قديم 08-01-2010, 04:56 AM   #1
saw
قهر جديد

saw is on a distinguished road
Unhappy say goodbye 2 maxiiii

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحية حارة لسيرفر الفقراء :شهريار
واحلى تحية لاصدقائى فى السيرفر
وتحية خاصة لاجدع واعز واقرب الناس لقلبى فى الجيم وبرا الجيم هما عارفين معزتهم عندى ازاى
ROYALzZ & HaNNi~Bal & LOOK
مش قاصد ازعل حد بعدم ذكر اسمه بس دول اقرب ناس ليا واكثر ناس بعزهم ....
الحمد لله لا عمرى نصبت على حد ولا قصدت ازعل حد حتى اذا اخدت شىء صغير من صديق مكنتش بانسى ارده
مش بقول كده بشكر فى نفسى بس انا تركت اللعبه وبتمنى من اى حد زعلته يسامحنى او اخذت منه شىء لو صغير ومردتيهوش > اشك < واتمنى من اصحابى يفضلوا فاكرنى ديما وبجد انا قضيت ايام حلوه اوى مع اصحابى فى اللعبه
اسم الشخصية >>>> كانت >>>> maxiiii
السيرفر : سيرفر الفقراء >> شهريار
نينجا 130 >> محارب 110 >>> كنت ناوى اكون حاوى ماء عشان افيد النقابه على قد ما اقدر
الحاله >>> سوبر نوب على رأى ROYALzZ حبيب قلبى كنت اتمنى اكمل عشان ابقى مينى نوب
ملحوظة هامة : انا مكتبتش الموضوع نوع من الفراغ او اى غرض بس فى ناس كتير الفرصة مأتحتش انى اسلم عليهم وأودعهم خصوصا انى القرار ده جاء فو وقت متأخر من الليل وتقريبا 90 فى المايه من الاصدقاء كانو قافلين
وحابب اصالح YaKuZa ولو انى مش غلطان فى شىء او غلطت فى حقه بس رمضان داخل وكنت اتمنى اكلمك وصالحك فى اللعبه بس خفت استنى وانت تحرجنى وبقول للجميع رمضان كريم يا شباب
سورى طولت عليكم >>>>>>>> THE END
saw غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-01-2010, 05:09 AM   #2
brave_boyy1
قهر نشيط

الصورة الرمزية brave_boyy1

brave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saw مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحية حارة لسيرفر الفقراء :شهريار
واحلى تحية لاصدقائى فى السيرفر
وتحية خاصة لاجدع واعز واقرب الناس لقلبى فى الجيم وبرا الجيم هما عارفين معزتهم عندى ازاى
royalzz & hanni~bal & look
مش قاصد ازعل حد بعدم ذكر اسمه بس دول اقرب ناس ليا واكثر ناس بعزهم ....
الحمد لله لا عمرى نصبت على حد ولا قصدت ازعل حد حتى اذا اخدت شىء صغير من صديق مكنتش بانسى ارده
مش بقول كده بشكر فى نفسى بس انا تركت اللعبه وبتمنى من اى حد زعلته يسامحنى او اخذت منه شىء لو صغير ومردتيهوش > اشك < :d واتمنى من اصحابى يفضلوا فاكرنى ديما وبجد انا قضيت ايام حلوه اوى مع اصحابى فى اللعبه
اسم الشخصية >>>> كانت >>>> maxiiii
السيرفر : سيرفر الفقراء >> شهريار
نينجا 130 >> محارب 110 >>> كنت ناوى اكون حاوى ماء عشان افيد النقابه على قد ما اقدر
الحاله >>> سوبر نوب على رأى royalzz حبيب قلبى كنت اتمنى اكمل عشان ابقى مينى نوب
ملحوظة هامة : انا مكتبتش الموضوع نوع من الفراغ او اى غرض بس فى ناس كتير الفرصة مأتحتش انى اسلم عليهم وأودعهم خصوصا انى القرار ده جاء فو وقت متأخر من الليل وتقريبا 90 فى المايه من الاصدقاء كانو قافلين
وحابب اصالح yakuza ولو انى مش غلطان فى شىء او غلطت فى حقه بس رمضان داخل وكنت اتمنى اكلمك وصالحك فى اللعبه بس خفت استنى وانت تحرجنى وبقول للجميع رمضان كريم يا شباب
سورى طولت عليكم >>>>>>>> the end
عيب منك كده والله ماشي يا مان زعلتني منك قبل متمشي شكرا يا ماكس انا بلاك دوف انا محمود متسلمش عليه
brave_boyy1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-01-2010, 05:22 AM   #3
saw
قهر جديد

معلش يا محمود والله انا ملحقتش اسلم غير على abdeltawabhatem & Satanice & HaNNi~BaL & ROYALzZ لانهم دول فقط اللى كانوا فاتحين اللعبه فى الوقت ده ومتزعلش منى يا مان وابقى طمنى عليك
قديم 08-01-2010, 05:59 AM   #4
HaNNi~BaL
قهر جديد

HaNNi~BaL is on a distinguished road
Talking

والله مش عارف اقول ايه الناس الحلوه بيسبو اللعبه وبعد كده هفضل لوحدى اعمل ايه قريب هعتزل انا كمان واهتم شويه بالدراسه والشغل
حاولت معاك كتير يا صاصا بس انت خدت قرار بلا رجعه عملت زى سوول تايكر ربنا يوفقك واحنا كده كده مش هنوحش بعض عشان الموبيلات فى ادينا وبنزور بعض اللعبه عرفتنا على بعض هى ده احسن حاجه فيها وسلاام بقى عشان وحش الحمم قرب يموت :d:d
HaNNi~BaL غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-01-2010, 06:06 AM   #5
brave_boyy1
قهر نشيط

