قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 09-17-2013, 01:43 PM   #1
elmasry the lion
قهر نشيط

الصورة الرمزية elmasry the lion

elmasry the lion will become famous soon enough
Angry العتاد المقيد والبطل

السلام عليكم
عاوزين نشيل البطل واحداث العتاد المقيد يعنى الواحد بعد مرفع عتاده +7و+8 و+6 يجى الطل تلاقى الوقت اى نوب رافع المروحه والبرج +7 و+8 وعتاد+7 من البطل يعنى اى حد يشحن وبقى جامد راح عليه الشحن
فى الاول الاداره اصدرة نزول السفاح ولحد الوقت بنطالب بتنزيل هجومه شويه ومفيش اى رد من اى شخص فى الاداره . الوقت تلاقى اى حد نوب ب1000 سى بى تقريبا تلاقى معاه خنجرين مقيدين 2 مقبس وبلص 7 ده كلو من البطل يعنى الوقت الناس الى شحنت بيندمو على انهم شحنو فى لعبه وفى الاخر يكونو اضعف من النوبات الى بعتاد مقيد . توقعو بعد 3 شهور هيكون الننوبات دى رفعت العتاد المقيد ل+ كام .وقريب جدا هتلاقى انواب +12من البطل ... عاوزين استطلاع راى ونشوف رد الاداره .

elmasry the lion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-17-2013, 02:42 PM   #2
الدكتاتوري
قهر جديد

الصورة الرمزية الدكتاتوري

الدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these partsالدكتاتوري is infamous around these parts

كلامك صحيح 100 بالمية

نوبات بدون لا يشحنو عتادهم + 7 و +8 بسبب البطل

نطالب بإلغاء البطل
الدكتاتوري غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-17-2013, 05:40 PM   #3
elmasry the lion
قهر نشيط

ياريت الاخRyanFr يرد على الموضوع ونعمل تصويت على الغاء البطل
قديم 09-17-2013, 05:54 PM   #4
AASAA.
قهر نشيط

الصورة الرمزية AASAA.

AASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond repute

انا مادري بصراحه يعني هل هو غيره ولا كيف الوضع

انا شخص كنت اشحن وبعد ماشفت وضع اللعبه طلت

وحاليا رح افك عتاد كامل مقيد مقسين وارفعه فل 8 من البطل وبكذا اوفر ع نفسي

لذالك لااطال بالغائها ان لم تكن تريدها لانك تشحن ف هناك اشخاص غيرك يريدونها لايشحنون

بكذا ماراح تجيني نفسيه لو انسرقت ولا انحظرت لاني رح اكون تعبت في اللعبه ولم اخسر شي سوا تضيع وقتي داخلها

عشان كذا الكثير بطل يشحن واتجه للبطل مش مهم اذا العتاد المقيد بدون ضرر ف موجود الطاقه والجاينغ يعني الوضع تمام هع

اسم السيرفر: مرجانه

اللفل: 138

قديس الماء - محارب سيد- سفاح #41
AASAA. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-17-2013, 06:27 PM   #5
elmasry the lion
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aasaa. مشاهدة المشاركة
انا مادري بصراحه يعني هل هو غيره ولا كيف الوضع

انا شخص كنت اشحن وبعد ماشفت وضع اللعبه طلت

وحاليا رح افك عتاد كامل مقيد مقسين وارفعه فل 8 من البطل وبكذا اوفر ع نفسي

لذالك لااطال بالغائها ان لم تكن تريدها لانك تشحن ف هناك اشخاص غيرك يريدونها لايشحنون

بكذا ماراح تجيني نفسيه لو انسرقت ولا انحظرت لاني رح اكون تعبت في اللعبه ولم اخسر شي سوا تضيع وقتي داخلها

عشان كذا الكثير بطل يشحن واتجه للبطل مش مهم اذا العتاد المقيد بدون ضرر ف موجود الطاقه والجاينغ يعني الوضع تمام هع
هوه انتا لسه لاعب العبه ولا ايه
طيب والناس الى بتلعب العبه من 3 او 2 سنه ومبيشحنوش والنوبات بقت اجمد منهم عشان البطل ايه زنبهم ؟
ولا هوه اى حد جديد بلعبه يتمهلو الطريق ليكون قوى اقوى من اى حد ؟
الواحد بلبدايه كان يستمتع بلعب لان العبه كانت صعبه وصعب تجيب السى بى
لاكن الوقت معظم الى اعرفهم وانا من ضمنهم مبيفتحش غير وقت الحلبات
قديم 09-18-2013, 12:08 AM   #6
LOVEDAY
سوبر قهر

الصورة الرمزية LOVEDAY

LOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond repute

حب لأخيك ما تحب لنفسك ^^

فيه غيرك ما معه يشحن ، وضعه المادي ما يسمح له ^^

أنت لو معك تشحن إشحن ، و الي بيعمل عتاد بدون ما يشحن ما راح يضرك بشي ^^

بالتوفيق للجميع ^^

لا إله الا الله .. محمد رسول الله

LOVEDAY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-18-2013, 12:42 AM   #7
elmasry the lion
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loveday مشاهدة المشاركة
حب لأخيك ما تحب لنفسك ^^

فيه غيرك ما معه يشحن ، وضعه المادي ما يسمح له ^^

أنت لو معك تشحن إشحن ، و الي بيعمل عتاد بدون ما يشحن ما راح يضرك بشي ^^

بالتوفيق للجميع ^^

انتا بتقول حب لاخيك ما تحبه لنفسك بس انتا مش فاهم معنى الكلام
مهوه لو انتا بتلعب العبه من فتره كبيره وعملت عتاد وواحد لسه بادء العبه من شهر وبقى اجمد منك بسسبب البطل ايه رد فعلك ؟
ولله اعرف ناس بيلعبو العبه من 3 سنين وناس اعرفهم بداه العبه من شهر ونص وبقت اجمد منها بسبب البطل .
واما كلامك عن الى معه يشحن يشحن والى مش معه ميشحنش . فى طرق كثيره لجلب السى بى وللمعلومه انا مشحنتش ولا كرت
بس عتادى الحمد لله فل 2 مقبس بلص 6 و7 و8 من التجاره داخل العبه والبطل ده ظلم كل من كان يلعب كونكر من سنه او2او3
قديم 09-18-2013, 01:02 AM   #8
LOVEDAY
سوبر قهر

الصورة الرمزية LOVEDAY

LOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond repute

طيب أنت ايش الي بظرك لو عمل +12 ؟؟

انتو ليش ما تستغلو البطل طيب ؟

ليش ما تعملو عتاد من البطل ؟

ما أتوقع انه فيه شرط يقول الي عتاده قوي ما يقدر يلعب البطل

بيع عتادك و جيب عتاد مقيد و طور على راحتك

على فكرة انا مش بلعب البطل و لا غيره

لكن حبيت أوضح هالموضوع فقط

بالتوفيق ^^

لا إله الا الله .. محمد رسول الله

LOVEDAY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-18-2013, 01:41 AM   #9
elmasry the lion
قهر نشيط

لا القصد ان العبه الاول كانت صعبه الواحد كان ليه نفس يلعبها لاكن لو هيه بقت شبيهه لتهيس الواحد شويه وهتلاقيهم قلبوها لتهيس
كان زمان الواحد بيموت على ال1 سى بى لاكن الوقت بقى ملهوش لزمه عشان البطل البطل يظبت اى حد نوب وتلاقيه يكسب بلحروب ويجمع ويفتح السوكت بسهوله بلديبيهات يعنى انتا الوقت لو فكرت فيها من اول لما بدائو يصنعو الاصدار الجديد للعبه وواحد عمل عنها تقرير على المنتد الى هيه conquer3.0 تقريبا حصل ايه ؟ 1: اصدرو السفاح باقوى هجوم بلعبه . 2: اصدرو ال+سريع الى خلت الاحجار الى +2 ب10 سى بى . 3: اصدرو البطل الى خلت اى حد جديد بلعبه يرفع +7 و+8 منها وكمان مع ال+ سريع عملة شغل .4: واصدرو كمان ان الدى بى مبتتبدلش ومنها رخصة حق الدى بى ل150سى بى والى بيها تفتح السوكت التانى بلاسلحه .5: واخيرا اصدرو العتاد المقيد السوكت وال2 سوكت بسى بى قليل جدا جدا . توقع بقى ايه الى جى انا بحاول اتكلم عشان لو اتشال البطل معظم المشاكل دى هتتحل يارب تكون فهمت القصد
قديم 09-18-2013, 03:58 AM   #10
هع هع هع
قهر نشيط

الصورة الرمزية هع هع هع

هع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond repute

موضوع ماله اي لازمة

كأنك تشتكي في شي مايخصك ,, انت عليك بنفسك فقط

نفرض ان البطل خربت كل شي ,, ليه ماتكلمت عن التعزيزات والطاقة ؟
لأنها فعلا خربت اللعبة من اول مانزلت لكن تعودنا ,, وماقلنا شي
وصارت الآن من افضل الاضافات في اللعبة

البطل حاليا الكل يقدر يلعبها سواءاا عتاد مقيد او لا ,, فأشوف الموضوع ايزي ومايحتاج مواضيع وكلام كثير
انت كذا تفكر في نفسك فقط ,, اللي يشحن قبل حر بفلوسه واللي مايشحن حر بفلوسه
بالنهاية هذي لعبة ,, وانتهاز الفرص ذكاء افضل من انك تشحن ,, ولا ؟

a lot of thing you want it to happen

but its not gonna

happen ><
هع هع هع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-18-2013, 04:56 AM   #11
elmasry the lion
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هع هع هع مشاهدة المشاركة
موضوع ماله اي لازمة

كأنك تشتكي في شي مايخصك ,, انت عليك بنفسك فقط

نفرض ان البطل خربت كل شي ,, ليه ماتكلمت عن التعزيزات والطاقة ؟
لأنها فعلا خربت اللعبة من اول مانزلت لكن تعودنا ,, وماقلنا شي
وصارت الآن من افضل الاضافات في اللعبة

البطل حاليا الكل يقدر يلعبها سواءاا عتاد مقيد او لا ,, فأشوف الموضوع ايزي ومايحتاج مواضيع وكلام كثير
انت كذا تفكر في نفسك فقط ,, اللي يشحن قبل حر بفلوسه واللي مايشحن حر بفلوسه
بالنهاية هذي لعبة ,, وانتهاز الفرص ذكاء افضل من انك تشحن ,, ولا ؟
اولا : اشكرك على طريقة الكلام يا اخى
ثانيا : انتا بتقول على نظام الطاقه . انا عملت موضوع على نظام الطاقه اول لما نزل ده لو انتا سعتها كنت متابع
ثالثا : انا مش متضرر اوى من البطل لانى معايا مروحه وبرج +7و+8 مقيدين واصلا عتادى بلص 7و6و8 غير مقيد ومثبت مراحل 6و4
رابعا : انتا بتقول انتا مبتفكرش غير فى نفسك وانا اصلا بقول المظلوم فى كل ده الى كان بيلعب العبه من سنه او 2 ومبيشحنش وفجاه البطل اشتغلت وبقى هوه اتساوى مع الى لسه لاعب الجيم
خامسا: انا بلعب بقالى 2 سنه بس عملت العتاد +8 و+7 و+6 فل 2مقبس ومثبت مراحل 6و4 بدون شحن عشان تعرف بس
سادسا: انا الموضوع عامله على اكثر حاجه بتهدد العبه انها تنقلب مثل العاب كونكر تهيس بسسبب البطل
سابعا: على الى انتا بتقول الى يشحن يشحن هوه حر بفلوسه هوه قبل البطل الناس الى شحنت عشان تقدر تجمد شويه زنبها ايه ان العبه تعمل نظام تبوظ عليهم الشحن
ثامنا: الوقتى لو انتا كنت اجمد منى بفرق العتاد وعتادك فل 2 مقبس بلص 6 مثلا وانا لسه مقيد +4 مش مقبس وبعد 2 او 3 اسابيع اتفاجات انى بموتك ون هت بسبب انى رفعت عتادى بلص 6 و7 من البطل هيكون احساسك ايه ؟
انتا شكلك اصلا ارشر رافع العتاد المقيد عشان كده بتتكلم
قديم 09-18-2013, 09:45 AM   #12
arabic.conquer.man
قهر نشيط

الصورة الرمزية arabic.conquer.man

arabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond reputearabic.conquer.man has a reputation beyond repute

ان عندى اقتراح افضل
يجعلوا الاحجار الكريمة اللى بتكسبها من البطل تدخل فى العتاد لحد +6 فقط واى عتاد من اول +6 او اعلى لا يمكن تزويده باحجار البطل

كرهتَ آلدخولَ فـي آلنقآشآتَ ..

لآنهآ غآلبآ مآتكونَ عقيمه ..!

مآأنَ تخآلفَ آحدهمَ فـيَ آلرأيَ
..
إلا وضعكَ فـي ..( خآنة آلآعدآء )
arabic.conquer.man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-19-2013, 01:42 PM   #13
Jabba Wockeez
قهر نشيط

الصورة الرمزية Jabba Wockeez

Jabba Wockeez has a spectacular aura aboutJabba Wockeez has a spectacular aura about

يشيلوها ايه بقى فات الاوان وعندنا ناس رفعت +8 ونوبات وكله من البطل حاجه تقرف واكيد لو اتلغت برده مش هاتأثر على عتادهم وناس تشحن بالالوفات ويعملوا +8 برده ومنهم +7 كمان يعنى مش قادرين يكملوا حتى مع الناس الى بترفع العتاد من البطل بالعكس ده الناس الى بترفع من البطل مسابقاهم كمان
ياريت البطل تتلغى بأسرع وقت
والاهم هجوم السفاح ينزل

العلامات المرجعية