قديم 07-30-2011, 09:22 AM   #76
abood906
قهر نشيط

الصورة الرمزية abood906

abood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond reputeabood906 has a reputation beyond repute

ما عليك من الكلم وما عليك من الناس والله لا تهتم

المستوي:اقل من 110

التناسخ :حاوي ماء - حاوي نار - حاوي ماء - راهب - نيجا - حاوي النار

- محارب سيد - راهب نيرفا - تروجان سيد - محارب سيد - حاوي ماء-حاوي ماء

الرتبه : كونت قريب الارتفاع

العتاد : حلو بس تقريبأ كله راقي

الجنسيه : Kuwait

العمـــر :14 سنه

النقابه :ذا لست ملت
abood906 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 04:03 PM   #77
م/محمد جاويش
قهر جديد

الصورة الرمزية م/محمد جاويش

م/محمد جاويش is on a distinguished road

ههههههههههههه ازاي بتقول مش برمجي اشهدو يا شباب ازاي ابقي بجري ب سرعه التروجن و يضربني 4 ضربات مش غريبه دي هيقلي النت عندك وحش لا النت الحمد لله اللهم لا حسد ثانيا انت اكبر برمجي ثالثا بتقول بتقتل ناس +7 (*_*) كداب يا خيشه دنا +5 مقبس و بجيبك من هرقل بطل كده و انت مسجون مرتين ...................................... امضاء ...(msmsms)

السن / 20 سنه

الدراسه / طالب بكليه الهندسه سنه 3 هندسه بوور

الاسم في العبه * msmsms

المستوي سكند 132 132 126و حاليا حاوي مأ نقي و الاسم الجديد (eleminator1 )
م/محمد جاويش غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 04:06 PM   #78
.DarkwizarD.
Banned

.DarkwizarD. is a splendid one to behold.DarkwizarD. is a splendid one to behold.DarkwizarD. is a splendid one to behold.DarkwizarD. is a splendid one to behold.DarkwizarD. is a splendid one to behold.DarkwizarD. is a splendid one to behold

هههههههههههههههههههههه اشطه حلوه خيشه دى هههههههههههههه
.DarkwizarD. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 04:18 PM   #79
islam.roky
قهر جديد

islam.roky is on a distinguished road

شباب اي حد يقدر يرفع فيديو يكلمني اانا اسلام صالح النت عندي كويس بس في الاب لود بطي مش عارف ارفع الفيديو **** سبيدر وهوه بيلعب ببرنامج.......... يا ريت اما حد يكلمني في العبه او هنا ونتفق مش عاوزين غشاشين في العبه
islam.roky غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 04:40 PM   #80
goke
قهر جديد

goke is on a distinguished road

سبايدر انت عمرك قتلتني اله وانا مش علي الجهاز او تيجي غدر ازاي تقتل لحد +7 اعرفك با نفسي goke و mostafa2000 جوكي راهب نقي وانشاء الله لسه بظبط العتاد مصطفي حاوي نقي مستوي 132 من اعلي حواه ماء في سيرفر زمرده كلو والايام تعرفك والناس تشهد انا بضربك بكام
goke غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 04:46 PM   #81
sasky93
قهر نشيط

الصورة الرمزية sasky93

sasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond reputesasky93 has a reputation beyond repute

انا كاتاناتي 2 مقبس مااثر فيه شي وهو يقتلني من نصلين

السيرفر"زمرد

التناسخ

محارب حاوي نار نينجـــــــــأ قريب نقي

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=81984 موضوع مفيد

يارب .. لما فكرت بكتمان حزني ..
(( أرعبني قولك: ((� وابيضّت عيناه من الحزن فهو كظيم ...
وكلما فكرت بالبوح بصوت مرتفع ..
(( تذكرت قولك (( وبشر الصابرين ..
فيرعبني ان يُضَّيـَّع بوحي .. أجري وبشارتي ..!!
يـارب .. أنت عالم وقادر
اللهم إني أسألك صـبراً لا نسـيان فيه
اللهم إن كان لي عـوض عـلى صـبري
فاجعل اللهم عـوضي ((الجنه ))
sasky93 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-13-2011, 03:47 PM   #82
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
قهر فعال

الصورة الرمزية aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond repute

اخر فيديو واجدد فيديو بتاريخ اليوم اتبع الرابط وقول رايك لابو برامج وانا العب بنوبي اليوم منتظركم

http://www.youtube.com/watch?v=X_ehd2FKYfY

آخر تعديل بواسطة aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ، 08-15-2011 الساعة 10:28 PM
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-14-2011, 04:23 PM   #83
matrex222
قهر نشيط

الصورة الرمزية matrex222

matrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond reputematrex222 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى matrex222

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa مشاهدة المشاركة
اخر فيديو واجدد فيديو بتاريخ اليوم اتبع الرابط وقول رايك لابو برامج وانا العب بنوبي اليوم منتظركم

http://www.youtube.com/watch?v=x_ehd2fkyfy

هههههههههههههههههههههههههههه ياعم ابعت للادارة لما نشوف الشريف ده قال ظالمينه قال

"قد يتحول كل شيء ضدك ويبقى الله معك.. فكن مع الله يبقى كل شيء معك"
matrex222 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-14-2011, 04:47 PM   #84
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

والله اكبر واحد الي يستعمل البرامج انت يا اخ كيف يعني مايقدر يموتوك كيف واحد+6 زمقبس مايقدر يموتك بس قول لي كيف يا اخ رد الانك تستخدم برامج يعني انت تختفي فجاة وبعدين تضرب العود وهو مايعر فالي صار قول لي كيف تعمل هذا والا موهبه ههههههههههههه
رد علي يا اخ لو انت راجل
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2011, 02:49 AM   #85
Dreams
قهر جديد

الصورة الرمزية Dreams

Dreams is on a distinguished road
Smile

سلام عليكم اخباركم انشاء الله تمام

انا قايله كل مرة سبيدر يلعب برنامج بس ما احد يسوي شي

وللحين يلعب ويوزع البرنامج على الناس في العبه

تحياتي للجميع

استغفر الله العظيم واتوب اليه
اللهم صلي وسلم على محمد

سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

Dreams
Dreams غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2011, 10:07 PM   #86
ahmadinho^^"
قهر جديد

ahmadinho^^" is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa مشاهدة المشاركة

http://www.youtube.com/watch?v=x_ehd2fkyfy

هذا أكبر دليل على أنك برامج ههههههههههههههههههه

ثلاث نصول مره وحده .... **** ام المهارة اللي تعرفها هههههههههههههههه
ahmadinho^^" غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-15-2011, 10:08 PM   #87
ahmadinho^^"
قهر جديد

ahmadinho^^" is on a distinguished road

الكلمه يــلعن .. لحد يروح فكره بعيد
ahmadinho^^" غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-18-2011, 09:28 AM   #88
.محتار
قهر نشيط

الصورة الرمزية .محتار

.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts.محتار is infamous around these parts

ههههههههههه سبايدر لو تحلف من اليوم لين بكره وربي انك اكبر برمجي

يارب إذا أعطيتني مالا فلا تأخذ سعادتي .. وإذا أعطيتني قوة فلا تأخذ عقلي .. وإذا أعطيتني نجاحا فلا تأخذ تواضعي .. وإذا أعطيتني تواضعا فلا تأخذ اعتزازي بكرامتي

يارب علمني أن أحب الناس كما أحب نفسي .. وعلمني أن أحاسب نفسي كما أحاسب الناس .. وعلني أن التسامح هو اكبر راتب القوة .. وان حب الانتقام هو أول مظاهر الضعف

يارب لا تدعني أصاب بالغرور إذا نجت .. ولا باليأس إذا فشلت .. بل ذكرني دائما أن الفشل هو التجارب التي تسبق النجاح

يارب إذا جردتني من المال فترك لي الأمل .. وإذا جردتني من النجاح فاترك لي قوة العناد حتى أتغلب على الفشل .. وإذا جردتني من نعمة الصحة فترك لي نعمة الإيمان

يارب إذا أسأت إلى الناس فأعطني شجاعة الاعتذار .. وإذا أساء لي الناس فأعطني شجاعة العفو .. وإذا نسيتك يارب ارو أن لا تنساني من عفوك وحلمك فأنت العظيم القهار القادر على كل شيء .. سبحانك يارب وفق الجميع لما تحب وترضى .. وأحفظ شباب وبنات المسلمين من كيد الطائشين
.محتار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-18-2011, 09:12 PM   #89
BASSEM ELSAYAD
قهر جديد

BASSEM ELSAYAD is on a distinguished road
افتراضي حرام

يا جماعة يا جي ام بية انا اسم شخصيتي بالعبة elsayad20 والناس بتتهمني باني بلعب برامج لكن والله العظيم انا عمري ما لعبت برامج ودكتور ديث دخلني عشان هو صاحب الجي ام طبعاا شكلها سلطة اللي عايز يدخل حد يدخل وهو اعترف لي باني مش بلعب برامج لكن بيقولي هدخلك يعني هدخلك وانا بردة بقول لجي ام يا ريت اللي حصل دة ميحصلش تاني انا حاليا في سجن الدي بي ودة كلة بسبب الجي ام ودكتور دي طبعا وانا بقول لجي ام يا ريت تفحص حسابي كل لحظة لو لقيت اني بلعب برامج خلاص دخلني السجن وتبقا تشكر لا كن مش واحد يكلمك تتدخلني السجن ويحلف بالله اني مش بلعب برامج وهو اعترف بكدة ............
اسم الشخصية بالعبة: Elsayad20 نينجا .نينجا .نينجا والسلام عليكم ارجو الرد وبسرررررررررررررررررررررعة

آخر تعديل بواسطة BASSEM ELSAYAD ، 08-18-2011 الساعة 09:14 PM
BASSEM ELSAYAD غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-18-2011, 09:15 PM   #90
DRDeAtH
قهر فعال

الصورة الرمزية DRDeAtH

DRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond reputeDRDeAtH has a reputation beyond repute

ضحكتنى والله احمد ربك انى صورتك بس ومش صورت السب كان زمانك حظر مش سجن وسيف الدين شاهد يا حبى والسيرفر كله شاهد نوباتك الى بتسب منها وتقولى ابن عمى لا ياراجل المهم عندك ايميل الشركه تقدر تكلمهم بس انا قولتلك زمان انا صورتك وحظرتك كنت مش هبعت بس انت قليل الادب وسبتنى المهم برده قوم صلى واستغفر ربك انت سبتنى واحنا فى رمضان يعنى جزاء سنه كامله مش هتتقبل منك يبقا صلى وادعى ربنا يسامحك وانا عن نفسى مش بشيل من حد ربنا يسمحك يا اخى
بس السيرفر كله عارف انك برامج ولو انت مش برامج مش كان زمانك جوا السجن
رمضان كريم
سلام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem elsayad مشاهدة المشاركة
يا جماعة يا جي ام بية انا اسم شخصيتي بالعبة elsayad20 والناس بتتهمني باني بلعب برامج لكن والله العظيم انا عمري ما لعبت برامج ودكتور ديث دخلني عشان هو صاحب الجي ام طبعاا شكلها سلطة اللي عايز يدخل حد يدخل وهو اعترف لي باني مش بلعب برامج لكن بيقولي هدخلك يعني هدخلك وانا بردة بقول لجي ام يا ريت اللي حصل دة ميحصلش تاني انا حاليا في سجن الدي بي ودة كلة بسبب الجي ام ودكتور دي طبعا وانا بقزل لجي ام يا ريت تفحص حسابي كل لحظة لو لقيت اني بلعب برامج خلاص دخلني السجن وتبقا تشكر لا كن مش واحد يكلمك تتدخلني السجن ويحلف بالله اني مش بلعب برامج وهو اعترف بكدة ............
اسم الشخصية بالعبة: Elsayad20 نينجا .نينجا .نينجا والسلام عليكم
لمه يكون مستقبلك قدام
لعبه طبعا مستقبلك اهم
باقى سنه ونص والواحد يقعد على القهوه او يشتغل
فاظن ان القهوه احسن من كونكر 100 مره
هيوحشنى كل الناس الى بحبهم والى بكرهم
والى بيحبونى والى بيكرهونى
امنيتنى الاخيره ربنا يحمى مصر
والكل الشباب تشتغل وانا اولهم يارب
ارجو مسح العضويه علشان شوشو مش
يوزنى ارجع تانى
بالتوفيق للجميع