قديم 06-12-2013, 07:34 AM   #61
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

Haku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond repute

بعدين الموضوع مش تافه ..هو خايف على اعضاء سرفره من انهم يكون ضحايا ريكامارو هذا

كتر الف خيره
قديم 06-12-2013, 08:23 AM   #62
tito01055
قهر جديد

tito01055 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haku مشاهدة المشاركة

عليه افضل الصلاة و السلام

و لو انت فعلاً ريكامارو ...ميشرفنيش اني اتكلم معاك
بص شغل الخدامين دا فاهمينوا كويس

بعدين انا تيتو مش تيكو

وعايز اقولك ان انت وروبن بالنسبه ليا مش اكتر من خرفان وهقولك ليه

تيكو بيلعب من علاء الدين وله حسابات فى مرجانه وفى قمر الزمان والمشترى اقل واحد فيهم +8

بعدين موضوع جارا انا حاضره كله وعايز اقولك حاجه تانى تيكو معاه كل الصور اللى تثبت ان له فلوس عند جارا بمعدل 86 الف سى بى والكلام دا للخروف روبن اللى مش عايز يصلى ع النبى (( شيعى ))

بعدين الاداره اللى رجعت لتيكو الشخصيه بالعتاد بعد شوية شهور واللى اعرفه انه كلم جارا وقاله تعالا خد العتاد وادينى حقى واتفقوا وبعدين واحد فتح حساب جارا وشتم تيكو واللى اعرفه ان فى حد اتدخل يحل الموضوع وحكموا ان جارا يعتزر لتيكو وجارا قال مش هعتزر ممكن ميديش ليا العتاد دا اللى انا عرفته وقريب بخلى تيكو يدخل يخلى الخرفان اللى زيك تخرس
tito01055 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-12-2013, 08:35 AM   #63
tito01055
قهر جديد

Thumbs down

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Haku مشاهدة المشاركة
بعدين الموضوع مش تافه ..هو خايف على اعضاء سرفره من انهم يكون ضحايا ريكامارو هذا

كتر الف خيره
بما إنك راجل خايف على مصلحة اللعبه اوى كده وراجل بتحب الحق انت سمعت او شوفت من طرف واحد وحكمت

يبقا انت راجل

المهم الطيور على اشكالها تقع وزى ما الاخر روبن قال ان الاداره قالت ان البنت دى كدابه ومشحنتش على حسابه ولا سى بى هى نفس الاداره اللى رجعت الشخصيه لتيكو

للمعلوميه بس الاداره اللى رجعت الشخصيه لتيكو يا (( بشر )) المره دى بس
قديم 06-12-2013, 09:45 AM   #64
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

Haku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito01055 مشاهدة المشاركة
بص شغل الخدامين دا فاهمينوا كويس

بعدين انا تيتو مش تيكو

وعايز اقولك ان انت وروبن بالنسبه ليا مش اكتر من خرفان وهقولك ليه

تيكو بيلعب من علاء الدين وله حسابات فى مرجانه وفى قمر الزمان والمشترى اقل واحد فيهم +8

بعدين موضوع جارا انا حاضره كله وعايز اقولك حاجه تانى تيكو معاه كل الصور اللى تثبت ان له فلوس عند جارا بمعدل 86 الف سى بى والكلام دا للخروف روبن اللى مش عايز يصلى ع النبى (( شيعى ))

بعدين الاداره اللى رجعت لتيكو الشخصيه بالعتاد بعد شوية شهور واللى اعرفه انه كلم جارا وقاله تعالا خد العتاد وادينى حقى واتفقوا وبعدين واحد فتح حساب جارا وشتم تيكو واللى اعرفه ان فى حد اتدخل يحل الموضوع وحكموا ان جارا يعتزر لتيكو وجارا قال مش هعتزر ممكن ميديش ليا العتاد دا اللى انا عرفته وقريب بخلى تيكو يدخل يخلى الخرفان اللى زيك تخرس
اقتباس:
بما إنك راجل خايف على مصلحة اللعبه اوى كده وراجل بتحب الحق انت سمعت او شوفت من طرف واحد وحكمت

يبقا انت راجل

المهم الطيور على اشكالها تقع وزى ما الاخر روبن قال ان الاداره قالت ان البنت دى كدابه ومشحنتش على حسابه ولا سى بى هى نفس الاداره اللى رجعت الشخصيه لتيكو

للمعلوميه بس الاداره اللى رجعت الشخصيه لتيكو يا (( بشر )) المره دى بس
خدام ؟!

خدام عند مين ؟

هو انا على شان ثبتت انكم عالم متخلفه تقولوا خدام
مهو انتو اساس التخلف نفسه ....مره تقولوا شحات ...و مرة خدام و ..و كمان تكفروا واحد مسلم و تقولو شيعي

مهو انت على شان اعمى مشوفتش الرد ده

http://bbs.arab.91.com/showpost.php?...4&postcount=25

وصلت بيكم الوساخة انكم تكفره واحد مسلم ؟

روى عن سيدنا محمد ..عليه افضل الصلاة و السلام انه قال (
أيما امرئ قال لأخيه "كافر" فقد باء بها أحدهما: إن كان كما قال، وإلا رجعت إليه) رواة مسلم .

عاماً حسبي والله و نعم الوكيل فيكم

بعدين روبن عامل الموضوع من 6/5 و جايب الادله كلها الى تثبت ان ريكامارو هذا حرامي

و انتو كل ردكم على الادله هذه انت شحات...ومعرفش ايه ..و تغيرو فى الموضوع ل غاية النهاردة 6/12

يبقا الزاي انا بسمع من طرف واحد ؟!

دلوقتي جاي تقول ان ريكامارو معاه صور الى تثبت انه ليه 85 الف سى بي ...طيب مجبهاش ليه فى الموضوع ...الموضوع معمول من امتى ؟

ولا هتعملي زي الاخ التاني الى بيقول معايا صور تثبت ان روبن دخل سجن الغش ولما بنساله فين الصور هذه ...يقول لما احصل عليها بجيبها ....لوووول

يبقا الزاي بتقولوا انا بسمع من طرف واحد ؟

لما انا مش فى السرفر الزفت المريخ ...ايه الى يخليني اسمع من طرف واحد ؟!

آخر تعديل بواسطة Haku ، 06-12-2013 الساعة 10:45 AM
Haku غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-12-2013, 02:08 PM   #65
هع هع هع
قهر نشيط

الصورة الرمزية هع هع هع

هع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر2000 مشاهدة المشاركة
على فكرة انا مااعرف قصة ريكامارو وللحين ماتعاملت معاه ولا ادافع عنه
اما بالنسبة للاسامى كل اسم بيدل على اختيار صاحبه يعنى ان كنت سميت نسر بهدف لشى معين مو مثل هع هع هع تهدف لايش هذه ؟ وياريت تستمع للمثل دا حيفيدك كتير
من تدخل فيما لايعينه سمع مالا يرضيه
على العموم اللى له كلمة بدل هياط مواضيع يجى المريخ ويورينا نفسه واخر رد عليكم دا التجاهل افضل الحلول للابتعاد عن ذوي الامراض النفسيه (ربنا يشفيكم وخصوصا كبيركم )
اقتباس:
ياشيخ روح مووووت انت بكل حساب شحته كسرت دماغه وانا احقد عليك انت ؟ ههههههههه طيب انا فل +12 وانت +6 او +5 تقريبا وباقى الحسابات مو حقك وبعدين الاسم اللى بتتريق عليه دا hosta *luego هههههه اصلك انت جاهل ماتعرف عربى ولا انجليزى وللمعلومية بس الاسم الاساسى hasta luegoبالاسبانية يعنى وداعا لكم اهم شى لما تعرف تتكلم تبقى عارف بتتكلم على ايه اخرك عربى مكسر مالك باى لغة لا انت فالح فى تعليم ولا فى لغات روح موت ياشيخ على العموم بس انا ماكنت ابى اعبرك لانك ماتستاهل هههههه واجتياحك 142 جاى تقتلنى فى الشوم ههههههههههه يامسكين اخدتها ركلة واحدة بسيطة يلا برب انا قللت من نفسى لما ارد عليك تانى
ماشاء الله ,, أهنيك على أسلوبك صراحة
للأسف ماقدرت نفسك عشان نقدرك احنا !
اوك ياحلو ,, لاتناقض كلامك ,, ! قلت ان مالك دخل في الموضوع وماتعرف اي شي
ليه تناقش وتتكلم مادام انك ماتعرف اي شي ؟
هذا نسميه ,, جهل ,, ولا نفاق ,, ولا عمل فتنة ؟

ومدام صرت حق أمثال وتعطينا امثال ,, ياليت تمشي عليها أولا وبعدها تنصح

وبالنسبة للأسامي والتسمية ,,
زي ماقلتلك ,, اسم انت مو قده يفضل انك ماتختاره لأنك تهين نفسك ,,

وبالنسبة لشغل اللغات والتعليم والكلام هذا ,,
رجاء خاص ,, تتعلم اللغة العربية بحذافيرها
وتتعلم أسلوب الكلام قبل ماتتعلم اللغة العربية ,, وقبل ماترمي نفسك في الانجليزي والاسباني

صراحة أنا مو حاقد ولا أي شي ولا قاعد أرمي في الكلام ,, الموضوع سهل يعني
بس المثل يقول اللي على راسه بطحة يتحسسها

فالله يعينك ياغالي

+

Take it Easy

a lot of thing you want it to happen

but its not gonna

happen ><

آخر تعديل بواسطة هع هع هع ، 06-12-2013 الساعة 02:10 PM
هع هع هع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-12-2013, 03:27 PM   #66
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

xXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond repute

الكلام انتهى معهم صراحة عقليات 0 وتيتو او تيكو اتحداك تجيب دليل انا قدمت ادلة انك نصاب وش اكثر

وهاكو وضحلك انك ما قريت الموضوع جاي ترد وبس ونقول يمين نقول تقول شمال اجيب لك كمان دليل ان شخصية تلف وتدور وكذاب

اقتباس:
اللى تثبت ان له فلوس عند جارا بمعدل 86 الف سى بى والكلام
بالسيرفر قلتلنا 85 الف سي بي

ضمن موضوعي كتبت عن اشاعة ريكمارو
اقتباس:
وريكمارو سرقه بس طلع اشاعة انه يبي من قارا 85 الف سي بي لكذا سرق الحساب والملاحظة نفس اسلوب الفاشلة

تيكو حده +6 والقناع اشتراه قارا وانا اشهد والبرج +8 اشتراه قارا وانا اشهد يوم سواه +12 حتى القناع يوم جاني يسد ثمن البرج قلي معلش تأخرت عليك بس تيكو لسة ما اعطاني ثمن القناع اذا عندك حسابات بعلاء الدين ورينا اياهم

وبالنسبة لموضوع قارا الادارة قالت نحن غير مسؤلين عن مشاركة الحساب والعتاد وغلط قارا انه حط العتاد بحسابك ريكمارو عشان طاقتك على ما اظن

ولعلمك قارا ما هو صديقي هو صديق صديقي

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"
مستوى : 140
سيرفر الفضائين : المريخ
النقابة : ChAoS
قمة المتعة ~~ عندما أرى اعدائي ~~ والقهر يأكلهم ~~ موهاهاهاها

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~

آخر تعديل بواسطة xXRobinXx ، 06-12-2013 الساعة 03:35 PM
xXRobinXx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-13-2013, 04:23 AM   #67
tito01055
قهر جديد

اقتباس:
خدام ؟!

خدام عند مين ؟

هو انا على شان ثبتت انكم عالم متخلفه تقولوا خدام
مهو انتو اساس التخلف نفسه ....مره تقولوا شحات ...و مرة خدام و ..و كمان تكفروا واحد مسلم و تقولو شيعي

مهو انت على شان اعمى مشوفتش الرد ده

http://bbs.arab.91.com/showpost.php?...4&postcount=25

وصلت بيكم الوساخة انكم تكفره واحد مسلم ؟

روى عن سيدنا محمد ..عليه افضل الصلاة و السلام انه قال (
أيما امرئ قال لأخيه "كافر" فقد باء بها أحدهما: إن كان كما قال، وإلا رجعت إليه) رواة مسلم .

عاماً حسبي والله و نعم الوكيل فيكم

بعدين روبن عامل الموضوع من 6/5 و جايب الادله كلها الى تثبت ان ريكامارو هذا حرامي

و انتو كل ردكم على الادله هذه انت شحات...ومعرفش ايه ..و تغيرو فى الموضوع ل غاية النهاردة 6/12

يبقا الزاي انا بسمع من طرف واحد ؟!

دلوقتي جاي تقول ان ريكامارو معاه صور الى تثبت انه ليه 85 الف سى بي ...طيب مجبهاش ليه فى الموضوع ...الموضوع معمول من امتى ؟

ولا هتعملي زي الاخ التاني الى بيقول معايا صور تثبت ان روبن دخل سجن الغش ولما بنساله فين الصور هذه ...يقول لما احصل عليها بجيبها ....لوووول

يبقا الزاي بتقولوا انا بسمع من طرف واحد ؟

لما انا مش فى السرفر الزفت المريخ ...ايه الى يخليني اسمع من طرف واحد ؟!

هو سؤال واحد فين الدليل اللى بتقول عليه يا اعمى النظر وبلاش خدام اللى بتزعلك دى فين الدليل يا (( مرابع ))

روبن جاى يقول ريكاماور حرامى وجاى يقول هو صاحب انا فاشله عشان نفس الاسلوب اموت واشوف دليل واحد ما هو خروف بيكتب وشوية تعاج بتطبل له

يا ابنى دليل انا ممكن اطلع واقول روبن دا بياخد .... واكيد هتلاقى اللى يقول فعلا

بص يا روبن كلمتين هقولهم انت مش بتقول الاداره قالت ان البنت دى كذابه ومشحنتش على حسابك وطلعتك برئ ؟
هى دى الاداره اللى رجعت لتيكو الشخصيه بتاعته ولا دى اداره كافره دلوقتى ؟

بعدين اسال الخروف صاحبك قوله ريكامارو يوم ما رجع الشخصيه اول حاجه اتصل عليك وقالك الشخصيه رجعت واتفقتوا تنزل له تديله حقه وتاخد حقك وبعدين فتح واحد صاحبك وشتمه فى الازاعه من حسابك وانت قولت له هخليه يعتزر واتفقت معاه تعتزر له وقبل ميعاد الاتفاق بيومين اتصلت به تقوله انا بعتلك حقك وادى للراجل العتاد سال الراجل قاله مبعتش حاجه دا بيقولى قوله هبعتلك حق بعدين
قديم 06-13-2013, 07:46 AM   #68
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

اقتباس:
هو سؤال واحد فين الدليل اللى بتقول عليه يا اعمى النظر وبلاش خدام اللى بتزعلك دى فين الدليل يا (( مرابع ))

روبن جاى يقول ريكاماور حرامى وجاى يقول هو صاحب انا فاشله عشان نفس الاسلوب اموت واشوف دليل واحد ما هو خروف بيكتب وشوية تعاج بتطبل له

يا ابنى دليل انا ممكن اطلع واقول روبن دا بياخد .... واكيد هتلاقى اللى يقول فعلا

بص يا روبن كلمتين هقولهم انت مش بتقول الاداره قالت ان البنت دى كذابه ومشحنتش على حسابك وطلعتك برئ ؟
هى دى الاداره اللى رجعت لتيكو الشخصيه بتاعته ولا دى اداره كافره دلوقتى ؟

بعدين اسال الخروف صاحبك قوله ريكامارو يوم ما رجع الشخصيه اول حاجه اتصل عليك وقالك الشخصيه رجعت واتفقتوا تنزل له تديله حقه وتاخد حقك وبعدين فتح واحد صاحبك وشتمه فى الازاعه من حسابك وانت قولت له هخليه يعتزر واتفقت معاه تعتزر له وقبل ميعاد الاتفاق بيومين اتصلت به تقوله انا بعتلك حقك وادى للراجل العتاد سال الراجل قاله مبعتش حاجه دا بيقولى قوله هبعتلك حق بعدين
شكلي خلطت بين موضوع الفاشلة و موضوع ريكامارو

ب النسبة ل الفاشلة فتم الاثبات تماماً انها نصابة ..و حراميه .....اما ريكامارو.....

اوكيه انا هحلل الموضوع كله تاني دلوقتي

دلوقتي كلنا متفقين و سرفر المريخ كله عارف ان العتاد الى مع ريكامرو واخده من جارا ....وما رده له

و انت تقول ما رده ل جارا مقابل 85 الف سى بي ..و روبن يقول لا هيك اشاعة مطلعها و ريكامارو هذا حرامي صح ؟

لغاية دلوقتي احنا كدا تمام

دلوقتي عايز اقولك طالما السرفر كله عارف ان العتاد هذا حق جارا ...يبقا ريكامرو هو الى المفروض يقدم اثبات انه له حق عند جارا ..على شان كدا ما رجع له عتاده

يعني على سبيل المثال انت مثلاً اعطيتني عتادك ..و السرفر كله عارف كدا

ممكن دلوقتي اقول انا ليا عند تيتو 50 الف سى بي و ما برجع لك عتادك الا لما تعطيني ال 50 الف

يسلام ؟!

طيب ايه الى يثبت انى ليا عندك 50 الف سى بي ؟

مهو انا ممكن اكون نصاب و مطلع اشاعة اني لي عندك 50 الف سى بي على شان ما ارجع لك عتادك

على شان هيك ريكامرو مطالب انه يثبتلنا انه فعلأً ليه عند جارا 85 الف سى بي على شان هيك ما رجع له عتاده

مهو ممكن تكون دي اشاعة مطلعها ريكامرو و هو ما ليه 85 الف ولا شىء

مهو بصراحة مش انا لوحدي الى اظن انه حرامي فى الحالة دي ...اى واحد هيدخل الموضوع هيشك فعلأً فى كلام ريكامرو .

ايه الديل ان كلامه صح ..و ليس اشاعه و ادعاء كاذب ل يسرق العتاد ؟

و ب النسبة انك بتقول ل روبن يسأل جارا فى الكلام هذا

ف معتقدش ان روبن ب السذاجة الى تخليه يسوى موضوع زي دا ..وهو ما متأكد من جارا نفسه ان ريكامرو نصب عليه .

عاماً بنشوف روبن رده ايش على الكلام هذا

بررب

آخر تعديل بواسطة Haku ، 06-13-2013 الساعة 07:57 AM
قديم 06-13-2013, 12:02 PM   #69
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

xXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond reputexXRobinXx has a reputation beyond repute

اصلا اجيبها لك من الاخر هاكو لو تجي بالعقل الحين انت عتادك بروبن يعني معي

عتادك اغلبه +12 يعني مثل عتاد قارا

اقوم اسلفك 85 الف سي بي وانت معك حسابي الي هو روبن لانو عتادك معي وتدخل فيه احيانا

على فرض الكلام ذا حقيقي اولا لو اانا بستلف منك 85 الف سي بي وما بسدك ليش اعطيك عتادي ؟؟؟

بيوم وليلة تغير الباسورد يعني الشغلة بالعقل وشوية تفكير كلام ما هو منطقي

ثالث شي قطعتين من عتاد قارا كلفته 80 الف سي بي واكثر عتاد قارا كله +8 +12 +7 على ما اظن

5قطع +12 لحاله ثمن البرج كلفه اكثر لنفرض كل برج راقي اشتراه 13 الف مثل البرج الي اشتراه مني مرة

13 13 13 13 ليصير +12
هذي لحالها 52 الف دون حساب مقابس واشياء ثانية يعني حجته واهية وضعيفة وقارا معروف من اول السيرفر كان مسوي عتاده قوي

يعني باختصار على فرض انك مسلفه ليش يعطيك عتاده الي يسوا اكثر من 200 الف سي بي لو على شغلة امان بعطيك ما يساوي هالثمن يعني اعطيك برج وقناعي واقولك بس اسدد رجعهم ما اعطيك كل عتادي

يعني العقل يقول انه امنك بكل عتاده وانت خنته بحجة كاذبة يعني حتى الحجة حقتك ما تدخل العقل وش تبي دليل اكثر

ثاني شي ما يدخل العقل عتاد روبن +6 يعني لو معي 85 الف سي بي شلون ما سويت على الاقلية قطعة +12 وخصوصا ثمن العتاد الجاهز بالسوق 30 الف

يعني شي متناقض نهائي وما يدخل العقل ابد الناس اتوقع عندها عقل لحتى تشوف هالتناقض بحجة واهية

وموضوع الاعتزار كان الوسيط بينهم مستر بيبرز اذا يقدر يكذب بيبرز خله يجي يرد ويقول الحقيقة قاله برجعلك العتاد مقابل مدري كام جنيه حقيقي ما اعرف بعملة الجنيه

وبيبرز هيكون وسيط بينهم ويرجع العتاد مقابل جنيه حقيقي الا اذا بيبرز هيكذب وهو حر

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~

آخر تعديل بواسطة xXRobinXx ، 06-13-2013 الساعة 12:09 PM
قديم 06-13-2013, 04:38 PM   #70
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxrobinxx مشاهدة المشاركة
اصلا اجيبها لك من الاخر هاكو لو تجي بالعقل الحين انت عتادك بروبن يعني معي

عتادك اغلبه +12 يعني مثل عتاد قارا

اقوم اسلفك 85 الف سي بي وانت معك حسابي الي هو روبن لانو عتادك معي وتدخل فيه احيانا

على فرض الكلام ذا حقيقي اولا لو اانا بستلف منك 85 الف سي بي وما بسدك ليش اعطيك عتادي ؟؟؟

بيوم وليلة تغير الباسورد يعني الشغلة بالعقل وشوية تفكير كلام ما هو منطقي

ثالث شي قطعتين من عتاد قارا كلفته 80 الف سي بي واكثر عتاد قارا كله +8 +12 +7 على ما اظن

5قطع +12 لحاله ثمن البرج كلفه اكثر لنفرض كل برج راقي اشتراه 13 الف مثل البرج الي اشتراه مني مرة

13 13 13 13 ليصير +12
هذي لحالها 52 الف دون حساب مقابس واشياء ثانية يعني حجته واهية وضعيفة وقارا معروف من اول السيرفر كان مسوي عتاده قوي

يعني باختصار على فرض انك مسلفه ليش يعطيك عتاده الي يسوا اكثر من 200 الف سي بي لو على شغلة امان بعطيك ما يساوي هالثمن يعني اعطيك برج وقناعي واقولك بس اسدد رجعهم ما اعطيك كل عتادي

يعني العقل يقول انه امنك بكل عتاده وانت خنته بحجة كاذبة يعني حتى الحجة حقتك ما تدخل العقل وش تبي دليل اكثر

ثاني شي ما يدخل العقل عتاد روبن +6 يعني لو معي 85 الف سي بي شلون ما سويت على الاقلية قطعة +12 وخصوصا ثمن العتاد الجاهز بالسوق 30 الف

يعني شي متناقض نهائي وما يدخل العقل ابد الناس اتوقع عندها عقل لحتى تشوف هالتناقض بحجة واهية

وموضوع الاعتزار كان الوسيط بينهم مستر بيبرز اذا يقدر يكذب بيبرز خله يجي يرد ويقول الحقيقة قاله برجعلك العتاد مقابل مدري كام جنيه حقيقي ما اعرف بعملة الجنيه

وبيبرز هيكون وسيط بينهم ويرجع العتاد مقابل جنيه حقيقي الا اذا بيبرز هيكذب وهو حر
دمي هيبتدي يتحرق تاني بعد الرد ده

بس فى نقطة ما فهمتها

شو سالفة هذا االاعتذار ...يعني اعتذار على ايش ب الظبط ؟

قديم 06-13-2013, 04:59 PM   #71
xXRobinXx
قهر نشيط

الصورة الرمزية xXRobinXx

اقتباس:
دمي هيبتدي يتحرق تاني بعد الرد ده

بس فى نقطة ما فهمتها

شو سالفة هذا االاعتذار ...يعني اعتذار على ايش ب الظبط ؟

يعني فوق ما هو سارقه بيخليه يعتذر عشان يرجعله عتاده ويعطيه كمان جنيه مدري كام

وصلتك وبيبرز كان وسيط بينهم اتحداه يجي يشهد

حاوي~ماء>محارب>"نينجا"

~~BB~~
Robin Ninja Killer
~~BB~~
قديم 06-13-2013, 05:21 PM   #72
Haku
قهر نشيط

الصورة الرمزية Haku

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxrobinxx مشاهدة المشاركة

يعني فوق ما هو سارقه بيخليه يعتذر عشان يرجعله عتاده ويعطيه كمان جنيه مدري كام

وصلتك وبيبرز كان وسيط بينهم اتحداه يجي يشهد
يعني ريكاماروا عايز جارا يعتزر له ..لانه اتهمه انه حرامي

مثل ما قلنا طالما جارا شايف ان ريكامارو سارقه ..فلكنا هنكوين مصدقين جارا

لو ريكارماو شايف العكس يبقا هو الى مطالب انه يثبت دليله ..مثل ما وضحت فى ردي السابق

ممكن تكون اشاعة ما له 85 و لا شىء ..وقال هيك ل يسرق العتاد و ما يرجعه له

طيب و ايه قصة حذف الشخصيه؟ يعني حتى لو ليك 85 الف تحذف شخصية كاملة ؟

آخر تعديل بواسطة Haku ، 06-14-2013 الساعة 05:53 AM
قديم 06-14-2013, 04:31 AM   #73
a7mmd2010
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7mmd2010

a7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond reputea7mmd2010 has a reputation beyond repute

اقتباس:
ثانى شى انا مااعتقد انك بتشحن اصلا وياريت لو انت بتشحن تعطينا صورة لمقدار الشحن بس للاسف ماتقدر لانه انت مستلف العتاد ههههههههههه يقول انا اشحن خلى بالك leoهذا مو حسابك هذا حساب تلعب فيه صاحب الحساب الاساسى هو عبدالعزيز يعنى اللى شحن على الحساب دا مش انت يانصاب ادرى ان حسابك الاساسى مى هيت ياريت تضع صورة لمقدار الشحن دا لو انت اللى شحنت اساسا مو اللى مسلفينك الحين ترا مثل ماتفضح الناس ربنا يردها ليك وبازن الله بفضحك بصور قريبة جدا واستخدامك للبرامج ودخولك سجن الغش عن طريق البراامج ورسالة المبلغ عنها
أقولك شئ ...

انا عارف انك مصري و اكيد هتفهم كل كلمة هقولهالك

انا عندي شخص مش بيشحن احسن من واحد مريض صارف أكتر 10 الاف جنيه علي لعبه و هو عندة أكتر 20 سنة

زي الشحت بكرة هيتجوز

علشان يبقي +12 و في الاخر هيسبها

انت عارف الفلوس الي شحنت بيها تأكل كام محتاج ؟؟ و تجوز كام واحد ؟؟

انت بتتفشخر انك شحنت بفلوس كان أبــوك أو انت أو اي حد تعب علشان يجبها !!

الفلوس مبتطلعش علي الشجر ياعم الشحين ..

انت شخص مريض مش أكتر ...

http://www.ouarsenis.com/2minutes.htm

اربح مليوون حسنة اكيد انت محتاجهم

http://www.blncyah.com/mlion.htm

Facebook Account
FB.com/Ahmad.NaBiL11

معتزل كونكر

الهوية : DaNgeRouS
السيرفر : المريخ

آخر تعديل بواسطة a7mmd2010 ، 06-14-2013 الساعة 04:34 AM
a7mmd2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-14-2013, 06:40 AM   #74
tito01055
قهر جديد

السلامـ عليكمـ

نظراً لأنى مليشـ أكونتـ عـ المنتدى بدخلـ أشرحـ الموضوعـ كاملـ وبـ إختصار

أنا طاهر تيكو أو ريكامارو

بالنسبه لـ روبن مينفعشـ أرد عليكـ هنا لانكـ عارف ردى

هتكلمـ على طولـ فـ الموضوعـ

أولا الأخـ جارا جيتـ أنا ببطلـ اللعبهـ قالى ماتريكس عايز يشترى شخصيتكـ قولتـ له الشخصيه مشـ للبيعـ قالى طيبـ ما تديها ليا وتبقى خدمتنى قولتـ له انتـ فعلاً الشخصيهـ معاكـ قالى عايز البياناتـ قولتـ لهـ أه أوكـ طيبـ أنا فـ الشغلـ لما أرجعـ بديلكـ البياناتـ وبالفعلـ رجعتـ من شغلى إتصلـ عليا وأخد كافة البياناتـ سواء كود الأمان وسؤالـ الأمان وإجابة سؤالـ الأمان والبريد الإلكترونى وهو معايا على التليفونـ غير كلـ البيانات وقالى شكراً .

ثانيا لما عرضت عتادى للبيع وجا شخص اتفقـ معايا على العتاد ووافقـ ع السعر جارا قالى فى الأول السعر حلو بيعـ له وتانى يومـ قالى العتاد يلزمنى بس أنا مش معايا ادفعلكـ دلوقتى يومينـ وابعتلكـ حقك أخد العتاد ( حذاء+6 مقبسين ضرر5 و قلادة نفس المواصفات وخاتم نفس المواصفات وقناع +8 مقبسين ضرر 5 وجواد+7 وسوط+6 ) واتفقنا على السعر وتمامـ كلـ حاجهـ ماشيهـ تمامـ بعدي ما اليومينـ اللى اتفقـ معايا عليهمـ عدوا مبعتشـ حاجه كل اسبوع اكلمه يقولى ظروفـ لمدة 3 شهور على أقلـ تقدير حتى مره قفل موبايله 3 ايامـ فـ اتصلت على الرقم التانى فـ الـ3 ايام دى ومحدش بيرد علليا وأخر مرهـ ردت واحده عليا وشتمتـ وقالتـ متتصلش هنا تانى يا .......... إلخ قولت لها طيب هستأذنك أسيب رساله معاكى لـ جارا قولى له كان اكرم لك ترد على طاهر وتقوله ملكش حاجه عندى ولا انك تخلى مراتك او اختك ترد عليه سمعت الرساله وقفلت ما علينا نكمل أخر مرهـ كلمتهـ قالى إلحقنى الشخصية اتسرقتـ قولتـ له بتقولى كدهـ عشانـ متدنيش حقى ؟ قعد يحلفـ 100 يمينـ انه اتسرق والياهو اتسرق والفيس اتسرق والهوت اتسرق وياكوزا اتسرق المهمـ فضلتـ معاهـ للأخر لحد ما فـ يومـ إتصلـ بيا وقالى واحد شاف شخصية تيتو أخوكـ فى السوقـ عاملـ حظ ولابس العتاد ومنزلـ مستواهـ 15 ويومها قفلتـ فـ وشهـ واتعصبتـ عليه بعدين قالى معلش اعزرنى وكده .
بعد فتره فضلـ كل يومـ ياخد منى بياناتـ وحاجاتـ قديمهـ للشخصيهـ ومتأخرتشـ فـ حاجهـ عنه لدرجة ان اصحابى قالوا يا ابنى دا بينصبـ عليكـ . المهم بعتـ رساله للادراه قالولى ان فعلا الشخصيه دى محظوره ويمها قولتـ له انا عملت كدهـ وقالى غلط وبعدين فضلتـ معاه لحد ما جا فى يوم كلمنى وقالى مستر عمر ( الحرامى ) بيقول انى ببيع له عتاد +12 يومها دخلت وكتبت ازاعه مستر عمر يهمس من اى حساب المهم وصلت له تانى يوم وسألته ايه اللى انت بتقوله ده قالى ايه قولت بتقولـ لـ جارا انى ببيع لك عتاد +12 قالى انا مقولتش حاجه زى دى ومش فاهمـ حاجه من كده قولتـ له تمام تدخل معانا سكاى وتقولـ كده قالـ اوك
فعلا تانى يوم دخلتـ انا وهو وجارا ورويالز سكاى مستر عمر اتكلم قال المايك بايظ قولنا عادى نتكلم احنا وانت اكتبـ فوجئت انه بيقول ان اللى قاله انى ببيع عتاد 12 واحد صاحبه اسمه اوعا من كيمو تقريبا قولت له امبارح مقولتش ليا كده ليه مردش المهم قولت له وقالك فين قالى دا صاحبى وبيسهر معااي كل يوم قولت له انت من اسكندريه صح قالى اه سألت عن اوعا من كيمو طلع من الحوامديه ودى فى مصر بينها وبين اسكندريه ممكن 3 ساعات المهم مش موضوعنا نكمل

فى الاخر جارا قالى انت اللى سرقتنى قولت له اقنعنى وانا ملزوم ادفع لك تمن عتاد فل 12 انا اعرف الياهو او الهوت او اى حاجه قالى لا بس تعرف ياكوزا قولت له كداب انت يوم ما خدت بيانات تيكو غيرت الباسورد ***** انا نفسى معرفوش هعرف ياكوزا ازاى قالى اصل انا مغيرتش الباسورد قولت له طيب انا سرقت ياككوزا عشان الباسورد معايا طيب تيكو قسرقته ازاى وانا ولا اعرف اسم حسابك فى الياهو او الهوت قالى انت صديق عندى ع الفيس بوك وانا كنت سايب الياهو ظاهر لاى حد وانت اخدته وقعدت تقلب باسوردات لحد ما فتح معاك ( افلام هندى ) المهم قولت له يعنى ايه من الاخر قال انت اللى سرقتنى قولت له طيب انا كده بقالى 5 شهور قاعد معاك مستنى حقى واظن الوقت جا اخد حقى قالى هبعتلك حقك قولتله ضيف عليه الكاتانات +6 ضرر5 مثبت مرحله4 مستوى 140 والصدار نفس المواصفات بمعنى اصح ضيف كل العتاد اللى اخدته ملحوظه الحاجه الوحيده اللى انا اخدتها من عتادى كان البرج قالى بس دا مش اتفاقنا احنا متفقين لما عتادى يرجع من الاخر عرفت انه حوار قولت له انت مش هتبعت وانا هتصرف كلامى اللى قولته اسأل عنه الحاكم هيقولك حصل

المهم فضلت ورا الاداره وطلبوا منى بيانات لا حصرة ولا عد لها منهم عدد مرات التناسخ المهم جبتـ لهم راقام كروت شحن من شهريار عشان تثب ان الشخصية بتاعتى بعد 11 رساله ما بينى ووما بين الاداره رعوا ليا الشخصيه أول حاجه عملتها كتبت ازاعه من الشخصيه ان انا طاهر واتصلت على بيبرس قالى هتعمل ايه قولت له انت شايف ايه قالى انت لك كام عند الراجل قولت له ليا كذا قالى لو عايز بزياده انا هديلك وتديله حاجته قولت له لاء انا عايز حقى بس ومش عايز تشوف وشه قالى انا هجيلك واخد العتاد واديلك حقك قولت له وقت ما تجهز كلمنى تاخد الشخصيه معاك ؟ قالى لاء خليها معاك لحد ما كلمه

شوية ولقيت حساب جارا فتح وشتمنى ازاعه فكلمته لقيته مش هو اتصلت عليه وحكيت له قالى معلش دا مش انا قولت له طيب حالا اللى شتم يفتح يعتزر على الاقل يقول ان انا وانت حبايب مش عايزين نشمت حد فينا قالى اوك حالا بيفتح ويعتزر

المهم لا فتح ولا اعتزر كلمت بيبرس قالى لا حقك انت لك سى بى او عتاد عند الراجل المفروض تاخده من 5 شهور ومشوفناش منك كلمه فى حقه لازم يعتزر قولت له والاعتزار قبل التبديل قال كلمته وعرفته وقال عادى دا انا وطاهر اكتر من الاخوات قولت له طيب كويس لما تيجى هاته معاك عشان هو يكتب الازاعه بنفسه يعتزر واتفقنا على يوم 15 مايو اللى فات
بوم 10 مايو اتصل جارا عليا وقالى انت مردتش على ولا على بيبرس ليه ؟ فـ بقوله بخصوص ايه قالى العتاد انا بعتلك حقك مع بيبرس هو هينزل يديلك حاجتك وياخد حاجتى قولت له انا متنازل عن حاجتى فى مقابل الاعتزار ودا اتفاقنا قالى وانا اضمن منين انى لو اعتزرت هتدينى العتاد قولت له وانا كنت اضمن منين انك مكنتش هتنصب عليا لما اخدت عتادى انا لو قولت لك تعتزر وتاخد عتادك بعد شهر مش هيكون فى ضامن بس انا بقولك تقعد معايا تعتزر تاخد عتادك وتدينى حقى وتمشى قالى لاء انا هعتزر بعد ما اخد العتاد قولت له لاء انا مش صغير وكلامى كان واضح قالى انا هتصرف وكلام التهديد ده كله وقفل المكالمه

اتصلت انا على بيبرس قولت له على الحوار قالى هو اساسا مبعتش حاجه زى ما بتقول ده قالى هو بيثق فيك خد منه العتاد وانا لما انزل هبعتله حقه
دا اللى حصلـ با ختصار

خلاصة الموضوع ان انا لو سارق جارا زى ما بتدعى يا رون مكنتش اول ما رجعت الشخصيه كتبت ازاعه ان انا طاهر وتانى حاجه مكنتش فى نفس اليوم خليت بيبرس يكلمه ويقوله ان العتاد معايا ولما ينزل من السفر نتقابل

خد رابط الموضوع واديهـ لـ جارا خليه يقول انى كداب أو زودتـ كلام بالعكس انا اختصرت الحوار فى كلام كتير وفى صور كتير عندى بالاضافه لـ ررد الاداه وبالتاريخ وبخصوص انا فاشه انا اقسم بالله ما عندى خلفيه عن حوارك غير من ناس فى السيرفر قالت ان انت سرقتها وسواء دا حصل او محصلش شئ لا يعنينى بس بعرفكـ زى ما بتقول عن الناس حراميه لام يتقال عنك كده ولازم تشرب من نفس الكأس

وبالنسبهـ لـ تاريخـ جارا او الأصح ياكوزا إسأل عنه هتعرف حاجات كتير

وبالنسبه لحقى اللى عند جارا ما يعادل 86 الف سى مش 85 ههههههه بس خلاص

هترد بإحترام هرد عليكـ وهجاولـ على أى سؤال هترد بقلة زوق يكفينى انى وصلتـ لدرجة عصبتكـ ومش عارف تقول أيه

وأخيرا هى صحيفتكـ فـ إملأها بما شئت
قديم 06-14-2013, 06:41 AM   #75
tito01055
قهر جديد

Cool

السلامـ عليكمـ

نظراً لأنى مليشـ أكونتـ عـ المنتدى بدخلـ أشرحـ الموضوعـ كاملـ وبـ إختصار

أنا طاهر تيكو أو ريكامارو

بالنسبه لـ روبن مينفعشـ أرد عليكـ هنا لانكـ عارف ردى

هتكلمـ على طولـ فـ الموضوعـ

أولا الأخـ جارا جيتـ أنا ببطلـ اللعبهـ قالى ماتريكس عايز يشترى شخصيتكـ قولتـ له الشخصيه مشـ للبيعـ قالى طيبـ ما تديها ليا وتبقى خدمتنى قولتـ له انتـ فعلاً الشخصيهـ معاكـ قالى عايز البياناتـ قولتـ لهـ أه أوكـ طيبـ أنا فـ الشغلـ لما أرجعـ بديلكـ البياناتـ وبالفعلـ رجعتـ من شغلى إتصلـ عليا وأخد كافة البياناتـ سواء كود الأمان وسؤالـ الأمان وإجابة سؤالـ الأمان والبريد الإلكترونى وهو معايا على التليفونـ غير كلـ البيانات وقالى شكراً .

ثانيا لما عرضت عتادى للبيع وجا شخص اتفقـ معايا على العتاد ووافقـ ع السعر جارا قالى فى الأول السعر حلو بيعـ له وتانى يومـ قالى العتاد يلزمنى بس أنا مش معايا ادفعلكـ دلوقتى يومينـ وابعتلكـ حقك أخد العتاد ( حذاء+6 مقبسين ضرر5 و قلادة نفس المواصفات وخاتم نفس المواصفات وقناع +8 مقبسين ضرر 5 وجواد+7 وسوط+6 ) واتفقنا على السعر وتمامـ كلـ حاجهـ ماشيهـ تمامـ بعدي ما اليومينـ اللى اتفقـ معايا عليهمـ عدوا مبعتشـ حاجه كل اسبوع اكلمه يقولى ظروفـ لمدة 3 شهور على أقلـ تقدير حتى مره قفل موبايله 3 ايامـ فـ اتصلت على الرقم التانى فـ الـ3 ايام دى ومحدش بيرد علليا وأخر مرهـ ردت واحده عليا وشتمتـ وقالتـ متتصلش هنا تانى يا .......... إلخ قولت لها طيب هستأذنك أسيب رساله معاكى لـ جارا قولى له كان اكرم لك ترد على طاهر وتقوله ملكش حاجه عندى ولا انك تخلى مراتك او اختك ترد عليه سمعت الرساله وقفلت ما علينا نكمل أخر مرهـ كلمتهـ قالى إلحقنى الشخصية اتسرقتـ قولتـ له بتقولى كدهـ عشانـ متدنيش حقى ؟ قعد يحلفـ 100 يمينـ انه اتسرق والياهو اتسرق والفيس اتسرق والهوت اتسرق وياكوزا اتسرق المهمـ فضلتـ معاهـ للأخر لحد ما فـ يومـ إتصلـ بيا وقالى واحد شاف شخصية تيتو أخوكـ فى السوقـ عاملـ حظ ولابس العتاد ومنزلـ مستواهـ 15 ويومها قفلتـ فـ وشهـ واتعصبتـ عليه بعدين قالى معلش اعزرنى وكده .
بعد فتره فضلـ كل يومـ ياخد منى بياناتـ وحاجاتـ قديمهـ للشخصيهـ ومتأخرتشـ فـ حاجهـ عنه لدرجة ان اصحابى قالوا يا ابنى دا بينصبـ عليكـ . المهم بعتـ رساله للادراه قالولى ان فعلا الشخصيه دى محظوره ويمها قولتـ له انا عملت كدهـ وقالى غلط وبعدين فضلتـ معاه لحد ما جا فى يوم كلمنى وقالى مستر عمر ( الحرامى ) بيقول انى ببيع له عتاد +12 يومها دخلت وكتبت ازاعه مستر عمر يهمس من اى حساب المهم وصلت له تانى يوم وسألته ايه اللى انت بتقوله ده قالى ايه قولت بتقولـ لـ جارا انى ببيع لك عتاد +12 قالى انا مقولتش حاجه زى دى ومش فاهمـ حاجه من كده قولتـ له تمام تدخل معانا سكاى وتقولـ كده قالـ اوك
فعلا تانى يوم دخلتـ انا وهو وجارا ورويالز سكاى مستر عمر اتكلم قال المايك بايظ قولنا عادى نتكلم احنا وانت اكتبـ فوجئت انه بيقول ان اللى قاله انى ببيع عتاد 12 واحد صاحبه اسمه اوعا من كيمو تقريبا قولت له امبارح مقولتش ليا كده ليه مردش المهم قولت له وقالك فين قالى دا صاحبى وبيسهر معااي كل يوم قولت له انت من اسكندريه صح قالى اه سألت عن اوعا من كيمو طلع من الحوامديه ودى فى مصر بينها وبين اسكندريه ممكن 3 ساعات المهم مش موضوعنا نكمل

فى الاخر جارا قالى انت اللى سرقتنى قولت له اقنعنى وانا ملزوم ادفع لك تمن عتاد فل 12 انا اعرف الياهو او الهوت او اى حاجه قالى لا بس تعرف ياكوزا قولت له كداب انت يوم ما خدت بيانات تيكو غيرت الباسورد ***** انا نفسى معرفوش هعرف ياكوزا ازاى قالى اصل انا مغيرتش الباسورد قولت له طيب انا سرقت ياككوزا عشان الباسورد معايا طيب تيكو قسرقته ازاى وانا ولا اعرف اسم حسابك فى الياهو او الهوت قالى انت صديق عندى ع الفيس بوك وانا كنت سايب الياهو ظاهر لاى حد وانت اخدته وقعدت تقلب باسوردات لحد ما فتح معاك ( افلام هندى ) المهم قولت له يعنى ايه من الاخر قال انت اللى سرقتنى قولت له طيب انا كده بقالى 5 شهور قاعد معاك مستنى حقى واظن الوقت جا اخد حقى قالى هبعتلك حقك قولتله ضيف عليه الكاتانات +6 ضرر5 مثبت مرحله4 مستوى 140 والصدار نفس المواصفات بمعنى اصح ضيف كل العتاد اللى اخدته ملحوظه الحاجه الوحيده اللى انا اخدتها من عتادى كان البرج قالى بس دا مش اتفاقنا احنا متفقين لما عتادى يرجع من الاخر عرفت انه حوار قولت له انت مش هتبعت وانا هتصرف كلامى اللى قولته اسأل عنه الحاكم هيقولك حصل

المهم فضلت ورا الاداره وطلبوا منى بيانات لا حصرة ولا عد لها منهم عدد مرات التناسخ المهم جبتـ لهم راقام كروت شحن من شهريار عشان تثب ان الشخصية بتاعتى بعد 11 رساله ما بينى ووما بين الاداره رعوا ليا الشخصيه أول حاجه عملتها كتبت ازاعه من الشخصيه ان انا طاهر واتصلت على بيبرس قالى هتعمل ايه قولت له انت شايف ايه قالى انت لك كام عند الراجل قولت له ليا كذا قالى لو عايز بزياده انا هديلك وتديله حاجته قولت له لاء انا عايز حقى بس ومش عايز تشوف وشه قالى انا هجيلك واخد العتاد واديلك حقك قولت له وقت ما تجهز كلمنى تاخد الشخصيه معاك ؟ قالى لاء خليها معاك لحد ما كلمه

شوية ولقيت حساب جارا فتح وشتمنى ازاعه فكلمته لقيته مش هو اتصلت عليه وحكيت له قالى معلش دا مش انا قولت له طيب حالا اللى شتم يفتح يعتزر على الاقل يقول ان انا وانت حبايب مش عايزين نشمت حد فينا قالى اوك حالا بيفتح ويعتزر

المهم لا فتح ولا اعتزر كلمت بيبرس قالى لا حقك انت لك سى بى او عتاد عند الراجل المفروض تاخده من 5 شهور ومشوفناش منك كلمه فى حقه لازم يعتزر قولت له والاعتزار قبل التبديل قال كلمته وعرفته وقال عادى دا انا وطاهر اكتر من الاخوات قولت له طيب كويس لما تيجى هاته معاك عشان هو يكتب الازاعه بنفسه يعتزر واتفقنا على يوم 15 مايو اللى فات
بوم 10 مايو اتصل جارا عليا وقالى انت مردتش على ولا على بيبرس ليه ؟ فـ بقوله بخصوص ايه قالى العتاد انا بعتلك حقك مع بيبرس هو هينزل يديلك حاجتك وياخد حاجتى قولت له انا متنازل عن حاجتى فى مقابل الاعتزار ودا اتفاقنا قالى وانا اضمن منين انى لو اعتزرت هتدينى العتاد قولت له وانا كنت اضمن منين انك مكنتش هتنصب عليا لما اخدت عتادى انا لو قولت لك تعتزر وتاخد عتادك بعد شهر مش هيكون فى ضامن بس انا بقولك تقعد معايا تعتزر تاخد عتادك وتدينى حقى وتمشى قالى لاء انا هعتزر بعد ما اخد العتاد قولت له لاء انا مش صغير وكلامى كان واضح قالى انا هتصرف وكلام التهديد ده كله وقفل المكالمه

اتصلت انا على بيبرس قولت له على الحوار قالى هو اساسا مبعتش حاجه زى ما بتقول ده قالى هو بيثق فيك خد منه العتاد وانا لما انزل هبعتله حقه
دا اللى حصلـ با ختصار

خلاصة الموضوع ان انا لو سارق جارا زى ما بتدعى يا رون مكنتش اول ما رجعت الشخصيه كتبت ازاعه ان انا طاهر وتانى حاجه مكنتش فى نفس اليوم خليت بيبرس يكلمه ويقوله ان العتاد معايا ولما ينزل من السفر نتقابل

خد رابط الموضوع واديهـ لـ جارا خليه يقول انى كداب أو زودتـ كلام بالعكس انا اختصرت الحوار فى كلام كتير وفى صور كتير عندى بالاضافه لـ ررد الاداه وبالتاريخ وبخصوص انا فاشه انا اقسم بالله ما عندى خلفيه عن حوارك غير من ناس فى السيرفر قالت ان انت سرقتها وسواء دا حصل او محصلش شئ لا يعنينى بس بعرفكـ زى ما بتقول عن الناس حراميه لام يتقال عنك كده ولازم تشرب من نفس الكأس

وبالنسبهـ لـ تاريخـ جارا او الأصح ياكوزا إسأل عنه هتعرف حاجات كتير

وبالنسبه لحقى اللى عند جارا ما يعادل 86 الف سى مش 85 ههههههه بس خلاص

هترد بإحترام هرد عليكـ وهجاولـ على أى سؤال هترد بقلة زوق يكفينى انى وصلتـ لدرجة عصبتكـ ومش عارف تقول أيه

وأخيرا هى صحيفتكـ فـ إملأها بما شئت

العلامات المرجعية