Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 11-07-2008, 03:59 PM   #16
Dark^^Light
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dark^^Light

Dark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Dark^^Light

كلامك صح
انا اهو بقالي 4 سنين بلعبها و مشترتش حاجة من برة اللعبة خالص
Dark^^Light غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-07-2008, 04:38 PM   #17
SaMuRaIeG
قهر فعال

الصورة الرمزية SaMuRaIeG

SaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaMuRaIeG إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaMuRaIeG

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zatona مشاهدة المشاركة
اخى العزيز samuraieg

سؤال بس معلش اصل انا رخم شويه !!!
هو انت ليه عايز تقنع الناس كلها ان اللى يشترى يبقى حلو ؟؟
في ناس بتعرف تشغل دماغها ومش لازم تشترى برا
متغصبش حد على حاجة والكلمة بتتقال مرة واحد
أسف على الاطالة وعلى كثرة المشاركات
انا مش بحاول اقنع ، انا بقول كل واحد وقدرته
انا مش بعرف العب ماركت خالص
ثانيا ، حاولت اعمل كل حاجه ، بس عشان تعرف تعمل حاجه لازم تتعب في الاول
كل المهمات اغلبها لناس جامدين ، ولا ايه ؟؟؟ ، يا عم انا بروح لوحش الجاندرما عشان اتفرج بس ، بتقلب وخد عندك مهزله
انا لغاية دلوقتي مشترتش ديبيهات ، بس عارف لازم تاخد زي ما تقول راس مال وانت تشغله
وعايز رايك ؟؟؟
SaMuRaIeG غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-07-2008, 04:43 PM   #18
SaMuRaIeG
قهر فعال

الصورة الرمزية SaMuRaIeG

SaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaMuRaIeG إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaMuRaIeG
Thumbs up

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة conquer مشاهدة المشاركة
الاول حوار الشرا و البيع دة بفلوس فاشل جدا لية
دلوقتى انا زى ما شفت فى ناس بتقول هو انا هدفع تمن النت ولا الكهربا ونفترض انك شغال هتوفرلك مثلا 100 جنية من الشغل تروح تجيب دى بى وواحد يكون معرفة يسرق من الدى بى الى انت شاريها بفلوس ياعم الواحد يجيبلة 2 كيلو لحمة ياكلهم احسن ههههههههههههه
احنا ياعم غلابة مفيش فلوس عشان ناكل نروح نجيب دى بى لية يعنى ولا انا بتكلم غلط
بص من الاخر ، على ما اعتقد انت عارف البلايستيشن ، والنت والسيبرات وووووووو
انا اعرف ناس مش بتصرف 100 جنيه ، هههههههههه ، بتصرف ميااااااات
وانا قلت كل واحد وشخصيته ، بس صدقني ، لو انت عايز تبقى حاجه هاتتعب في الاول جامد اوي
وعايز رايك ؟
قديم 11-07-2008, 04:53 PM   #19
drmichoo
قهر نشيط

الصورة الرمزية drmichoo

drmichoo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى drmichoo

طيب هو كل الكلام جميل وباشكر كل اللى شارك براية من الواضح ان الكل موافق على النقطتين اللى فى الاول بس الاختلاف فى موضوع الفلوس شوفوا بقى ياجماعة فية حاجة لازم نكون متفقين عليها وهى ان زمان مش زى دلوقتى زمان كان سهل تلعب وتترقى وتوصل ماكانش فية لاعبين كتير زى دلوقتى انا لما بدات من سنتين ما كانش فية حد فى السرفر كلة full 2soc دلوقت عد يا عداد انت لو اعتمدت على مجهودك بس يبقى هتقعد سنة او سنتين على ما تبقى لاعب كويس بجد وتستحمل حرقة الدم والاعصاب وتقعد تحلم بانك تلاقى حاجة سوبر على الارض او حاجة سوكت فى اللوترى ودة احتمال يحصل واحتمال كبير ما يحصلش دلوقتى اى واحد بيبدا اللعبة جديد بيتعلمها بسرعة وبيعرف معظم اسرارها فى ايام من خلال المنتدى او الموقع الرسمى او من الاعبين اللى بقوا كتير قوى الاعب الجديد دة مش هيقعد بقا يلبس حاجة ref then uniq then elite ويقعد سنة على ما يبقى سوبر والناس التانية بيعلوا بسرعة رهيبة ويلاقى الناس اللى معاة 2nd وهو لسة نوب lvl110مش لابس كويس برضوا انا لما بدات اللعبة قعدت 3شهور على ماعملت دى بى واحدة دلوقتى فى ظل ظروف اللعبة واللاعبين اللى فيها استحالة اعمل كدة واقعد احوش انا لما قلت نشترى دى بيهات ما قلتش تشترى 100 دى بى انا قلت 5 وممكن شهر وشهر ما تشتريش المهم انا قصدى نسهل اللعبة شوية و بعدين انت ممكن تضيع وقت كتير جدا فى الماركت عشان تعمل فلوس كنت ممكن تستفيد بالوقت دة فى حياتك العملية ودة رايى الخاص ومستنى ارائكم الجديدة
قديم 11-07-2008, 11:44 PM   #20
Dark^^Light
سوبر قهر

Dark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Dark^^Light

صح كلامك يا باشا
قديم 11-08-2008, 09:23 AM   #21
SaMuRaIeG
قهر فعال

الصورة الرمزية SaMuRaIeG

Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drmichoo مشاهدة المشاركة
طيب هو كل الكلام جميل وباشكر كل اللى شارك براية من الواضح ان الكل موافق على النقطتين اللى فى الاول بس الاختلاف فى موضوع الفلوس شوفوا بقى ياجماعة فية حاجة لازم نكون متفقين عليها وهى ان زمان مش زى دلوقتى زمان كان سهل تلعب وتترقى وتوصل ماكانش فية لاعبين كتير زى دلوقتى انا لما بدات من سنتين ما كانش فية حد فى السرفر كلة full 2soc دلوقت عد يا عداد انت لو اعتمدت على مجهودك بس يبقى هتقعد سنة او سنتين على ما تبقى لاعب كويس بجد وتستحمل حرقة الدم والاعصاب وتقعد تحلم بانك تلاقى حاجة سوبر على الارض او حاجة سوكت فى اللوترى ودة احتمال يحصل واحتمال كبير ما يحصلش دلوقتى اى واحد بيبدا اللعبة جديد بيتعلمها بسرعة وبيعرف معظم اسرارها فى ايام من خلال المنتدى او الموقع الرسمى او من الاعبين اللى بقوا كتير قوى الاعب الجديد دة مش هيقعد بقا يلبس حاجة ref then uniq then elite ويقعد سنة على ما يبقى سوبر والناس التانية بيعلوا بسرعة رهيبة ويلاقى الناس اللى معاة 2nd وهو لسة نوب lvl110مش لابس كويس برضوا انا لما بدات اللعبة قعدت 3شهور على ماعملت دى بى واحدة دلوقتى فى ظل ظروف اللعبة واللاعبين اللى فيها استحالة اعمل كدة واقعد احوش انا لما قلت نشترى دى بيهات ما قلتش تشترى 100 دى بى انا قلت 5 وممكن شهر وشهر ما تشتريش المهم انا قصدى نسهل اللعبة شوية و بعدين انت ممكن تضيع وقت كتير جدا فى الماركت عشان تعمل فلوس كنت ممكن تستفيد بالوقت دة فى حياتك العملية ودة رايى الخاص ومستنى ارائكم الجديدة
هههههههههههههههههههههههههههههه
انا السيرفر اللى انا فيه لحقوا لبسوا Full 2 soc -5 وناس جابت +12
يعني مفيش اكتر من كدا ، وكل ماروح لواحد يقولي iam payball
يعني من غير تعليق كلامك صح
قديم 11-08-2008, 10:19 PM   #22
hammada2007
قهر جديد

hammada2007 is on a distinguished road
Cool

والله انا لبسى كلو فول سوبر وفول سوكيت من غير ما اشترى كروت ولا اى حاجه وكمان اتسرق منى حاجات بتمن 15 دى بى او اكتر وكل ده من اللعب بس مش اكتر انا بقالى بالظبط **** 8 شهور بلعب ارشر 131 ريبورن فول سوكيت فول سوبر من غير اى حاجه من بره اللعبه واللى بيشترو انا اسطفتى احلى بس اللى يضايق بقى فى اللعبه بجد اوى اوى اوى ان الارشر اضعف شخصيه بجد انا بموت من ناس تورجنات لبسها كلو ايليت ومش كلو كمان وبموت منهم دى بقى ارخم حاجه يعنى انا لابس لبس جمد منو مليون مره وكلو سوكبت وجبت ال 130 مرتين وريبورنات وحوارات وهو فى الاخر يموتنى من ضربه يبقى بجد فى ظلم اوى فى الحته دى كنت عاوز اقول اي تانى
لو فى حد فى السرفر ***** ياريت يكلمنى انا فى جالاكسى فى ساترن وسعر الدى بى عندنا رخص اوى بقى ب 12 مليون فى حد عندو كده
هههههههه ويالا كفايه كده اصلى بحب اللعبه دى اوى مدمن مدمن هههههههه سلام
hammada2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-08-2008, 11:05 PM   #23
Dark^^Light
سوبر قهر

اجدع ناس هما اللي مايشتروش حاجة بفلوس حقيقية
و دي وجهة نظر
No Offince
قديم 11-08-2008, 11:40 PM   #24
EgY|ErroR
قهر فعال

الصورة الرمزية EgY|ErroR

EgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond reputeEgY|ErroR has a reputation beyond repute
Smile

اولا شكرا لصاحب الموضوع واحب اقول رأيي في موضوع شراء الديبيهات بفلوس

انا مش معاه خاااااااااااااااالص ودي وجهة نظري مع اني الحمد لله بشتغل والحمد لله اقدر كل يومين اشتري 5 دي بي طيب ليه ؟

انا بلعب كونكور ليه ؟ طبعا اكيد بتسلى ........ جميل
ايه التلسيه اللي بتسلاها ؟ اني بلفلف الشخصية بتاعتي من الصفر لغاية ما اوصل لفل 137 ان شاء الله
طيب نفترض اني اشتريت ديبيهات من الموقع ولبسي كله خليته full 2 soc -7%damage +12 full SDG وكمان استخدمت الديبيهات عشان الفلف نفسي
فين التسليه ؟ هعمل ايه بالكاركتر ده ؟ عارفين هبقى ايه ؟ pker
وانا بكره البي كي اساسا طيب نفترض ان الكاركتر ده ارشر هعمل ريبورنات ووتر هعمل بيهم ايه

انا في رأيي ان اللعبة للتسليه
وده ميمنعش ان الدي بي باير بيحلوا اللعبة ومنغيرهم اللعبة هتبقى وحشة

بالنسبة لحكاية اني بلفلف شخصيتي من 0 الى 137
انا كنت بلعب على سيرفر Furyارشر لفل 115 وبصراحة اتخنقت من السيرفر والارشر

المهم في اخر شهر 6 اللي فات فتحوا سيرفر Centaur في مجموعة myth
عملت شخصية وريور وطبعا كل السيرفر كان نوبات كله لفل 1 ومحدش بيعرف يلفلف حد
دلوقتي انا واريور تو واريور ريبورن 130 تو 117 اللبس
1soc +6 elite black SDG armor
2soc +5 super club 2SDG
no soc +5 super shield
2soc +6 super wand 2SDG
2soc +4 super blade 2SDG <<< this for 2nd rb i will make my warr trojan
والباقي كله ايليت +4
ودي كانت قمة المتعة انك تبداء من الصفر وتعلى بمجهودك
اينعم السيرفر بقى مولع نار بس كل حاجة بتتباع بسي بي اس

المقصود اني استمتعت اكتر بمجهودي
يعني الخلاصة اللي شايف متعته ومقدرته تنفع للشراء يشتري
واللي مش هيقدر او ممانع يستمتع باللعب

تقبلوا تحياتي

واسف للاطالة

مستحيل اقبل تعازي
في الشهيد رغم اعتزازي
الا من بعد الحساب

~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

هناك من يناضلون للتحرر من العبوديه
وهناك من يحاولون تحسين شروط العبوديه

~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

اربع فرخات ودجاجه
ومحدش فاهم حاجه

آخر تعديل بواسطة EgY|ErroR ، 11-08-2008 الساعة 11:41 PM سبب آخر: وانت مالك
EgY|ErroR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-09-2008, 12:35 AM   #25
Dark^^Light
سوبر قهر

والله كلامك عين العقل
قديم 11-09-2008, 11:51 PM   #26
drmichoo
قهر نشيط

الصورة الرمزية drmichoo

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgY|ErroR مشاهدة المشاركة
اولا شكرا لصاحب الموضوع واحب اقول رأيي في موضوع شراء الديبيهات بفلوس

انا مش معاه خاااااااااااااااالص ودي وجهة نظري مع اني الحمد لله بشتغل والحمد لله اقدر كل يومين اشتري 5 دي بي طيب ليه ؟

انا بلعب كونكور ليه ؟ طبعا اكيد بتسلى ........ جميل
ايه التلسيه اللي بتسلاها ؟ اني بلفلف الشخصية بتاعتي من الصفر لغاية ما اوصل لفل 137 ان شاء الله
طيب نفترض اني اشتريت ديبيهات من الموقع ولبسي كله خليته full 2 soc -7%damage +12 full SDG وكمان استخدمت الديبيهات عشان الفلف نفسي
فين التسليه ؟ هعمل ايه بالكاركتر ده ؟ عارفين هبقى ايه ؟ pker
وانا بكره البي كي اساسا طيب نفترض ان الكاركتر ده ارشر هعمل ريبورنات ووتر هعمل بيهم ايه

انا في رأيي ان اللعبة للتسليه
وده ميمنعش ان الدي بي باير بيحلوا اللعبة ومنغيرهم اللعبة هتبقى وحشة

بالنسبة لحكاية اني بلفلف شخصيتي من 0 الى 137
انا كنت بلعب على سيرفر Furyارشر لفل 115 وبصراحة اتخنقت من السيرفر والارشر

المهم في اخر شهر 6 اللي فات فتحوا سيرفر Centaur في مجموعة myth
عملت شخصية وريور وطبعا كل السيرفر كان نوبات كله لفل 1 ومحدش بيعرف يلفلف حد
دلوقتي انا واريور تو واريور ريبورن 130 تو 117 اللبس
1soc +6 elite black SDG armor
2soc +5 super club 2SDG
no soc +5 super shield
2soc +6 super wand 2SDG
2soc +4 super blade 2SDG <<< this for 2nd rb i will make my warr trojan
والباقي كله ايليت +4
ودي كانت قمة المتعة انك تبداء من الصفر وتعلى بمجهودك
اينعم السيرفر بقى مولع نار بس كل حاجة بتتباع بسي بي اس

المقصود اني استمتعت اكتر بمجهودي
يعني الخلاصة اللي شايف متعته ومقدرته تنفع للشراء يشتري
واللي مش هيقدر او ممانع يستمتع باللعب

تقبلوا تحياتي

واسف للاطالة
وجهة نظر جميلة جدا ومحترمة بس عاوزين نتكلم بصراحة شوية هم اللى عملوا اللعبة دى وغيرها من الالعاب الاون لاين عملوها لية عشان الناس تلعب وتنبسط ولا عشان يكسبوا من وراها انا ماقولتش ان دة نصب لا دة شغل بيزنس يعنى وانت فى المقابل بتلعب وتنبسط وبتكون صداقات كمان بس انت لو بدات من الصفر زى ما بتقول يبقى هتقعد كتير قوى على ما تبقى حاجة كويسة وطول مانت بتلعب هتشوف ناس كانوا بدئين معاك ودلوقتى بقوا ليفل عالى ولابسة لبس شديد قوى وانت لسة نوب دى نقطة .النقطة التانية برضو هو ان اللعبة زى ما هى ممتعة فيها جانب ممل برضو يعنى انت لما تقعد فى اليفل ساعتين دى حاجة مملة لو لبسك كويس والاتاك بتاعك عالى هتاخد اليفل فى اقل من كدة بكتير ومش هتزهق فية مثال كمان فى guild war مثلا بتلاقى ناس عالية ولبسها جامد جدا بتشقلبك كل ماتروح هناك وبعدين تروح السجن بتتشقلب برضو دى مش حرقة دم واعصاب الامثلة كتير ياصاحبى بس المهم ان فى المجمل ان الشراء هيسهل الليلة قوى
قديم 11-10-2008, 01:28 AM   #27
Dark^^Light
سوبر قهر

انتا هاتقولي؟
والله يا عم بيبقي النوب لفل 1 يا عيني مش فاهم حاجة في اللعبة
و يقعد يقولي يا مان بلز تيم ونبي يا مان
او يا مان ونبي عايز املا البزازة (Quest)
و بعد كام شهر يشد حيلو و يشتري ديبيهات و يقلب عليك من بعد ما ساعدته
و بصراحة الغدر صفة في اغلب المصريين من اللعبة
و دة عن تجربة مش كلام و بس
قديم 11-11-2008, 11:00 AM   #28
drmichoo
قهر نشيط

الصورة الرمزية drmichoo

فية حاجة كمان احب اقولها لموضوع الشراء بفلوس .انا مش قصدى انك تشترى دي بيهات عشان تترقى بيها انا قصدى تشترى لبس واسلحة بيها .كام واحد مننا كان قدامة فرص كتير كويسة وكان قدامة ايتم جامد كان نفسة فية بس ما فيش دى بيهات
قديم 11-11-2008, 01:30 PM   #29
ososnabile
قهر نشيط

الصورة الرمزية ososnabile

ososnabile is on a distinguished road

انا عمرى ما فكرت انى ادفع ربع او تمن مليم احمر فى اللعبة مع ان المليم الاحمر بقى غالى اليومين دول ههههههههههههه
ososnabile غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-11-2008, 05:24 PM   #30
drmichoo
قهر نشيط

الصورة الرمزية drmichoo

واللة انا قلت موضوع الشراء دة هيسهل اللعبة شوية وهيخليك تنبسط وتستمتع اكتر لكن لو انت بتعرف ازاى تجيب فلوس وازاى تلعب و تنبسط من غير شراء يبقى خلاص زى مانت شايف المهم ان انت تلعب وتستمتع الوقت اللى بتقضية فى كونكر من غير حرقة دم واعصاب

العلامات المرجعية