قديم 03-02-2011, 04:11 AM   #1
haniah21
Banned

haniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond reputehaniah21 has a reputation beyond repute
Angry اتمني حد من الاداره يرد عليه

السلام عليكم شباب وي يا اداره وي يا لعبه وي ا جي ام اسمحولي اتكلم شويه بصراحه دلوقتي انا واحد البنج كان مش بيعلي عن 200 دلوقتي البنج بيوصل لي 3000 بقول خلاص انا هلعب بليل بعد الصيانه وي الصبح اشوف مصلحي وي بعدين انام وي اصحي بليل الحياه كانت مشيه عادي جدا وي البنج بليل مكنش بيعلي اتفاجء في مره لاقي البنج بليل بيبقي 1000 وي مش بينزل سالت المشرق قلي هذا عيب في الشركه اتصلت بي لبشركه قلولي تم تصليح الاعطال وي النت في سرعتو يعني كده من ضغط العبه وي انا كتبت شكاوي كثير وي ناس كثير كتبو عيزين سرفر تاني تقسيم وي محدش بيرد علينا وي احنا ناس بنشحن وي كل حاجه يعني لو واحد فول +12 وي دافع 50 الف جنيه هتردو عليه وي مش هتقدرو تكسرو طلب بس احنا مثلا فول +6 مش دفعين قد الي هوا دفعو خلاص بقي طظ فينا....

انتو دلوقتي بتقولو ممنوع البرامج ممنوع البرامج وي انا بكره الي بيلعب بي البرامج بس بصراحه اكتشفت ان الي بيلعبو بي ببرامج دول ناس عندهم حق واحد عندو البنج 3000 هيلعب ازاي ونبي انتو احكمو ...................................
haniah21 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية