قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 08-20-2011, 11:45 PM   #1
bobsyria
قهر جديد

bobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond repute
افتراضي مشكله البنج ping ماذا نفعل حيالها

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخواني الكرام
في الفتره الاخيره اصبحت اللعبه لا تطاق نهائيا
البنج بيوصل عندي 1500 و7000 واحيانا 9000
النت عندي سرعته 8 ميغا
نعمل ايه في الموضوع ده مش معقول واحد فاتح من صاله سرعه النت فيها 4 ميغا والناس كلها فاتحه ويقدر يستمتع باللعبه
وانا مش قادر
ياريت يا اداره تشوفو الشركه بخصوص السرفر يلي مخدميين عليه اللعبه
العذر مش من شركه النت عندي كلمتهم وقال الخبير بتاعهم العذر من المخدم **** اللعبه
ياريت زي ما بتاخدو فلوس والناس بتشحن تحسنو اداء اللعبه وسرعتها
مش معقول يلي حاصل النوبات كلها اتخطتني بسبب البنج الزفت
bobsyria غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-20-2011, 11:49 PM   #2
Emperor
قهر فعال

الصورة الرمزية Emperor

Emperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond reputeEmperor has a reputation beyond repute

السيرفر يوجد عليه ضعط حاول في يوم تاني وانشاء الله هيفتح معاك زي الفله
Emperor غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-20-2011, 11:51 PM   #3
bobsyria
قهر جديد

bobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond repute

المشكل ده من شهر لحد الان معلش لو تقدمتو كاداره كونكر العربي بده الاقتراح انهم يحسنو السرفر ولا لانهم صينيين اسم على مسمى بضاعه رخيصه ومش كويسه لكن هنا في اللعبه البضاعه غاليه والخدمه مش تمام
قديم 08-20-2011, 11:58 PM   #4
AASAA.
قهر نشيط

الصورة الرمزية AASAA.

AASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond repute

معليش اخوي
لكن النت عندي تمام والبنج تمام ومايخرب بنجي الى اذا عملت دونالد او كان معي ناس مشتركين
او اذا السيرفر مليان وبذات يوم الجمعه الكل موجود هع

اسم السيرفر: مرجانه

اللفل: 138

قديس الماء - محارب سيد- سفاح #41
AASAA. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-21-2011, 12:00 AM   #5
bobsyria
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aasaa. مشاهدة المشاركة
معليش اخوي
لكن النت عندي تمام والبنج تمام ومايخرب بنجي الى اذا عملت دونالد او كان معي ناس مشتركين
او اذا السيرفر مليان وبذات يوم الجمعه الكل موجود هع
اخوي انا باليونان والنت عندي منزلي بالبيت ومافي احد مشترك معي بالنت مقفول انا وبس وفاتح حسابي وبس
قديم 08-21-2011, 12:41 AM   #6
AASAA.
قهر نشيط

الصورة الرمزية AASAA.

AASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond repute

[QUOTE=bobsyria;653463]اخوي انا باليونان والنت عندي منزلي بالبيت ومافي احد مشترك معي بالنت مقفول انا وبس وفاتح حسابي وبس[/QUOTE

اهاا طيب اعمل مثل ماقال المشرف
ممكن يكون السيرفرات عليها ضغط
تحياتي

اسم السيرفر: مرجانه

اللفل: 138

قديس الماء - محارب سيد- سفاح #41
AASAA. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية