قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-02-2010, 06:40 AM   #1
mahammed1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mahammed1
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 636
معدل تقييم المستوى: 59458
mahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond repute
Angry حرامى يستخدم برامج غش فى كونكر يا جماعة ادخلوا

شوفوا الصور هو رامى اسهم و لابس لبس تروجان و هو مش عامل الميلاد و يطلع حارس و هو بيبيع برامج غش فى شهريار

ارجوا من دريم حذف الشحخصية
__________________
الآسسًمـ.:Bà¢cK.Ho¶se®
السسٍرفر.:المريخـ.
^_^
mahammed1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 06:51 AM   #2
boody2100
Banned
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: With Shawn Michaels
المشاركات: 3,144
معدل تقييم المستوى: 0
boody2100 is an unknown quantity at this point
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ده روح التنين
boody2100 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 10:38 AM   #3
mahammed1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mahammed1
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 636
معدل تقييم المستوى: 59458
mahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond repute
افتراضي

لا لالالالالالالا انا اقول يطلع حارس و الله
__________________
الآسسًمـ.:Bà¢cK.Ho¶se®
السسٍرفر.:المريخـ.
^_^
mahammed1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 10:44 AM   #4
the DX
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية the DX
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: Bahrin
المشاركات: 869
معدل تقييم المستوى: 83404
the DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond reputethe DX has a reputation beyond repute
افتراضي

هههههههههههههههههههههه غبي هذا الزي روح التنين و هذا الحارس حارس 1 ما يقدر يطلعه الحارس من اصل برمجة اللعبة في هذا المكان هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
__________________
NiNja

×_×

Monk


x_x

Name : Dragon
شهرزاد: Server
rebirth : Ninja-Ninja
☠ Battlefeild ☠


English
I Love Summer Vacation[/SIZE]

Russian
Я люблю летние каникулы
YA lyublyu letnie kanikuly


Greek
Λατρεύω τις διακοπές του καλοκαιριού
the DX غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 10:48 AM   #5
mada6
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mada6
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 284
mada6 is a glorious beacon of lightmada6 is a glorious beacon of lightmada6 is a glorious beacon of lightmada6 is a glorious beacon of lightmada6 is a glorious beacon of lightmada6 is a glorious beacon of light
افتراضي

روح تنين ذي
__________________
طموحاتي


لاحدود لها



http://www6.0zz0.com/2010/07/31/13/369195655.jpg


ط

حرف الطاء طاطق ودانك وخد بالك ط اولها ط طاهر ابو زيد


بلدى يا طنطا وانا احب اعيش اونطاااااااااااااااااااااا
mada6 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 03:49 PM   #6
Antikiller
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 81
معدل تقييم المستوى: 93
Antikiller is on a distinguished road
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه

والله حموت ضحك روح التنين وهذا الحارس رقم1
Antikiller غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 03:58 PM   #7
Y A G
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Y A G
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 169
معدل تقييم المستوى: 181
Y A G is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Y A G
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
__________________
الأسم:فنان
سكند>>>>>>> الفئة:حاوى نار
العتاد:
سوار+3 1مقبس
خاتم فاخر+3
سيف حاوى ليفل124+4 1مقبس
ولبس الحاوى+3
و حذاء فاخر+2
وبرج فاخر+4 1مقبس جوهرة نقية
مروحة فاخرة+4 1مقبس جوهرة نقية
النقابة:بتلفليد
القب:فارس
Y A G غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 05:41 PM   #8
mahammed1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mahammed1
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 636
معدل تقييم المستوى: 59458
mahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond repute
افتراضي

ههههههههههه اقول لكم فى حارس ذهبى عندة مش حارس1
__________________
الآسسًمـ.:Bà¢cK.Ho¶se®
السسٍرفر.:المريخـ.
^_^
mahammed1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 05:42 PM   #9
mahammed1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mahammed1
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 636
معدل تقييم المستوى: 59458
mahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond repute
افتراضي

و الى لابسة مش روح تنين
__________________
الآسسًمـ.:Bà¢cK.Ho¶se®
السسٍرفر.:المريخـ.
^_^
mahammed1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 06:04 PM   #10
al2seer
قهر فعال
 
الصورة الرمزية al2seer
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 2,430
معدل تقييم المستوى: 0
al2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these parts
افتراضي

قصدكم ثوب زينة مش روح التنين وهو ماسك بايده اكسسوار العتاد والحارس 1 يا ذكي مش هو الي طلع الحارس واحد موجود بالمدن بمعظم الاماكن بس لو انك بتفهم وشو دليلك انه يبيع برامج غش
اذا كنت مفكر كل الناس اغبياء مثلك لا تدخل هذا المنتدى
__________________
king_lair
al2seer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 06:16 PM   #11
mahammed1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية mahammed1
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 636
معدل تقييم المستوى: 59458
mahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond reputemahammed1 has a reputation beyond repute
افتراضي

لا هو كمان بيعمل وقت الحظ اعمل ايه دلوقتى
__________________
الآسسًمـ.:Bà¢cK.Ho¶se®
السسٍرفر.:المريخـ.
^_^
mahammed1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 08:01 PM   #12
BLooD_MaN
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 138
معدل تقييم المستوى: 151
BLooD_MaN is on a distinguished road
افتراضي

ههههههههه يا اخى انت جديد وبتغلط عادى مو لازم تكذب عشان تصدق كلامك لو عندك دليل انه بيعمل حظ هات مش معاك خلاص
ولا تجعل نفسك شخص للتهذيأ من قبل الاعضاء
__________________
حاليا لا يوجد عتاد اتنظر به
BLooD_MaN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-05-2011, 11:23 PM   #13
CanadaDry
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
الدولة: مغأأرة علي بأأبا P:
المشاركات: 82
معدل تقييم المستوى: 93
CanadaDry is on a distinguished road
افتراضي

نغل ههههههههههههههههههههههههههه
CanadaDry غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-05-2011, 11:32 PM   #14
AASAA.
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية AASAA.
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
الدولة: السعودية_ العاصمه الرياض
المشاركات: 687
معدل تقييم المستوى: 13995
AASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond repute
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

اناااا شفته بعد
__________________
اسم الشخصيه: AASAA

اسم السيرفر: مرجانه

اللفل: 138

قديس الماء - محارب سيد- سفاح #41
AASAA. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-05-2011, 11:51 PM   #15
khaled1009
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية khaled1009
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: {أم الدنيا - دمياط - السنانية }
المشاركات: 435
معدل تقييم المستوى: 300572
khaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond reputekhaled1009 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى khaled1009
افتراضي

ههههههههههههه لا يا راجل والله ؟ حلوه على راي المثل مقدرش افوت فرصه سبام هههه لول
__________________
يوم ليك ويوم عليك

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░▓░▓░░░▓░▓░░░░░░░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░░░░░
░▓░▓░░░▓░▓░░░▓▓▓░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░▓▓▓░
░▓░▓░░░▓░▓░░░▓░▓░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓▓▓▓░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

خير تعمل شر تلقي
khaled1009 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »07:22 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية