قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 10-12-2017, 02:32 PM   #1
ريهام2
قهر جديد

ريهام2 is on a distinguished road
افتراضي يا ريت حد من الاداره يرد على الحظر العشؤائى

رضينا بالهم والهم مش راضى بينا مش بنعرف نخش العبه وسكتين ونقول بكره تتصلح لكن انا شايف العبه لناس ناس وقت الحروب كل السيفر يفصل معاده ناس معينه كل حرب نفس الموضوع ياخدو هما الحروب بكل ايملاتهم فى كل المستويات والناس هما هما بتوع كل اسبوع معنى كده فى برامج غيش بيستخدموها نقدر نعرف مش بيتسجنو ليه وايملات واقفه فى التوام بتاخد حظر 12 ويقلك يا بتستخدم برامج يا عندك فيرس طيب والى بيفتحو وقت الحروب مش شايفين الفيروسات بتعتهم ولا البرامج بتسجنو الغلابه والله مش بشوف واحد مستخدم برامج بيتسجن كل الى بيتسجنو الغلابه ونكلم الاداره يقلك ابعت فيديو ابعت فيديو ليه وانتو بتسجنو فى الناس من غير فيدوهات والعبها نفسها بايظه وانتو معترفين بكده اشمعنا منا تسجنو حد تقولو العبه سليمه واكيد استخدم برامج فى السجن العبه سليمه ومكافح البرامج شغال تمام والعبه كلها بيظه لا بنعرف نخش ولا نلعب حروب مسالتوس نفسكم ازى العبه كلها فاصله وواحد داخل الحروب ب4 ايملات وواخد بيهم مركز كل ايملاته بتفتح ازاى واحنا مش عارفين نفتح 1 يا ريت اسمع رد مقنع منكم وتخرجو الى عطتوهم ظلم حظر12 معلومه انا ايملاتى مش محظوره انا بتكلم عشان ناس اعرفها مسجونه ظلم ولا ليها فى برامج ولا زفت كما تعودنا من الاداره العظيمه الطناش طنش طنش
ريهام2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية