Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

قديم 10-08-2009, 05:55 AM   #31
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رومانسي هيروو مشاهدة المشاركة
بليز يا جماعه حد يرد عليا
الموضوع بقاله اكتر من 4 ايام
ومحدش بيعبر خااالص
يا ريت حد يرد عليا
اقتباس:
انت اللي عامل موضوع الورد؟؟

اسمك رومانسي ازاي طيب

عموما تم الرد و عذرا للتاخير لاننا في اجازه

و للابد هذه المرة ...

Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-14-2009, 05:10 PM   #32
saeedgarsh
قهر جديد

saeedgarsh is on a distinguished road

السلام عليكم

أنا عندي إقتراح:

1. يكون في كل أسلحة تحركات هجوم مثل المستوى الأول ثلاث تحركات أو أربع تحركات ثم يزداد عدد التحركات في كل مستوى ويقدر يختار تشكلة الحركات الهجوم ويشتري التحركات أيضاُ

عندي سأل؟

هل ستكون هناك أحصنة قريباً أولا
saeedgarsh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-19-2009, 05:10 AM   #33
*ملك*King*
قهر نشيط

*ملك*King* is on a distinguished road
Talking

السلام عليكم

شكرا لهذا الموضوع اختى الكريم

عندى اكتر من اقتراح
على امل ان تتقبلوهم كلهم او بعضهم

المهم هو جعل كونكر افضل

الاقتراحات : عامة للعربى والانجليزى

1- عمل خاصية ان الواحد مش هينفع يدخل فريق : والسبب ان الناس فى الحروب بتعمل فريف وتخلى الدعوة عامة فهو يضرب وميخليش حد يعرف يضرب

2- عمل خاصية اعادة المهارات ريسكيل : يعنى مثلا لو حد عاوز يرفع سلاحه وداخل التدريب فيكون ليه التحكم انه ميخليشي المهارة تطلع فى الضرب لانها بتضيع الوقت

3- عمل شريطين للى بيتحط فيه الصحة واستخدام المهارات وده بيفيد حاوي الماء الووتر
لان مهاراته كتير ومش بتكفي الشريط السريع **** الافات

4- عمل مهارة جديدة لحاوي الماء (اللعنة) ودي بتقلل هجوم ودفاع الخصم ودي تكون لحاوي الماء حاوي ماء فقط لان الحاوي ضعيف جدا وملوشي اي اهمية ان ممكن حد يلعب بيه بيور صافى كما ياريت تقوي ضربته فى الوحوش فقط

4- عمل مهارة جديدة للرامي الارشر وهى مثل البعثرة فى كل شيء ما عدا ان الاسهم الضربة
متروحشي بعيد يعنى فى حدود الشاشة ودي بتفيد الرامى فى انه ميموتشي وحوش ممكن توقع ديبهات من غير مايشوف كمان متخلهوشي يموت وحوش واحد تانى بيضرب فيها وهو مش شايف وده لحرية الرامي هتكون معاه القديمة والجديدة

5- عملة شنطة اضافية بتتكون من خمس خانات فقط هاند باك ودي تكون غالية وميقعشي منها حاجة ومش بيتشال فيها غير خمس حاجات او تلاتة ومش فلوس

6- اضافة جيرمنت/زينة جديد بيمثل الحضارات العربية زي الفرعونية لبس حربي وده اقتراح احد الاخوة فى القسم العام وخصوصا فى قهر

7- فلتر الرسائل ياريت توصل للى عمله فلتر انى عامله فلتر او قافل الشات فمثلا لو حد بيبعتلى همس عادى من غير شتايم بس انا قافل الهمس توصل للراسل انه قافل الهمس بدل مالراجل يزعل ويفتكر انى مش برد... وهكذا

8- ياريت فلترة الالفاظ الخارجة ب نجوم * فيه اطفال بيلعبو واى بنى ادمى عاقل مش يحب انهم يشفوه وخصوصا فى البرود كاست

9- عمل جوايز بسي بي لانشطة جوة اللعبة وليس خارجها

10- حروب العالم الكبرى يوم السبت والاحد تكون بنفس تقسيمة حروب الشخصيات فى المستويات مش كله مع بعضه كمان الناس اللى نازلة ريبونات/ميلاد متدخلشي الحروب غير بعد مستوي 100 لانه بيكون لابس البرج والمروحة

11- بالنسبة للحصان فكدة ملهوشي فايدة غير انه بيدى صحة
فاقتراحى ليه انه يتعمل نظام ليه انه اللى راكبه يقدر يدوس على اى مكان فى الخريطة والحصان يروح للمكان ده لوحده كما انا اللى راكب الحصان ميتأثرشي من الوحوش بالضرب غير لما ينزل من عليه

12- زيادة واتساع المدن وكثرة الوحوش خاصة وحوش الريد ديفل الشياطين الحمر وذلك لعدم وجود مساحة كافية فكل اللى مستواه مية بيلعب هناك

13- عمل مدينة جديدة بها وحوش تأثر جامد للى عنده تاور/برج اقل من +4 فاخر خليها ترجع زي قبل البرج لان فيها متعة ان الوحوش تأثر فيك

دي اقتراحتى اللى فاكرها بس هما اكتر من كدة
والقادم اجمل ان شاء الله

دمتم بود وياريت الرد
اللى بيلعب ابن اخي شريف واصحابه

آخر تعديل بواسطة *ملك*King* ، 10-19-2009 الساعة 09:50 AM
*ملك*King* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-26-2009, 02:47 PM   #34
رومانسي هيروو
قهر جديد

الصورة الرمزية رومانسي هيروو

رومانسي هيروو is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dream مشاهدة المشاركة
[center]

انت اللي عامل موضوع الورد؟؟

اسمك رومانسي ازاي طيب

عموما تم الرد و عذرا للتاخير لاننا في اجازه

شكر اخت دريم علي الرد والاهتمام
مجرد كلام دردشه اسالك سؤال
هو لو واحد متجوز واحده
عشان يعبرلها عن مشاعره وعن طريق الرومانسيه
بيجبلها ورد او او او
طيب هي رد فعلها ايه
يعني لازم ترد عليه باي وسيله
عشان تعبر هي كمان عن مشاعرها
هي الرومانسيه من الولد للبنت بس ؟؟
مفيش رومانسيه ومشاعر من البنت للولد ؟؟
مش لازم يكون فيه رد علي المشاعر دي
ولا كدا يبقي رومانسيه من طرف واحد
ودا طبعا كلام ميدخلشي العقل
وشكرا مره تانيه
وارجو الرد علي سؤالي مع خالص احترامي

الحب احساس بين اتنين
بيظهر من نظره .. همسه .. لمسه
وبينتهي بحياه جميله للابد

الاسم : رومانسي
السيرفر : علاء الدين
الشخصيه الاصليه : ارشر
ريبورن بعد ال 130 : تروجان
وان شاء الله السكند : ارشر

احبكم في الله وحسبي الله ونعم الوكيل
رومانسي هيروو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-30-2009, 12:56 AM   #35
بومهدي
قهر نشيط

الصورة الرمزية بومهدي

بومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond reputeبومهدي has a reputation beyond repute
Angry

السلام عليكم العبة ما تطلع البهارات في اول شي بعدين ماشفت الناس واشوف البهارات الحين اذا دخلت تنقطع الانترنت شغال تمام
بومهدي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-30-2009, 05:06 AM   #36
Neizk
قهر جديد

Neizk is on a distinguished road
افتراضي اقتراح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dream مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

مرحبا باللاعبين الأعزاء

فى قسم الإبلاغ عن الأخطاء

هذا القسم خاص بلعبة قهرأونلاين العربيه

و هى أول لعبة
mmorpg باللغه العربيه فى العالم

و لهذا نحن نتطلع دائما إلى الأفضل لكم و بكم

و نرحب باقتراحاتكم و بلاغاتكم عن الأخطاء التى ستواجهكم باللعبه العربيه

فلا تترددوا فى طرح أى شكوى أو إقتراح قد يساعدنا فى تقديم المزيد من التطوير

شكرا لحسن تعاونكم معنا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وانت بخير

انا كنت احول اكلم ادارة اللعه مش قادر اوصلهم

انا عندي فكره اني اعمل مسابقه لاقوياء السيرفر من 5 نقابات قويه بسيرفر
من خمس اشخاص يختارهم رائيس النقابه و النقابه الي تفوز لها جائزه مني

كورتين تنين وانا عايز اطرح الفكره على الادارة مش قادر اوصلهم لو تقدر تساعدني اما انت توصلهم الفكره او تشوفيلي حل اوصلهم

وشكرا على وقتك
Neizk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-05-2009, 01:54 PM   #37
*المنتقم*
قهر جديد

*المنتقم* is on a distinguished road

البيت يا دريم لما بنطورة مش بيتطور بيجى امامة حديقة وبس لكن فى انجليزى السرير وشكل البيت بيتغير والحديقة كام

يريت تخلوة زى انجليزى وغير كده مدير المنزل لسة بيقولى بيت من الدرجة الثانية ولن يفعل الا بعد تعديل السيرفر وأنا مطورة من أكثر من شهرين بالظبط بعد أسبوعين من اصدار سيرفر شهرزاد معقولة الفترة دى لسة السيرفر متعدلش ولا فية مشاكل تانية

الملاحظة الثانية

يريت ترقموا المحلات اللى اللاعبين بيبيعوا فيها فى السوق زى انجليزى وشكراً لمساعداتك واهتمامك
*المنتقم* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-05-2009, 02:47 PM   #38
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *المنتقم* مشاهدة المشاركة
البيت يا دريم لما بنطورة مش بيتطور بيجى امامة حديقة وبس لكن فى انجليزى السرير وشكل البيت بيتغير والحديقة كام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *المنتقم* مشاهدة المشاركة

يريت تخلوة زى انجليزى وغير كده مدير المنزل لسة بيقولى بيت من الدرجة الثانية ولن يفعل الا بعد تعديل السيرفر وأنا مطورة من أكثر من شهرين بالظبط بعد أسبوعين من اصدار سيرفر شهرزاد معقولة الفترة دى لسة السيرفر متعدلش ولا فية مشاكل تانية

الملاحظة الثانية

يريت ترقموا المحلات اللى اللاعبين بيبيعوا فيها فى السوق زى انجليزى وشكراً لمساعداتك واهتمامك

ممكن صوره للمنزل بعد التطوير؟

كمان هل زرت بائعه الاثاث وحاولت تضع قطع الاثاث الاضافيه بنفسك؟

اما ترقيم المتاجر فان شاء الله نازل في التحديث القادم و الخاص بتطوير نظام النقابه و حلبة المصارعه .

و للابد هذه المرة ...

قديم 12-05-2009, 03:58 PM   #39
mak
قهر جديد

mak is on a distinguished road
افتراضي ارجو الرد بسرررررررررررررررعة

لو سمحت عايز حل لمشكلة ازدحام السرفر
يعني في الصبح بدري لما ميكونش في ناس كتير بلعب برااحتي ولا كن لما يزدحم السرفر كل شوية يقولي
تم قطع الاتصال مع السرفر ولما اجي ادخل كل شوية يقول السرفر مشغول يرجى التسجيل في وقت لاحق
اررررررررررجوا حل بسرعة
mak غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-07-2009, 05:29 PM   #40
mak
قهر جديد

mak is on a distinguished road
Smile ارجو الرد على هذا الاقتراح بسرعة

انا عندي اقتراح وهو خاص بالاحصنة:
انكم تعملو فرق وليكم اسمها كتيبة وعلشان اي حد يشترك في الكتائب لازم يكون معاه حصان وكل كتيبة يكون لها راية يصممها قائد الكتيبة وكل يوم في الاسبوع تحصل معارك بين كل الكتائب وكل الي يفوز يصعد لمواجهة الفائز من مباراة تانية زي تصفيات ويوم الجمعة يكون المعركة النهائية والكتيبة الي تفوز تاخد جايزة وهاكذا ويكون في منلطق محددة يتتعمل فيها الحروب دي ومسموح فيها انك تضرب من فوق الحصان
mak غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-08-2009, 08:45 AM   #41
Black_Fire
قهر جديد

Black_Fire is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Black_Fire

ممكن اعرف حاجة انتوا بتقولوا انو احنا المفروض نصور الى بيبيعو اعتادهم وشخصياتهم بفلوس حقيقة طب مانتوا كمان بتبيعوا لنا السىبى بفلوس كتير اة المشكلة يعنى واحد دفع فلوس كتير فى اللعبة وعايز يسيبها مايخودش منها اى حاجة وهو بيسبها يرجى اعادة النظر فى الموضوع دة تانى ممكن فى بيع الشخصية يبقى عندوكوا حق انما فى العتاد دة الى غريييييييييب اوى عشان اصلا الواحد بيشحن بفلوس عشان يشتريها طب مايشترى من واحد عايز يسيب اللعبة احسن طبعا دة مش احسنلكم عشان بيخفض من ارباحكم وانا عارف انوا التفكير المادى عند شركات الالعاب اكبر من الاهتمام بالالعاب اصلا
Black_Fire غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-08-2009, 08:48 AM   #42
Black_Fire
قهر جديد

Black_Fire is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Black_Fire
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Black_Fire مشاهدة المشاركة
ممكن اعرف حاجة انتوا بتقولوا انو احنا المفروض نصور الى بيبيعو اعتادهم وشخصياتهم بفلوس حقيقة طب مانتوا كمان بتبيعوا لنا السىبى بفلوس كتير اة المشكلة يعنى واحد دفع فلوس كتير فى اللعبة وعايز يسيبها مايخودش منها اى حاجة وهو بيسبها يرجى اعادة النظر فى الموضوع دة تانى ممكن فى بيع الشخصية يبقى عندوكوا حق انما فى العتاد دة الى غريييييييييب اوى عشان اصلا الواحد بيشحن بفلوس عشان يشتريها طب مايشترى من واحد عايز يسيب اللعبة احسن طبعا دة مش احسنلكم عشان بيخفض من ارباحكم وانا عارف انوا التفكير المادى عند شركات الالعاب اكبر من الاهتمام بالالعاب اصلا
اكيد الكلام دة هايتمسح طبعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Black_Fire غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-08-2009, 09:32 AM   #43
The Brigade
قهر نشيط

The Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond reputeThe Brigade has a reputation beyond repute

تسلم اديكى يا درييم على فكره قسم الاخطاء بهدف تتطوير اللعبه واحب اقولك ان اكبر المشاكل الى بتوجهنا فى الللعبه حالياً هى التحدث على قناة العالم مبتشتغلش خالص لازم استنى لما حد يكلم على قناة العالم بعدين اضغط على اسمه عشان اسمه يضاف عندى وعلى قناة اللعبه امسح اسمه واحط الاعلان الى انا عايزه اسف على الاطاله بس اتمنى التحدث على قناة العالم يرجع زى مكان قبل باتش 1057و 1058

ثانى مشكله الحرفى الساحر الموجود فى السوق كان عندى درع راقى وحاولت احوله لدرع فاخر فوجئت انه بيقولى اعطينى 25 نيزك اعتقدا الى طلبت تتطوير المستوى مش الجوده قفلت النافذه وفتحتها تانى وطلبت مستوى الجوده برده بيقولى اعطينى 25 نيزك قلت ماشى عطيته قالى ان مستواك لا يكفى الهدف من كلامى ان فى خطاء فى تطوير جوده الدرع الحرفى لاغى تتطوير جوده الرع ومعتبرها تتطوير المستوى

ملاحظه المشكله دى على سرفيرى علاء الدين وعرفش نفس المشكله على السرفيرات التانيه ولا لا وشكراً
The Brigade غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-08-2009, 09:41 AM   #44
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mak مشاهدة المشاركة
لو سمحت عايز حل لمشكلة ازدحام السرفر
يعني في الصبح بدري لما ميكونش في ناس كتير بلعب برااحتي ولا كن لما يزدحم السرفر كل شوية يقولي
تم قطع الاتصال مع السرفر ولما اجي ادخل كل شوية يقول السرفر مشغول يرجى التسجيل في وقت لاحق
اررررررررررجوا حل بسرعة
مرحبا بك،
جاري افتتاح سيرفر شهريار الجديد لتخفيف الضغط عن باقي السيرفرات. ايضا لن يكون هناك مشكله امام اللاعبين الذين تاتيهم رسالة Account locked بسبب كثرة الضغط على اعادة المحاوله اثناء ازدحام السيرفر . ابتداء من هذا الاسبوع ، سوف يفك الحساب اتوماتيكيا بعد ثواني و لن يحتاج اللاعب للانتظار لبعد صيانة السيرفر.
قديم 12-08-2009, 09:50 AM   #45
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

اقتباس:

شكر اخت دريم علي الرد والاهتمام
مجرد كلام دردشه اسالك سؤال
هو لو واحد متجوز واحده
عشان يعبرلها عن مشاعره وعن طريق الرومانسيه
بيجبلها ورد او او او
طيب هي رد فعلها ايه
يعني لازم ترد عليه باي وسيله
عشان تعبر هي كمان عن مشاعرها
هي الرومانسيه من الولد للبنت بس ؟؟
مفيش رومانسيه ومشاعر من البنت للولد ؟؟
مش لازم يكون فيه رد علي المشاعر دي
ولا كدا يبقي رومانسيه من طرف واحد
ودا طبعا كلام ميدخلشي العقل
وشكرا مره تانيه
وارجو الرد علي سؤالي مع خالص احترامي

الرومانسيه متعلقه بالانوثه في المقام الاولهذا هو المتعارف عليه بجميع الثقافات !
و اذا كنت بتهدي ورد فبالتاكيد لا تنتظر مقابل ! لان الورود تعبير معنوي رقيق،لا يجوز ابهاته برد مادي!

في النهايه، تهدي ورد و تحصل على ود و حب و مشاعر~
اذا مازلت غاضب من نظام الزهور، يمكنك بيعها و ربما تصبح تاجر زهور مشهور في اللعبه.
يمكنك تحقيق ثروه من هذه التجاره لان الورود عنصر مطلوب و رائج جدا في اللعبه.

شكرا لك

العلامات المرجعية