قديم 08-29-2011, 12:23 PM   #16
HISHAM2010
قهر نشيط

الصورة الرمزية HISHAM2010

HISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond repute

كفوووووووووووووووووو مشاء الله وي الصور بتاعت الحرب النقابه انا كنت مشارك هههههه جسوتا وبيبو وي ساو22 وي حوبيكا وي كينج اوف دارك وي مماتركس وي يتعبون هههههه كلهم ميتين

والصوره بتاعت جوستا وي بيبو انا كنت موجود اهو قمر انا ها هههههههه
#67|L|osT.•l¦o

المستوي: 130/130/129

الفئه : حاوي ماء ^ محارب ^ ننيجا

ساااااااااااابقا

!®>(HI§HAM)<®!

HISHAM2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-29-2011, 01:37 PM   #17
<..Jυијôυ..>
قهر جديد

الصورة الرمزية <..Jυијôυ..>

<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute<..Jυијôυ..> has a reputation beyond repute

يؤؤؤ يؤؤ حرآم علييك قتلت حوبيكا المسكين عظمه هش مآيتحمل

//.. آاستمرر يابطل وآقتل البااقي =>
<..Jυијôυ..> غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-29-2011, 02:44 PM   #18
FaNTaLoP
قهر جديد

FaNTaLoP is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hisham2010 مشاهدة المشاركة
كفوووووووووووووووووو مشاء الله وي الصور بتاعت الحرب النقابه انا كنت مشارك هههههه جسوتا وبيبو وي ساو22 وي حوبيكا وي كينج اوف دارك وي مماتركس وي يتعبون هههههه كلهم ميتين

والصوره بتاعت جوستا وي بيبو انا كنت موجود اهو قمر انا ها هههههههه
ههههههه وانا بقول الصوره منوره ليه:d
FaNTaLoP غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-30-2011, 02:15 AM   #19
GaMeRs_MaN
قهر نشيط

الصورة الرمزية GaMeRs_MaN

GaMeRs_MaN is a name known to allGaMeRs_MaN is a name known to allGaMeRs_MaN is a name known to allGaMeRs_MaN is a name known to allGaMeRs_MaN is a name known to allGaMeRs_MaN is a name known to all
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى GaMeRs_MaN

ما شاء الله عليك احسن حاجة عملتها انك صورت الصور دى عشن الناس اللى فيها يعرفوا قيمتهم :d
..............................
........................
..................
.............
.........
....
GaMeRs_MaN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-30-2011, 10:13 AM   #20
GOSTA
قهر جديد

الصورة الرمزية GOSTA

GOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond repute

هههههههههههههه برافو عليك

اظن طبعا من بعد الاجتياح ما نزل ماخلاش في فرق كبير ما بين الشخصيات الكبيره والنوبات ده اولا ومبدئيا يعني
حاشا لله الغرور او التكبر

لكن لو كل واحد هيحاسب نفسه يشوف اللي عليه قبل اللي ليه
انا نفسي في الحرب يوم ما اتقتلت اولا كنت واخد نجم سام من صقر واظن انك كنت شايفه على البوابه
لانك من رابع المستحيلات تقتلني اجتياح حتى لو اجتياحك 100/100 لاختلاق نقاط القوه الشاسع ما بيني وما بينك
زي ما انا قتلت طوفان وهابي في حرب الرايه وماهيتاب وبراديس بعتادهم ده في ارض النقابه وده عادي جدا لانه وارد باي لحظه يكون دمه ناقص حد مديله نجم سام او يكون واخد سم ماحدش يعرف فيها ايه لا اتغريت ولا رفعت صور ولا فرحت بنفسي
لان انا عارف حجمي الطبيعي ايه وهو حجمه ايه ومش معنى اني قتلته مره خلاص بقيت جامد ولا بقيت خلاص اني اقدر عليه
كمان انت بتقول انك داخل واخد نقاط عشيره ههههههههه يعني العتاد مش عامل اساسي عشان تبقى فرحان واظن انك اول ما شفتي في الطيور عملت الارنب المبجل وجريت هههههههههه طيب ما انت فرحان وبتعرف تقتلني ما وقفتش وقتلتني ليه
اما الشخص الي بيتكلم عن ابن عمي في غيابه ويقول انه متكبر اظن ساو مشهور في السيرفر وسمعته عامله ازاي
واظن طبعا كل واحد عارف الشخصيات الصغيره شغالين همس كل شويه لحد ما الواحد بيتخنق ويقفل الهمس
طبعا اصحاب العقول المظلمه بيتفكرو انه بيبقى متكبر ده غير انك لو رديت اصلا وواحد قالي اقتلي وحش البيت قولت له لا هتتسبب بالعن الالفاظ يبقى اريح نفسي واقفل الهمس احسن

الحاجه الثالثه اللي انا بتكلم فيها حاسبو انفسكم قبل ان تحاسبو ابقى شوف نفسك في كام نوب معلمين عليك قبل كدا
ولو طلع اي واحد عتاده مقيد ماجبش نص عتادك وقتلك قبل كدا هيبقى منظرك ايه ههههههههه ما هي هي حبيبي

نصحيه اخيره بقى اياك والغرور
GOSTA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-30-2011, 10:27 AM   #21
.(Ghost).
قهر جديد

.(Ghost). is on a distinguished road

والله صور حلوه يا ابو عصام تسلم يواااااااااااد بس جوستا الصراحه رده يحسسك انه واحد محترم وبصراحه اانا محترمك اوى يا جوستاااااااااااا وايساف(بيبو) صراحة لما اتعرفت عليه عرفت راجل بجد وواد جدع صراحة ومشكور على الصور مره اخرى يا محمد بس لما اشوفك مش هعمل حاجه هههههههههههه
.(Ghost). غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-30-2011, 11:00 AM   #22
Black Knight
قهر جديد

Black Knight is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gosta مشاهدة المشاركة
هههههههههههههه برافو عليك

اظن طبعا من بعد الاجتياح ما نزل ماخلاش في فرق كبير ما بين الشخصيات الكبيره والنوبات ده اولا ومبدئيا يعني
حاشا لله الغرور او التكبر

لكن لو كل واحد هيحاسب نفسه يشوف اللي عليه قبل اللي ليه
انا نفسي في الحرب يوم ما اتقتلت اولا كنت واخد نجم سام من صقر واظن انك كنت شايفه على البوابه
لانك من رابع المستحيلات تقتلني اجتياح حتى لو اجتياحك 100/100 لاختلاق نقاط القوه الشاسع ما بيني وما بينك
زي ما انا قتلت طوفان وهابي في حرب الرايه وماهيتاب وبراديس بعتادهم ده في ارض النقابه وده عادي جدا لانه وارد باي لحظه يكون دمه ناقص حد مديله نجم سام او يكون واخد سم ماحدش يعرف فيها ايه لا اتغريت ولا رفعت صور ولا فرحت بنفسي
لان انا عارف حجمي الطبيعي ايه وهو حجمه ايه ومش معنى اني قتلته مره خلاص بقيت جامد ولا بقيت خلاص اني اقدر عليه
كمان انت بتقول انك داخل واخد نقاط عشيره ههههههههه يعني العتاد مش عامل اساسي عشان تبقى فرحان واظن انك اول ما شفتي في الطيور عملت الارنب المبجل وجريت هههههههههه طيب ما انت فرحان وبتعرف تقتلني ما وقفتش وقتلتني ليه
اما الشخص الي بيتكلم عن ابن عمي في غيابه ويقول انه متكبر اظن ساو مشهور في السيرفر وسمعته عامله ازاي
واظن طبعا كل واحد عارف الشخصيات الصغيره شغالين همس كل شويه لحد ما الواحد بيتخنق ويقفل الهمس
طبعا اصحاب العقول المظلمه بيتفكرو انه بيبقى متكبر ده غير انك لو رديت اصلا وواحد قالي اقتلي وحش البيت قولت له لا هتتسبب بالعن الالفاظ يبقى اريح نفسي واقفل الهمس احسن

الحاجه الثالثه اللي انا بتكلم فيها حاسبو انفسكم قبل ان تحاسبو ابقى شوف نفسك في كام نوب معلمين عليك قبل كدا
ولو طلع اي واحد عتاده مقيد ماجبش نص عتادك وقتلك قبل كدا هيبقى منظرك ايه ههههههههه ما هي هي حبيبي

نصحيه اخيره بقى اياك والغرور
ايه يا عم عمرو انت داخل سخن ليه كده على الواد
يا عم ده محمد عصام مش قدك براحه شويه هههههههه
المهم يا ريس قلبظ دماغك وفكك بقى
والله انت من الشخصيات اللي بحترمها جدا يمكن اكتر شخصيه في السيرفر كله بس ايزي يا مان
والاكونت التاني : نينجا < نينجا < .........
وخلصت السكند ومش نازل
نقابه : الطوفان
البلد : مصر
قديم 08-31-2011, 11:40 PM   #23
GOSTA
قهر جديد

الصورة الرمزية GOSTA

GOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond reputeGOSTA has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black knight مشاهدة المشاركة
ايه يا عم عمرو انت داخل سخن ليه كده على الواد
يا عم ده محمد عصام مش قدك براحه شويه هههههههه
المهم يا ريس قلبظ دماغك وفكك بقى
والله انت من الشخصيات اللي بحترمها جدا يمكن اكتر شخصيه في السيرفر كله بس ايزي يا مان
هههههههههه وانت شايفني داخل حامي ليه يعني واكل قرنين فلفل زياده ههههههههه
انا بقول كلمه حق حبيبي
وديه وجهات نظر
ونصيحه اخيره برده
رحم الله امرء عرف قدر نفسه
GOSTA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2011, 03:13 PM   #24
®AfriCânO®
قهر جديد

الصورة الرمزية ®AfriCânO®

®AfriCânO® is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههه

كفوووووو بقوة

لكن للامانه اجتياحك خارق الواحد مايخاف من قوة ضربتك يخاف من اجتياحك

وثاني امر :
حوبيكا على فكرة اكبر نوب في السريفر والله اخجل ارفع صور وهو ميت

ياعني لا تتعب حالك معه

هو وجيم ماستر والشله الي لسانهم ق

دول ياعم يدخلو الحلبه ويجيو لك وقت غفله يضربك ويهرب حلبه
ثم لما يحس انك غفلت يجي تاني ويضربك

وهكذا زي الجبان

نفسي اشوفه مرة يوقف قدامي

للعلم عتادي 1 فل مقبس وهو فل مقبسين فاخر كل شئ

بالتوفيق يااخي
ههههههههههه انا لساني قذر ياشادي ربنا يكرمك اكيد ابوك اللي علمك تتكلم كده وانا مش هرد لاني ديما احسن منك ونصيحه من حد اكبر منك بلاش اخ بلاش تحكم علي الناس اللي انت متعاملتش معاهم
®AfriCânO® غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2011, 03:23 PM   #25
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ®AfriCânO® مشاهدة المشاركة
ههههههههههه انا لساني قذر ياشادي ربنا يكرمك اكيد ابوك اللي علمك تتكلم كده وانا مش هرد لاني ديما احسن منك ونصيحه من حد اكبر منك بلاش اخ بلاش تحكم علي الناس اللي انت متعاملتش معاهم

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه

اسمع اسمع مين يتكلم

طيب الصور تكفيك ؟!

او شهادة اللعبه تكفي ؟!

او كلامك مع حوبيكا وضوء يكفي

ههههههههههههههههههه كل شئ متصور ياعسل وموجوده الصور

اي حد يقول انك مؤدب نخليه يشوف الصور

ههههههههههههههههههه لاني عارف انه في يوم راح تنكر انك اقذر انسان بعد حوبيكا ولوكا هيل

علشان كذا كنت مجهزهم عندي

يعني بين الاقواس وافهمها

اكونت النوب ومعروف للعبه كلها ومعي صور اثبات
واكونتك الكبير ومعي مليون صورة شتم بالهمس منك
واكونتك البنت مايلي كمان

تريد زياده
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2011, 08:14 PM   #26
الفرعون*العاشق
قهر نشيط

الصورة الرمزية الفرعون*العاشق

الفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond reputeالفرعون*العاشق has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى الفرعون*العاشق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ®africâno® مشاهدة المشاركة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
انتة محترم انت ...دة مفيش كلمة منك لعدو نقابة الا وفيها شتيمة او سب او...الخ
والشادى ما قال حاجة من نفسه او افترى عليك بالعكس دى الحقيقة واكتر كمان .

لما تحترم نفسك اولا ثم اللاعبين ما احد يقول عليك شى لكن انتة بتصرفاتك دى هتبقى انسان مكروه من اى حد
قديم 09-05-2011, 08:30 PM   #27
toto221132
Banned

toto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond reputetoto221132 has a reputation beyond repute

مفيش صور ياعم !
toto221132 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-06-2011, 06:03 PM   #28
mora201095
قهر جديد

mora201095 is on a distinguished road
افتراضي FaNTALOp

يا حبيبى انت جامد محدش قال حاجة بس الى جامد مبيقولش على نفسة انو جامد
صح ولا لا
الاسم/NAKAHE1
الميلاد/نينجا- رامى -الى الابد
mora201095 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-18-2011, 08:58 PM   #29
suker2010
قهر جديد

الصورة الرمزية suker2010

suker2010 is on a distinguished road

[QUOTE=COMANDOS;659443]والله يابنى كفوو عليك كفايه انك قتلت الجماعه المتكبره اشكال سوو22 وحوبيكا المتكبر ده وربنا يزيدك كمان وكمان وان شاء الله فى تقدم يا غالى اخوك كوماندوووووووز[/QUاللهم لك الحمد السيرفركله يعرف مين saw22واذا كان متكبر ولا لاء واذا كنت يا جميل مبسوط انك موتنى فالف مبروك بس دى مره ابقا قول انت ميت كام مره هههههههههه وابقا من اول ملك فى القائمه لحد اخردوق فيها الحمد لله رب العالمين كلم ميتين وابقا اسألهم واحد واحد والسيرفر كله يشهد مين اللى بيلعب بالتروجان صح اخويا وجوستا
الاسم SpeeD
سيرفر القحط والفقر
الرتبه دوق سابقا
وبترك اللعبه لغباء الاخرين
suker2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-18-2011, 11:07 PM   #30
a7meeed1122
قهر جديد

الصورة الرمزية a7meeed1122

a7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond reputea7meeed1122 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى a7meeed1122

نايس يا عم بيبسى
الاسم:#37 NiNjA #37
الفــئه:نينجا==>نينجا==>نينجا
السيرفر: مـــرجــــانــه
البلد:مـــــــــصـــــــــــر
<.. رحـــم اللـــــه
أمـــــرء عـــــلـــــم قـــــدر نفســــــه..>
a7meeed1122 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية