قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-19-2011, 03:22 PM   #16
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
قهر فعال

الصورة الرمزية aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond reputeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa has a reputation beyond repute

والله نفسي اسيبها بس بقول حقعد علي الجاهز اعمل ايه بعدها

بس حمد لله كل عتادي بدون شحن
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-19-2011, 03:42 PM   #17
beautynature88
قهر نشيط

الصورة الرمزية beautynature88

beautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى beautynature88 إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى beautynature88 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى beautynature88

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة krakodain مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ^^ الحمد لله أنا إعتزلت كونكر نهائيا تعرفون ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعطيكم اسئلة عشان الواحد يقدر يستوعب كلامي
1/ كم مرة تشحن في اليوم ؟
2/ كم تدفع في اليوم عشان تشحن ؟ ( أضرب عدد مرات شحنك في سعر الكرت أو غيره )
3/هل وصلت إلى ماتريد أن تحققه ؟ يعني تصير أمير أو غيره و عتاد مشاء الله فل +12
4/ إذا وصلت إلى ماتريد أن تحققه هل أنت راضي بمستواك ؟ يعني لو انت مثلا حاوي أي نوع طبعا بعد الفل +12 و جاك نينجا قتلك بضربتين أو ثلاث أنت راضي بالشئ ذا ؟
5/هل مستوى العبة هو نفس المستوى الذي تتمناه ؟ يعني كل يوم تلف كونكر كلها و نفس الموضوع يوميا مره القلعة و ارض النيازك و الاماكن كلها في يوم واحد ! مافي أماكن ثانية
6/ قل الصراحة هل أنت راضي بمايحصل من شتم و سب و غيره ؟
7/هل العبة تحمل طابع المغامرة ولا طابع القتال ؟

ولا يزال هنالك الكثير من الاسئلة

و في النهاية هذه حالة لاعبين
كونكر بدون إدمان
و إذا صرت
مدمن وش راح
تسوي @@
كلام جمييل ونسيت اهم شىء
واحد يسرقك وتكلم الجى ام ويقولك ما بنقدر نسوى لك شىء زى اللى حصل معايا

أذكرك وأشتاق

وأسهر مع الأشواق

وأكتب على الأوراق

البعد ما ينطاق

قديم 05-20-2011, 04:54 AM   #18
krakodain
قهر جديد

الصورة الرمزية krakodain

krakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond reputekrakodain has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azraiel مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخواني الكرام انا سأجاوب واجوبة بالعقل يعني
ج1-انا لاعب جديد في قهر واشحن كل يوم مرة او كل يومين او كل ثلاث ايام
ج2-يعني 10 دنانير كل يوم او كل يومين او كل ثلاث ايام
ج3-لا لم اصل ولكن عندي جواب افضل من اكل الاجوبة والله كل واحد يشحن كارت ابو الثلاثة دي بي ما تصل علا العناصر الا ربع ساعة وطارت ما تخبون سي بي اس ولا يستحمل عقلكم ان يكون معاكم سي بي اس وانا نفسكم عشان كذا قررت اشحن كل 1000 دولار مع بعض واشتري عتاد واصير كينغ ان شاء الله
ج4- نعم انا راضي لأنني انا فل +12 وهو فل +12 نقاطي قد نقاطي اذا قتلني هذا يكون من غبائي في اللعب مو من اللعبة وطبعاً يعني اكيد ما رح يقتلني غير مرة من 5 او 6 مرات
ج5-والله ما يمدي الف كونكر كلها في يوم واحد لأني ما عندي وقت انا اللي اقعده علا كونكر ما يتجاوز ال 4 ساعات بعدين هم ليش سوو براعة فريق والخ من مهمات لأجل الاستمتاع
6-هذي صح اكرهها وكل الناس تكرهها بعدين انت يوم تشوف في واحد يشتم صور الصورة وارسلها الى الجي ام ولو ما ردو عليك كلمني خاص وانا بكلملك الجي ام
ج7-تحمل الطابعين اخوي

وفي النهاية احب اقول لكل الناس محد غاصبكم علا ان تلعبو قهر اون لاين لو في احد غاصبكم قولو ومحد قالكم ادفعو فلوس علا اللعبة
ولو في احد قالكم ادفعو قولو ؟؟؟؟ وفي النهاية سلامي للجميع وتقبلو مروري
هلا أخوي ممممممممم أنت لاعب جديد يعني لللحين ماتعرف كل شئ عن كونكر طيب لبعدين راح تفهم اي شئ ياأخي العبة تحس على الاسراف في دفع الفلوس على الفاضي @@ قال تعالى ( كلوا واشربوا ولا تسرفوا ) يعني الاسراف مثل ماقال المولى عز و جل مو زين صح ولا غلط ^^ بالنسبة للفل +12 و يجي واحد يقتلك بي ضربة .. إلخ حبيبي بالله عليك شلون تتقبل كونك دافع أكثر من 3 أو 4 ألف دولار و يجيك واحد يطيح راسك ها .. أنا عن نفسي و تقريبا بعض الناس مايرضون الشئ هذا و هي مو مشكلة نقاط قوة اوك هذا نظام من الادارة مو منك ^^ وبعدين مشاء الله عليك شلون تعرفت على الجي إم سبحان الله إحنا لنا سنتين و ماعرفنا إسمه @@ أو لايكون قصدك مشرفين المنتدى ^^ و إذا تظن إن العبة تحمل طابع الاخوة هذا غلط تماما ... بالله عليك وين الاخوة ياأخي إحنا كل يوم نشوف مشاكل بين العرب في العبة هذا خليجي و هذا مصري و تحصل مشكلة بسبب تافهة هذه هي الاخوة الانت تتكلم عنها ؟؟؟؟؟ و في النهاية مافي حد مغصوب على ان يلعب أو يترك لعب كونكر و أنا عن نفسي وضحت بعض السلبيات (مو كلها) للاعضاء لأني إكتشفت إن في العاب غير كونكر أفضل منها بكثير لدرجة إنها عالجت نشاكل كونكر ......... والسلام

معتزل بلا عودة
وداعا كونكر
krakodain غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-02-2011, 11:40 AM   #19
Yaseen
قهر نشيط

الصورة الرمزية Yaseen

Yaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond reputeYaseen has a reputation beyond repute

صاحب الموضوع ، اسمح لي أرد رد واحد فقط إضافي بعد اذنك ^^"

اقتباس:
وفي النهاية احب اقول لكل الناس محد غاصبكم علا ان تلعبو قهر اون لاين لو في احد غاصبكم قولو ومحد قالكم ادفعو فلوس علا اللعبة
ولو في احد قالكم ادفعو قولو ؟؟؟؟ وفي النهاية سلامي للجميع وتقبلو مروري
طبعا ما حد غاصبنا ولا أحد يقدر يغصبنا ومفروض اننا ما نسمح لأحد أنه يغصبنا :d

طيب كلام سليم سليم جدا ، بس مافهمت المغزى !
احنا قاعدين نتكلم عن رأينا في اللعبة مو أننا نفرض كلامنا على غيرنا ، فهمت ؟ :d

اللي يشوف كلامنا صح يعمل به ، واللي يشوف كلامك صح يعمل به ، واللي له نظرة ثانية يعمل بها

الموضوع حرية حرية ، ماتدري عن شعار ثورة مصر و تونس وليبيا و اليمن وسوريا ؟ ولا أنت في عالم ثاني
< كأني طلعت من الموضوع ؟ :d

تصبح على خيير
Yaseen غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-02-2011, 12:40 PM   #20
plus8804
قهر نشيط

plus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these partsplus8804 is infamous around these parts

موضوع رائع ويستحق القراءة

اول شي احب اوضح بعض الشغلات في اللعبه منها سلبيه ومنها اجابيه

نتكلم في الاجابيات انها لعبة مسليه وتتمتع بطريقة لعب جميله منفرده من الالعاب الاون لاين واحلى شي فيها الـpk الي اللعبه اساساً تربح من وراها ههههه

نيجي في السلبيات : اول شي اللعبه ماتنفع غير بشحن << يعني صارت غير مجانيه ثاني حاجه التغيير في الشخصيات من ضعيف إلى اقوى شخصية والكل يروح مغير شخصيته ويصرف مبالغ عشان يكون من الاقوياء مثال اول مانزل النينجا الكل صار نينجا بعدين رفعو حاوي النار والكل صار حاوي نار والان الهرقل صار 90% والكل راح وعمل تورجان وقريبا الكل راح يكون راهب ههههههه الله يستر من القادم

واللعبه مش لعبه مغامرة مثل سلك رود وغيرها من اللعاب الي هي مغامره وقتل وحووش ومهارات وحاجات تخليك تستمع بوقت طويل في اللعبه

يعني مثال انا ادخل اللعبه اقعد واقف في التؤام انا مستوى 135 نينجا فل +8 اعمل ايش غير الحلبه والحلبه صارت ممله يجيك واحد فل +12 يقعدلك يجمع نقاط كل ماتدخل يضربك ضربه هرقل تطير يعني المتعه فقط وقت الحروب

بمعنى اصح انا لو عملت فل +12 بتقعد في التؤام مثل غيرك وتلعب حلبه لو راح تروح الكهف بتقتل وحش ولا اثنين وبتمل وبتنزل التؤام مره ثانيه مافي حاجه جديده واللفل صعب تعليه بقتل وحووش الكل عارف بعد مستوى 130 هنا خلاص العشيرة والشعله الي ممكن تعليك

المطلوب تعديل كبييييييييير على اللعبه من كل النواحي الشخصيات المهارات عمل اكثر من مسابقه في اليوم والكثير الكثير بس مين الي راح يسمعك ههههه

والسلام ختاااام
plus8804 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-02-2011, 10:22 PM   #21
ola6
قهر نشيط

الصورة الرمزية ola6

ola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond reputeola6 has a reputation beyond repute

لو كل واحد يعرف سر من اسرار اللعبه يقولها كلنا هنبقى كويسين و مفيش حد هيزعل على فلوسه لا يوجد نظام امنى فى العالم خالى من الثغرات و لكن الامر يتطلب بعض الذكاء و التجربه
اذا اعجبتك مواضيعى قم بتقييمى و ابحث عن الموضوعات اللى تخصنى هتلاقى اللى يفيدك
تطوير العتاد بدون كور تنين
ازاى تستفيد من نزولك ميلاد اول مره
40 نقطة درس كل دقيقه و صقل حتى مستوى 4
اسرار من كونكر 1
اسرار من كونكر 2
احمى نفسك من الاختراق بدون برامج

ola6 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-02-2011, 10:36 PM   #22
iTaLiaNo
قهر جديد

iTaLiaNo will become famous soon enough

الناس تلعب عادى بس تشحن ليه فى شىء مش مفيد اولا حرام تضيع فلوسك على الهوا لو معاك فلوس اتبرع بيها لشخص محتاج لو الناس كلها تعمل كده وقتها هيكون للبعه متعه بجد انما تشترى كل شىء انت عايزه يبقى ايه متعه اللبعه وبلاول ولاخر دى لبعه يعنى بمجرد ما تقفل الجهاز خلاص انتهت Game Over
اعوذ بك من شر ما صنعت
ابوء لك بنعمتك على .. وابوء بزنبى
فاغفر لى .. فانه لا يغفر الزنوب الا انت .
من قاله ومات فى ليلتها دخل الجنه
iTaLiaNo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-03-2011, 01:38 AM   #23
الراهب
قهر نشيط

الراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond reputeالراهب has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة krakodain مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ^^ الحمد لله أنا إعتزلت كونكر نهائيا تعرفون ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعطيكم اسئلة عشان الواحد يقدر يستوعب كلامي
1/ كم مرة تشحن في اليوم ؟
2/ كم تدفع في اليوم عشان تشحن ؟ ( أضرب عدد مرات شحنك في سعر الكرت أو غيره )
3/هل وصلت إلى ماتريد أن تحققه ؟ يعني تصير أمير أو غيره و عتاد مشاء الله فل +12
4/ إذا وصلت إلى ماتريد أن تحققه هل أنت راضي بمستواك ؟ يعني لو انت مثلا حاوي أي نوع طبعا بعد الفل +12 و جاك نينجا قتلك بضربتين أو ثلاث أنت راضي بالشئ ذا ؟
5/هل مستوى العبة هو نفس المستوى الذي تتمناه ؟ يعني كل يوم تلف كونكر كلها و نفس الموضوع يوميا مره القلعة و ارض النيازك و الاماكن كلها في يوم واحد ! مافي أماكن ثانية
6/ قل الصراحة هل أنت راضي بمايحصل من شتم و سب و غيره ؟
7/هل العبة تحمل طابع المغامرة ولا طابع القتال ؟

ولا يزال هنالك الكثير من الاسئلة

و في النهاية هذه حالة لاعبين
كونكر بدون إدمان
و إذا صرت
مدمن وش راح
تسوي @@
بسم الله الرحمن الرحيم

اللى هقوله مش مجاملات لا للشركة ولا لاى حد

احنا بنلعب كونكر من سبع سنين وعمرنا ما شحنا ولا كورة تنين واحدة لا فى الاحنبى ولا فى العربى

ليه بقى لاننا اعتبرنا اللعبة للتسلية والترفيه ومقابلة الاصدقاء مش للتحدى وكل منزل حاوى

نعلى حساب ولما جه موضوع التنوير بقت هيصة لان عندنا حسابات كتير لفل 130 ونت طالع

خليناهم فرسان وكونتات وبقوا يدوا بالتلت تنويرات المهم بقى يعلوا الحواه وادينا بندرس

ونلعب ونتسلى وذى ما قلت ليك بنقابل الاصدقاء ولما نلاقى سفالة نغلق العالم بس الاذاعة

بصراحة مش لاقيين ليها حل غير نمسح الكلام اللى موجود على الشاشة

يعنى هى مسلية على راى صديق رد عليك هنعمل ايه على الجهاز نقعد اللى نعيده نزيده يعنى
ولا نتسلى ونكلم بعض على فكرة احنا بنقضيها كلام اكتر منها لعب
الراهب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-03-2011, 01:57 AM   #24
The~Dragon
قهر جديد

The~Dragon is on a distinguished road

كلامك صح والله و100% بعد منشحن ونضيع فلوسنا ووقتنا وفى الاخر اتسرق منى لازم الادارة تعمل حاجة على الهكر والسرقة
The~Dragon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية