Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

قديم 05-24-2012, 12:00 PM   #1
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

bisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond repute
افتراضي بخصوص الغاء كرة التنين فى الريبورن

شباب المنتدى الكرام بعد صباح الخير ,
انتشرت فى الآونة الاخيرة اشاعه عن الغاء كرة التنين فى الميلاد الاول ( الريبورن ) وتم تأكيدها بالامس فى باتش جديد خاص بكونكر الاجنبى

و كان هناك فئتين

الاولى ايدت هذا بشده >> اغلبهم من كونكر الانجليزى
وهذا بسبب انتشار امبوتات التلفيف فى السيرفرات الاجنبية ( رفع الاكونت 110 واخذ كورة التنين )
والسبب الثانى هو ان اغلبيه الى يلعبو الاجنبى يشحنون ( ناس معاها فلوس )

اما الفئة الثانية معارضة بشده لالغاء الكرة ( واولهم انا طبعا )
والاسباب هى >>
1- لا توجد الا فئة قليلة تشحن فى اللعبه يعنى الناس هيتخرب بيوتها
2- بعد المشاكل التى دامت 5 ايام الحمد لله ما شفنا امبوت واحد من يومها ودا انجاز كبير للادارة بسبب نقل السيرفرات

والمطلوب كالاتى : إعادة النظر فى الغاء كرة التنين لانها ستسبب غصب عارم بين اللاعبين وانا شخصيا لو اتلغت ممكن اسيب اللعبه لان ما معى عتاد وبلفلف اكونتات رهبان وارجو ايضا النظر فى الاسباب وعمل استطلاعات للرأى مثل ما يحدث فى الاجنبى ويا ريت مش اى حاجة تحصل فى الاجنبى تحصل فى العربى (حسب رغبه اللاعبين طبعا )

ودور المشرفين الان : توصيل صوتى للادارة قبل ما تتلغى الكورة وان شاء الله بيصير خير

وارجو من اللاعبين ابداء ارائهم وتوضيح اسبابهم فى الردود (بدون سباب او شتيمة ) وانا متواصل معكم
قديم 05-24-2012, 01:13 PM   #2
Mr.Gemy
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Gemy

Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute

أنا متفق معاك لو هيلغوا الكورة لازم يكون فى بديل مناسب ... لكن عادى هى دى قهر ... حسبى الله ونعم الوكيل فيهم
~Star~
راهب نقى 138

فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-24-2012, 04:17 PM   #3
الموت
قهر نشيط

الصورة الرمزية الموت

الموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond reputeالموت has a reputation beyond repute

لاتخاف بيعوضوكم نيزك وحجر كريم +1 وضوء حارس 3 ايام و5 جرعات خبره ولازم تكون vip6 ههههههههههههههههههههههههههه
الله المستعان بس
الكره راح يلغونها عاجل ام اجل لاتتعبون نفسكم بالمواضيع

صـ ح ـيح ،
صدر الشمَـاـالـيِ
أوُسَع من الـكوُـوُن ..!
بس أنتّبهـ../
Ɣ ضـاـآق
صدر الشمَاـالـيٍ

الموت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-24-2012, 04:45 PM   #4
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

bisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond reputebisho444 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Gemy مشاهدة المشاركة
أنا متفق معاك لو هيلغوا الكورة لازم يكون فى بديل مناسب ... لكن عادى هى دى قهر ... حسبى الله ونعم الوكيل فيهم

الموضوع نور يا جيمى بمشاركتك
ومع انى متأكد انهم مش هيعملو بديل مناسب الا اننا لازم نعمل الى علينا ونبلغهم بالوضع الموجود حاليا والفرق بين كونكر العربى والاجنبى ومش اى حاجة تتطبق فى الاجنبى تتطبق فى العربى
وللعلم افتح كونكر الانجليزية هتلاقى فيها اكتر من 5 بطولات زيادة عننا فى حاجة اسمها الكابلز ( الزوج وزوجته ) و اكستريم بى كى ( معرفش عنها حاجة بس سمعت اسمها فى المنتدى ) والمزيد المزيد من البطولات الى مش موجوده فى العربى
ولذلك >> لا وجه مقارنة بالمرة بين العربى والاجنبى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الموت مشاهدة المشاركة
لاتخاف بيعوضوكم نيزك وحجر كريم +1 وضوء حارس 3 ايام و5 جرعات خبره ولازم تكون vip6 ههههههههههههههههههههههههههه
الله المستعان بس
الكره راح يلغونها عاجل ام اجل لاتتعبون نفسكم بالمواضيع
تسلم على ردك نورت الموضوع وان شاء الله نحاول نعمل اقصى جهدنا وربنا يسهل
قديم 05-24-2012, 05:03 PM   #5
XDTRES
قهر نشيط

الصورة الرمزية XDTRES

XDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond reputeXDTRES has a reputation beyond repute

يا رب تتلغي ويجيبو مكانها سيبي مقيد او مش يجيبو خالص

شهرياااااااار

marines
XDTRES غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-24-2012, 05:11 PM   #6
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xdtres مشاهدة المشاركة
يا رب تتلغي ويجيبو مكانها سيبي مقيد او مش يجيبو خالص
ايه سببك بقا عشان تتلغى عايز يجيب بيهم سىبى مقيد ليه
ولا انت عايز تفضل نوب متزودش فى عتاد ولا تشترى حاجة محترمة فى اللعبه
قديم 05-24-2012, 11:37 PM   #7
eagle2010210
سوبر قهر

الصورة الرمزية eagle2010210

eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute

للاسف انا ما استفدتش شئ من هذا كله بل متضرر
انا اوافق فكرة الادارة
وللاسف يا استاذ بيشو انا من المشكلة الي فاتت لا اوصل راي احد بامكانكم ان تكلموا مستر اسلام عن هذا

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )

.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-25-2012, 01:11 AM   #8
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eagle2010210 مشاهدة المشاركة
للاسف انا ما استفدتش شئ من هذا كله بل متضرر
انا اوافق فكرة الادارة
وللاسف يا استاذ بيشو انا من المشكلة الي فاتت لا اوصل راي احد بامكانكم ان تكلموا مستر اسلام عن هذا
منور الموضوع مشرفنا الغالى محمد
انا وضحت وجهه نظرى بالاعلى ان الامبوت اتشال >> بمعنى اخر الاسباب الى الادارة عاملاها عشان تلغى الكورة مرفوضة 100 %
الا لو كانت ليها اسباب خاصة بأنها تضيق فرص اللاعبين على الحصول على كور التنين من اللعبه وبالتالى اجبارهم على الشحن

عموما انا اشكرك على ردك الكريم وانا ما اهاجم حد انا بس احاول توصيل وجهه نظر 90 % من لاعبين كونكر
ولو تقدر حضرتك تكلم استاذنا اسلام يتفضل يرد ويحاول توصيل رأينا للادارة يكون ليه جزيل الشكر
قديم 05-25-2012, 12:52 PM   #9
xp95
قهر جديد

xp95 is on a distinguished road

الصراحة دى مشكلة فعلا
من الغاء مهمة الفار الازرق وتقليل نشاط يمام النيازك فى الباتش الجديد الى الغاء كرة التنين
حتى الجوهرة الفاخرة التنين عندنا ب 25 سى بى
انا طبعا موافق الادارة فى محاولاتها لاصلاح اللعبة وتقديم مجتمع صحى للمجتمع ولا اهاجمها حيث المشرفين احبطت حماستهم من كثر مهاجمة اللاعبين للادارة
انا لا اقترح اعادة النظر لان هناك احتمال ان الانبوت اتشال نتيجة هذا القرار
بس اقتراحى الوحيد هو بذل الجهد فى محاولة تقديم مهام تعوض المهام المفقودة او كرة التنين
لا البرنامج كما اثبت انه بيعمل اى حاجة
فمش حل ابدا ان عشان البرنامج بيعمل اى حاجة اننا نلغى كل حاجة بتجيب سى بى
واحنا ذنبنا ايه بالذمة

آخر تعديل بواسطة xp95 ، 05-25-2012 الساعة 12:55 PM
xp95 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-25-2012, 02:14 PM   #10
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xp95 مشاهدة المشاركة
الصراحة دى مشكلة فعلا
من الغاء مهمة الفار الازرق وتقليل نشاط يمام النيازك فى الباتش الجديد الى الغاء كرة التنين
حتى الجوهرة الفاخرة التنين عندنا ب 25 سى بى
انا طبعا موافق الادارة فى محاولاتها لاصلاح اللعبة وتقديم مجتمع صحى للمجتمع ولا اهاجمها حيث المشرفين احبطت حماستهم من كثر مهاجمة اللاعبين للادارة
انا لا اقترح اعادة النظر لان هناك احتمال ان الانبوت اتشال نتيجة هذا القرار
بس اقتراحى الوحيد هو بذل الجهد فى محاولة تقديم مهام تعوض المهام المفقودة او كرة التنين
لا البرنامج كما اثبت انه بيعمل اى حاجة
فمش حل ابدا ان عشان البرنامج بيعمل اى حاجة اننا نلغى كل حاجة بتجيب سى بى
واحنا ذنبنا ايه بالذمة
وجهه نظرك تحترم يا غالى بس انا اوضحت فى كلامى بالاعلى ان
الامبوت اتشااااااااااااااااال من يوم مشكلة ال4 ايام

بس عموما نورت الموضوع
قديم 05-25-2012, 02:18 PM   #11
b0ss
Banned

الصورة الرمزية b0ss

b0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond reputeb0ss has a reputation beyond repute

بصراحه البنج مرتفع جدا
ومن وجهة نظري المتواضعه اتوقع والله اعلم ان السيرفرات التي تم النقل اليها اقل امكانيات من السيرفرات السابقه
لذلك راو انهم يشيلو كورة التنين هذه الي مسببه ازدحام بالسيرفر عشان يقللو في استهلاك الباندويث ومنها يستعيدو الاموال والخسائر الي تكبدوها من قبل الاشخاص الي استخدمو برامج الغش لفتره طويله ما يقارب السنه تقريبا
والدلليل على ذلك الاحداث التي نشهدها في الفتره الاخيره اشحن وتاخذ سي بي اضافي او اشحن كرتين ون كاردوتاخذ الثالث مجانا
ونسو اننا الان في زمن الصحوه كل لاعب اخذ موقف مع الاداره وكل لاعب خسر الالاف بسبب الظلم ودخول السجن ظلم وكل لاعب يجي يكتب في المنتدى يتعرض لكتم افواه وعدم التعبير عن رائيه وعدم التعبير عن ما وجده من معاملات سيئه داخل العبه من قبل الاداره
b0ss غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-25-2012, 02:30 PM   #12
bisho444
قهر نشيط

الصورة الرمزية bisho444

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b0ss مشاهدة المشاركة
بصراحه البنج مرتفع جدا
ومن وجهة نظري المتواضعه اتوقع والله اعلم ان السيرفرات التي تم النقل اليها اقل امكانيات من السيرفرات السابقه
لذلك راو انهم يشيلو كورة التنين هذه الي مسببه ازدحام بالسيرفر عشان يقللو في استهلاك الباندويث ومنها يستعيدو الاموال والخسائر الي تكبدوها من قبل الاشخاص الي استخدمو برامج الغش لفتره طويله ما يقارب السنه تقريبا
والدلليل على ذلك الاحداث التي نشهدها في الفتره الاخيره اشحن وتاخذ سي بي اضافي او اشحن كرتين ون كاردوتاخذ الثالث مجانا
ونسو اننا الان في زمن الصحوه كل لاعب اخذ موقف مع الاداره وكل لاعب خسر الالاف بسبب الظلم ودخول السجن ظلم وكل لاعب يجي يكتب في المنتدى يتعرض لكتم افواه وعدم التعبير عن رائيه وعدم التعبير عن ما وجده من معاملات سيئه داخل العبه من قبل الاداره
يا اخى فى وجهه نظرى ان مش ال 10 ولا ال20 حساب الى بيلفلفو دول الى هيعملو مشكلة فى البنج زى ما حضرتك بتقول
مشكلة البنج دى كانت من نوبات اللفلفة لانهم كانو يتعدو بالالف والكل يشهد على ذلك
عموما نورت الموضوع
قديم 05-26-2012, 05:00 AM   #13
احمد 1300
قهر فعال

الصورة الرمزية احمد 1300

احمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond reputeاحمد 1300 has a reputation beyond repute

هتتعوض بس برده هيجي علي دماغك بخراب ما لها لزمة التعويض بيعطونك سلاح مقبسين فاخر بالريبيون فقطططط

بالسكند مستوني 70 كورة تنين و 110 سكند كورة تنين يعني كرتين بالسكند و لو قرصان نقي بتاخد كورة ب 130 والله تجارة مربحة هههههههه

حاوي ماء -محارب -رامي

In the Server 0f Dreams

"SENDBAD"

?Can you kill me

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
احمد 1300 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2012, 09:44 PM   #14
ادهم556
قهر فعال

الصورة الرمزية ادهم556

ادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond reputeادهم556 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ادهم556

انا مع الادارة 200%
قديم 05-27-2012, 06:52 AM   #15
TiTi
قهر نشيط

TiTi is on a distinguished road

كـــــــرة التـــــــنيـــــــن هي الوحيـــــــــــدة إلــــــــي تجيــــــــــــب دخــــــــل لمعظم اللاعبين منهم حواة ماء ورهبان ومحاربين وأيضا لاعبون عادين المشكلة مش في الكرة ولا في الإلغاء المشكلة فينا وفي الإدارة أنا بصراحة مللت من هذه الأحاديث ومللت من هذه اللعبة أيــــــــــــــضا أنا بتركــــــ اللعبة وهرجع تاني بس لما يتحول الفشل إلي نجاح
TiTi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية