Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-15-2011, 01:52 AM   #16
#tone#
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية #tone#
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
الدولة: ":EGY:"
المشاركات: 653
معدل تقييم المستوى: 98333
#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى #tone#
افتراضي

حبيبي احب اشكرك اولا تانى شئ انا ضيفت الادرس اللعبة عندى بس مشفاهم ادخل ازاى عشا اعرف الرد علموضوع لو عندك شرح ليا علموضوع
دا يبقا كتر خيرك اوى اوى انا ضفتو عندى علادرس بس مش بعرف ادخل بقا علادرس ازاى واعرف الرد على الشكوى بتاعتى ياريت تشرحلى
__________________
tv without feesha
chicken without reesha
smokinG witHouT hasheSha
wateR wiThouT tarteEshA
mE withouT U akeEd Di msh3eSha
#tone# غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-16-2011, 06:43 PM   #17
بور توفيق
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 5
معدل تقييم المستوى: 0
بور توفيق is on a distinguished road
Angry كلمه سر

كنت بلعب فى كونكر الانجليزى والعربى تخيل كما سنه بلعبها لكى اوصل شخصيه الرامى الى سكند فى العربى والانجليزى وكل فتره اغير الباسورد وفى ااخر مره فتح معى الباسورد مره وبعد ذلك لم يعمل فى كونكر الانجليزى والعربى ولم يتم الاعلان عن انفصال كونكر الانجليزى عن العربى حيث ان كونكر اعلنت ان كل من يسجل سوف يلعب فى ايه من العاب كونكر العبه جميله وفيها هدف وخاصه بالنسبه تخيل ان معوق يلعبها من سنين وانها كانت امل وفجاة تلاقى ان الباسورد لايعمل لماذا دى كارثه ذنب المعوق فى رقبه منين انهم \يوصلون الاشخاص الى الانتحار سنين من عمرى وكانت كل هدفى واملى وليس خطىء للاسف ومع ذلك كثره الباتشات اظنها تعمل مشكله فى اللعبه يكفى التطوير مره او مرتين فى السنه وماذا افعل انقذونى
بور توفيق غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-27-2011, 10:10 PM   #18
beautynature88
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية beautynature88
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: Hamburg, Germany Planck Niza
المشاركات: 950
معدل تقييم المستوى: 28566
beautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond reputebeautynature88 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى beautynature88 إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى beautynature88 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى beautynature88
افتراضي


اوتمنى ردك على الموضوع هذا ضرورى جدا جدا جدا جدا

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=58665
__________________
مـعـتـزلٌ قــهــرَ آونٍ لآينِ
_____________________________

أذكرك وأشتاق

وأسهر مع الأشواق

وأكتب على الأوراق

البعد ما ينطاق

______________________________
beautynature88 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-27-2011, 10:16 PM   #19
محمود.
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية محمود.
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: [مصرى]_[EGYPTION]
المشاركات: 828
معدل تقييم المستوى: 177296
محمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond reputeمحمود. has a reputation beyond repute
افتراضي

انا عندى مشكله كبييييييييييييره المشكله انى نسيت البريد الالكترونى ورقم الموبايل
ومش عارف اعمل ايه مع انى فاكر سؤال الامان وكل البيانات
عشان اغير البريد الالكترونى لازم كود الامان وانا مش عارفه
اعمل ايه فى المشكله دى ؟؟!
__________________
حفظك الله يا مصر
^^^^^^
حفظك الله يا سوريا
^^^^^^
حفظك الله ينا فلسطين
^^^^^^
حفظك الله يا عراق
^^^^^^
اللهم احفظ الله جميع الدول العربية ووفقها
الا ما تحبه وترضاه

آخر تعديل بواسطة محمود. ، 04-27-2011 الساعة 10:21 PM
محمود. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 12:09 AM   #20
dodexxh
قهر جديد
 
الصورة الرمزية dodexxh
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 10
معدل تقييم المستوى: 0
dodexxh is on a distinguished road
افتراضي

لو سمحت انا اسمى ده اسم الشخصيه بتعتى وكنت فى مسابقة الاسئله وخلصتها وكسبت برج فاخر بلص5 ومقبس بس البيانات مكنتس فكره بصراحه نمرة الموبيل فقلى هنبحث على ايميلك ونتاكد لو كانت شخصيتك ولالا وبعدها غيرو باسورد الايميل ***** وبسورد اللعبه كونكر عربى سيرفر علاء الدين وعملو تامين على الايميل ومش عارفه العب عيزه حل والله ***** اعمل ايه مش عرفه افتح الايميل الياهو ولا اللعبه
ارجوك شفلى حل وانا هدخل واشوف الرد وشكرا
dodexxh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 10:51 PM   #21
dodexxh
قهر جديد
 
الصورة الرمزية dodexxh
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 10
معدل تقييم المستوى: 0
dodexxh is on a distinguished road
Question

لو سمحت انا محتاجه حد يرد عليه ايميلى اتقفل هوه واللعبه لو سمحتوووووووووووووووووووو حد من الجى ام يجعهولى بلييييييييييييييييييز طلبه رد ومساعده
dodexxh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2011, 11:55 AM   #22
شعبولا
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
شعبولا is on a distinguished road
افتراضي

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
كل القوانين ده كويسه و زى الفل بس انا عرفتها لما اتسرقت يعنى ما كنتش اعرف حاجه عن القوانين دى ارجوكم ساعدونى لو سمحتم انا عتادى كله اتسرق
شعبولا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-20-2011, 09:59 PM   #23
oofa
Banned
 
الصورة الرمزية oofa
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 84
معدل تقييم المستوى: 0
oofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these partsoofa is infamous around these parts
افتراضي

اقلك اخوووي ممكن تقرا موضوع مشكله شحن.ابي حل من الدعم ..



انا شاحن من الجوال قبل صيانة السيرفر (سيرفر مرجانه ) راحت عليه بطاقتين ولا استلمت شي الظاهر حتى موقع الشحن بالجوال كان عطلان


راحت عليه رصيد من الجوال والموقع واقف زي ما هو

انا لمن شحنت جاتني رساله من الموقع وارسلت لهم اخدو مدري رصيد ولا ارسلو لي رساله تاكيد الاستلام وسجلت دخولي باللعبه وما جاني شي برضو


ارجو الرد علي باسرع وقت



تحيأإتي.....
oofa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2011, 06:12 PM   #24
smsm8
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية smsm8
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
الدولة: Cairo, Egypt‏
المشاركات: 878
معدل تقييم المستوى: 144967
smsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond reputesmsm8 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى smsm8 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى smsm8
افتراضي

والله شرح ولا اروع تسلم ايدك يا فنان واسف على الي حصل اني افتكرت امبراطور هو الي شرحها
smsm8 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2011, 06:37 PM   #25
aLjwHaRa
قهر فعال
 
الصورة الرمزية aLjwHaRa
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
الدولة: عندما يسجد بدني و يجثوا قلبي معه تهطل الدموع من عيني فأشعر بقربي من خالقي , وضعية لا أتمنى نهايتها
المشاركات: 2,305
معدل تقييم المستوى: 228056
aLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond repute
افتراضي

مررررررررررررررررررهـً كومأإوآيوو وآريقأإتوآ وكومسآميدآ عآلشششششرح آلرآئع آلكآفيً وآلوآفيً ..~

تقبلً كلً آلود وشكرآ عآلتوضيح ..~ ^^
__________________
اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّي
، لا إِلَه إِلاَّ أَنْتَ خَلَقْتَني وأَنَا عَبْدُكَ
، وأَنَا على عهْدِكَ ووعْدِكَ ما اسْتَطَعْتُ
، أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ ما صنَعْتُ
، أَبوءُ لَكَ بِنِعْمتِكَ علَيَ
، وأَبُوءُ بذَنْبي فَاغْفِرْ لي ،
فَإِنَّهُ لا يغْفِرُ الذُّنُوبِ إِلاَّ أَنْتَ

.. ♥ "
aLjwHaRa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-07-2011, 11:22 PM   #26
near256
Banned
 
الصورة الرمزية near256
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 47
معدل تقييم المستوى: 56
near256 is on a distinguished road
افتراضي

مشكور يا كبيراااااااااااااااااااااااااا
near256 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-12-2011, 04:29 PM   #27
JEMY
قهر جديد
 
الصورة الرمزية JEMY
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: EGYPT
المشاركات: 27
معدل تقييم المستوى: 0
JEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these partsJEMY is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى JEMY إرسال رسالة عبر Skype إلى JEMY
افتراضي

كلام جميل جدا بس لما يتسرق حسابك وتكون عندك ظروف وتدخل تلاقي الي سارقة عامل شراكة تجارية ومضبط كل حاجة من وراك وتيجي تكلم الجي ام يقولك مشاركة حسابات هترد علية تقولة اية ؟؟ هتحلف بالله انك ما شاركتش ؟؟؟هيصدقك مثلا ؟
طيب خلي دي لما اجيب لة اثباتات بالصور وكلها واخدها بملف كونكر عشان في الاخر بتتهمونا اننا احنا النصابين وارفع لة الصور وابعتها لة يرد علي بعدها بيومين ؟ وياريت ردة بيكون مثلا حاجة تريح القلب لا يقولك في اول مرة مشارك حسابات وتاني مرة يقولي تم الفحص مرة اخري ووجد انك تشارك حسابات دا بقي ترد علية تقولة اية ؟؟ ولما فجاة تقوم الصبح تلاقي نفسك في السجن ؟ وتدور علي حاجة متلاقيش وتطلع فيروسات دا تسمية اية ؟؟؟ اخي اسلام انت علي العين والراس ومقصرتش معانا بحاجة وعارف انك نفسك تساعدنا بس معلش في الكلمة الي بيحصل دة مهزلة وربنا حرام نخسر فلوسنا ونتعب شهور لا سنين وفي الاخر كل تعبنا يروح عشان ادارة لعبة فاشلة وجي ام فاشل مفيش سرعة في خدمة الاعبين مفيش رد سريع واجابي فارجوكم شوفو لنا حل بجد كفاية كدة حرام
وعلي راي المثل .. خليك من العربي والبس الغربي لانهم هناك عمرهم ما بتاخرو دقيقة علي توفير افضل خدمة للاعبين
JEMY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-16-2011, 03:26 PM   #28
تكفون
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 54
معدل تقييم المستوى: 63
تكفون is on a distinguished road
افتراضي

يعطيك العافيه ياقلبوو ..

تقبلوو خالص تحياتي.:
محمــــــــــــد الشمــــــــري
تكفون غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-21-2011, 02:28 PM   #29
memo maremo
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
memo maremo is on a distinguished road
افتراضي

السلام عليكم انا اميلى اتسرق ومش عارف ازاى ارجعو المشكلة ان البريد المسجل انا نسيبه بس انا فاكر سؤال الامان والباص ورد والباص القديم وكمان انا بشحن ومعاية الاكواد بتاعت الكروت فا مش عارف اعمل ايه انا عملت مشكلة الحساب وجابلولى موقع اخش عليه بيقلى رابط غير صحيح ارجو من الادارة التفهم والله انا تعبان فى الاميل دا اوى انا اسم اميلى داخل سيرفر علاء الدين هو المصيب! ياريت تساعدونى
memo maremo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-26-2011, 04:09 PM   #30
FATNOR
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0
FATNOR is on a distinguished road
Exclamation الباتشات

انا يا جماعه عندى مشكله فى اللعبه وده نتيجه لان الباتش الى اللعبه شغاله بيه 1210
ومش عارف انزل الباتشات التانيه لان اخر باتش موجود على الموقع 1216
فيا ريت حد يجبلى الباتشات من 1211.1212.1213.1214
ولكم جزيل الشكر وايضا معلومه لقد حاولت تنزيل باتش من1216الى1216اتوماتك ولكن رفض لان الباتش الموجود 1210
فارجوا المساعده
FATNOR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
مركز, مركز خدمه العملاء, مشاكل الحساب, اتصل بنا, استرجاع كلمه مرور, حاله اختراق

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »03:19 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية