المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 12-09-2010, 01:20 AM   #1
الاهلاوى جدا
قهر نشيط

الاهلاوى جدا is on a distinguished road
افتراضي اية الحل مع الفيرات

بسم اللة الرحمن الرحيم
السلام عليكم اعضاء المنتدى الكرام دلوقتى انا نفسى اعرف من الاعضاء الحريفة فى العبة ازاى اغلب الفاير لانة بصراحة شخصية غلسة جدا بيفضل يتنطط ومش بتعرف تضربة ابدا وانا الاكونت ***** ارشر ريبورن تروجان لفل 126 والبوتنسى 205 واى فير بيبهدلنى مع انى لابس نيكلس وتاور وبوت وفانة سوبر وان سوكت فايريت العيبة الحريفة تقولنا اذاى نغلب الفاير وعلى فكرة انا حاطط 25 نقطة فى ىالاسبيرت علشان اضرب ماجيك بي السكل اتفكسد ومش جامد خالص وعاوز اقوية ولا مينفعش
الاهلاوى جدا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-09-2010, 01:50 AM   #2
teto star
قهر نشيط

الصورة الرمزية teto star

teto star is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاهلاوى جدا مشاهدة المشاركة
بسم اللة الرحمن الرحيم
السلام عليكم اعضاء المنتدى الكرام دلوقتى انا نفسى اعرف من الاعضاء الحريفة فى العبة ازاى اغلب الفاير لانة بصراحة شخصية غلسة جدا بيفضل يتنطط ومش بتعرف تضربة ابدا وانا الاكونت ***** ارشر ريبورن تروجان لفل 126 والبوتنسى 205 واى فير بيبهدلنى مع انى لابس نيكلس وتاور وبوت وفانة سوبر وان سوكت فايريت العيبة الحريفة تقولنا اذاى نغلب الفاير وعلى فكرة انا حاطط 25 نقطة فى ىالاسبيرت علشان اضرب ماجيك بي السكل اتفكسد ومش جامد خالص وعاوز اقوية ولا مينفعش
بص يا معلم اولا تروجان مينفعش قدام فير ابداااا انا كنت تروجن في الاول اول لما لقيت الفيرات سيطرو علي اللعبه نزلت تروجان فير انا عارف ان دي غلطه بس هعيد الريبورن وصلحها بأذن الله خد مني نصيحه(مفيش شخصيه دلوقت تقدر تقف قدام الفاير من الاخر انت لازم تظبتلك استف تمام كلو +6 او +7 عشان تقدر تتعايش مع الفيرات ارجو تكون فهمت كلامي تقبل مروري

my sarver\libra

my job\trojan_fire

my level\130
---------------------------------------

شيل سياتك وزنوبك وكل حاجه وحشه عملتها في دقيقتين مش هتخسر حاجا خش علي الرابط ده

http://www.shbab1.com/2minutes.htm
teto star غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-09-2010, 03:40 AM   #3
solide))
قهر جديد

الصورة الرمزية solide))

solide)) is on a distinguished road

خخخخ اكره شي باللعبة حاوي النار لازم عتاد قوي مثل ما قال الاخ من شوية :d
قديم 12-09-2010, 11:21 AM   #4
tahagamal
قهر نشيط

الصورة الرمزية tahagamal

tahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond repute

الفاير ده حاجه فل
مع انى بحب الرامى اكتر
بس الفاير ده جبار
وخاصه فى الحلبه
مصرى
جئت ورائيت وانقهرت
بطلت اللعبه خلاص
بلاش وجع دماغ
اللى عايز اعرفه ليه منكونشى اصحاب بدل اعداء
وليه نقتل غدر بدل ما ممكن نكون اصحاب ونتسلى مع بعض بدل ما تقتل وتجرى
tahagamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-09-2010, 06:33 PM   #5
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

بالعكس الفاير ضعيف جدا
و اقولك نقطة ضعفه فين ...وقت ما بيضرب التورنادو هنا نقطة ضعفه لأنه بيثبت نص ثانية و هنا وقت ضربتك
كل اما يضرب تورنادو بيثبت نص ثانيه تروح انت ضاربه سنت سورد او فاست بلاد و اوعى تضيع الستامينا بتاعتك على الفاضى ركز و انت بتضرب عشان الفاير مش فالح غير فى النط و هقولها و مش هيهمنى ...اللى بيلعب بفاير ده ملوش فيها و مش حريف عشان كده اتجه للفاير عشان يريح باله من اللعب مع الحريفة
و لما تخلص الاستامينا لو معاك بلاده بويزون فرقعه
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-09-2010, 06:52 PM   #6
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة redtiger5000 مشاهدة المشاركة
بالعكس الفاير ضعيف جدا
و اقولك نقطة ضعفه فين ...وقت ما بيضرب التورنادو هنا نقطة ضعفه لأنه بيثبت نص ثانية و هنا وقت ضربتك
كل اما يضرب تورنادو بيثبت نص ثانيه تروح انت ضاربه سنت سورد او فاست بلاد و اوعى تضيع الستامينا بتاعتك على الفاضى ركز و انت بتضرب عشان الفاير مش فالح غير فى النط و هقولها و مش هيهمنى ...اللى بيلعب بفاير ده ملوش فيها و مش حريف عشان كده اتجه للفاير عشان يريح باله من اللعب مع الحريفة

الله ينور عليك

والنسخه العربيه مجمع نوبات في نوبات
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-09-2010, 07:56 PM   #7
redtiger5000
مشرف المنتدي

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك

والنسخه العربيه مجمع نوبات في نوبات
انا ملعبتهاش بس متأكد من انهم كده فعلا

My DreaM Is A DreaM

قديم 12-09-2010, 08:05 PM   #8
الاهلاوى جدا
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teto star مشاهدة المشاركة
بص يا معلم اولا تروجان مينفعش قدام فير ابداااا انا كنت تروجن في الاول اول لما لقيت الفيرات سيطرو علي اللعبه نزلت تروجان فير انا عارف ان دي غلطه بس هعيد الريبورن وصلحها بأذن الله خد مني نصيحه(مفيش شخصيه دلوقت تقدر تقف قدام الفاير من الاخر انت لازم تظبتلك استف تمام كلو +6 او +7 عشان تقدر تتعايش مع الفيرات ارجو تكون فهمت كلامي تقبل مروري
الف شكر على الرد بس المشكلة ان الاسطفة +6 او +7 دى غالية قوى عموما الظاهر ان الحل ان الواحد يتعايش مع الفيرات ذى ما بتقول
قديم 12-09-2010, 08:10 PM   #9
الاهلاوى جدا
قهر نشيط

اقتباس:
بالعكس الفاير ضعيف جدا
طبعا انا فى غاية الفخر ان عضو مميز ذى حضرتك يرد عليا والكلام الى بتقولة طبعا مفيش حد يشكك فية بس المشكلة انة عاوز واحد حريف جدا لان الفاست بلادة لغاية دلوقتى انا شخصيا مش عارف اظبطها على الوحوش فما بالك بفير بيقف نص ثانية بس عموما ان ان شاء اللة هحاول اجرب الطريقة دى
قديم 12-09-2010, 09:40 PM   #10
sayade2
قهر فعال

الصورة الرمزية sayade2

sayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teto star مشاهدة المشاركة
كلام الي بتقول خطا خالص سهل تجيبو بفاست بلاد او سورد شوف انت حتنط مثلو ابقى تنط كثير علشان تعرف فاير نوب تلاقيه بينط مستقيم يعني يقفز بعيد ولكن بيقفز مستقيم مهم انت ركز على فين بيقفز خليه يضربك فيك 10 او 5 ضربات ولكن اعمل فبالك كانك لو مضربتوش ضربة دي خلاص حتخسر وحفظ مكان الي بيقفز فيه سعتها اضربو

معتزل

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░▓░▓░░░▓░▓░░░░░░░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░░░░░
░▓░▓░░░▓░▓░░░▓▓▓░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░▓▓▓░
░▓░▓░░░▓░▓░░░▓░▓░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓▓▓▓░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░[/COLOR][/SIZE]
sayade2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-10-2010, 12:07 AM   #11
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
بالعكس الفاير ضعيف جدا
خبط فى الحلل يا عم انا فير بس على فكرة لعب الفير فيه حرفنة فى التنطيط

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

آخر تعديل بواسطة clown2000 ، 12-10-2010 الساعة 12:10 AM
clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-10-2010, 12:56 AM   #12
redtiger5000
مشرف المنتدي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
خبط فى الحلل يا عم انا فير بس على فكرة لعب الفير فيه حرفنة فى التنطيط
اديك قلتها بلسانك...حرفنة فى التنطيط يعنى اى كلام فى دماغ علام...الحرفنة بتبقى فى الفاست بلاد و السنت سورد مش تنطيط...انا بالنسبة لى الفاير ده عامل زى الفرخة مهما نط بجيبه برضه...و انا اخبط فى الحلل براحتى بأه و اصحى الجيران و اعمل دوشة هههههههههههه حبيبى يا كلاون...بس معلش بأه انت نوب و عندنا كمان فى السرفر اصحابى فيرات بقولهم يا نوبات بس هما عارفين ان انا بهزر يعنى ...كلام فى اللعبة يعنى ميتاخدش جد يعنى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاهلاوى جدا مشاهدة المشاركة
طبعا انا فى غاية الفخر ان عضو مميز ذى حضرتك يرد عليا والكلام الى بتقولة طبعا مفيش حد يشكك فية بس المشكلة انة عاوز واحد حريف جدا لان الفاست بلادة لغاية دلوقتى انا شخصيا مش عارف اظبطها على الوحوش فما بالك بفير بيقف نص ثانية بس عموما ان ان شاء اللة هحاول اجرب الطريقة دى
انا اللى يشرفنى انى ارد على واحد زيك ذوق و محترم تسلم على ذوقك
و لكن الحرفنة دى مش موهبة ولا حاجة دى بتيجى بس من كتر اللعب...العب كتير هتلاقى نفسك ايدك امبوت...انا عن نفسى من كتر ما لعبت فاست بلاد و سنت سورد الناس كلها بتقول عليا امبوت و بيقولى هيقول للجى ام..بقوله روح قوله انا عايزه يشوفنى ...لدرجة انى عملت جيلد سميته Manual Aimbot يعنى الامبوت اليدوى...العب فاست بلاد و سنت سورد كتير و ركز هتبقى ايدك امبوت بإذن الله و مفيش فاير هيعرف يعمل معاك حاجة

My DreaM Is A DreaM

قديم 12-10-2010, 12:58 AM   #13
redtiger5000
مشرف المنتدي

انا عن نفسى يا جماعه مش بزعل لما حد يقولى يا نوب عشان دى لعبة و كلام فى اللعبة و انا لو زعلت من لعبة ابقى اهيف من الهيافة نفسها لأن دى "لعــــــــــــبة" يعنى كلام فارغ

My DreaM Is A DreaM

قديم 12-10-2010, 02:41 AM   #14
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
اديك قلتها بلسانك...حرفنة فى التنطيط يعنى اى كلام فى دماغ علام...الحرفنة بتبقى فى الفاست بلاد و السنت سورد مش تنطيط...انا بالنسبة لى الفاير ده عامل زى الفرخة مهما نط بجيبه برضه...و انا اخبط فى الحلل براحتى بأه و اصحى الجيران و اعمل دوشة هههههههههههه حبيبى يا كلاون...بس معلش بأه انت نوب و عندنا كمان فى السرفر اصحابى فيرات بقولهم يا نوبات بس هما عارفين ان انا بهزر يعنى ...كلام فى اللعبة يعنى ميتاخدش جد يعنى

انا اللى يشرفنى انى ارد على واحد زيك ذوق و محترم تسلم على ذوقك
و لكن الحرفنة دى مش موهبة ولا حاجة دى بتيجى بس من كتر اللعب...العب كتير هتلاقى نفسك ايدك امبوت...انا عن نفسى من كتر ما لعبت فاست بلاد و سنت سورد الناس كلها بتقول عليا امبوت و بيقولى هيقول للجى ام..بقوله روح قوله انا عايزه يشوفنى ...لدرجة انى عملت جيلد سميته manual aimbot يعنى الامبوت اليدوى...العب فاست بلاد و سنت سورد كتير و ركز هتبقى ايدك امبوت بإذن الله و مفيش فاير هيعرف يعمل معاك حاجة
انا حريف فاسط و سنت سورد على فكرة و انت اللى جبتو لنفسك بقى انت خبط فى الحلل انا هكسر الكوبيات و عليا و على اعدائى

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-10-2010, 02:43 AM   #15
~shiko~
Banned

~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~shiko~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~shiko~

انتوا بتكلموا فى حرفة الفاست بلاد والسنت سورد

انتوا جيتوا لاهل الخبرة

انا بظبط اى حد سنت سورد بالذات
بجد حريف فيها اوى
~shiko~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية