المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما عدد الدى بى ليك فى كونكر اون لاين ؟
1 23 32.86%
2 11 15.71%
3 9 12.86%
اكتر من كده 27 38.57%
المصوتون: 70. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-21-2010, 07:05 PM   #46
^king~of~hell^
قهر نشيط

^king~of~hell^ is on a distinguished road

انا لقيت 2 واحده فى الفونكس والتانيه فى الايب و دى صورت التانيه 13623596.jpg
^king~of~hell^ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-21-2010, 10:36 PM   #47
~tafran~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~tafran~

~tafran~ is on a distinguished road

ربنا يزيد ويبارك

~tafran~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-21-2010, 11:04 PM   #48
laser
قهر جديد

laser is on a distinguished road

علي فكره يا اخ Dark^^Light انا قولت جمله كده في ردي بص واضح انك مخدتش بالك منها معلش هعيدهالك تاني

اقتباس:
المفروض اننا مسلمين يعني نفترض في بعض حسن النيه الاول الي ان يثبت العكس
وعموما اقسم بالله العلي العظيم اني اقدر اثبتلك كلامي لاني مصور وحش الدي بي في كل مره موته فيها بالفيديو بس مش هعمل

كده لسببين الاول ان الموضوع ما يستاهل اوجع دماغي بيه ومش مضطر اثبت ليك او لغيرك اني صادق لاني عارف نفسي

السبب التاني بقي ان في مره سأل رجل اعرابي سيدنا علي رضي الله عنه وارضاه يا علي رايت الناس يسالوك فما من سؤال

الا واجبت عنه فمن يغلبك في الحديث قال رضي الله عنه الجاهل يغلبني بجداله ربنا يهديك ويهدينا ويهدي المسلمين جميعا

وانا اسف اذا كنت شاركت في الموضوع وتعبت عين حضرتك وضيعت وقتك في مشاهدة ردي الكذب
laser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-21-2010, 11:06 PM   #49
laser
قهر جديد

اخ فلسطين 222 انا اسف اني ظنيت فيك بالسؤ انك تقصد تتريق عليه
قديم 10-22-2010, 12:35 AM   #50
Dark^^Light
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dark^^Light

Dark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Dark^^Light

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة laser مشاهدة المشاركة
علي فكره يا اخ dark^^light انا قولت جمله كده في ردي بص واضح انك مخدتش بالك منها معلش هعيدهالك تاني

وعموما اقسم بالله العلي العظيم اني اقدر اثبتلك كلامي لاني مصور وحش الدي بي في كل مره موته فيها بالفيديو بس مش هعمل

كده لسببين الاول ان الموضوع ما يستاهل اوجع دماغي بيه ومش مضطر اثبت ليك او لغيرك اني صادق لاني عارف نفسي

السبب التاني بقي ان في مره سأل رجل اعرابي سيدنا علي رضي الله عنه وارضاه يا علي رايت الناس يسالوك فما من سؤال

الا واجبت عنه فمن يغلبك في الحديث قال رضي الله عنه الجاهل يغلبني بجداله ربنا يهديك ويهدينا ويهدي المسلمين جميعا

وانا اسف اذا كنت شاركت في الموضوع وتعبت عين حضرتك وضيعت وقتك في مشاهدة ردي الكذب
اخي العزيز انا مقصدش سؤ نية ابدا و ربنا يعلم

انا مصدق و الا كنت اثبت العكس
انا مكدبتكش يا باشا
Dark^^Light غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-22-2010, 12:46 AM   #51
arsanyp25
قهر فعال

الصورة الرمزية arsanyp25

arsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond reputearsanyp25 has a reputation beyond repute

باين دة كل اللى بيلاقى دى بى فى كونكر الانجليزية انا كدة هفكر اروح الانجليزية احسن
من هنا
أفضل فيديو لقهر اون لاين
من هنا

لاعب بقهر أون لاين العربى
الأسم:timmy05
السيرفر:سيندباد
صحفى بجريدة : أسبوع سيندباد
arsanyp25 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-22-2010, 01:10 AM   #52
~tafran~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~tafran~

ايه يا جماعه انتو دخلتو شمال في بعض ليه كل الحكايه احنا عايزين نعرف عدد الديبهات

قديم 10-22-2010, 01:36 AM   #53
laser
قهر جديد

ولايهمك يا اخي Dark^^Light حصل خير ومفيش اي مشاكل ياغالي

وربنا ما يجيب زعل يا اخ tafran وما محبه الا بعد عداوة فما بالك اننا مش اعداء اصلا يلا حصل خير يا شباب تصبحوا علي خير

كلكم
قديم 10-22-2010, 01:51 AM   #54
abotrika22
Banned

abotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى abotrika22 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abotrika22

[quote=~tafran~;405120]ايه يا جماعه انتو دخلتو شمال في بعض ليه كل الحكايه احنا عايزين نعرف عدد الديبهات

هو ده هدف الموضوع كلامك صح هو ايه يا جماعة كل ما اعمل موضوع اولع الدنيا هههههههه
abotrika22 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-22-2010, 10:07 AM   #55
~tafran~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~tafran~

يا جماعه احنا كلنا اخوات يعني لازم نظن في بعض ظن كويس لو الكل بيعمل زي مانتو بتعملوا مش هايكون في حياه

قديم 10-22-2010, 11:27 AM   #56
BLackMOon
قهر نشيط

الصورة الرمزية BLackMOon

BLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond reputeBLackMOon has a reputation beyond repute

لقيت 9 بس فالانجلش كونكر الاول كنا فالبيرد وكانت مجزرة الواحد مننا يلاقي اسم احمر بيطنش احيانا بس المره ديه كنت عايز ارخم المهم جريييت ورااااااااااااااااااه وقتلته صادرت التور +4 وقع منه 2 دي بي .. التالته كانت فمنجم التون ومن الرابعه للتسعه ما بين وحوش الديبي الى سيدة الحظ والسسسسموحة شباب ..

[]100%

♥‎~°•.×. I Don't Want You » Anymore « .ו‎°~‎♥

Character // BLackMOon

Type // Woriorr

Guild // White Hearts

Lvl // Was 130

Skillz // SS ~ FS

Server // Shahryar

BLackMOon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-22-2010, 12:33 PM   #57
نهرالحب
قهر نشيط

الصورة الرمزية نهرالحب

نهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond reputeنهرالحب has a reputation beyond repute

انا ولا دى بى لحد دلوقتى وببعلب العبه اكتر من سنتين

السرفر:مرجانة

الفئه:تروجان

رمضان كريم

اصحا يا نايم ......وحد الدايم......رمضاان كريم طق طق طق اصحا يا نايم.... الهم بلغنا رمضان شهر العزه والغفران
نهرالحب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-22-2010, 03:00 PM   #58
abotrika22
Banned

abotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى abotrika22 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abotrika22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهرالحب مشاهدة المشاركة
انا ولا دى بى لحد دلوقتى وببعلب العبه اكتر من سنتين
ان شاء الله تلاقى قول يا رب
abotrika22 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-22-2010, 08:20 PM   #59
~tafran~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~tafran~

يااااااااااااااااااااااااااا رب
قديم 10-23-2010, 09:43 PM   #60
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abotrika22 مشاهدة المشاركة
يا نهار ابيض انا مكنتش متوقع الكم ده كله من الديبهات ده انا لو حطينا الديبهات اللى لقينها من الارض بس هنبقى موزعين رسمين ههههههههههه
يا عم ده كل سنة دى بى هههههههههه يعنى تكون اتصرفت و عليها 10 دبيهات كمان يعنى مش بتفرح بالكمية اللى انت جيبتها لأنها بتجى على فترات بعييييييييييييييييييده
يعنى انا مثلا لقيت حوالى 13 دى بى او 16 مش فاكر بالظبط...ما بين كل دى و التانية حوالى 6 شهور
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية