قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 08-14-2009, 03:15 PM   #1
ao0oa
Banned

ao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond repute
Question يا جماعه مهمة القرود المحمومه صعبه على المستوى المحدد لها وهذي رسالة من الذين اشتكو ومنهم انا

يا ناس صح اني قوي بao0oa التورجان لكن عندي تورجان ثاني ScOoOor مستواه 54 لكن مهمة القرود المحمومه صعبه لهذا المستوى المحدد لها يعني يا ليت تقدمون المهمه لمستوى 80او 70 ممكن تعديل هذه المهمه

آخر تعديل بواسطة ao0oa ، 08-14-2009 الساعة 03:18 PM
ao0oa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-14-2009, 03:17 PM   #2
ao0oa
Banned

ao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond repute

:dوانا عارف ناس توهم جدد في كونكر سابوها بسبب هذي الممهمه وكان عندي تورجان قبل سكور وحذفته من العصبيه بهذي المهمه الي لي فيها اسبوعين وفي ناس يبغون تشتكي وقالولي بعد بس مافي احد عطاهم وجه
قديم 08-14-2009, 03:31 PM   #3
nar1234s
Banned

الصورة الرمزية nar1234s

nar1234s is on a distinguished road

لو انت ارشر جامد بعثر بيضل شوي من دم القرود
جيب التروجـن واضرب بيموتو بيطلع القائد اقتله وخلاص
وعلى فكرة من ذي المهمة تبدء سلسة المهمات الصعبة:d
nar1234s غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-14-2009, 03:54 PM   #4
ao0oa
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nar1234s مشاهدة المشاركة
لو انت ارشر جامد بعثر بيضل شوي من دم القرود
جيب التروجـن واضرب بيموتو بيطلع القائد اقتله وخلاص
وعلى فكرة من ذي المهمة تبدء سلسة المهمات الصعبة:d

وش اجيب حقي فاضي انت ما اتحمل افتح كونكر وحده واصلا في ناس قويين يهايطون هناك نسويها وخربون ومنهم ملكنا malekna

وانت سو لك نووب جديد وشوف تقدر تسويها بدون مساعده من حقك زيي انا واذا جبت حقي ما اقدر اتحمل افتح اثنتين يعلق
قديم 08-14-2009, 09:52 PM   #5
ao0oa
Banned

ودوه للهلب ديسك
قديم 08-15-2009, 01:28 AM   #6
abdulla20
قهر نشيط

الصورة الرمزية abdulla20

abdulla20 is on a distinguished road

• انا والله مسوي لاعبين كلهم معلقين بهل مهمه حرام عليك يادعم رجاء تحذفو هل مهمه او تعملو حل لها مايصلح كذا
  • وربي مليت اللعب بشخصيات اخره بسبب هذي المهمه اصعب مهمه كله ملاقيف( يجي واحد ويقتل كل الموجود او يجي يقتل الزعيم ويمشي)!! بالله ايش تستفيد ؟؟..

والله حرام نرجو من الدعم مراجعة هذي المهمه وشكرا,..

البلد: البحرين
حاوى ماء .. من بعد سرقة حسابي تروجان- نينجا انتهى الوداع
علي بابا.
abdulla20 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2009, 01:30 AM   #7
faraslave
قهر فعال

الصورة الرمزية faraslave

faraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى faraslave إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى faraslave إرسال رسالة عبر Skype إلى faraslave

انا واحد قتلت اكثر من 130قرد ولم احصل على القلب سام
هههههههه
حاوى ماء-محارب-رامى
لفل
140
سكند طاير وبيضرب نار

رتبة

عبد
انسى

فارس

كان زمان فارس

بارون

سيرفر
مرجانة
مصرى 100%

faraslave غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2009, 01:38 AM   #8
&mido.killer&
قهر فعال

الصورة الرمزية &mido.killer&

&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى &mido.killer& إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى &mido.killer& إرسال رسالة عبر Skype إلى &mido.killer&

اولا تلاقيك معكش الباجه او شاره التدريب تأكد من انها معاك فى العناصر بعدين انا قتلت 150 واحد فى الرجل المجنون ومخدتش ناب السام وقريب هسيب العربى ان شاء الله انا طفحت
&mido.killer& غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2009, 02:04 AM   #9
aseer-2009
قهر نشيط

الصورة الرمزية aseer-2009

aseer-2009 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى aseer-2009

و الله انا معاك بصراحه انا جات فتره طفشت من اللعبه عشان هذي المهمه و سبتها مدة شهر تقريبا و لمن رجعت كنت مار من هذي المنطقه كتبلي لقد ضهر زعيم القرود و جالس اضرب مع الناس و الحمدلله انا اللي قتلته و فرحت فرحه عمري ما فرحتها و أتمنى من الدعم عمل شي لهذه المهمه لتكون اسهل انا مسجل في كونكر الانجليزيه نينجا لمن وصلت هذي المهمه رحت عند القرود السامه مافي ولا شخص هناك جلست لحالي اضرب في القرود و معايا ادويه امكن قتلت 3 قرود و ظهر الزعيم يعني في السيرفر الانجليزي اسهل بكثير اتمنى عمل مثل السيرفر الانجليزي و المعذره على الاطاله

الفئة : حاوي ماء - محارب - تروجان

المستوى : 134 - 33%

الرتبة : بارون
aseer-2009 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2009, 02:18 AM   #10
faraslave
قهر فعال

الصورة الرمزية faraslave

faraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى faraslave إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى faraslave إرسال رسالة عبر Skype إلى faraslave

انا متاكد كانت معى شارة كل شوية روح لظابط ربما يقول حاجة تانية
ههههههههه
بس يا جماعة منقدرتش نحكم على لعبة كدة لازم ننتظر شوية يعنى مهما كان لعبة لسة تعبتبر فى نسخة تجربية لان لسة فى اشياء هتضاف ولسة كثير
حاوى ماء-محارب-رامى
لفل
140
سكند طاير وبيضرب نار

رتبة

عبد
انسى

فارس

كان زمان فارس

بارون

سيرفر
مرجانة
مصرى 100%

faraslave غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 06:37 PM   #11
boody2100
Banned

boody2100 is an unknown quantity at this point

ههههههههههههه انتو قاعدين وانا عملتها بالورير النوب الي لفل 55
اخص اخص يا خبراء الفلفه بس انا عملتها بخدعه والحرب خدعه:d
انا قعدت زي الباشا لحد ما واحد ابن حلال طلع الملك جيت بالارشر عملت بعثره على هو مات والكنج دمه خلااااااااااااااص هينتحر
ضربته راح مات
boody2100 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 06:49 PM   #12
saleh12
قهر نشيط

saleh12 is a glorious beacon of lightsaleh12 is a glorious beacon of lightsaleh12 is a glorious beacon of lightsaleh12 is a glorious beacon of lightsaleh12 is a glorious beacon of lightsaleh12 is a glorious beacon of light

مافي حل غيرك تجيب فزعه معك ويساعدونك عليهم

وزي ماقال اخونا ذي بدايه سلسله المهمات صعبه والمهمه تاليه يبيلك فزعه انما ايه

الله يعينكم على طيف اليشم
saleh12 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 06:54 PM   #13
العقرب2
قهر جديد

الصورة الرمزية العقرب2

العقرب2 is on a distinguished road

لازم تكون صعبه شباب علشان ديه مهمه ثاني اغلي نوع في السيرفر الراقي
وهي مهمه صعبه اه وحتي في الانجليزي صعبه برده
وعلشان تخلص المهمه بسرعه حاول تشوف حد يساعدك ينقص دم القرود السامه
وانت تقتلها لحد ما يظهرالزعيم وتخلي اللي بيساعدك يقلل دمه شويه ويقف قدامه وانت اقتله علشان هجوم الوحش قوي
ارجوا ان اكون افادتكم

العقرب2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 09:27 PM   #14
abdo.killer
قهر نشيط

الصورة الرمزية abdo.killer

abdo.killer is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abdo.killer

بصراحة المهمة سهلة عليا عشان انا بحسن فى عتادى اول ما كنت فى المهمة دى كان كل عتادى فريد وكانو يضربونى ب 1
lvl:112
wifepppppppppppppp
guild:wEsT_Po!NT
trojan:master
wife:no
guild:wEsT_Po!NT
arecher:eagle
abdo.killer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2009, 09:48 PM   #15
ao0oa
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo.killer مشاهدة المشاركة
بصراحة المهمة سهلة عليا عشان انا بحسن فى عتادى اول ما كنت فى المهمة دى كان كل عتادى فريد وكانو يضربونى ب 1
اقلك تعال مكان المهمه وشوف الناس

العلامات المرجعية