الصورة الرمزية brave_boyy1

brave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanni~bal مشاهدة المشاركة
والله مش عارف اقول ايه الناس الحلوه بيسبو اللعبه وبعد كده هفضل لوحدى اعمل ايه قريب هعتزل انا كمان واهتم شويه بالدراسه والشغل
حاولت معاك كتير يا صاصا بس انت خدت قرار بلا رجعه عملت زى سوول تايكر ربنا يوفقك واحنا كده كده مش هنوحش بعض عشان الموبيلات فى ادينا وبنزور بعض اللعبه عرفتنا على بعض هى ده احسن حاجه فيها وسلاام بقى عشان وحش الحمم قرب يموت :d:d
يا هاني ده بخيل اديته رقمي مش هاين عليه يرن حتي ههههههههههههههههههههه قشطه يا صحبي مش عارفايه ده حتي انا كمان ببيع العتاد علشان اسيبها عقبالك
brave_boyy1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-01-2010, 06:36 AM   #6
saw
قهر جديد

هههههههههههههههههههههه ماشى يا حماده متسخسر فيا يضيع عليك وحش حمم ماشى يا حماده المهم انك تسلملى على الجميع وحماده لكى بالتحديد لانى من اخر مره كنت عندكم ماشفتهوش ولا كلمته وسلامى للجميع وياريت محدش يبقى زعلان منى بس انا مش مظبط الجى فاى حد نسيت اسلم عليه يعذرنى ويطلع هو اكرم منى ويسلم عليا واقوله معلش عشان اليومين دول عشان عندى مشاكل كتير اوى ادعولى يا جماعه .... ملحوظه الدلع ***** الى بحبه طف طف او تيفا مش صاصا ولا درش >< وهافضل متابعكم على المنتدى
والسلام ختام >>>>>> to be continued
قديم 08-01-2010, 07:39 AM   #7
cute-a
سوبر قهر

الصورة الرمزية cute-a

cute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond repute

مزعلني انا

تعرفو ايش سوا ؟
7
7
7
7
7
7
7

7
قتلني في الساحة
cute-a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-01-2010, 08:51 AM   #8
saw
قهر جديد

ههههههههههههههه قتلتك فى الساحه انا اكتر انسان كنت بدخل الساحه اتفرم بسبب انى كنت بدخل عامل فريق وفجأه الاقى واحد من نقابتى هو اللى قتلنى فى الاخر بقيت ادخل عامل قتل ومستعد لضرب اى حد يضربنى بس بردو متزعلش i am so sorry
قديم 08-01-2010, 02:15 PM   #9
cute-a
سوبر قهر

الصورة الرمزية cute-a

cute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond reputecute-a has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saw مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههه قتلتك فى الساحه انا اكتر انسان كنت بدخل الساحه اتفرم بسبب انى كنت بدخل عامل فريق وفجأه الاقى واحد من نقابتى هو اللى قتلنى فى الاخر بقيت ادخل عامل قتل ومستعد لضرب اى حد يضربنى بس بردو متزعلش i am so sorry

ااه صح نسيت انا ولا عمري شفتك في الساحة

انت قتلتني لما كنت بصيد سروج و اخدت سروجي
اعتقد اسمك موجود في قائمة الاعداء
cute-a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-01-2010, 02:19 PM   #10
saw
قهر جديد

هههههههههههههههههههه عموما انا مش عارف اسم شخصيتك بس لو عايز السروج بتاعتك كلم HaNNi~BaL وقوله انا ليا سروج عند maxiiii وان شاء الله مش هيتأخر عنك ومتزعلش يا حماده معلش انا تاعبك انت معايا بس اعمل ايه بقى انت الغالى لازم اتعبك انت

آخر تعديل بواسطة saw ، 08-01-2010 الساعة 02:37 PM
قديم 08-01-2010, 03:00 PM   #11
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

BaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond repute

اتمنى لك التوفيق

ولا تنسى تزورنا

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
BaD~RobiN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 01:08 AM   #12
saw
قهر جديد

شكرا يا محمد وانت انسان طيب ومحترم وياريت تبلغ عبدالله السلام وبجد نفسى اكلمه جدا ووحشنى اوى
قديم 08-02-2010, 03:12 AM   #13
ROYALzZ
قهر جديد

الصورة الرمزية ROYALzZ

ROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond reputeROYALzZ has a reputation beyond repute

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

لا يا maxiii

كيف تترك اللعبة ؟؟

كلامك هذا مرفوض

وراح اعرف كيف ارجعك ثاني للعبة

.

.

Server : Mars

Type : Pure Trojan

Job : Leader Of Guild

Guild : Convicts

Nobility Rank : King

Lvl : 140
ROYALzZ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 05:16 AM   #14
xXxscorpionxXx
Banned

xXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond reputexXxscorpionxXx has a reputation beyond repute

جاري انتظار قوى رويالز في استرجاع اللاعبين
xXxscorpionxXx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-02-2010, 10:30 AM   #15
saw
قهر جديد

مش عارف اقولك ايه يا ROYALzZ بس انت عارف قد ايه انا بعزك وبعتبرك اخويا الكبير مش الكبير اوى بس اهو اخويا الكبير وخلاص ومش هاقدر ارد كلامك وجارى الرجوع للعبه >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

آخر تعديل بواسطة saw ، 08-02-2010 الساعة 10:32 AM

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
say goodbye 2 maxiiii