه يتم اغراق الموقع المستهدف بسيل من البيانات غير اللازمة يتم إرسالها عن طريق برامج مخصصه لهذا العمل
تسبب بطء الخدمات أو زحاماً مرورياً بهذه المواقع ويسبب صعوبة وصول المستخدمين لها نظراً لهذا الزحام
ويتم هذا الهجوم بدون كسر ملفات كلمات السر أو سرقة البيانات السرية
ولا يوجد اي حل لهذه الهجمات ابدا في الوقت الحالي الا انك تستسلم للامر الواقع وتنتظر حتى تتوقف هذه الهجمات او تقوم بالنقل الى سيرفر اخر
وهذا ما حصل تماما

b0ss غير متواجد حالياً  
قديم 05-21-2012, 05:04 PM   #4
عاشق الجنان
Guest

هو مش جووون طلع تسلل ولا ايه

اصلي سمعت صفارة الحكم وشوفت علم الرايه بعد الجووون

بالسلامه ياحبوب

قديم 05-21-2012, 08:26 PM   #5
بنت*بنوت
قهر فعال

الصورة الرمزية بنت*بنوت

بنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond repute

اممممممممممممم

بنت*بنوت غير متواجد حالياً  
قديم 05-21-2012, 09:42 PM   #6
DARK_LORD
قهر نشيط

الصورة الرمزية DARK_LORD

DARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond reputeDARK_LORD has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة

بالسلامه ياحبوب
...............................
حد يضحك يا اخوانا

"Deidara"Art is a Bang
DARK_LORD غير متواجد حالياً  
قديم 05-21-2012, 10:10 PM   #7
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DARK_LORD مشاهدة المشاركة
حد يضحك يا اخوانا
مافيش حد يضحك لانهم عارفين انها رد حسب الوزن

لكن بسبب ضيق حدود التفكير لديك ماقدرت تستطيع للاسف تحديد العبارات

اقتباس:

المره دي راح احسن الظن في الرمز ذا

والمره الجايه راح اخليك تكبر الG وتروق الD وبقوة

قديم 05-21-2012, 10:12 PM   #8
eagle2010210
سوبر قهر

الصورة الرمزية eagle2010210

eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute

ابقي اتغطي كويس بس قبل ما تنام
عندك دليل قله اما اذا لم يكن لديك فاعمل بنصيحتي كويس

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )

.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً  
قديم 05-21-2012, 10:29 PM   #9
b0ss
Banned

الصورة الرمزية b0ss

b0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة

هنا الدلليل

اضغط براحه

b0ss غير متواجد حالياً  
قديم 05-22-2012, 03:42 AM   #10
~semo~
Banned

~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute~semo~ has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة poro مشاهدة المشاركة
والله انا حاسك قاعد فى ماتش كورة بتتكلم زى الالتراس وكمان شغال تقول جوووون

يا عم طب لو كلامك صح ليه عملها كمان فى اللعبة الانجليزى ؟ ولا بالمرة بيزيط يعنى

ولو الادارة عارفه ان جوووووووووووووووووووووووون هو اللى عمل كده طب ما كنت طربقتها

على دماغة ولا قفلتله حساباته ولا حتى كانو عملو اى حاجة هو الصراحة منكرش

ان فى باتشين عندى نزلو من غير ما يعلن عنهم فى الموقع بس انت معندكش دليل
علي اساس ان جون ده بيلعب في برشلونه يا برنس انا مجرد بوضح بس للناس اللي مش فاهمه

وبعدين جون ده مهكر مش لاعب يا كبير عشان يحظروه انا بس اللي اتحظر عشان انا غلبان هههههههههه
~semo~ غير متواجد حالياً  
قديم 05-22-2012, 03:54 AM   #11
~semo~
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة

بالسلامه ياحبوب

ههههههههههه

حلوه منك يا شادي

ده الموضوع الجرئ ايه رائيك بس مش اوووي يعني
~semo~ غير متواجد حالياً  
قديم 05-22-2012, 03:58 AM   #12
~semo~
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
بص يا باشا مش عشان انت مشرف في المنتدي انا هخاف ارد عليك لاء عادي طالما انا محترم نفسي ومبخليش حد يقول عليا حاجه وحشه يبقي انا كدا برنس

وكلمتك دي هعديهالك بس احترااام لواحد هنا انا وعدته اني مبقاش جرئ عشان اعدي الامووور

بص من الاخر

عامل الناس كما تحب ان تعااامل
~semo~ غير متواجد حالياً  
قديم 05-22-2012, 04:23 AM   #13
BONGA
قهر نشيط

الصورة الرمزية BONGA

BONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant futureBONGA has a brilliant future

كويس انك عرفتنا حاجة زى كدا وحتى لو كانت مش صحيحة اية المشكلة ما فى داعى لاى مهجمات لان بالاخر احنا المستفدين لما اللعبه تشتغل صفووو النية الشركة تكسب او تخسر ما هى مشكلتنا اللى يهمنا اننا نستمتع باللعبه

ولي عين دامعة من خشية الله

فكيف لا أحقق ما أريد

سَـلامٌ على الدنيا إذا لم يكـُنُ بـِها صَديقٌ صَدوقٌ صَادِقُ الوَعْدِ مُــنصفـَا.
إذا قابلت الإساءة بالإساءة فمتى تنتهي الإساءة.
لا تُظْهِر الشماتة لأخيك فيرحمه الله ويبتليك.
عقول كل قوم على قَدْرِ زمانهم.
من ترك الشهوات عاش حرا.
لغة الصدق سهلة دائما.
BONGA غير متواجد حالياً  
قديم 05-22-2012, 04:26 AM   #14
~semo~
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bonga مشاهدة المشاركة
كويس انك عرفتنا حاجة زى كدا وحتى لو كانت مش صحيحة اية المشكلة ما فى داعى لاى مهجمات لان بالاخر احنا المستفدين لما اللعبه تشتغل صفووو النية الشركة تكسب او تخسر ما هى مشكلتنا اللى يهمنا اننا نستمتع باللعبه
منور الموضوع يا برنس بس سدقني اتأكد انها حقيقه وباين من كلام الاخ اللي فوق اللي قال باتشين نزلو من غير ميبانو في الموقع

عمومآ هذا مش اكتر من توضيح
~semo~ غير متواجد حالياً  
قديم 05-22-2012, 04:27 AM   #15
~semo~
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b0ss مشاهدة المشاركة

هنا الدلليل

اضغط براحه

لا انا ضغطت بقلب جامد

هههههههههههههههههههههههههه
~semo~ غير متواجد حالياً  

العلامات المرجعية