المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 03-13-2011, 11:27 AM   #1
laser
قهر جديد

laser is on a distinguished road
افتراضي اغرب تهكير علي اللعبه شفته في حياتي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

النهارده يا جماعه حصلت هكر علي الاكونت بتاعي بطريقه عجيبه اوي واحد كلمني قالي هاي فرديت عليه عادي

راح باعتلي جمله كده انا قولت دول واحد من الناس اللي بتبعتلك مواقع وتقولك ادخل وسجل وهتكسب دي بي والكلام ده

فرحت قافل وماردتش عليه مفيش بعدها بدقيقه واحده لاقيت اللعبه فصلت عندي وحاولت ادخل بعدها اكتر من 3 دقائق

والسيرفر يقولي ان الباسورد غلط فقولت اروح اجرب علي الموقع يمكن تهيسه من البرنامج **** اللعبه لاقيت الموقع كمان

بيقولي ان الباسورد غلط فعرفت اللي حصل طبعا روحت عامل Forget Password ورجعت الايميل في ساعتها

بس طبعا لقيته قلبني في الجيرمنت وشوية كلام فاضي كده لاني كنت واخد الاستف للاكونت التاني بتاعي المهم بقي حد

شاف حاجه زي كده يبعتلي جمله الاقي الايميل اتسرق يعني الموضوع خلاص بقي سهل لدرجة انه مش محتاج برامج

هي الجمله انا مش فاكرها بس اعتقد انها كانت كده pwd.database طبعا هو مش بالظبط كان كلام تاني بس انا

مش فاكر غير ده انا علي سيرفر Hanginggardin والواد اللي عمل كده اسمه the divil وشكله اجنبي علشان

هو باعتلي تاني بعد ما فتحت الاكونت تاني وهو بيضحك ويقولي ايه رايك هو ايه اللي حصل بس بالانجليزي طبعا

وبعدين عمل اوف لاين
laser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2011, 01:29 AM   #2
tpe
قهر فعال

الصورة الرمزية tpe

tpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond reputetpe has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى tpe

غريبة فعلا !!
بس احسن حل تخلى الباس بوورد بتاعك 14 رقم او حرف عشان يصعب اختراقة
████████████
████████████
أشهد أن لا أله الا الله
وأشهد أن محمدا رسول الله.

──────────██───
─────────█▒▒█──
─────────█▒▒█──
─────────█▒▒█──
──────██▒█▒▒█──
────██▒▒██▒▒█──
──██▒▒█▒█████──
─█▒▒█▒▒█▒▒▒▒▒█─
█▒█▒▒█▒▒███▒▒▒█
─█▒█▒▒█▒▒█▒█▒▒█
─█▒█▒▒███▒▒▒▒█─
──█▒██▒▒▒▒▒▒█──
───█▒▒▒▒▒▒▒█───
tpe غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2011, 02:26 AM   #3
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة laser مشاهدة المشاركة

النهارده يا جماعه حصلت هكر علي الاكونت بتاعي بطريقه عجيبه اوي واحد كلمني قالي هاي فرديت عليه عادي

راح باعتلي جمله كده انا قولت دول واحد من الناس اللي بتبعتلك مواقع وتقولك ادخل وسجل وهتكسب دي بي والكلام ده

فرحت قافل وماردتش عليه مفيش بعدها بدقيقه واحده لاقيت اللعبه فصلت عندي وحاولت ادخل بعدها اكتر من 3 دقائق

والسيرفر يقولي ان الباسورد غلط فقولت اروح اجرب علي الموقع يمكن تهيسه من البرنامج **** اللعبه لاقيت الموقع كمان

بيقولي ان الباسورد غلط فعرفت اللي حصل طبعا روحت عامل forget password ورجعت الايميل في ساعتها

بس طبعا لقيته قلبني في الجيرمنت وشوية كلام فاضي كده لاني كنت واخد الاستف للاكونت التاني بتاعي المهم بقي حد

شاف حاجه زي كده يبعتلي جمله الاقي الايميل اتسرق يعني الموضوع خلاص بقي سهل لدرجة انه مش محتاج برامج

هي الجمله انا مش فاكرها بس اعتقد انها كانت كده pwd.database طبعا هو مش بالظبط كان كلام تاني بس انا

مش فاكر غير ده انا علي سيرفر hanginggardin والواد اللي عمل كده اسمه the divil وشكله اجنبي علشان

هو باعتلي تاني بعد ما فتحت الاكونت تاني وهو بيضحك ويقولي ايه رايك هو ايه اللي حصل بس بالانجليزي طبعا

وبعدين عمل اوف لاين
انا سمعت عن الطريقة دى كتير و الافضل تكتب باص ورد كبير و انا هبعتلك فى رسالة خاصة طريقة حلوة لكتابة الباص ورد يخلى اميلك فى امان بأزن الله

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2011, 02:36 AM   #4
hytham
قهر نشيط

الصورة الرمزية hytham

hytham is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة laser مشاهدة المشاركة

بيقولي ان الباسورد غلط فعرفت اللي حصل طبعا روحت عامل forget password ورجعت الايميل في ساعتها

مش فاكر غير ده انا علي سيرفر hanginggardin والواد اللي عمل كده اسمه the divil وشكله اجنبي علشان

وبعدين عمل اوف لاين
انا سمعت عنها بردو بس هل انت رديت عليه لاني سمعت بردو انه شرط اساسي علشان عمليه التهكير دي تنفع انك ترد عليك علشان يفتح معاك حجات هما بيعملوها كده وبيعرف بيها الباس وورد بتاعك؟
hytham غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2011, 02:55 PM   #5
Sniper.870
قهر فعال

Sniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Sniper.870

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
انا سمعت عن الطريقة دى كتير و الافضل تكتب باص ورد كبير و انا هبعتلك فى رسالة خاصة طريقة حلوة لكتابة الباص ورد يخلى اميلك فى امان بأزن الله
علي فكرة الناس دي كلمتني كتير بس مش كنت برد عليهم كل مره بيقولو جمل غريبة تحس انها تركية او لاتينية مش بحروف مختلفة لا حروف انجليزية ومش متفبركه تحس انها حقيقية بس مش برد عليهم
يبقي تلاقيهم كدة بيسرقوا بقي

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
Sniper.870 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2011, 04:15 PM   #6
2GB
قهر نشيط

2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute2GB has a reputation beyond repute

يارب محد يعرفها في كونكر عربي لان كونكر عربي كلها ثغرات والتصليح ياخذ وقت مع الجي ام

وغير كدا الجي ام مايهتم بالسرقه
2GB غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية