قديم 06-09-2013, 12:26 PM   #31
Mo|Ns|Te|R
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mo|Ns|Te|R

Mo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond reputeMo|Ns|Te|R has a reputation beyond repute

هـ"ع توضضحت لي الاموور تقريبآ "
المهم ديل الحرامي عمرو مايتعدل #10
انا اذكر ريكي ممكن +6 فجأه نط ل +12 صعبه ششوي
واذكر جآرآ +12 وفجأه اختفى من اللعبه "
عموما برب لحستوا مخي يآرجل #10

/ { وصصرنآآ ككبآآر مثل مَ ككنآ نتمنى!.. /
وَ الغريب شــ صــآر رجعنآآ نتمنى .. {لو إنّآ بسس بقينآآ صصغآآر / !
Mo|Ns|Te|R غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-09-2013, 12:29 PM   #32
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

xXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo|Ns|Te|R مشاهدة المشاركة
هـ"ع توضضحت لي الاموور تقريبآ "
المهم ديل الحرامي عمرو مايتعدل #10
انا اذكر ريكي ممكن +6 فجأه نط ل +12 صعبه ششوي
واذكر جآرآ +12 وفجأه اختفى من اللعبه "
عموما برب لحستوا مخي يآرجل #10
صح ذا عتاد قارا ولما تقول لريكمارو مش ذا عتاد قارا هيقولك اخذتو بدل 85 الف سي بي

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"
مستوى : 140
سيرفر الفضائين : المريخ
النقابة : ChAoS
قمة المتعة ~~ عندما أرى اعدائي ~~ والقهر يأكلهم ~~ موهاهاهاها

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~
xXRobinXx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-09-2013, 03:41 PM   #33
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هع هع هع مشاهدة المشاركة
ماشوف احد رد الى الآن هههه

وما ادري ايش دخل الكلام .. يعني الموضوع يخص تيكو .. يجيك النسر يقول شيعي ومدري ايش ويقعد يحجج

زي نظام الاطفال .. وقت تعرف خلاص انك غلطان تبرر غلطك وتحجج بأي شي ههه

المهم الصور موجودة وواضحة ومافيها أي كلام

يعني حريــــــــــقة

تعجبني كونان
اول شى انا حرد على الاهبل دا انا كاتب صلى على النبى الاول هو ماصلى على النبى والشيعة مايصلون على النبى صح ؟ تانى شى انت ماتعرف للموضوع + داخل تحشر خشمك وبس + لو رجال اكتب اسم حسابك اللى تلعب بيه على العموم انا حكتفى بالرد على الاخ روبن وخليها تاكلك انت بس انت والاخ اللى اسمه هاكو دا هههههههه تأليف اسامى وبس اراهن لو انك تعرف ترجمته
النسر2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-09-2013, 03:43 PM   #34
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

صح ياروبن انت دخلت السجن مرة بروبن ومرة بذا ليون كينج قبل مايتغير ل مستر ليون والحسابين وقتها كانوا معاك فلا تنكر ده
على العموم انا عندى صور الرسائل اللى بعتها للادارة بلاغ عنك لين احصل عليها بضعها لك
قديم 06-09-2013, 03:54 PM   #35
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

Haku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر2000 مشاهدة المشاركة
اول شى انا حرد على الاهبل دا انا كاتب صلى على النبى الاول هو ماصلى على النبى والشيعة مايصلون على النبى صح ؟ تانى شى انت ماتعرف للموضوع + داخل تحشر خشمك وبس + لو رجال اكتب اسم حسابك اللى تلعب بيه على العموم انا حكتفى بالرد على الاخ روبن وخليها تاكلك انت بس انت والاخ اللى اسمه هاكو دا هههههههه تأليف اسامى وبس اراهن لو انك تعرف ترجمته

لوووول هو ده كل ردك على الى اسمه هاكو !!

هذا الكلام يعني ان هاكو هذا كان محق فكل حرف قاله بشانك ؟!

كاتبلي فى التوقيع بتاعك الكلمة الطيبة صدقة ..... ومثل ما وضحت بتوصف ان ثقة الاصدقاء ب بعضهم عبارة عن شغل شحاته

خلاص انا مش محتاج هاتكلم تاني كل شى وضحته في ردي السابق ...انا لا اعرفك ولا اعرفه ولا فى سرفر المريخ اصلاً ...بس زي زي اى عضو فى المنتدى بعد ما هيشوف الموضوع هيعرف مين فيكم الكويس و مين فيكم النذل .
قديم 06-09-2013, 05:07 PM   #36
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

استنى بس انت عامل روبن دا صديق ؟ هههههههه ولا يشرفنى اصلا حتى انا لما كنت حليف معاه ولا كان صديق ولا كنت اعبره
وانت تقول عليا نذل انت تعرفنى من فين نذل ؟ يااخى المحترم يبان من كلامه محترم والنذل يعرف نفسه كويس من خلال نظرته للناس وانت تقول ماتلعب فى المريخ طيب ايش دخلك انت بمشاكل ماتعرف بدايتها ولا تعرف ايه شكلها اصلا ولا تعرف الاخ اللى ظاهر بوجهين هذا ؟ على العموم انا مو محتاج اتكلم معك لانه انت داخل فى اى كلام ولاتعرفه ولو عرفته نظرتك بتتغير كليا ونصيحة منى ياريت تبص للناس من معاشرتكم لهم مش من كلام وبس واحد طالع بموضوع صدقته وانت ماتعرف اايش بيسوى ولا ايه بيعمل ولا ايه شغله ؟ برب انا اتكلم مع مين مهو الجاهل لاينطق حتى يتعلم سلام
قديم 06-09-2013, 05:33 PM   #37
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

xXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond repute

انا بوجهين ههههههههههههههههههههههه

اي انا بوجهين ونذل ايش تبي

اقل ما فيها اصحابي هم هم من اول السيرفر شف كل تواريخ مواضيعي انا معهم من اول السيرفر اكثر من سنتين

ماني كل يوم بحلف ولا مرة كنت ضدهم كاسح اول ما تعرف علي جا معي الحليف وما ترك حلفي مس انوسة وليون كينج وماتركس وذا مون الي هو ابو طه
والي تطلب اسمه باللعبة اسمو Ace اتحداك تلمسو باللعبة لتشوف الكل عندك وانا اولهم................................ الله وفقني بهاللعبة بكثير اصحاب حلوين

كنت معهم حتى يوم كان كل السيرفر ضدنا بعد ما رديت على كل اشاعاتك طلعنا بوجهين يلا كويس

الله يهدييييييييييييك امثالك ماخذين اللعبة جد وكل يوم حليف اعطني نقابة بقيت فيها على طول ولا ماا ذكرك بمواقفك مع الناس انا ماني مثلك اتكلم كلام فاضي دون دليل

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~

آخر تعديل بواسطة xXRobinXx ، 06-09-2013 الساعة 05:36 PM
قديم 06-09-2013, 06:08 PM   #38
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

Haku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond repute

اقتباس:
استنى بس انت عامل روبن دا صديق ؟ هههههههه ولا يشرفنى اصلا حتى انا لما كنت حليف معاه ولا كان صديق ولا كنت اعبره
وانت تقول عليا نذل انت تعرفنى من فين نذل ؟ يااخى المحترم يبان من كلامه محترم والنذل يعرف نفسه كويس من خلال نظرته للناس وانت تقول ماتلعب فى المريخ طيب ايش دخلك انت بمشاكل ماتعرف بدايتها ولا تعرف ايه شكلها اصلا ولا تعرف الاخ اللى ظاهر بوجهين هذا ؟ على العموم انا مو محتاج اتكلم معك لانه انت داخل فى اى كلام ولاتعرفه ولو عرفته نظرتك بتتغير كليا ونصيحة منى ياريت تبص للناس من معاشرتكم لهم مش من كلام وبس واحد طالع بموضوع صدقته وانت ماتعرف اايش بيسوى ولا ايه بيعمل ولا ايه شغله ؟ برب انا اتكلم مع مين مهو الجاهل لاينطق حتى يتعلم سلام
ب النسبه ل نقطة المحترم يبان من كلامه

ف بمراجعتى ل لكل كلام روبن من اول ما سجل فى المنتدى يتضح لي انه شخص محترم جداً

هو اكتر حاجه حارقت دمي و الى كانت سبب رئيسي فى دخولي الموضوع

وصف الصداقه و الثقه ب المبتابدلة ب شغل شحاته

جرب يكون ليك صاحب ب بجد و تثق فيه ووتأمنه على عتادك ... وتلقى ناس يقولوه على صاحبك هذا انه شحاااات .. ايه هيكون شعورك انت ؟؟

لما ناس تحشر نفسها بينك و بين صديقك

كويس انك عارف ان المحترم بيبان من كلامه .... طيب ايه تعليقك على الكلام ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito01055 مشاهدة المشاركة
روبن قولى بس عمال تقول دليل دليل ؟ هو فين الدليل يا عم كروبمو ولا يا عم كونان هههههههههههههههههههه ايه يا سحس لو شايف الدليل عرفهولى

بعدين السيرفر كله عارف انك اللى سرقت البنت اللى اسمها انا فاشله يعنى متحورش

بعدين معروف انك شحااااااااااااااااااات ربنا يخليلك ابو تفاحتين
ههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه
وشوف ردك
اقتباس:
يعنى من الاخر حساب ليو مو حقك يبقى لاتكتب فى الموضوع انك صاحب حساب ليو وشاحن فيه تانى شى كل الحسابات دى انت لعبت فيها يعنى شحات صح ولا انا غلطان ؟
وقولي هذا رد شخص حشري ولا لا ؟؟

انا شخص عادي قرأت موضوع ..ولما شاهدت الصور و تاكد من الافترأ على روبن كان لازم برده اديي رائي ...

مشوفش حد الناس بيقترو عليه ب الظلم و اسكت.

وشىء تاني برده بصراحه لما شفته فى اول صفحة خلاني احس انك من النوع الى يلف و يدور

روبن من اول ما سجل فى المنتدى و هو كاتب انه منه الادرن ... حتى فى حسابه القديم باد روبن

Bad~Robin

فلما لقيتك من اول صفحه فى الموضوع بتقول الاخ روبن يدعى انه سوداني ... عرفت انك من النوع الى يلفق اشاعات

و الحين بعد ما روبن اثبت ان الافترائات هذه كذب و بعد ما تاكدت منها ايضا
اً
http://bbs.arab.91.com/showpost.php?...5&postcount=26

الحين مو فاهم انت عايز توصل ل ايه ب الظبط ... شخص متخلف و بيأوح و خلاص

آخر تعديل بواسطة Haku ، 06-09-2013 الساعة 06:10 PM
Haku غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-09-2013, 06:18 PM   #39
هع هع هع
قهر نشيط

الصورة الرمزية هع هع هع

هع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond repute

اقتباس:
بعد قلبي روق
اذا الحق معك ليه معصب وترمي في الكلام ؟
ممكن مالي دخل في الموضوع .. لكن
الساكت عن الحق شيطان اخرس
واللي يتكلم عن الباطل ويساعد صديق على الباطل ايش يقولو عنو ؟

من صغر عقلك .. أن الموضوع ماله دخل في الدين والشيعة وهالكلام وقمت دخلت هالكلام ,,
كلامك خلص يعني ومافي شي تقوله ؟
وانت تقول عندك صور لروبن في ردودك الاولى وتبي تحطها هنا .. اشوفك طولت
ولا بس كلام حق صغار ؟

بالنسبة لتأليف الاسامي .. ممكن اسمي نفسي اسم ماله معنى .. افضل من اسمي نفسي بالاسامي اللي مسميها لنفسك ومو قد الاسم !
ويكون بعلمك .. احيانا تسمية الانسان بالاسامي اللي مسمي نفسك فيها في المجتمع الحالي زي نسر او اسد او الخ ... .. يعني يحمل نفس الصفات بغض النظر عن الصفات حلوة أو لا ..
فحاول أنك تتمسك بالصفات اللي شبهت نفسك فيها

حاولت أجيبها بأفضل طريقة بدون سب او قلة احترام .. احتراما لصاحب الموضوع وعدم تشويه موضوعه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xXRobinXx مشاهدة المشاركة
Ace

المهم بانتظار الصور اللي تقول عنها يالنسر

a lot of thing you want it to happen

but its not gonna

happen ><

آخر تعديل بواسطة هع هع هع ، 06-09-2013 الساعة 06:24 PM
هع هع هع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-10-2013, 05:13 AM   #40
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

انا اللى مااستمريت بنقابة حلو بما انك وصلت للنقطة دى اولا انا كنت بنقابة شيطان تركته ليش ؟ اقولك السبب مايبص الا لعتادى لين ظهر واحد اقوى منى وقتها انا كنت +8 مايرد على همسى واكلمه معاملة جافة جدا قولى وش كنت بتسوى لو مكانى ؟
تانى شى انضميت مع كريس للحين 4سنوات مع بعض فين ماااستمريت ؟
طيب انت كنت عدو ليش دخلت حلف عدوك ؟ماكنت مع شاو دخلت مع اعدائك الذين صاروا صحابك الحين ههههه يبقى مين اللى مااستمر بنقابة تانى شى الحين كريس وهجران رغم انى عدو نقابتهم لكن للحين اصدقائى ماقلنا شى يعنى مو خيانة مثل اشاعاتك الكثيرة طيب ليش روحت لعدوه ؟ اقولك انا روحت لصديقى بيبرس ومازلت صديق مع كريس غير كده انا لى اعداء كتير مهايطين مثلك ومثل لايت ومثل ايفل بوى ومثل ياويلكم اختار دول ولا اللى معى عدو بس هو واو فى حليفى لاتنسى ان ايفل بوى كنا حلفاائه يفتح قتل حليف وش تسوى انت لو مكانى الا انك تروح مع الاععداء لتكسر خشم هذا وبعدها ترجع لكن للاسف انت ماتعرف شى عن سواء كريس موهسو هجران برستيج الموضوع الاول بدا بخيانة موهسو ليا عند الشوم رغم انى صديق فتحت قتل وقتلتنى ااول اعصار افتكرته غلط انما صارت تضرب لين موتتنى وقتها طردتها من الصديق وروحت لاعلمها القتل الصحيح وقتلتها تانى شى برستيج فى الساحة نلعب فتح قتل وطردنى منا لصديق المهم خلاصة الموضوع للاسف كانت صداقة لعتادى تدرى ليش هما الحين ماطردونى من الصديق ؟ ماراح اجاوب على سوالك بس لو سالتهم انت راح يردون عليك وانا ماراح انفذ اللى ببالهم لين اتاكد مااذا كنت ظلمتهم ام لا
قديم 06-10-2013, 05:18 AM   #41
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هع هع هع مشاهدة المشاركة

بعد قلبي روق
اذا الحق معك ليه معصب وترمي في الكلام ؟
ممكن مالي دخل في الموضوع .. لكن
الساكت عن الحق شيطان اخرس
واللي يتكلم عن الباطل ويساعد صديق على الباطل ايش يقولو عنو ؟

من صغر عقلك .. أن الموضوع ماله دخل في الدين والشيعة وهالكلام وقمت دخلت هالكلام ,,
كلامك خلص يعني ومافي شي تقوله ؟
وانت تقول عندك صور لروبن في ردودك الاولى وتبي تحطها هنا .. اشوفك طولت
ولا بس كلام حق صغار ؟

بالنسبة لتأليف الاسامي .. ممكن اسمي نفسي اسم ماله معنى .. افضل من اسمي نفسي بالاسامي اللي مسميها لنفسك ومو قد الاسم !
ويكون بعلمك .. احيانا تسمية الانسان بالاسامي اللي مسمي نفسك فيها في المجتمع الحالي زي نسر او اسد او الخ ... .. يعني يحمل نفس الصفات بغض النظر عن الصفات حلوة أو لا ..
فحاول أنك تتمسك بالصفات اللي شبهت نفسك فيها

حاولت أجيبها بأفضل طريقة بدون سب او قلة احترام .. احتراما لصاحب الموضوع وعدم تشويه موضوعه

المهم بانتظار الصور اللي تقول عنها يالنسر
على فكرة انا مااعرف قصة ريكامارو وللحين ماتعاملت معاه ولا ادافع عنه
اما بالنسبة للاسامى كل اسم بيدل على اختيار صاحبه يعنى ان كنت سميت نسر بهدف لشى معين مو مثل هع هع هع تهدف لايش هذه ؟ وياريت تستمع للمثل دا حيفيدك كتير
من تدخل فيما لايعينه سمع مالا يرضيه
على العموم اللى له كلمة بدل هياط مواضيع يجى المريخ ويورينا نفسه واخر رد عليكم دا التجاهل افضل الحلول للابتعاد عن ذوي الامراض النفسيه (ربنا يشفيكم وخصوصا كبيركم )
قديم 06-10-2013, 05:32 AM   #42
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

ممعلش اخر رد بس انا اذكر مثل يقول من عاشر قوم 30 يوما صار مثلهم
مو هذا رئيس نقابتك الخاين يخون صديقه اللى صار معه 3 سنين ؟ [
]

للمعلومية بس الى داخلين بس رويالز حليف لياويلكم منذ3 سنين فى هذا الوقت السيرفر كله كان حليف شوف يااخى ياويلكم الخاين يتخلى عن صاحبه ويخونه لكسب حرب فى لعبة ؟
ياويلكم يقول ايفل حيفتح قتل على رويالز اخر دقيقة فى الفريق الذى ليس فيه رويالز حتى تصير العملية خيانة من ايفل لكن من مدبرها ؟
ها ؟ ماابيلك تعليق هذا رئيس نقابتك يعنى اللى سواه هو بتسويه انت مو صديقك هذا ؟ على العموم بس لانه ناس كتير ظلمت رويالز انه خان اصحابه دى لتوضيح فقط وشكرا

آخر تعديل بواسطة النسر2000 ، 06-10-2013 الساعة 05:36 AM
قديم 06-10-2013, 06:34 AM   #43
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

اقتباس:
على فكرة انا مااعرف قصة ريكامارو وللحين ماتعاملت معاه ولا ادافع عنه
اما بالنسبة للاسامى كل اسم بيدل على اختيار صاحبه يعنى ان كنت سميت نسر بهدف لشى معين مو مثل هع هع هع تهدف لايش هذه ؟ وياريت تستمع للمثل دا حيفيدك كتير
من تدخل فيما لايعينه سمع مالا يرضيه
على العموم اللى له كلمة بدل هياط مواضيع يجى المريخ ويورينا نفسه واخر رد عليكم دا التجاهل افضل الحلول للابتعاد عن ذوي الامراض النفسيه (ربنا يشفيكم وخصوصا كبيركم )
كلامك هذا كله لا يعنيني .... بس دخلت على شان اوضح نقطه صغيرة

كبيري هو ربنا .... و ما لي اى كبير اخر

الموضوع معمول على شان يفضح شخص حرامي ...وينصح اعضاء السرفر من عدم التعامل معه ..وجايب معاه ادله تثبت كلامه ....يبقا كتر الف خيره

لاكن الموضوع تغير 180 درجة ... وبعيدنا عن محور الموضوع ...وبدل ما تقول كلام روبن صحيح ام خاطىء ب شان ريكامارو هذا

جاي تهاجم صاحب الموضوع مباشرة !!

بالتالي عرفنا مين الى صاحب المرض النفسي هنا

آخر تعديل بواسطة Haku ، 06-10-2013 الساعة 06:37 AM
Haku غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-10-2013, 09:32 PM   #44
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

هاكو بس اقول لك سالفة ياويلكم القديم اعتزل الي هو ابونواف والي شرا العتاد كامل ماتركس الي هو معروف باخلاقه بالسيرفر كلها

طبعا ما احد فينا 24 ساعه للعبة فيه واحد نعرفه خلاه ماتركس يلعب بياويلكم

ورغم هالشي ياويلكم ما غلط ادخل سيرفرنا او برسل لك سب الاعداء لنا فقط والسب يجي من نواب ورؤساء الاعداء ما هم من اعضاء نوبات

كان الكلام يوم صارت هالقصة وانا متأكد لو رويالز ما حالف واو الي يسبنا ويغلط ببلداننا قام حالفه ومحالف كل السيرفر

يعني كان الحق مع رويالز بذي القصة وقلب عليه يوم حالف واو وهذا حالف ما يحالفه وراح حالفه

بالنهاية قال اقتله نظام لعب وانا ما ابي احالف لا امثال رويالز ولا واو ولا امثال كادي

انت تقول كذا تبي اجيب لك سب تايغر سولو للسعودين ولا اجيب لك سب واو بالهمس ولا سب بوس ولا سب تاتا ولا مين بالضبط ؟؟

كلها اعضاء رئيسيه وواو رئيس حليف لكم يعني الطيور على اشكالها تقع ومثل ما قال الاخ هاكو الموضوع انقلب نهائي

ويكفي انه حرامي ريكمارو نائب عندكم انا قلت لماتركس حالف اي حد منهم وربي لاعتزل اللعب وخلهم ينفعوك يوم يقلبون ضدك

قلي ما بحالفهم لو اخر ناس بالسيرفر خلي اللعبة تنفعهم

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~
قديم 06-10-2013, 10:49 PM   #45
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

معلش اعزرني يا غالي ...لاني مو فى سرفر المريخ ...لذلك لا اعرف اى اسم من هيك الاسامي الى تذكروها

لهيك مهما حكيت لي ما افهمك لاني ما بلعب فى السرفر

انا بس فرحت لما حسيت ان فى شخص خايف على اللعيبه فى سرفره من السرقه ..فسوى موضوع على شان يحذرهم من هذا الشخص الحرامي

كان على الاقل ممكن تقول انا مالي خليني فى نفسي

لكنك خايف على اللعيبه فى سرفرك ...وهذا الى خلاني احترمك و اشارك فى الموضوع

العلامات المرجعية