Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-17-2011, 11:21 PM   #16
SheToSs
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: EgYpT
المشاركات: 4,279
معدل تقييم المستوى: 423085
SheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SheToSs إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SheToSs
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
اولا السلام عليكم
ثانيا ياسيد شيتوس مش عارف انت متعصب ليه طول ما انت ماشي صح في المنتدي وبتفيد الاعضاء لن يرسل لك احد تهديد حتي لو ابو بكر نفسه ولكن كما اتذكر يومها انتوا خالفتوا كل قواعد المنتدي
و للاسف هو اعطي تحذير
ولو انت مش عايز شادي مشرف كلنا عايزينه مشرف
ولو في خطا حدث حاول تصلحه معه شخصيا
والله المستعان
فين ابو بكر ابو بكر عارفيه اسم بس
اللي المفروض انه يمسك المجتمع
( زي اي منتدي )
مش يبقي فيه اسم بس
و هو ماسك منتدي تاني


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hisham2010 مشاهدة المشاركة
طيب شادي رجع هات شكوه وواحده بخصوص العبه

وي ابوتريكه غلطااااااااان وانت دفعت عن ابوتريكه وي شريف دافع وانتم كلكم بجيبو صور لي تهديد الشادي لكم مبتجبوش بيهددكم ليه وعشان ايه

عامل زي اخ واخوه راح الاخ الكبير ضرب اخوه عشان معملش الواجب راح الاخ الصغير قال لي ابوه

اخويا ضربني وهو مقلش بسبب ايه

هات الموضع قلو متجبش تجزئه ومتعملش زي الاخ الصغير
انا قولت قولت كتير
و برضة هقول
اني مقولتش حاجه غلط للشادي
و لو انا غلط يثبت
SheToSs غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:25 PM   #17
HISHAM2010
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية HISHAM2010
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 689
معدل تقييم المستوى: 94658
HISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shetoss مشاهدة المشاركة
فين ابو بكر ابو بكر عارفيه اسم بس
اللي المفروض انه يمسك المجتمع
( زي اي منتدي )
مش يبقي فيه اسم بس
و هو ماسك منتدي تاني





انا قولت قولت كتير
و برضة هقول
اني مقولتش حاجه غلط للشادي
و لو انا غلط يثبت

ياحبي انا لو شايف شادي غلطان هقلو وهبقي معاكم لان ديه بلدي

لكن لما واحد مصري يقول ان اصغر مصري يكون اذكي من اكبر سعودي وعايز شادي ميتنرفزش ؟

وكمان انت وشريف تدخلو معاه ومش عايزو يهددكم ؟

بص انا مش هتكلم كتير انا هنتظر رد الشادي بنفسو

يلا تصبح علي خير
__________________
البطاقه الكونكريه:
الاسم :
#67|L|osT.•l¦o

المستوي: 130/130/129

الفئه : حاوي ماء ^ محارب ^ ننيجا

ساااااااااااابقا

!®>(HI§HAM)<®!

HISHAM2010 غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:27 PM   #18
eagle2010210
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية eagle2010210
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 3,644
معدل تقييم المستوى: 317895
eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shetoss مشاهدة المشاركة
فين ابو بكر ابو بكر عارفيه اسم بس
اللي المفروض انه يمسك المجتمع
( زي اي منتدي )
مش يبقي فيه اسم بس
و هو ماسك منتدي تاني





انا قولت قولت كتير
و برضة هقول
اني مقولتش حاجه غلط للشادي
و لو انا غلط يثبت
انا حتي الان لم اجد احد اخذ تحذير او باند بدون ان يكون مخطئا علي الاقل للاسف بعضكم يفعل اشياء لا يمكن التغاضي عنها والمشرفين يتغاضوا عنها لانهم يقولوا يمكن ينصلح حالهم ولكن للاسف يتدهور
بالنسبه لاحمد هكلم الشادي واري المشكله وهحاول اصلحها وان شاء الله ينشال عنه الباند في وقت قريب اذا لم يكن مخطئا خطئا لا يمكن التغاضي عنه
وللاسف لا يمكن ان يمشي رأي الاقليه علي الاغلبيه في امور مثل هذه
والله المستعان
__________________
فلسطين في قلبي




لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )


.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:29 PM   #19
~shiko~
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: cairo
المشاركات: 2,333
معدل تقييم المستوى: 227852
~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~shiko~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~shiko~
افتراضي

فى مثل بيقول فى الحالات دى

بتيجى فى ... القرد وتشم

للبيفهموا فقط هيعرفوا ان المثل ده ينطبق عليهم
~shiko~ غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:30 PM   #20
SheToSs
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: EgYpT
المشاركات: 4,279
معدل تقييم المستوى: 423085
SheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SheToSs إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SheToSs
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
انا حتي الان لم اجد احد اخذ تحذير او باند بدون ان يكون مخطئا علي الاقل للاسف بعضكم يفعل اشياء لا يمكن التغاضي عنها والمشرفين يتغاضوا عنها لانهم يقولوا يمكن ينصلح حالهم ولكن للاسف يتدهور
بالنسبه لاحمد هكلم الشادي واري المشكله وهحاول اصلحها وان شاء الله ينشال عنه الباند في وقت قريب اذا لم يكن مخطئا خطئا لا يمكن التغاضي عنه
وللاسف لا يمكن ان يمشي رأي الاقليه علي الاغلبيه في امور مثل هذه
والله المستعان

و انا شايف ان الشادي
غلط و بيقول كلام مينفعش المشرف يقوله

و عايز مستر اسلام يرد عليا دلوقتي
يشوف الصور و يقولي رايه كده
و لو مستر اسلام قال اني غلطان
انا موافق ان مستر اسلام يعطيني باند نهائي
و مش هدخل المنتدي تاني
SheToSs غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:31 PM   #21
NaŘuto
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: مع اتاشي
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
NaŘuto is on a distinguished road
افتراضي

تبي تصير مشرف ؟؟ تقدر تصير مشرف حارق دمك على منتدى تعبان ليه !!!


\طبعا لو ماعاجبك المنتدى اطلع انا مو عاجبني .. خليني اطلع بكرامتي بدون باند



طبعا انا اكثر شخص اخد باند في المنتدى من شادي !!


بس ليه حق يعطيني باند هو انسان وينحرق اعصابه زينا بس خلاص مو عاجبك المنتدى الله معك
NaŘuto غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:36 PM   #22
eagle2010210
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية eagle2010210
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 3,644
معدل تقييم المستوى: 317895
eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shetoss مشاهدة المشاركة
و انا شايف ان الشادي
غلط و بيقول كلام مينفعش المشرف يقوله

و عايز مستر اسلام يرد عليا دلوقتي
يشوف الصور و يقولي رايه كده
و لو مستر اسلام قال اني غلطان
انا موافق ان مستر اسلام يعطيني باند نهائي
و مش هدخل المنتدي تاني
تعرف ان لو مستر اسلام لا يفقه شيئا كان قال ان الشادي غلطان وهذا لا يمكن الاعتداد به لاني اعرف ان مستر اسلام يعرف القانون اكثر منا
ولكن الحق يقال انتم من تبدأون بالسيئه
علي راي المثل القائل
ضربني وبكي وسبقني واشتكي
والله المستعان
__________________
فلسطين في قلبي




لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )


.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:39 PM   #23
SheToSs
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: EgYpT
المشاركات: 4,279
معدل تقييم المستوى: 423085
SheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SheToSs إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SheToSs
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
تعرف ان لو مستر اسلام لا يفقه شيئا كان قال ان الشادي غلطان وهذا لا يمكن الاعتداد به لاني اعرف ان مستر اسلام يعرف القانون اكثر منا
ولكن الحق يقال انتم من تبدأون بالسيئه
علي راي المثل القائل
ضربني وبكي وسبقني واشتكي
والله المستعان
انا ولا ضربت ولا بكيت ولا اشتكيت

انا جايب شوية صور
عايز مستر اسلام يشوفهم

اوريه فيهم طريقة الشادي
SheToSs غير متواجد حالياً  
قديم 06-17-2011, 11:55 PM   #24
eagle2010210
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية eagle2010210
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 3,644
معدل تقييم المستوى: 317895
eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shetoss مشاهدة المشاركة
انا ولا ضربت ولا بكيت ولا اشتكيت

انا جايب شوية صور
عايز مستر اسلام يشوفهم

اوريه فيهم طريقة الشادي
اذا ما دام الصور ليست كامله فلا يمكن الاعتداد بها قانونا بحيث يجب ان تكون الصوره كامله وليس جزء منها
__________________
فلسطين في قلبي




لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )


.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً  
قديم 06-18-2011, 12:07 AM   #25
~shiko~
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: cairo
المشاركات: 2,333
معدل تقييم المستوى: 227852
~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~shiko~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~shiko~
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
اذا ما دام الصور ليست كامله فلا يمكن الاعتداد بها قانونا بحيث يجب ان تكون الصوره كامله وليس جزء منها
الدستور اولا

هذا ما نطالب به
~shiko~ غير متواجد حالياً  
قديم 06-18-2011, 12:20 AM   #26
NaŘuto
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: مع اتاشي
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
NaŘuto is on a distinguished road
افتراضي

ايغل اصصصصصص انت اخر واحد تتكلم مديني باند عشان اتحديتك فرحان ان عندك اكونت الشادي !!؟؟؟


تصدق انك طفل
NaŘuto غير متواجد حالياً  
قديم 06-18-2011, 12:20 AM   #27
heroboy
قهر فعال
 
الصورة الرمزية heroboy
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: اسكندرية بنت مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,694
معدل تقييم المستوى: 1706
heroboy is on a distinguished road
افتراضي

بسم الله
اولا ممكن متكونش عارفنى لآنى سايب المنتدى من فتره بس الموضوع دا خلانى اسجل وارد
اول حاجه مش عارف ليه بحس ان المنتدى مجموعة من الفرق وناس متخانقه مع ناس ياخونا دا حاجه بنتجمع فيها ونتشارك ومافيش حاجه اسمها خناق وكلام فى البتنجان دا مبدأيا
انما بقى من ناحية الكلام دا
بص استحاله شادى يكون قال الكلام دا من الباب للطأ الراجل دا انا أعرفه بقالى اكتر من سنتين دى اول حاجه
تانى حاجه انت عمال تقول المشرف المشرف يعنى هوا المشرف دا ملاك ؟؟ ماهو انسان وبيتعصب ياخى دا انتو خليتو دريم تطلع من هدومها
وابو تريكه دا انا فى يوم شوفته عامل موضوع بصور ورافع وقاصص عشان يبين ان شادى غلطان رغم انى من يوم مادخلت المنتدى عمرى ماشفتله موضوع متعوب فيه
وفى الآخر على فكره شادى سعودى وانا مصرى بس انا بقول كلمة حق
بس خلاص
.
.
__________________



كل حاجة حولينا بايظة
هو عايز
هى عايزة
يبقى فايز
تبقى فايزة
نمره واحد ياخد الجايزة
تجميع غطيان ورق يانصيب ياتصيب ياتخيب دا فى علم الغيب .....
يابلدنا ياعجيبة فيكى حاجة محيرانى
نزرع الآرض فى سنين تطلع الكوسة فى ثوانى
heroboy غير متواجد حالياً  
قديم 06-18-2011, 12:23 AM   #28
eagle2010210
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية eagle2010210
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 3,644
معدل تقييم المستوى: 317895
eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~shiko~ مشاهدة المشاركة
الدستور اولا

هذا ما نطالب به
شكلك عايزني اتعصب بس فين دليل الراجل المختفي هذا بانه ما استفزش الراجل
بل ممكن كمان الشادي يقول انها صور مفبركه صح ولا خطا اذا فالخطا هو علي شيتوس لانه اثبت للجميع بانه اخطا في حق الشادي يثبت انه لم يخطا في الشادي فقط
__________________
فلسطين في قلبي




لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )


.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً  
قديم 06-18-2011, 12:25 AM   #29
SheToSs
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: EgYpT
المشاركات: 4,279
معدل تقييم المستوى: 423085
SheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond reputeSheToSs has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SheToSs إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SheToSs
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heroboy مشاهدة المشاركة
بسم الله
اولا ممكن متكونش عارفنى لآنى سايب المنتدى من فتره بس الموضوع دا خلانى اسجل وارد
عارفك اكيد
اول حاجه مش عارف ليه بحس ان المنتدى مجموعة من الفرق وناس متخانقه مع ناس ياخونا دا حاجه بنتجمع فيها ونتشارك ومافيش حاجه اسمها خناق وكلام فى البتنجان دا مبدأيا
صح كلامك صح بس لما يكون فيه فاسد
لازم نصده

انما بقى من ناحية الكلام دا
بص استحاله شادى يكون قال الكلام دا من الباب للطأ الراجل دا انا أعرفه بقالى اكتر من سنتين دى اول حاجه
لا قال و من غير ما اقوله حاجه
تانى حاجه انت عمال تقول المشرف المشرف يعنى هوا المشرف دا ملاك ؟؟ ماهو انسان وبيتعصب ياخى دا انتو خليتو دريم تطلع من هدومها
انا مجتش جمب دريم
و كمان المشرف بيبقي حكيم و صبور

وابو تريكه دا انا فى يوم شوفته عامل موضوع بصور ورافع وقاصص عشان يبين ان شادى غلطان رغم انى من يوم مادخلت المنتدى عمرى ماشفتله موضوع متعوب فيه
لا تعب كتير جدا في مواضيع
و شادي عارف كده
حتي في الفريق اللي كنا عاملينه مع بعض

وفى الآخر على فكره شادى سعودى وانا مصرى بس انا بقول كلمة حق
بس خلاص
.
.

ايه رايــــــــــك
SheToSs غير متواجد حالياً  
قديم 06-18-2011, 12:25 AM   #30
eagle2010210
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية eagle2010210
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 3,644
معدل تقييم المستوى: 317895
eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naŘuto مشاهدة المشاركة
ايغل اصصصصصص انت اخر واحد تتكلم مديني باند عشان اتحديتك فرحان ان عندك اكونت الشادي !!؟؟؟


تصدق انك طفل
مش هرد عليك بس انت مادام اخذت باند مني فانت تستحقه
واذا طالبت بارجاعه فلن اسمح ان يحدث هذا ابدا
ولكن دعنا من تلك الحوارات التي لاتفيد بل نحن الان ننظر لهذه المشكله
__________________
فلسطين في قلبي




لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين


( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )


.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »08:36 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية