Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 02-21-2011, 03:38 PM   #1
haniah21
Banned

haniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond repute
Angry البنج البتج البنج - التروجن التروجن التروجن

دلوقتي انا واحد كلو +5 مقابس كتنات 130 وي كل عتادي مقبس واحد +4 وي كتنات +4 1 مقبس يجي يقتلني وي يبهدلني اكيد طبعا هتسالو تقولو ازاي دنتا اجمد منو بكثير هقول لا عشان ده واحد خليجي فا السرعه كله مسحوبلهم ام احنا المصرين ولا البطه السوده البنج يبقي الاف حراااااااااااااااااااااااااام يا اداره اني سرعت النت عندي عليه وي البنج كان مش بيزيد عن 150 دلوقتي 1500 وي 2000 وي مين يزود تاني حاجه الواحد يخش الفريق او النخبه وي البنج عالي مش مهم بس اول ما تبتدي المبرزه اقسم بي الله علي طول انقطاع يبقي الواحد هاين عليه يطلع كل غلبو علي الازاعه (طبعا انتو عرفين ايه غلبو دي ) بس يخاف من الحظر تاني حاجه ايه بقي موضوع التروجن ده لما يجي واحد +5 مضارب 130 بس وي يهرقل يموتني وي انا معرفش المسو يبقي واقف مكانو وي يهرقل معرفش المسو حراااااااااااااااام التروجن يزيد بي الطريقه دي يريت تزودو دفاع الننجا شويه يريتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت وي بجد والله انا بقالي 4 سنين بلعب كونكر ايام علاء الدين بس وي بحبه اوووووووي بس من الي احنا فيه هبتدي اكره يعني انا واحد دافع فلوس في لعبه عشان مزاجي يبقي رايق لا دنا دافع فلوس عشان اعكر مزاجي وي لو انا غلطان في حاجه قولو ايوه غلطان وي شكرا ... يا احلي اداره مش بتنفز الطلبات ولا كان في ناس عمله شكاوي
haniah21 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية