Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

قديم 09-09-2011, 01:18 AM   #31
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

kill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond repute

اسف شباب راح يتأخر الشرح بالصور نظرا لظروف قاااااهرة جدا

اسف شباب
kill88 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-09-2011, 03:47 AM   #32
Mr.Gemy
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Gemy

Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute

بصراحة وبدون مجاملة الله يفتح عليك انا بفهم شوية فى االاى تى وما شاء الله حسيت ردودك حاضرة كخبير
وبدأت اغير منك لانى مش انا اللى عملت الموضوع ده ( بهزر طبعا )
الله يوفقك ومستنيين حصرياتك
~Star~
راهب نقى 138

فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-09-2011, 04:54 AM   #33
.galalio.
Banned

.galalio. is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى .galalio.

تسلم على الموضوع فعلا مجهود رائع
.galalio. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-22-2011, 05:19 PM   #34
KOKOES
قهر جديد

KOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these parts
Unhappy مكة المكرمة ^_^

طيب ليه ماتطلعو الناس المظلومة من السجن ؟ ليا 3 حسابات راحت بدون سبب ؟ عيب صراحة وانا جهازي مافي ولا فايروس طلعو الحسابات بدات اللعبة تسير سخيفة وكل مالها تصبح اسخف مش حلوة كدة ولاايه ؟ الحسابات اللي راحت السجن amrah) و^_^amorah^_^ و العنود1 من سيرفر مرجانه :rolleyes لو تقدر تطلعهم دلوقتي &_& لاني مليت وخسرت كثير عليهم وفي النهاية يروحو السجن الغش ظلم ؟
KOKOES غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-09-2011, 10:48 PM   #35
wowo102011
قهر جديد

wowo102011 is on a distinguished road
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kill88 مشاهدة المشاركة
شكرا على زيارتك للموضوع ونورت الصفحة يا غالي وابقى جرب الطريقه حتستريح جدا بجد
تسلم ايدك يبرنس والله علي الموضوع الحلو ده اخوك احمد _ مستر دمار سرفر شهريار

wowo102011 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-10-2011, 06:18 AM   #36
opsh1988
قهر نشيط

الصورة الرمزية opsh1988

opsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond reputeopsh1988 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى opsh1988 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى opsh1988

مشكور على كلامك بس بختصره بشي واحد بس
الفايروس اذا وصل العبه عندك في الجهاز تدخل سجن الغش
يعني ابعد ملف العبه عن البرامج واعزلها والكلكر خله على الدسك توب
وهي انا وهي انت اذا تدخل السجن

ألـخَـيْـلُ وَالـلّـيْـلُ وَالـبَـيْـداءُ تَعـرِفُـنـي وَالسّيـفُ وَالرّمـحُ والقرْطـاسُ وَالقَـلَـمُ
opsh1988 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-11-2011, 11:40 PM   #37
ayman2020
قهر جديد

ayman2020 is on a distinguished road

الله بنور موضوع رأع جدا وتقبل مرورى

بس انا عايزاعلق على حاجة لو مش هضايقك عايز اقول ان الفيروس ايوة بيتأقلم مع الامتدادات اللى انت قولت عليها او اى ملف فية اوتو بلاى عمتا بس مش بيغير فى اى ملف ودا بيرجع ل نوع الفيروس والاخ اللى كان بيقول انو جهازو علية فايروس وعمل اسكان ومش لاقى ملفات تشغيل ودا حاجة طبيعية بتفق معاك فيها لان الانتى فايروس بيحذف اى ملف مصاب بالفيروس وبالتالى ملفات التو بلاى بتتحذف وانا اسف لو كنت تعديت على ردودك اللى هيا اكتر من رائعة وبجد اسف لان الموضوع جميل جدا

وفى الختام لك منى الف سلام والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حتى ابليس هاجر على باب سفارة كندا
لمحت ابليس و ف ايده استماره بقول له على فين
قاللي بص .يا هجره يا اعاره.يا عم زهقت.كفرت
الاقيش معاك سيجاره.. انا انتهيت خلاص
لا نافع وسواس ولا خناس ولا ليا عيش وسط الناس
دي عالم مجرمين.. عندكوا فائض ف الفساد
في كل البلاد.. ومش محتاجين شياطين
مليش عيش ف دي البلاد.. بقالي سنين عاطل
و انتوا بتعرفوا تقلبوا الحق باطل.. و تسلكوا القاتل
و تمشوا ف جنازة المقتول.. ومفيش مشاكل
يا عم ده انا بقيت أوسوس بالمقلوب
و أقول للحرامي .كفايه بقى .توووووب
ayman2020 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-13-2011, 09:55 AM   #38
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

kill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond reputekill88 has a reputation beyond repute
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.gemy مشاهدة المشاركة
بصراحة وبدون مجاملة الله يفتح عليك انا بفهم شوية فى االاى تى وما شاء الله حسيت ردودك حاضرة كخبير
وبدأت اغير منك لانى مش انا اللى عملت الموضوع ده ( بهزر طبعا )
الله يوفقك ومستنيين حصرياتك
تسلم على ردك الجميل وشرفتني بمروك
قديم 10-13-2011, 09:56 AM   #39
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .galalio. مشاهدة المشاركة
تسلم على الموضوع فعلا مجهود رائع
نورت الصفحة بمروك واتمنى يكون الموضوع نال اعجابك
قديم 10-13-2011, 09:58 AM   #40
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokoes مشاهدة المشاركة
طيب ليه ماتطلعو الناس المظلومة من السجن ؟ ليا 3 حسابات راحت بدون سبب ؟ عيب صراحة وانا جهازي مافي ولا فايروس طلعو الحسابات بدات اللعبة تسير سخيفة وكل مالها تصبح اسخف مش حلوة كدة ولاايه ؟ الحسابات اللي راحت السجن amrah) و^_^amorah^_^ و العنود1 من سيرفر مرجانه :rolleyes لو تقدر تطلعهم دلوقتي &_& لاني مليت وخسرت كثير عليهم وفي النهاية يروحو السجن الغش ظلم ؟
ممكن تراسل الاادرة على الايميل بتعهم وتشرح لهم الوضع وان شاء الله خير
قديم 10-13-2011, 09:59 AM   #41
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

Cool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة opsh1988 مشاهدة المشاركة
مشكور على كلامك بس بختصره بشي واحد بس
الفايروس اذا وصل العبه عندك في الجهاز تدخل سجن الغش
يعني ابعد ملف العبه عن البرامج واعزلها والكلكر خله على الدسك توب
وهي انا وهي انت اذا تدخل السجن

يفضل محدش يلعب ببرامج غش والكلكي خصوصا لان فيه نظام انتي بوت بيحسب عدد الضغط في الثانيه لو لقاه اسرع من الي ممكن اي انسان يعمله بيبعتك سجن الغش على طول
قديم 10-13-2011, 10:01 AM   #42
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman2020 مشاهدة المشاركة
الله بنور موضوع رأع جدا وتقبل مرورى

بس انا عايزاعلق على حاجة لو مش هضايقك عايز اقول ان الفيروس ايوة بيتأقلم مع الامتدادات اللى انت قولت عليها او اى ملف فية اوتو بلاى عمتا بس مش بيغير فى اى ملف ودا بيرجع ل نوع الفيروس والاخ اللى كان بيقول انو جهازو علية فايروس وعمل اسكان ومش لاقى ملفات تشغيل ودا حاجة طبيعية بتفق معاك فيها لان الانتى فايروس بيحذف اى ملف مصاب بالفيروس وبالتالى ملفات التو بلاى بتتحذف وانا اسف لو كنت تعديت على ردودك اللى هيا اكتر من رائعة وبجد اسف لان الموضوع جميل جدا

وفى الختام لك منى الف سلام والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حتى ابليس هاجر على باب سفارة كندا
لمحت ابليس و ف ايده استماره بقول له على فين
قاللي بص .يا هجره يا اعاره.يا عم زهقت.كفرت
الاقيش معاك سيجاره.. انا انتهيت خلاص
لا نافع وسواس ولا خناس ولا ليا عيش وسط الناس
دي عالم مجرمين.. عندكوا فائض ف الفساد
في كل البلاد.. ومش محتاجين شياطين
مليش عيش ف دي البلاد.. بقالي سنين عاطل
و انتوا بتعرفوا تقلبوا الحق باطل.. و تسلكوا القاتل
و تمشوا ف جنازة المقتول.. ومفيش مشاكل
يا عم ده انا بقيت أوسوس بالمقلوب
و أقول للحرامي .كفايه بقى .توووووب

شكرا يا غالي واسعدني ردك ولا اتضايق من الاقتراحات او الاضافات
قديم 10-13-2011, 10:01 AM   #43
kill88
قهر نشيط

الصورة الرمزية kill88

جاري اعداد الصور للرفع والتنسيق
قديم 10-13-2011, 05:10 PM   #44
ادهم556
قهر فعال

الصورة الرمزية ادهم556

ادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ادهم556

مشكورريين جدا
قديم 10-13-2011, 06:48 PM   #45
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

تشكر اخي والله تعلمنا الكثير واستفدنا تشكر
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية