قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-16-2011, 10:01 AM   #1
krakodain
قهر جديد

الصورة الرمزية krakodain

krakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond repute
Post سبب إعتزالي .......... و حقائق عن كونكر

السلام عليكم ^^ الحمد لله أنا إعتزلت كونكر نهائيا تعرفون ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعطيكم اسئلة عشان الواحد يقدر يستوعب كلامي
1/ كم مرة تشحن في اليوم ؟
2/ كم تدفع في اليوم عشان تشحن ؟ ( أضرب عدد مرات شحنك في سعر الكرت أو غيره )
3/هل وصلت إلى ماتريد أن تحققه ؟ يعني تصير أمير أو غيره و عتاد مشاء الله فل +12
4/ إذا وصلت إلى ماتريد أن تحققه هل أنت راضي بمستواك ؟ يعني لو انت مثلا حاوي أي نوع طبعا بعد الفل +12 و جاك نينجا قتلك بضربتين أو ثلاث أنت راضي بالشئ ذا ؟
5/هل مستوى العبة هو نفس المستوى الذي تتمناه ؟ يعني كل يوم تلف كونكر كلها و نفس الموضوع يوميا مره القلعة و ارض النيازك و الاماكن كلها في يوم واحد ! مافي أماكن ثانية
6/ قل الصراحة هل أنت راضي بمايحصل من شتم و سب و غيره ؟
7/هل العبة تحمل طابع المغامرة ولا طابع القتال ؟

ولا يزال هنالك الكثير من الاسئلة

و في النهاية هذه حالة لاعبين
كونكر بدون إدمان
و إذا صرت
مدمن وش راح
تسوي @@

معتزل بلا عودة
وداعا كونكر
krakodain غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-16-2011, 01:58 PM   #2
spellecter
سوبر قهر

الصورة الرمزية spellecter

spellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى spellecter

كلام سليم
الحمدلله قدرت ابعد عنها
صحيح لسا بعشقها لاكن انا ظابط نفسي عليها

وقد يكون أعتزال " الله أعلم "
spellecter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-16-2011, 02:42 PM   #3
LOVEDAY
سوبر قهر

الصورة الرمزية LOVEDAY

LOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond reputeLOVEDAY has a reputation beyond repute

كلامك 100%

و انا الحمد لله تركتها بدون رجعة انشاء الله

لا إله الا الله .. محمد رسول الله

LOVEDAY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-16-2011, 04:26 PM   #4
krakodain
قهر جديد

الصورة الرمزية krakodain

krakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond repute

مشكورين شباب و صراحة لو ماكان نظام العبة صارم للدرجة هذه ماكان حد تركها ...... العبة جميلة بس تسحب منك فلوس بالهبل و بعد كل الدفعته يجيك واحد يقتلك بضربة @@ أجل وش الفائدة
في النهاية الحمد لله لقيت لعبة أحسن و أفضل و مثل كونكر تدفع على الفاضي ^^

معتزل بلا عودة
وداعا كونكر
قديم 05-16-2011, 10:59 PM   #5
قارئة القلوب
قهر نشيط

الصورة الرمزية قارئة القلوب

قارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond reputeقارئة القلوب has a reputation beyond repute

طب انا مش بشحن خالص

ومش وصلت للمستوى اللى نفسى فيه

بس كتير بضايق من المواقف اللى بتحصل

زى النصابين والاداره سايبهم عادى

ودايما سؤال جوايا

اداره زى دى وبتمنع الثغرات

مش عارفه تمنع ثغره المواقع اللى بتتنشر

ده ياجماعه لو بتدخلو دردشه كتابيه

لو حد جه كتب بس اى موقع

بتلقى مكان ياكلام يقولك انك بتخالف قواعد الدردشه

او يحطلك اسم الموقع **** الدردشه مكان الرابط

تفتكرو اللى بيعملو كده هل فى حد بيحميهم

وعمرى ماشفت الجى ام ده باللعبه

مش المفروض يعرفونا اساميهم

ويكون ليهم مقر لو حد حب يكلمهم

ده اى حد بيعمل عشيره او نقابه بيعمل مقر

علشان الاعضاء يتجمعو عنده للورد او تنوير او لاى شئ

ويابختك لقيت لعبه

وانا بقيت اتعب من كتر مابسمع كلمه نوب او شتائم

ودلوقتى بقا التنوير بمقابل

وتدى المقابل ومش تاخد التنوير

والقتل فى المنجم حاجه تولع وتنقط

طبقه النبلاء: بارون
سيرفر : شهرزاد
اصدقائى * Inkheart-Sea*Prince#41-زاكي-SECRET&MAN#4_
(اختى الصغننه)sea*princess#64

*mooon*واحلى اخت
واختى>Moroccon.queen

قارئة القلوب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-17-2011, 04:49 AM   #6
Inkheart1
قهر نشيط

الصورة الرمزية Inkheart1

Inkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond reputeInkheart1 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قارئة القلوب مشاهدة المشاركة
طب انا مش بشحن خالص

ودايما سؤال جوايا

لو حد جه كتب بس اى موقع

ويابختك لقيت لعبه

كلمينى بحميكى باذن الله

أعز أصدقاء شباب
bombo17|Nicolas$cage!!

أعز أصدقاء بنات
love*you|*moon*|TheCat
Server:Shar~Zad
*
كلمنى بإحساسك نفسى أعرف إيه جواك
أنا قولت على إلي فى قلبى وإلي بيجرالى معاك
*
*أنا مش بحبك أنا بموت فى كل حاجه فيك
حياتى جمبك مش بعيش غير وانا قدام عنيك
سلمت قلبى وروحى ليه
*
مستوى الشخصية 136---->
Inkheart1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-17-2011, 12:24 PM   #7
tahagamal
قهر نشيط

الصورة الرمزية tahagamal

tahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond repute

كل سنه وانت طيب انت لسه مكتشف ده دلوقتى

لو الكل ركز اللعبه دى بتعتمد على الحقد وزياده الكراهيه والغيره مش اكتر يعنى مفيهاش متعه
كله بيعتمد على القتل وبس
هما بس قلدو لعبه تانى وجابو وحوش دمها كبير وقويه علشان يحسسوك ان فى متعه وبرده هى هى
وكل فتره يعملولك شخصيه ويرمو الباقى فى ال .... زى الرامى

الى جانب انها مفيهاش تساوى ابدا بين الشخصيات
وسايبين اللى يسب يسب واللى يشتم يشتم كله بقى عادى
مصرى
جئت ورائيت وانقهرت
بطلت اللعبه خلاص
بلاش وجع دماغ
اللى عايز اعرفه ليه منكونشى اصحاب بدل اعداء
وليه نقتل غدر بدل ما ممكن نكون اصحاب ونتسلى مع بعض بدل ما تقتل وتجرى
tahagamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-17-2011, 12:37 PM   #8
krakodain
قهر جديد

الصورة الرمزية krakodain

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قارئة القلوب مشاهدة المشاركة
طب انا مش بشحن خالص

ودايما سؤال جوايا

لو حد جه كتب بس اى موقع

ويابختك لقيت لعبه

كلامك سيلم ......... جي إم مو مهتم أصلا إذا كان في جي إم @@ أعطيك معلومة دحين أنا في العبة المشترك فيها الجي إم يسولف مع الاعبين كأنهم أخوانهم ..... يحط وحوش و يسأل الاعبين إذا في مشكلة أهمس لي و يفتح نمط القتال مع الاعبين ^^ يعني جي إم مشاء الله عليه .... و إذا حصلت مشكلة مع الجي إم و الاعبين الادارة تتصرف على طول يعني يمكن تفصله من منصبه أو تخليه يعتذر للاعبين ......... في النهاية مأقول إلا الحمد لله أنا مرتاح البال هناك ^^

معتزل بلا عودة
وداعا كونكر
قديم 05-17-2011, 12:40 PM   #9
krakodain
قهر جديد

الصورة الرمزية krakodain

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tahagamal مشاهدة المشاركة
كل سنه وانت طيب انت لسه مكتشف ده دلوقتى

لو الكل ركز اللعبه دى بتعتمد على الحقد وزياده الكراهيه والغيره مش اكتر يعنى مفيهاش متعه
كله بيعتمد على القتل وبس
هما بس قلدو لعبه تانى وجابو وحوش دمها كبير وقويه علشان يحسسوك ان فى متعه وبرده هى هى
وكل فتره يعملولك شخصيه ويرمو الباقى فى ال .... زى الرامى

الى جانب انها مفيهاش تساوى ابدا بين الشخصيات
وسايبين اللى يسب يسب واللى يشتم يشتم كله بقى عادى
مشكور أخوي و كلامك صحيح 100%

معتزل بلا عودة
وداعا كونكر
قديم 05-17-2011, 04:32 PM   #10
Yaseen
قهر نشيط

الصورة الرمزية Yaseen

Yaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond repute

أشوف الموضوع أسئلة .. فراح يكون ردي عبارة عن أجوبة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة krakodain مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ^^
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اقتباس:
الحمد لله أنا إعتزلت كونكر نهائيا تعرفون ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليييش ؟ ، لكن أقدر أقولك فعلا الحمد لله .. وعقبال لي

اقتباس:
1/ كم مرة تشحن في اليوم ؟
ولا مرة ولله الحمد ، شحنت مرة وحدة قبل سنة وشوي وماكررتها ولا راح أكررها إن شاء الله
اقتباس:
2/ كم تدفع في اليوم عشان تشحن ؟ ( أضرب عدد مرات شحنك في سعر الكرت أو غيره )
أقدر أقول الجواب الأول يغطي
اقتباس:
3/هل وصلت إلى ماتريد أن تحققه ؟ يعني تصير أمير أو غيره و عتاد مشاء الله فل +12
أووه وييين ؟ صرت فارس وهذا حدي ، برج ومروحة +6 وباقي العتاد +4 أو +3
اقتباس:
4/ إذا وصلت إلى ماتريد أن تحققه هل أنت راضي بمستواك ؟ يعني لو انت مثلا حاوي أي نوع طبعا بعد الفل +12 و جاك نينجا قتلك بضربتين أو ثلاث أنت راضي بالشئ ذا ؟
ما اقدر أحكم بهذا لأني لم ولن أصل للفل 12 بدون شحن ، وأنا طبعا ماراح أشحن إن شاء الله

اقتباس:
5/هل مستوى العبة هو نفس المستوى الذي تتمناه ؟ يعني كل يوم تلف كونكر كلها و نفس الموضوع يوميا مره القلعة و ارض النيازك و الاماكن كلها في يوم واحد ! مافي أماكن ثانية
أنا ما ألف كونكر إلا مرة في اليوم بالكثير وكل مرة ما تتجاوز ساعة ، فما أحس بملل لأنه فترة قصيرة أصلا أدخلها لما أكون فاضي وأبي استراحة
اقتباس:
6/ قل الصراحة هل أنت راضي بمايحصل من شتم و سب و غيره ؟
هذي أكبر مصخرة في اللعبة كلها ، وأكبر نقطة أشوفها سلبية وسبب كافي أن كل العاقلين يتكروها .. في وجود الإهمال الواضح من الإدارة بهذا الخصوص

تعرف ليه ؟ لأن لو وقفوا هالأشكال بيخسرون قيمة الشحن اللي يشحنونه هالناس المو متربية
اقتباس:
7/هل العبة تحمل طابع المغامرة ولا طابع القتال ؟
القتال بنسبية 80 % ، المغامرة 10% ، مضيعة الوقت 10 %

اقتباس:
كونكر بدون إدمان و إذا صرت مدمن وش راح تسوي @@
بعيد الشر عني إن شاء الله .. غالبا المدمنين هم اللي يدفعون فلوس لأن خسارة عليهم لو تركوها .. هذا تفكير بعضهم مو كلهم طبعا.. في ناس تعرف غلطتها وخلاص تترك الشحن وهذول ناس كويسة .. ومع هذا أشوف في نفسي بعض الإدمان دامي لازم أدخل اللعبة لمدة حول الساعة كل يوم ، وإن شاء الله في تناقص
Yaseen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-17-2011, 07:13 PM   #11
krakodain
قهر جديد

الصورة الرمزية krakodain

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaseen مشاهدة المشاركة
أشوف الموضوع أسئلة .. فراح يكون ردي عبارة عن أجوبة :d

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ليييش ؟ ، لكن أقدر أقولك فعلا الحمد لله .. وعقبال لي :d

ولا مرة ولله الحمد ، شحنت مرة وحدة قبل سنة وشوي وماكررتها ولا راح أكررها إن شاء الله

أقدر أقول الجواب الأول يغطي

أووه وييين ؟ صرت فارس وهذا حدي ، برج ومروحة +6 وباقي العتاد +4 أو +3 :d
ما اقدر أحكم بهذا لأني لم ولن أصل للفل 12 بدون شحن ، وأنا طبعا ماراح أشحن إن شاء الله

أنا ما ألف كونكر إلا مرة في اليوم بالكثير وكل مرة ما تتجاوز ساعة ، فما أحس بملل لأنه فترة قصيرة أصلا أدخلها لما أكون فاضي وأبي استراحة :d
هذي أكبر مصخرة في اللعبة كلها ، وأكبر نقطة أشوفها سلبية وسبب كافي أن كل العاقلين يتكروها .. في وجود الإهمال الواضح من الإدارة بهذا الخصوص

تعرف ليه ؟ لأن لو وقفوا هالأشكال بيخسرون قيمة الشحن اللي يشحنونه هالناس المو متربية

القتال بنسبية 80 % ، المغامرة 10% ، مضيعة الوقت 10 %

بعيد الشر عني إن شاء الله .. غالبا المدمنين هم اللي يدفعون فلوس لأن خسارة عليهم لو تركوها .. هذا تفكير بعضهم مو كلهم طبعا.. في ناس تعرف غلطتها وخلاص تترك الشحن وهذول ناس كويسة :d .. ومع هذا أشوف في نفسي بعض الإدمان دامي لازم أدخل اللعبة لمدة حول الساعة كل يوم ، وإن شاء الله في تناقص
يعطيك العافية أخوي ^^ مثل ماقلت أنت الادارة راح تخسر إذا وقفت الناس التسب و تشتم ....... يعني إذا لاحظت الادارة مو مهمتة بالعبين مهمتة بالفلوس أولا ......... طيب أنا اقولك في العاب ثانية حلت مشكلة السب و الشتم عن طريق حجب الالفاظ البذيئة و غير كذا إذا الجي إم شاف حد يسب أو يشتم يوقفو حسابه لفترة أو نهائيا .......... ملاحظة : في حالة السرقة و النصب هنا الجي إم نايمين @@ هناك إذا إشتكيت للجي إم أو الادارة و عطيتهم صورة أو مقطع فيديو كادليل راح يوقفو الاعب النصب عليك و يرجعوا أشيائك المسروقة ......... شف سبحان الله ناس تهم بالاعبين لدرجة عالية .... تحياتي ^^

معتزل بلا عودة
وداعا كونكر
قديم 05-18-2011, 05:39 PM   #12
ملاك الاحزان
قهر نشيط

الصورة الرمزية ملاك الاحزان

ملاك الاحزان is on a distinguished road

كلامكم صحيح 100% ووالله انا افكر اعتزل اللعبة

بلدي:السعودية_مكة_حي الزاهر_بجوار سوق الضيافة

اي احد ساكن ب حي الزاهر او الشهداء او يجي على سوق الضيافة كتير يعني اقدر اقابله رجاء يكتب رسالة خاصة او يهمسلي باللعبة انا ولد يعني اقابله اتكلم معه عادي اهمسو مستني ردودكم
ملاك الاحزان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-18-2011, 05:48 PM   #13
محمود.
قهر نشيط

الصورة الرمزية محمود.

محمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond repute

عايز تلعب كونكر من غير سب او شتم اقفل الهمس
او العب النسخه الاجنبيه
^^^^^^
حفظك الله ينا فلسطين
^^^^^^
حفظك الله يا عراق
^^^^^^
اللهم احفظ الله جميع الدول العربية ووفقها
الا ما تحبه وترضاه
محمود. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-18-2011, 06:04 PM   #14
hasd
Banned

hasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond reputehasd has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى hasd إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى hasd

انا الحمدلله كنت مدمن اللعبة والشكر لله سبتها واتخلصت منها نهائيا معدا المنتدى وعقبال المنتدى كمان ما اسيبه ههههههههههه
hasd غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-19-2011, 05:22 AM   #15
AzRaieL
قهر جديد

AzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond reputeAzRaieL has a reputation beyond repute

السلام عليكم اخواني الكرام انا سأجاوب واجوبة بالعقل يعني
ج1-انا لاعب جديد في قهر واشحن كل يوم مرة او كل يومين او كل ثلاث ايام
ج2-يعني 10 دنانير كل يوم او كل يومين او كل ثلاث ايام
ج3-لا لم اصل ولكن عندي جواب افضل من اكل الاجوبة والله كل واحد يشحن كارت ابو الثلاثة دي بي ما تصل علا العناصر الا ربع ساعة وطارت ما تخبون سي بي اس ولا يستحمل عقلكم ان يكون معاكم سي بي اس وانا نفسكم عشان كذا قررت اشحن كل 1000 دولار مع بعض واشتري عتاد واصير كينغ ان شاء الله
ج4- نعم انا راضي لأنني انا فل +12 وهو فل +12 نقاطي قد نقاطي اذا قتلني هذا يكون من غبائي في اللعب مو من اللعبة وطبعاً يعني اكيد ما رح يقتلني غير مرة من 5 او 6 مرات
ج5-والله ما يمدي الف كونكر كلها في يوم واحد لأني ما عندي وقت انا اللي اقعده علا كونكر ما يتجاوز ال 4 ساعات بعدين هم ليش سوو براعة فريق والخ من مهمات لأجل الاستمتاع
6-هذي صح اكرهها وكل الناس تكرهها بعدين انت يوم تشوف في واحد يشتم صور الصورة وارسلها الى الجي ام ولو ما ردو عليك كلمني خاص وانا بكلملك الجي ام
ج7-تحمل الطابعين اخوي

وفي النهاية احب اقول لكل الناس محد غاصبكم علا ان تلعبو قهر اون لاين لو في احد غاصبكم قولو ومحد قالكم ادفعو فلوس علا اللعبة
ولو في احد قالكم ادفعو قولو ؟؟؟؟ وفي النهاية سلامي للجميع وتقبلو مروري
AzRaieL غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية