مشاهدة نتائج الإستطلاع: رايك بخصوص نقابة بور هيل ؟
أستعادة التحالف 8 42.11%
البقاء على عدم التحالف 2 10.53%
عدم التحالف وأعداء 9 47.37%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 19. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-01-2010, 02:56 AM   #1
helmykamel
قهر جديد

الصورة الرمزية helmykamel

helmykamel is on a distinguished road
افتراضي نقابة DraCula

بسم الله الرحمن الرحيم
أحب أوضح لكل الناس اننا يوم ما عملنا نقابة دراكولا عملناها بسبب كتر الخلافات واسف فى اللفظ بسبب قرف النقابات اللى كان موجود من ايام دراجونز وأنجل و شركس وبدأنها بصحابنا وما كنش فى دماغنا ولا حرب ولا اى شىء والفضل الاول والاخير يرجع اننا ربنا وفقنا لاجدع ناس فى السيرفير ومش معنى كلامى ان الباقى مش جدعان بس احنا معانا الاغلب ومش فارقه العتاد او قوة الشخصية بس الحمد لله فى اى مشكله بنبقى أيد واحده ودا اللى مش موجود بباقى النقابات ....وبالنسبة للمشاكل اللى موجوده دلوقتى بينا وبين النقابات الاخرى وبالاخص نقابة قاتل أول اللى أولا واخيرا هو اخ وصديق عزيز بغض النظر عن الخلافات داخل اللعبه

وسبحان الله مقلب القلوب ومغير الاحوال

[color="blue
"]احنا فى بداية النقابة كنا اعداء لنقابة شركس وحاليا احنا تحالف شركس وانا رئيسها كمان
وكنا تحالف بور هيل وبنتعاون مع بعض ودلوقتى اتلغى التحالف وبنموت فى بعض

وسبب المشكله اصلا انه فى يوم لاعب بدون ذكر اسمه من دراكولا ومن الناس القديمه معانا ضرب قاتل وقت الحرب
وقاتل كلم مانجا وبلغه وزى اى رئيس او نائب بيشوف الاول اللاعب اللى عمل كده ولو متاكد انه مش خاين بيكلمه وكتير بتحصل ساعه الحرب لاعب يكون مشترك حلبه ويخرج على وضع قتل وحصلت قبل كده من قاتل وفريقه غصب عنه وهو دا اللى حصل وقاتل زعل ان مانجا ما طردش اللاعب دا من النقابة وتتوالى الاحداث

وزى ما قولت قاتل صديق واخ وفى نفس الوقت برضه دول اعضاء نقابتى وهما اساسا النقابه واستحملو معانا كتير ومش هسمح انهم يتهانو او يحسو بظلم مهما كان علشان هى نقابتهم كلهم مش نقابة حلمى وبس .

وفى نهاية الموضوع اتمنى ان الخلافات تنتهى والقرار الاول والاخير لاعضاء النقابه ودا حسب ردهم على الموضوع

وبشكر بجد رامى الفاروق 1 على وقفتة معانا من زمان النقابة الوحيده بجد اللى معانا من مستوى 1

وشكرالجميع اعضاء النقابة واتمنى للجميع التوفيق ونكون أيد واحده دايما [/
color]

حبيبكم فى الله حلمى التروجان
helmykamel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2010, 10:22 AM   #2
midomed
قهر جديد

midomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond reputemidomed has a reputation beyond repute

بصراحه المفروض بور اوف هل تنزل اعداء عشان اللعبه يبقى ليها طعموخصوصان بعد ما نقابه كونكر فهموا انهم مش حيشوفوا عمود وحولوا على الفاروق
midomed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2010, 10:29 AM   #3
انا zoomx
قهر نشيط

الصورة الرمزية انا zoomx

انا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond repute

انا مش معاكو فى النقابة اة بس كل

نقابة دركولا اصحابى من منجا وجوكر والقناص

اكترهم صحابى

بس بصرراحة اللى انتو عيزين تعملوة تعملوة

انتو رجالة اوووووووووووى

صراحتأأأ

ومنجا طبعا حبيبى هرتى

والقناص

وانتا ياحلمى

واللة اللى تقول علية الاعضاء انا موافق علية

سلاموووووووووووز يانقابة

~~السرفر ** على بابا ~~

~~ النقابة "" الفاروق للابد""~~
~~قبل الاستنساخ~~
~~ رامى ~~ رامى ~~رامى
~الاستنساخ~
~~نينجا *محارب *رامى ~~

~~ بحب المرح ~~ وبعت عن مشاركة الشيطان~~

انا zoomx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2010, 11:15 AM   #4
m_elshamey
قهر جديد

الصورة الرمزية m_elshamey

m_elshamey is on a distinguished road
Thumbs up جميل جداااااااااا الموضوع

ياريت يكون فى جديه ويكون رئيس النقابه واخد الموضوع بشكل افضل من كده لان تدخل نقابه مستوى 1 وتلقى الاعداء مستوى 9 فين التكافئه هنا لما يكون عدوى اعلى منى
وبرده الاعضاء تفهم معنى النقابه ايه مش مشاركه نقاط القوه وخلاص ان انا قوى اقتل النوب حتى ولو حليف ليا لو كل رئيس نقابه شدد على عدم قتل الحليف وان الا هبقتل حليف هينزل من منصبه ونقاط القوه هتقل زى ما التبرع بيزود هتقل الحليف هينزله ما حد هيقتل بس لو ده حصل فعلا
المهم نتعاون مع بعض علشان نكون نقابه افضل
ده من وجه نظرى
مش مهم صح او غلط المهم ان ده الا انا شايف انه المفروض يتعمل
وبالتوفيق ان شاء الله
قديم 12-01-2010, 11:27 AM   #5
helmykamel
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_elshamey مشاهدة المشاركة
ياريت يكون فى جديه ويكون رئيس النقابه واخد الموضوع بشكل افضل من كده لان تدخل نقابه مستوى 1 وتلقى الاعداء مستوى 9 فين التكافئه هنا لما يكون عدوى اعلى منى
وبرده الاعضاء تفهم معنى النقابه ايه مش مشاركه نقاط القوه وخلاص ان انا قوى اقتل النوب حتى ولو حليف ليا لو كل رئيس نقابه شدد على عدم قتل الحليف وان الا هبقتل حليف هينزل من منصبه ونقاط القوه هتقل زى ما التبرع بيزود هتقل الحليف هينزله ما حد هيقتل بس لو ده حصل فعلا
المهم نتعاون مع بعض علشان نكون نقابه افضل
ده من وجه نظرى
مش مهم صح او غلط المهم ان ده الا انا شايف انه المفروض يتعمل
وبالتوفيق ان شاء الله
بالنسبه لجدية رئيس النقابة اكيد اى حد بيعمل نقابة بيتمنى انه يحالف نقابة قوية تعليه معاها بس اللى بيحصل ان الاغلب فاهمها غلط دا اولا
وثانيا بالنسبة لنقابتنا جميع الاعضاء عارفه اننا مش بنبتدى بالعداوه لما نقابة بتنزلنا اعداء لازم ننزلها احنا كمان مهما كان مستواها
ثالثا والاهم ان دا موضوع فى بداية النقابة وانتهى
وبالنسبة لقتل الحلفاء احنا اتكلمنا كتير وتم طرد اعضاء كتير بسبب قتل الحلفاء
بس المشكله اللى موجوده فعلا باغلب النقابات ان اغلب الاعضاء لو شافت حد اسمه ازرق بيموته وخلاص حتى لو حليف
وشكرا لرأيك ولاهتمامك بالنقابة وفى تقدم ان شاء الله
قديم 12-01-2010, 12:17 PM   #6
fars3r
قهر نشيط

الصورة الرمزية fars3r

fars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى fars3r إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى fars3r

اقتباس:
وسبب المشكله اصلا انه فى يوم لاعب بدون ذكر اسمه من دراكولا ومن الناس القديمه معانا ضرب قاتل وقت الحرب
وقاتل كلم مانجا وبلغه وزى اى رئيس او نائب بيشوف الاول اللاعب اللى عمل كده ولو متاكد انه مش خاين بيكلمه وكتير بتحصل ساعه الحرب لاعب يكون مشترك حلبه ويخرج على وضع قتل وحصلت قبل كده من قاتل وفريقه غصب عنه وهو دا اللى حصل وقاتل زعل ان مانجا ما طردش اللاعب دا من النقابة وتتوالى الاحداث
اخى العزيز حلمى انتا اخ وانتا عارف ان عمر ما حجاة زى كدا تزعلنا من بعض بس عندى تعليق صغير فاكر موضوع الحلبة والكلام ده بس لمه يجى عضو من نقابة دركولا يقلتنى غدر قدام الرئيس وكلمته وقولته ياريت تكلم العضو(بدون ذكر اسماء) او تشوف انتا هتعمل معه ايه قالى بعد الحرب ومش اول مرة ابلغ عنه العضو ده

وانا دليل انى اتصلت بيك فى ساعة الحوار بالموبيل وفهمت وانتا قولتى روح اعتذر لمانجا وانهى الحوار صح ولا ؟

بعدين روحت وكلمت مانجا وبعت طلب تحالف رفض مع انى اعتذر وخلصت الحوار كان برده
لو اعضائى عايزك حليف غير كدا العكس تزعل ولا ؟ قولت خلاص انا هشوف حلمى لمه يدخل يتصرف

جاء عضو انتا عارف كويس جاء قعد يسنبى همس حطته فى قائمة سوادء

وجاى فى الاخر فى المنتدى بيتنهمى بانى نصاب وبتسخدام برامج غش وانا سارق الفاروق او هو مدنى سى بى على حسب كلمه

انتا يا حلمى اكيد ادارى لانك فاكر ايام ما انا وانتا بالراقى وانتا اول ما جبيت برج فاخر كان+1

وعارف اكيد اننا كلنا بنجمع سى بى انا واخوايا والمغامر منين ولينا قد ايه فى اللعبة وانى فخرت برجى فزعلت عليه وجاء كلمتك قبل ما ابلص بفترة كبر وقولتك يا حلمى ابلص+7 برج ولا مروحة مقيدة صح ولا

يجى يتهمنى ويسب ليا الدين علشانه قتله

بس هقول حاجة اخيرة

انتا ادارى واحد يا حلمى انى كانت بقتل وبتوصل نقاطى الى 1000 نقطة يعنى لينا اعداء كتير بس هقول كلمة وحدة

حسبي الله ونعم الوكيل فى كل ظالم
المستوى:136وفى تقدم دائم
النقابة:رئيس:™~Power~Hell~™
اقتباس:
لا تأسفن على غدر الزمان لطالما - رقصت على جثث الأسود كلابُ

لا تحسبن برقصها تعلو على اسيادها - تبقي الاسود اسودا والكلاب كلابُ

سألنى هتلر ذات مرة ماهدفك فى الحياه ؟
قلت له : اعيش بكرامة أو اموت بطلا فأنزل رأسه من الخجل
قائلا : عليا الطلاق من بيتى أنك كفاءة
fars3r غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2010, 12:43 PM   #7
ELDISHA
قهر جديد

ELDISHA is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
احب اضيف حاجة صغيرة جدا . قبل ما حلمى يذكر موضوع الخلاف مع نقابة بور هيل انا مكنش عندى مانع انة يرجع التحالف تانى معاها وخصوصا ان نقابة بور هيل هى اللى شالتنا من التحالف لكن بعد اللى عرفتة عن قاتل اول
بصراحة مبقاش ينفع ابقى فى نقابة حليفة لنقابتة بعد اللى عملة اولا مع صاحبة ZOOMX واللى عملة معايا انا فى السكند لما جة يسرق منى عناصر السكند و(علمت علية) حب يضفنى فرند وضفتة وبعد ما خلص السكند حذفنى من الفرند
ثانيا بعد ما بقى رئيس نقابة وحليف معانا كان بيسرق منى انا وsneakeater الاقراط وهو اللى بدأ معانا العداوة من تانى والحمد لله سودنا اسامينا علية هو واربعة معا

يعنى من الاخر مينفعش يرجع حليف تانى ولازم نقابتة تنزل اعداء عشان تتحل على ايدينا ان شاء الله مع احترامى فى الاول والاخر لراى حلمى وmanga
ELDISHA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2010, 12:46 PM   #8
fars3r
قهر نشيط

الصورة الرمزية fars3r

fars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond reputefars3r has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص111 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا من وجهت نظري ان نقابه بور هيل تكون اعداء للكل او حليف للكل علشان بجد الحرب الي فاتت كانت مستواها وحش اوي كنا بننضرب منهم ومن الاعداء ده غير الخونه الي في النقابات الي بيقتلو الحلفاء

بس رأيي الشخصي انها تكون اعداء لان بجد دي نقابه متشرفش ان حد يتحالف معاها لما اكون صديق عند قاتل والمغامر وحلفاء معانا وييجي قاتل _اول يشيل الحليف علشان نوب بيضربه يبقا ده راجل تافه
ويحزفني من الصديق علشان يقتلني في الحرب ولما اجي اضربه يتقال علينا خونه
لازم يكونو اعداااااااااء

مع افضل تحياتي لحبيب قلبي حلمي ولباقي اعضاء النقابه بجد اجدع نقابه في السيلفر

اقتباس:
نقابه متشرفش ان حد يتحالف معاها لما اكون صديق عند قاتل والمغامر وحلفاء معانا وييجي قاتل _اول يشيل الحليف علشان نوب بيضربه يبقا ده راجل تافه
ويحزفني من الصديق علشان يقتلني في الحرب ولما اجي اضربه يتقال علينا خونه
لازم يكونو اعداااااااااء
سبب مسح الصديق انك فتحت قتل عليا فاكر ولا ياعم اتقى الله وشوف انتا بتقول ايه ربنا هسحبك لانك بتظالم ناس تانية وانا كلمتك وقولتك مش هنيفع اسيب صديق وانتا فاتح قتل عليا لمه نزلتى وانا طاير وقولتى هموا الى قولواى كدا

اقتباس:

اقتباس:

قديم 12-01-2010, 12:49 PM   #9
fars3r
قهر نشيط

الصورة الرمزية fars3r

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELDISHA مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
احب اضيف حاجة صغيرة جدا . قبل ما حلمى يذكر موضوع الخلاف مع نقابة بور هيل انا مكنش عندى مانع انة يرجع التحالف تانى معاها وخصوصا ان نقابة بور هيل هى اللى شالتنا من التحالف لكن بعد اللى عرفتة عن قاتل اول
بصراحة مبقاش ينفع ابقى فى نقابة حليفة لنقابتة بعد اللى عملة اولا مع صاحبة ZOOMX واللى عملة معايا انا فى السكند لما جة يسرق منى عناصر السكند و(علمت علية) حب يضفنى فرند وضفتة وبعد ما خلص السكند حذفنى من الفرند
ثانيا بعد ما بقى رئيس نقابة وحليف معانا كان بيسرق منى انا وsneakeater الاقراط وهو اللى بدأ معانا العداوة من تانى والحمد لله سودنا اسامينا علية هو واربعة معا

يعنى من الاخر مينفعش يرجع حليف تانى ولازم نقابتة تنزل اعداء عشان تتحل على ايدينا ان شاء الله مع احترامى فى الاول والاخر لراى حلمى وmanga
سوديت اسمك عليا سبحان الله

وانا سارق منك عناصر فى السكند ؟؟؟

مش ملاحظ حاجة كل الى بقول عليا حرامى وانى سرقت وانى خذفت وانى عملت كلهم فى نقابة وحدة معنها ايه ؟

اقتباس:
اقتباس:

قديم 12-01-2010, 12:53 PM   #10
helmykamel
قهر جديد

Thumbs up

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fars3r مشاهدة المشاركة
اخى العزيز حلمى انتا اخ وانتا عارف ان عمر ما حجاة زى كدا تزعلنا من بعض بس عندى تعليق صغير فاكر موضوع الحلبة والكلام ده بس لمه يجى عضو من نقابة دركولا يقلتنى غدر قدام الرئيس وكلمته وقولته ياريت تكلم العضو(بدون ذكر اسماء) او تشوف انتا هتعمل معه ايه قالى بعد الحرب ومش اول مرة ابلغ عنه العضو ده

وانا دليل انى اتصلت بيك فى ساعة الحوار بالموبيل وفهمت وانتا قولتى روح اعتذر لمانجا وانهى الحوار صح ولا ؟

بعدين روحت وكلمت مانجا وبعت طلب تحالف رفض مع انى اعتذر وخلصت الحوار كان برده
لو اعضائى عايزك حليف غير كدا العكس تزعل ولا ؟ قولت خلاص انا هشوف حلمى لمه يدخل يتصرف

جاء عضو انتا عارف كويس جاء قعد يسنبى همس حطته فى قائمة سوادء

وجاى فى الاخر فى المنتدى بيتنهمى بانى نصاب وبتسخدام برامج غش وانا سارق الفاروق او هو مدنى سى بى على حسب كلمه

انتا يا حلمى اكيد ادارى لانك فاكر ايام ما انا وانتا بالراقى وانتا اول ما جبيت برج فاخر كان+1

وعارف اكيد اننا كلنا بنجمع سى بى انا واخوايا والمغامر منين ولينا قد ايه فى اللعبة وانى فخرت برجى فزعلت عليه وجاء كلمتك قبل ما ابلص بفترة كبر وقولتك يا حلمى ابلص+7 برج ولا مروحة مقيدة صح ولا

يجى يتهمنى ويسب ليا الدين علشانه قتله

بس هقول حاجة اخيرة

انتا ادارى واحد يا حلمى انى كانت بقتل وبتوصل نقاطى الى 1000 نقطة يعنى لينا اعداء كتير بس هقول كلمة وحدة

اولا احب اوضح ان دى لعبه واى حد تفكيره كبير مش هيزعل من صديق بسبب لعبه
وكتير مننا ليهم اصدقاء وفى نقابات اعداء عادى دا شىء ما يزعلش احنا بندخل نتسلى ومهما حصل داخل اللعبه بنفصلها عن حياتنا الشخصية
وبالنسبة للعضو اللى موتك احنا اتكلمنا فى الموضوع دا وكلمنا العضو واحنا متاكدين انه مش خاين لانه من مؤسسى النقابة معانا وخلصنا الموضوع
ومشكلتك مع مانجا بغض النظر مين غلطان فيها بس المفروض ان مش بسبب عضو قتلك تقوم تحذف التحالف ونفتح قتل بين النقابتين حتى لو قالك بعد الحرب نشوف مشكلة العضو دا اكيد عنده كلمه هيقولهالك بس وقت الحرب بيبقى ضيق وتلاقيه مش عارف يفهمك
وبرضه كلمة الحق ما تزعل حد مش ينفع تيجى تقول لما حلمى يدخل ابقى اشوف معاه حل لو كنت عايز تعمل كده كنت استنيت ومالغيتش التحالف لغاية لما ادخل بس انت اتسرعت ولغيت التحالف مع مانجا والاعضاء كلها طبعا اضايقت
وكل اللى قالهولك انه هيشوف الاعضاء عايزه حليف ولا لا ودى حاجه اساسا احنا بنعملها من زمان ان الامر مشورا فى النقابة وكتبت الموضوع دا مخصوص علشان نعرف راى الاعضاء قدام الكل
ودا الموضوع اللى يخصنا اما بالنسبة لموضوع السرقه والنصب والبرامج فاعتقد ما ينفعش ندخل اصلا فى موضوع زى دا لانكو كنتو صحاب وفى منهم ناس جيرانك كمان وفى الاول والاخر مسيركو تتصالحو
وفعلا انت سالتنى بس مش من فتره كبيره ولا حاجه انك تبلص 7 للبرج ولا المروحه ودا عادى انا نفسى بسال وباخد راى الناس قبل ما اعلى شىء

وفى الاخر اكيد كلنا هنقول أمين فى حسبى الله ونعم الوكيل فى كل الظالم

قديم 12-01-2010, 01:02 PM   #11
helmykamel
قهر جديد

سوديت اسمك عليا سبحان الله

وانا سارق منك عناصر فى السكند ؟؟؟

مش ملاحظ حاجة كل الى بقول عليا حرامى وانى سرقت وانى خذفت وانى عملت كلهم فى نقابة وحدة معنها ايه ؟

لا يا معلم مش كلهم فى نقابة واحده
وزى ما انت صديق هما برضه اصدقائى وعارف انهم استحاله هيجتمعو ويقولو اى كلام وخلاص كانو عملوها مع اى حد عدو قبل كده بس انا متاكد ان دا مش اسلوبهم دا الرد لو قصدك بكلمه كلهم من نقابه واحده زى ما فهمتها وزى اى حد ما هيفهمها
قديم 12-01-2010, 06:43 PM   #12
المغامرالعربى
قهر جديد

المغامرالعربى is on a distinguished road

اقتباس:
وبرضه كلمة الحق ما تزعل حد مش ينفع تيجى تقول لما حلمى يدخل ابقى اشوف معاه حل لو كنت عايز تعمل كده كنت استنيت ومالغيتش التحالف لغاية لما ادخل بس انت اتسرعت ولغيت التحالف مع مانجا والاعضاء كلها طبعا اضايقت

بعد اذنك استاذ حلمى

اولا : موضوع التسرع فى الغاء التحالف عندى تعليق صغير

فاكر لمه قاتل كان محظور بسبب اذاعة بيع الاكونت وانتا قمت ساعة الحرب الغاء التحالف

وعارف انه محظور بدون حته ما تكلمه يبقى كدا قاتل مش غلطان

وثانيا:انتا بتقول ان العضو احد مؤسسى النقابة طيب مؤسسى النقابة دخل معاك بعد لمه قاتل عمل النقابة ازاى مؤسسها انتا عارف هو قاصد مين ولا قصد انهى عضو هو يقصد (الديلر0) لان فى عداوه قديمة من ايام الفاروق
وهو كان بالفاروق مش كان معاك بالنقابة

----
تعليق على الاخ القناص
سبب الغاء الصديق معاك انك ما تقتل فى نقابتى وانا قاعد اتفرج عليك غير كدا ماحدش منا قالك عايزك صديق قولتنا صديق قولنا نورت

----
تعليق صغير تانى
النقابة قاتل انشائها بدون قصد عمل تحالفات او اى شىء هو علما علشان ما يدخل مع احد حرب وانتا الى خليته يتحالف ويفكر فى النقابة غير كدا هو عامل نقابة تخريب وبس الى عايز يتنزلنا اعداء مرحب بيه والى هينزلنا اعداء هنزله اعداء والى معنا حليف ينور
وشكرا للجميع وماحدش ينزل من الرد *****
المغامرالعربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2010, 10:22 PM   #13
انا zoomx
قهر نشيط

الصورة الرمزية انا zoomx

انا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond reputeانا zoomx has a reputation beyond repute

هههههههههههههههههه

فى كلمة بسمعها كتير اوى

روح اللة يصلح حالك

ههههههههههه

~~السرفر ** على بابا ~~

~~قبل الاستنساخ~~
~~ رامى ~~ رامى ~~رامى
~الاستنساخ~
~~نينجا *محارب *رامى ~~

آخر تعديل بواسطة انا zoomx ، 12-01-2010 الساعة 10:48 PM
قديم 12-01-2010, 10:28 PM   #14
helmykamel
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المغامرالعربى مشاهدة المشاركة
بعد اذنك استاذ حلمى

اولا : موضوع التسرع فى الغاء التحالف عندى تعليق صغير

فاكر لمه قاتل كان محظور بسبب اذاعة بيع الاكونت وانتا قمت ساعة الحرب الغاء التحالف

وعارف انه محظور بدون حته ما تكلمه يبقى كدا قاتل مش غلطان

وثانيا:انتا بتقول ان العضو احد مؤسسى النقابة طيب مؤسسى النقابة دخل معاك بعد لمه قاتل عمل النقابة ازاى مؤسسها انتا عارف هو قاصد مين ولا قصد انهى عضو هو يقصد (الديلر0) لان فى عداوه قديمة من ايام الفاروق
وهو كان بالفاروق مش كان معاك بالنقابة

----
تعليق على الاخ القناص
سبب الغاء الصديق معاك انك ما تقتل فى نقابتى وانا قاعد اتفرج عليك غير كدا ماحدش منا قالك عايزك صديق قولتنا صديق قولنا نورت

----
تعليق صغير تانى
النقابة قاتل انشائها بدون قصد عمل تحالفات او اى شىء هو علما علشان ما يدخل مع احد حرب وانتا الى خليته يتحالف ويفكر فى النقابة غير كدا هو عامل نقابة تخريب وبس الى عايز يتنزلنا اعداء مرحب بيه والى هينزلنا اعداء هنزله اعداء والى معنا حليف ينور
وشكرا للجميع وماحدش ينزل من الرد *****
بالنسبة يوم ما لغيت معاكو التحالف كان كل الاعضاء عندك فاتحين قتل وانت قولت بنفسك انه كان محظور الاكونت وكل واحد عندكو كان شغال بدماغه مش واحد ولا اتنين دا كان الاغلبيه ولو فاكر انا قولت ايه بالظبط قولتلك محدش عارف يظبط النقابه غير قاتل وطول ما قاتل مش موجود مش هينفع وانا عموما كل يوم فاتح الاكونت يعنى مش محظور
ثانيا قاتل ما كلمنيش على الديلر قاتل مكلمنى على واحد تانى وكويس انك وضحت ان فى عداوه قديمة وبينت كده سبب الخلاف الصح مش الكلام اللى كان بيتقال وخلاص
وبانسبة لأنشاء نقابتكم وسببها ايه مش فارقه معايا بس اللى اعرفه ان قاتل كلمنى على التحالف معايا ومع شرش وبلاك وكذا مره يعنى انتو كنتو مهتمين بالتحالف والحمد لله دخلتكو التحالف مع الرغم ان اغلب النقابات ماكنتش موافقه على التحالف دا وفرج عارف كويس الكلام دا واساله هو اللى طلب التحالف مش انا اللى خليته يفكر زى ما بتقول

وكلامى دا برضه مش تقليل من القاتل بس لتوضيح كلامك
وارجع واقول ان دى لعبه ومحدش يزعل من النقاش مهما كان القرار

آخر تعديل بواسطة helmykamel ، 12-01-2010 الساعة 10:41 PM
قديم 12-01-2010, 10:50 PM   #15
انا zoomx
قهر نشيط

الصورة الرمزية انا zoomx

ولسة

يامة هتشوفو

~~السرفر ** على بابا ~~

~~قبل الاستنساخ~~
~~ رامى ~~ رامى ~~رامى
~الاستنساخ~
~~نينجا *محارب *رامى ~~

العلامات المرجعية