قديم 12-07-2011, 01:50 PM   #1
rooo7
Banned

rooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these parts
Angry للاسف سيرفر المصرييين يتهمني بسرقه وهذي ادله تبرئني من هذا الاتهام

بڛـم ٱڷڷه ٱڷرحمڼ ٱڷرحيم

ٱڷمصريڼ بڛـيرفر دڼيٱزٱد ٱتهموڼي بڛـرقة خويهم bond*

*طبعٱً هم متعوديڼ عڷى ٱڷڛـرقه فـ عشٱڼ گذٱ يفگروڼ گڷ ٱڷڼٱڛـ حرٱميه

*هذي صورت ٱڷي گٱڼ بٱڷحڛـٱب يگڷمڼي

*وهدي صور بطٱقٱت ٱڷوڼ گٱرد

*ورٱح ٱدور ڛـجڷ ٱڷمحٱدثٱت عڷى ٱڷمڛـڼججر وبحٱوڷ ٱجيب رقم عمڷية

*وٱڷي يبي ٱيميڷ ٱڷي شريت مڼه ٱڷحڛـٱب يهمڛـ ڷي بٱڷڷعبه
rooo7 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 02:31 PM   #2
nopel 4 ever
قهر نشيط

الصورة الرمزية nopel 4 ever

nopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى nopel 4 ever

sانت يا اغبى خلق الله وانتو كلكو اول ماتفضو تعدو تقولو مصريين مصريين بطلو غباء بالله عليكو
العتاد فاخرمقبسين +8
سيرفر :دنيازاد

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
nopel 4 ever غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 02:35 PM   #3
rooo7
Banned

rooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these partsrooo7 is infamous around these parts
افتراضي ><"

ٱڷٱڼ ٱڷمصريڼ دٱيم گذٱ ><"

يعڼي ٱمڛـڛـ حٱطيڼ بڼقٱبٱت ٱڼي حرٱمي ومدري ٱيش وٱذٱعٱت وهم مٱيعرفوڼ ٱيش ٱڷڛـٱڷفه ڷٱڼ هم حرٱميه فـ يفگروڼ گڷ ٱڷڼٱڛـ مثڷهم
قديم 12-07-2011, 04:03 PM   #4
bondدنيازاد
قهر جديد

الصورة الرمزية bondدنيازاد

bondدنيازاد is on a distinguished road

اولا السلام عليكم
ثانيا انا bond المسروق حسابه جاى ارد على الحرامى اللى مسوى شريف انت تقول انك شارى العتاد اوك شباب بروى لكم القصه وانتم احكمو بيانات حسابى كانت مع ولد عم السارق اللى هو مستر فوشى وفوشى ترك اللعبه من 6 اشهر او اكثر والبيانات فوشى كان مسجلها على الابتوب ***** والسارق كان واخد الابتوب **** فوشى عشان يصلحه ويوم السرقه انا كلمت السارق اللى هو rooo7 قبل السرقه بحوالى نص ساعه وقلت له لو سمحت انت ابن عم فوشى حاول تكلمه لانى مش عارف اوصل له وقله هات بيانات بوند قالى اوك بكلمه ويصير خير بعدها بشوى قالى وين البرج +7 اللى عارضه للبيع قلت له بحساب نوبى قالى اوك اعرضه بالمتجر عشان فى واحد بيشتريه قلت له اوك بس شكيت انه بيجيب البيانات وبيسرقنى فنقلت عتاد الفاير لنوبى وبعدها بشويه حسابى فصل عرفت ان هو اللى سرقنى دخلت بنوبى وروح التوام لقيت حسابى وحسابه واقفين بجانب بعض وده اكيد لانه يتبادل العتاد اللى مش مغلق انا حسابى مسروق من يوم 3\12\2011 وانا كنت بنوبى من وقتها اسمه bond2 بس ابغى اقول شئ كمان يعنى انت عارف ان العتاد مسروق وتروح تشتريه وبعدين عارد انت معك الحسابين سهل تتكلم منهم الاثنين وتصور والله والله والله كل الكلام اللى قلته حصل والسيرفر كله عارف انى مستحيل اكذب وعايزك انت كمان تخرج وتحلف بالله انك ما سرقت شئ عشان حسابك يكون حسابين
bondدنيازاد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 04:11 PM   #5
rooo7
Banned

افتراضي ><

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bondدنيازاد مشاهدة المشاركة
اولا السلام عليكم
ثانيا انا bond المسروق حسابه جاى ارد على الحرامى اللى مسوى شريف انت تقول انك شارى العتاد اوك شباب بروى لكم القصه وانتم احكمو بيانات حسابى كانت مع ولد عم السارق اللى هو مستر فوشى وفوشى ترك اللعبه من 6 اشهر او اكثر والبيانات فوشى كان مسجلها على الابتوب ***** والسارق كان واخد الابتوب **** فوشى عشان يصلحه ويوم السرقه انا كلمت السارق اللى هو rooo7 قبل السرقه بحوالى نص ساعه وقلت له لو سمحت انت ابن عم فوشى حاول تكلمه لانى مش عارف اوصل له وقله هات بيانات بوند قالى اوك بكلمه ويصير خير بعدها بشوى قالى وين البرج +7 اللى عارضه للبيع قلت له بحساب نوبى قالى اوك اعرضه بالمتجر عشان فى واحد بيشتريه قلت له اوك بس شكيت انه بيجيب البيانات وبيسرقنى فنقلت عتاد الفاير لنوبى وبعدها بشويه حسابى فصل عرفت ان هو اللى سرقنى دخلت بنوبى وروح التوام لقيت حسابى وحسابه واقفين بجانب بعض وده اكيد لانه يتبادل العتاد اللى مش مغلق انا حسابى مسروق من يوم 3\12\2011 وانا كنت بنوبى من وقتها اسمه bond2 بس ابغى اقول شئ كمان يعنى انت عارف ان العتاد مسروق وتروح تشتريه وبعدين عارد انت معك الحسابين سهل تتكلم منهم الاثنين وتصور والله والله والله كل الكلام اللى قلته حصل والسيرفر كله عارف انى مستحيل اكذب وعايزك انت كمان تخرج وتحلف بالله انك ما سرقت شئ عشان حسابك يكون حسابين
ههههههههههههههههههههههههههههههههآ

*قصتگگ گذب فوشي ٱوڷ شي گيف ٱخذ ڷٱبتب فوشي فهمڼي وبعديڼ جيب صوره وٱڼٱ ٱگڷمگ وجيب صوره يوم ٱقوڷگ ٱعرض ٱڷبرج وٱڷبيٱڼٱت وڷو ٱڼٱ ڛـٱرقه ڷيه مٱڛـرقته وٱڼت ڷٱبڛـ عتٱدگگ ڛـرقته ٱڷحيڼ وبعديڼ ڷٱتگذب عييب
قديم 12-07-2011, 04:19 PM   #6
bondدنيازاد
قهر جديد

اولا
ليه ما سارقته وانا لابس عتادى لانك ما كنت تعرف ان البيانات مع فوشى ويوم انا قلت لك كلم فوشى قلت اوك يكلمه واكيد عرفت ان البيانات متسجله على الابتوب ثانيا ليش ما صورت كلامك لانى ليش اصورك وهى كانت محادثه عاديه بس والله انا لو اعرف انك بتسرقنى كان صورت كل كلمه قلتها وابغى اقولك ملاحظاتى على الصوره اللى واضعها ليش مصور محدثتك مع السارق ؟ اى واحد بيكلم شخص عشان يشترى عتاد بيصور المحادثه اكيد لا هذه حركه غبيه ما تدخل على اى حد انت معك الحسابين سهل تتكلم منهم الاثنين وصورت المحادثه عشان تخرج وتعرضها بس علمنى ليش فى الصوره مش موجود التاريخ ؟
قديم 12-07-2011, 04:28 PM   #7
bondدنيازاد
قهر جديد

سؤ ال انت متى شريت العتاد هذا والساعه كام
وابغاك تحلف بالله انك شارى العتاد وانك ما سرقت شئ
قديم 12-07-2011, 04:49 PM   #8
يوتشيهآ
قهر نشيط

الصورة الرمزية يوتشيهآ

يوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond reputeيوتشيهآ has a reputation beyond repute

هههههههههه يكفي في الصوره التاريخ 0
يوتشيهآ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 04:55 PM   #9
كليوب
قهر فعال

الصورة الرمزية كليوب

كليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond reputeكليوب has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى كليوب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يوتشيهآ مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههههه
اتكشفت يافالح

ثورة

17

فبراير

الاسم : altaeb
السيرفر : سيرفر الملوك علي بابا
اعز الاصدقاء : Zoro_QTR و hotte007
كليوب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 05:27 PM   #10
eagle2010210
سوبر قهر

الصورة الرمزية eagle2010210

eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute

لا تعليق انا اصدق بوند في اي شئ
ان شاء الله باند هنا بالمنتدي وهساعد بوند انه يرجع حسابه ويتبند الي سرقه هو وحسابه الأصلي
والله المستعان

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )

.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 05:37 PM   #11
eagle2010210
سوبر قهر

الصورة الرمزية eagle2010210

eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rooo7 مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههههههههآ

*قصتگگ گذب فوشي ٱوڷ شي گيف ٱخذ ڷٱبتب فوشي فهمڼي وبعديڼ جيب صوره وٱڼٱ ٱگڷمگ وجيب صوره يوم ٱقوڷگ ٱعرض ٱڷبرج وٱڷبيٱڼٱت وڷو ٱڼٱ ڛـٱرقه ڷيه مٱڛـرقته وٱڼت ڷٱبڛـ عتٱدگگ ڛـرقته ٱڷحيڼ وبعديڼ ڷٱتگذب عييب
علشان تعرف انك كذاب اين التاريخ في الصوره ولا هو في يوم جديد رقمه0
عايز افهم ياشباب هما بيستخفوا بعقل الناس إلي هذه الدرجه عالم عبيطه اوي الي زي اي حرامي بيستخف بالناس

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )

.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2011, 05:39 PM   #12
rooo7
Banned

افتراضي >>

وٱڷڷه ٱهم شي ٱڼي وٱثق مڼ ڼفڛـي وڷٱ هميتوڼي ٱڼٱ حبيت ٱقوڷگ عشٱڼ مٱيحترق قڷبگ يٱمصري وٱڼت يٱعبدٱڷعزيز خ ٱڷرجٱڷ يڼفعوڼگ ههههههههآ
قديم 12-07-2011, 05:45 PM   #13
rooo7
Banned

افتراضي ..

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يوتشيهآ مشاهدة المشاركة
ياحلو مع التصوير هذاا هههههههههههآ
قديم 12-07-2011, 05:55 PM   #14
bondدنيازاد
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
لا تعليق انا اصدق بوند في اي شئ
ان شاء الله باند هنا بالمنتدي وهساعد بوند انه يرجع حسابه ويتبند الي سرقه هو وحسابه الأصلي
والله المستعان
تسلم يا غالى الف شكر على ردك والحمد لله ان فى ناس مصدقانى
واحب اقولك يا rooo7 لو العتاد ما رجع انا ما راح ازعل ولا شئ اهم شئ انى قبل ما اترك اللعبه عرفت ان فى ناس تحبنى وتصدقنى وما بقولك غير حسبى الله ونعم الوكيل فيك

وعايزك تركز فى الصوره اللى انت واضعها زين وتشوف محادثتك
وتعرف ان حركاتك غبيه ههههه يقول انت السارق بعدين يقولو تبيع الحساب يعنى حتى لو انت ما سرقت شئ بتشترى عتاد وانت متاكد انه مسروق لكن بالاخير اكيد هذه حركه انت مسويها وانا والله والله والله متاكد ميه بالميه ان انت سارق الحساب يلا حسبى الله ونعم الوكيل
قديم 12-07-2011, 06:06 PM   #15
rooo7
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bondدنيازاد مشاهدة المشاركة
تسلم يا غالى الف شكر على ردك والحمد لله ان فى ناس مصدقانى
واحب اقولك يا rooo7 لو العتاد ما رجع انا ما راح ازعل ولا شئ اهم شئ انى قبل ما اترك اللعبه عرفت ان فى ناس تحبنى وتصدقنى وما بقولك غير حسبى الله ونعم الوكيل فيك

وعايزك تركز فى الصوره اللى انت واضعها زين وتشوف محادثتك
وتعرف ان حركاتك غبيه ههههه يقول انت السارق بعدين يقولو تبيع الحساب يعنى حتى لو انت ما سرقت شئ بتشترى عتاد وانت متاكد انه مسروق لكن بالاخير اكيد هذه حركه انت مسويها وانا والله والله والله متاكد ميه بالميه ان انت سارق الحساب يلا حسبى الله ونعم الوكيل
اوك مع السلامه حبيبي ><"

العلامات المرجعية