قديم 02-21-2011, 04:38 PM   #1
haniah21
Banned

haniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond repute
Angry البنج البتج البنج - التروجن التروجن التروجن

دلوقتي انا واحد كلو +5 مقابس كتنات 130 وي كل عتادي مقبس واحد +4 وي كتنات +4 1 مقبس يجي يقتلني وي يبهدلني اكيد طبعا هتسالو تقولو ازاي دنتا اجمد منو بكثير هقول لا عشان ده واحد خليجي فا السرعه كله مسحوبلهم ام احنا المصرين ولا البطه السوده البنج يبقي الاف حراااااااااااااااااااااااااام يا اداره اني سرعت النت عندي عليه وي البنج كان مش بيزيد عن 150 دلوقتي 1500 وي 2000 وي مين يزود تاني حاجه الواحد يخش الفريق او النخبه وي البنج عالي مش مهم بس اول ما تبتدي المبرزه اقسم بي الله علي طول انقطاع يبقي الواحد هاين عليه يطلع كل غلبو علي الازاعه (طبعا انتو عرفين ايه غلبو دي ) بس يخاف من الحظر تاني حاجه ايه بقي موضوع التروجن ده لما يجي واحد +5 مضارب 130 بس وي يهرقل يموتني وي انا معرفش المسو يبقي واقف مكانو وي يهرقل معرفش المسو حراااااااااااااااام التروجن يزيد بي الطريقه دي يريت تزودو دفاع الننجا شويه يريتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت وي بجد والله انا بقالي 4 سنين بلعب كونكر ايام علاء الدين بس وي بحبه اوووووووي بس من الي احنا فيه هبتدي اكره يعني انا واحد دافع فلوس في لعبه عشان مزاجي يبقي رايق لا دنا دافع فلوس عشان اعكر مزاجي وي لو انا غلطان في حاجه قولو ايوه غلطان وي شكرا ... يا احلي اداره مش بتنفز الطلبات ولا كان في ناس عمله شكاوي
haniah21 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2011, 04:44 PM   #2
MốnK&EneMies
قهر نشيط

الصورة الرمزية MốnK&EneMies

MốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond reputeMốnK&EneMies has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MốnK&EneMies

حكايه تزهق والله البنج عالى داآأآيما وانا لوحــــدى بالشبـــكة .,طبعاآأآ دى من ازدحام أآلسيرفرات
أآلتقسيــــــــــــمــــ
هو
الحــــــــــل

...* (¨`•.•´¨)..* ...

вεcάùse i ώeηt

انا بعيد مؤقتآ ! يرجى الاتصال بي في وقت لاحـق
~ فترة ما اجحمها من فترة ~
الامتحانات
MốnK&EneMies غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2011, 04:46 PM   #3
jastinman
قهر جديد

jastinman will become famous soon enough

والله يا نجم انتا عندك حق البنج بقى زفتتت على الاخر ويارب تسمعو الكلام وتقسمو السيرفر او تظبطو السيرفر والبنج بقى انتوووو لعبة كبيررررررررة عيب يكون شكلها وحش اوى كدة والبنج يكون وحشششش
jastinman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2011, 04:47 PM   #4
القأأتل
قهر جديد

القأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these partsالقأأتل is infamous around these parts

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haniah21 مشاهدة المشاركة
دلوقتي انا واحد كلو +5 مقابس كتنات 130 وي كل عتادي مقبس واحد +4 وي كتنات +4 1 مقبس يجي يقتلني وي يبهدلني اكيد طبعا هتسالو تقولو ازاي دنتا اجمد منو بكثير هقول لا عشان ده واحد خليجي فا السرعه كله مسحوبلهم ام احنا المصرين ولا البطه السوده البنج يبقي الاف حراااااااااااااااااااااااااام يا اداره اني سرعت النت عندي عليه وي البنج كان مش بيزيد عن 150 دلوقتي 1500 وي 2000 وي مين يزود تاني حاجه الواحد يخش الفريق او النخبه وي البنج عالي مش مهم بس اول ما تبتدي المبرزه اقسم بي الله علي طول انقطاع يبقي الواحد هاين عليه يطلع كل غلبو علي الازاعه (طبعا انتو عرفين ايه غلبو دي ) بس يخاف من الحظر تاني حاجه ايه بقي موضوع التروجن ده لما يجي واحد +5 مضارب 130 بس وي يهرقل يموتني وي انا معرفش المسو يبقي واقف مكانو وي يهرقل معرفش المسو حراااااااااااااااام التروجن يزيد بي الطريقه دي يريت تزودو دفاع الننجا شويه يريتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت وي بجد والله انا بقالي 4 سنين بلعب كونكر ايام علاء الدين بس وي بحبه اوووووووي بس من الي احنا فيه هبتدي اكره يعني انا واحد دافع فلوس في لعبه عشان مزاجي يبقي رايق لا دنا دافع فلوس عشان اعكر مزاجي وي لو انا غلطان في حاجه قولو ايوه غلطان وي شكرا ... يا احلي اداره مش بتنفز الطلبات ولا كان في ناس عمله شكاوي
ع فكره لاتحسب البنج بس عندكم
حتى احنا عندنا
الآأسم:/ AWESOME#41

السيرفر:/ شهرزآآد

الشخصيه:/ نينجا

القأأتل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2011, 04:50 PM   #5
ebrahim42
قهر جديد

ebrahim42 is on a distinguished road
افتراضي ebrahim99

والله انا ماعك في اللي ان قلته وفكره التقسيم دي حل كويس بس من الاحسن نعمل يرفر جديد غير الف ليله وليله علشان يشيل الاحمال من علي السيرفرات دي ومهما زودنا في عدد سيرفرات الف ليه وليله مش هيكفي برضه
يا ريت الاداره تعي هذا الكلام ...... وشكراااااااا.....
ebrahim42 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-21-2011, 05:01 PM   #6
saheer_el3uoon
قهر جديد

saheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond reputesaheer_el3uoon has a reputation beyond repute

البنج البنج البنج وما ادراك ما البنج اللى كل يوم فى العلالى والواحد اتخنق من الموضوع دا انا عندى السرعه كويسه لكن السيرفر تقيل قوى والبنج عالى 3000 الاف ما بينزل خالص لازم الادراه تشوف حل الموضوع **** البنج دا مظهرش غير من بعد نزول شخصيه الراهب الواحد داخل علشان يلعب يلاقى البنج عالى يتخنق ويقفل اللعبه بقت ممله جدا بسبب الموضوع دا يريت يا جى ام تشوف حل قسم السيرفر او شوف حل كويس وشكرا

#45emy#45
saheer_el3uoon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 08:31 AM   #7
أبو عمار
قهر نشيط

الصورة الرمزية أبو عمار

أبو عمار is on a distinguished road

احمدوا ربكم عني أنا عايش من سورية و عايش بسورية و البنج عندي بشع أكثر من عندكم بمليون مرة بس و مع ذلك تعودت
قديم 03-23-2012, 09:46 AM   #8
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haniah21 مشاهدة المشاركة
انته عندك حق فى حكاية البنج وان الادارة يجب عليها تقسيم السيرفرات
ثانيا انته معندكش حق فى حكاية التروجن لان ديه قوانين اللعبة النينجا الهجوم بتاعوا بن لازينا بس نوب فى الدفاع كله ليه نقطة ضعف انته تفتكر ليه مهارة المحارب زمان بتتسمى سوبر مان؟ لان المحارب معروف بدفاعه اما يعمل مهارة تزود هجومه اضعاف يبقى دفاعه عالى وهجومه عالى مفيش سوبر مان تانى .......وشكرا

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 09:49 AM   #9
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts

يا جماعة حرااااااام تنادوا الادارة لان لا يجوز مناجاة الميت

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 02:27 PM   #10
aLjwHaRa
قهر فعال

الصورة الرمزية aLjwHaRa

الدولة: عندما يسجد بدني و يجثوا قلبي معه تهطل الدموع من عيني فأشعر بقربي من خالقي , وضعية لا أتمنى نهايتها
aLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond repute

شوفً حبيبيً ترآ مشكلةٍ آلبنجٍ عندنأإ وعندكمً لآتتعذرً
، أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ ما صنَعْتُ
، أَبوءُ لَكَ بِنِعْمتِكَ علَيَ
، وأَبُوءُ بذَنْبي فَاغْفِرْ لي ،
فَإِنَّهُ لا يغْفِرُ الذُّنُوبِ إِلاَّ أَنْتَ

.. ♥ "
aLjwHaRa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 02:36 PM   #11
STORMI1
قهر جديد

الصورة الرمزية STORMI1

STORMI1 is on a distinguished road

فعلا مشكلة والله
STORMI1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 02:38 PM   #12
بنت*بنوت
قهر فعال

الصورة الرمزية بنت*بنوت

بنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond repute

الله يعينك

بنت*بنوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 02:43 PM   #13
Dr.King
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dr.King

Dr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dr.King إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Dr.King

بالنسبة للتروجان
قريب ولا واحد حيقدر يقرب منه
لما قوة الهرقل تصير 100% او اكثر بدل من 90% التروجان حيكون اقوى فئة
Dr.King غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 03:01 PM   #14
ريماان
Banned

ريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond repute

سرعت آلنت يآلحبيب
ريماان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2012, 04:07 PM   #15
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

ربنا يصلح حال اللعبة والبينج
النسر2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية