قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

موضوع مغلق

قديم 07-18-2010, 08:35 PM   #31
man_ban2000
قهر نشيط

man_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond reputeman_ban2000 has a reputation beyond repute

الف الف الف الف مبروووووووووووووووك لي كل بور علي الفوز وي تستهل للانك بطل كونكر انت وي بيرو وي سداح بس النينجا معروف با القوة طبعا الاسم .الاسكندر السرفر سيندباد
man_ban2000 غير متواجد حالياً  
قديم 07-18-2010, 08:41 PM   #32
medomatrix88
قهر جديد

medomatrix88 is on a distinguished road

كان حدث اكثر من رائع وانا كان معايا اتنين من ابطال الحدث فى كافى نت بابا جدو وكان حدث اكثر من رائع
medomatrix88 غير متواجد حالياً  
قديم 07-18-2010, 09:14 PM   #33
kking3m0
قهر نشيط

kking3m0 is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

أنا tataa بسيرفر سيندباد وبصراحة كانت المسابقة حلوة كثير وكان الأستقبال حلو كثيررر وانا فعلا المفروض اكون المركز الثالث بس مش هتفرق مدام الجى ام عاوز كدة أكبر غلط كان فى الموضوع كلة هو كان انى يتم اعادة الحرب او البطولة مرة أخرى لأنى فى النهاية كان كل اللى موجودين متشاركين جميعن ضددى للعلم ان كيل بور كان منتظرنا فى الطابق الثانى ربنا موفقنيش اطلع للطابق الثانى ثانى مرة لأنى زى ما بقول كان كل المشتركين ضددى وللعلم انى اللى دخل جديد فى اللعب فى البطولة مكنوش اكثر من 3 شخصيات جديدة ومكملوش للطابق الثانى يبقى ازاى كان فية مشكلة كان فية مشكلة عند 3 و slm يقولك البينج عالى واللهى البينج عالى دى مش مشكلة البطولة دى مشكلة سيبر لو حد شايف حاجة غير كدة يقولى لأنى بصراحة مكنتش متوقع انى البطولة تتعاد كان وريا شغل باليل وكيل بور نفس الموضوع اجلنا كل شئ علشان نكمل ثانى البطولة وبصراحة قمت بعمل ما استطاع بية من عمل وأن شاء الله المسابقة تتكرر بس بدون اعادة وشكرا لكم جميعا
الوظيفة : تروجانة جامدة اخر حاجة
العمل : الأستمتاع
السيرفر: دينازاد

لا يبقى شئ على ما هو علية بل يتغير من وقت للأخر الى الأفضل أو العكس

لا أله الا الله
kking3m0 غير متواجد حالياً  
قديم 07-18-2010, 09:17 PM   #34
kking3m0
قهر نشيط

Thumbs up

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islamhossam2004 مشاهدة المشاركة
بدات المسابقة فى تمام الساعة الرابعة بتفوق ملحوظ من كل الحاضرين فى سيبر بونو اكسبى و تقدم الفرسان الثلاثة
killpower
eminem
tataa
و قضو على كل المتسابقين من مختلف مقاهى الانترنت الاخرى و تفضلو مشكورين بالسماح لاحد المساركين فى سيبر اخر ب العبور معهم الى المرحلة الثانية بعد ان قضو على كل المتسابقين و منهم gevura فى اقل من 5 دقائق و بعد عبورهم الى المرحلة الثانية قاموا ب الاتفاق على ان killpower هو البطل و ب الفعل قام بقتلهم جميعا و قام كل الحاضرين بالمباركة للفائز .
و بعد ذلك فوجاء الجميع بطلب اعادة البطولة و لكم ان تتصورا هل هناك اعادة لبطولة و لكن هذا هوا حال (التتييت ) فى مصر و اعيدة البطولة و كل من اشترك من جدبد قتل فى اقل من 5 دقائق امثال mardoking و غيرهم و بقى gevura و اكونت ثانى تقريبا اسمة ism او شى من هذا القبيل و صعدو لمقابلت البطل الحقيقى killpower و على الرغم من ان killpower يأثر فى جيفارة ب 3000 فى الضربة الواحدة الا انة تمكن من قتلة اول مرة و لكن الكترة غلبت الشجاعة و المهارة ثانى مرة و لكى لا اطيل عليكم هذا هو لينك الفيديو و الصور الخاصة ب الحدث
http://www.youtube.com/watch?v=q97u1xvlck4

أيوا كدة يا سمسم اية الحلوة دى كلام والله مظبوط 100/100

لا أله الا الله
قديم 07-18-2010, 09:25 PM   #35
kking3m0
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killpower مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اول شى احب اشكر اختى دريم واخوى اسلام وهشام وبونو لايضاح كل ما حدث بالحرب اول شى ابى اوضح لشباب انا ضميت 5 اعضاء من سيرفر سيندباد تاتا ونور ومنيوم وذا روك بيتا اللى كانوا مشركين وسوينا عشيره علشان نقاط القوه هذا ذكاء مو غششش وقلت للجميع اذاعه ان يسوا نقابه حق كل سيرفر دخلت الحرب قبلها ب 20 دقيقه دخلوا الشباب وكان واضح سيطرا من نقابه ابطال سيندباد وثم دخل s.l.m اول شى وكان يموت من ضربه مع احترامى وتقدير له ثم مات ودخل تانى وتكرر نفس الشى وكان عتادى كله مثقول باثقال فاخر والكتانات بها اكسسوار اونيما كانوا الشباب يمزحون معى ويقولون الكتانا اطول من اللعب وكان موجود ثقل فى القناع يزيد الدم 2500 واجتياح بالخاتم وصد بالزى كنت مرت مظبوط للحدث وبعديين دخل الاخ gevuro واعتقد انه ملك بعلاء الدين معروف بعتاد فل +12 يعنى فرق بينى وبينه وكان معه اكتر من 3 جواه نار تبعين له المهم دخل وذبحته 3 مرات لين قفل الدخول للحرب واخر مره ذبحته وكان فيه اكثر من 3 لعبين فل 12 وكانت لاعبه من افضل اللعبين تدعى البزونه وعندما قفل الدخول للحرب ذبحت الجميع ورغم انهم اقوى بكثير بشهاده صاحب النت كافيه بونو واعتقد انه غنى عن التعريف المهم جلست والشباب يقدمون المباركات لى وكان معى اخوانى بسندباد تاتا ونور وايمينومن يقدمون الترحيب لى واستضافه جيده فعلا من صاحب النت كافيه وجلست لين دخلت الطابق الثانى انا واصدقائى وبعدها لعبت وياهم وقتلتهم وانتظرت لين احد يقول لى انى الفائز وافجى بالجى ام يكلم راعى النت كافيه ويقول له فى نت اخر كان النت فاصل فيه اسمه عرب نت وتحدثت مع الجى ام وقلت له اجل دخل اعضاء هذا السيبر بس مو تدخل كل اللعبين وهذا امر بين صارت المحدثات بينى وبينه وقال لى انهم ما عندهم النظام اللى يدخل هذا النت فقط وهذا يبليه وقت كثير المهم دخلوا من جديد الشباب وافوجى صاحب النت اللى كان فيه gevuro يتدحث لبونو ويقول له نضم جفيارا لكيل بور ويموتوا الجميع ويلعبون مع بعض بالاخر وانا وافقت على هذا الوضع ودخلت جفيارا النقابه معى عن طريق الاخ تاتا كان نائب النقابه وانتظرت لين يجوا لى الطابق الثانى افوجى قبل مجيئهم بدقيقه تنحاش كل الاثقال من عتادى وكان باقى على انتهائهم 4 ايام وافجى معدل قوتى تنقص 10 نقاط يعنى مفهوم الوضع انهم يبغونى اخسر المهم تكلمت مع بونو والرجل حاول يبرر لى الامر وهوه وصديقه حسام المهم واخبرونى بان جميع الاثقال انحاشت من اللعبين وفهمت انهم لم يقدروا ينتصروا على لان ما عندهم ضربات حاسمه المهم افجى بدخول اللعبين الطابق الثانى وسوا فريق مع بعض gevuro و s.l.m وتدخليين ضدى وجلسوا يعطونى سم والاخر بالاريج لين 15 دقيقه وافجى بضربه حاسمه من gevuro واموت ويجى ذهول باللى حدث كيف الاداره يسون كدا وتحدث مع الجى ام وقلت له لو اعرف كدا ما كلفت نفسى وسفرت من مدينه الى مدينه علشان اجى بمكان كله غشش وبعدها افجى بالاخت الفاضله دريم تكلمنى وتخبرنى بانى الفائز الاول وهذا موقع من مديرين اللعبه واستلمت الجوائز ويارب يتككر الحدث بس يكون فى سيابر مثل بونو تنظيم جيد وناس مره محترمه واخلاق عاليه والتوفيق للجميع والف شكرا اختى دريم واخوى بونو واخوى حسام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة red2evils مشاهدة المشاركة
والله كيل بور عندوا حق انا eminem
هو الله البطل الاول في البي كي
يا ريت الشركه لو فكرت تعمل المسابقه تاني يبقي لازم تختار سيبرات زي بونو
حيث كل الاحترام وحسن التعامل وحسن الاستقبال النت كان شغال كويس

واللهى كل الكلام صح وفعلا لازم كل السيبرات تكون زى بونو علشان محدش يقول النت فصل
النت قطع البينج عالى صلحوا الأجهزة بقا :d

لا أله الا الله
قديم 07-18-2010, 09:32 PM   #36
masryvb
قهر جديد

الصورة الرمزية masryvb

masryvb is on a distinguished road

مع احترامي لكل الموجودين ودريم المسابقه فاشله من وجه نظرى لسببين :-

1- ازاى انا اقابل واحد زي جيفار او كليرباور العدل بيقول انه ده مش عدل .

2- ثانيا كان المفروض الى شارك فى الحدث ياخد كارت شحن a وتيشرت كونكر الاصلي ويعض الهداية .الحمد لله محدش خد حاجة من دى من الى شاركو فى mp.net وانا كنت منهم ويريت حد يرد علينا ويقول مين الى نصب علينا الجى ام ام مديري mp.net

الموقع الخاص بي

http://www.madena.net

للاستماع للقران الكريم مرئي ومكتوب ومفسر

http://www.madena.net/quran

للرفع الصور والملفات

http://www.madena.net/up

لترجمة النصوص والكلمات

http://www.madena.net/trans.html

masryvb غير متواجد حالياً  
قديم 07-18-2010, 10:09 PM   #37
$kerolos$
قهر جديد

$kerolos$ is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى $kerolos$

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kking3m0 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

أنا tataa بسيرفر سيندباد وبصراحة كانت المسابقة حلوة كثير وكان الأستقبال حلو كثيررر وانا فعلا المفروض اكون المركز الثالث بس مش هتفرق مدام الجى ام عاوز كدة :d أكبر غلط كان فى الموضوع كلة هو كان انى يتم اعادة الحرب او البطولة مرة أخرى لأنى فى النهاية كان كل اللى موجودين متشاركين جميعن ضددى للعلم ان كيل بور كان منتظرنا فى الطابق الثانى ربنا موفقنيش اطلع للطابق الثانى ثانى مرة لأنى زى ما بقول كان كل المشتركين ضددى وللعلم انى اللى دخل جديد فى اللعب فى البطولة مكنوش اكثر من 3 شخصيات جديدة ومكملوش للطابق الثانى يبقى ازاى كان فية مشكلة كان فية مشكلة عند 3 و slm يقولك البينج عالى واللهى البينج عالى دى مش مشكلة البطولة دى مشكلة سيبر لو حد شايف حاجة غير كدة يقولى لأنى بصراحة مكنتش متوقع انى البطولة تتعاد كان وريا شغل باليل وكيل بور نفس الموضوع اجلنا كل شئ علشان نكمل ثانى البطولة وبصراحة قمت بعمل ما استطاع بية من عمل وأن شاء الله المسابقة تتكرر بس بدون اعادة وشكرا لكم جميعا
علشان فى مشكلة فى عرب نت النت قطع هناك وقت المسابقة و حدش من الى هناك عرف يخش و لما عادو المسابقة النت قطع تانى و انا كنت هناك محدش عرف يخش خالص
$kerolos$ غير متواجد حالياً  
قديم 07-18-2010, 10:21 PM   #38
rokaa
قهر نشيط

الصورة الرمزية rokaa

rokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond reputerokaa has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة $kerolos$ مشاهدة المشاركة
علشان فى مشكلة فى عرب نت النت قطع هناك وقت المسابقة و حدش من الى هناك عرف يخش و لما عادو المسابقة النت قطع تانى و انا كنت هناك محدش عرف يخش خالص
صح كلامك ياكيرلس انا البنت اللى كنت بجوارك
كل شوى النت يفصل بمجرد دخولنا وياتاتا انت ماكنت بالمحل الاساسى انت رحت المحل الاخر لهيك مامريت بالوضع اللى كنا به لكن الحمد لله على كل حال
صدق الله العظيم
سوره ابراهيم

----------------------
I ♥ Allah
----------------------
rokaa غير متواجد حالياً  
قديم 07-18-2010, 11:01 PM   #39
$kerolos$
قهر جديد

$kerolos$ is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى $kerolos$

اخير كان احد معيا فى المحل و كتب ويا ريت الكل ينشر الرابط دة فى كل السرفرات
$kerolos$ غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 12:59 AM   #40
slash
قهر نشيط

الصورة الرمزية slash

slash is on a distinguished road

الاخ killpower انا اعترف انك الفائز الاول لكن قرار الجى ام بأعده المصارعه اللى غير كتير بس انا اللى كنت بلعب فى اكونت جيفاره بس عاوز تعرف حاجه مهمه السيبر اللى انا كنت فى اولا البنج كان بيوصل لى 10 الف و امكنيات الاجهزه ***** جدا و غير دى انا من وقت دخولى و القى انك عامل نقابه فى اعضاء كتير و كلهم بيضربو فيا انا بس و بعد كدا القى النت فصل فى السيبر و اخرج من المصارعه قولت عادى مفيش مشاكل بس انا مكنتش اعرف ان فى تحالف لاعبين فى المصارعه خصوصا انو ناس كتير قالو نتحالف مع بعض و نعمل نقابه قولت لا بس لما عرفت ان المصارعه هتتعاد قولت انا لو دخلت لوحدى مش هقدر خصوصا كان معاك رماه كتير و كلهم بيسبتونى و البنج عالى جدا يعنى بتحرك بصعوبه جدا جدا فا دخلت نقابه S.l.m عشان هو كمان كان بيعانى من الكتره الرهيبه عليه فا لما عرفت ان عاوزنا انا و انت فى النهايا وافقت و دخلت معاك فى النقابه و كملت المصارعه للنهايا انا و S.l.M حتى وصلنا الخريطه الثانيه وقتها اطريت انى اطلع من نقابتك عشان لازم يكون فينا فايز واحد فقط و انا قبل ما اطلع كنت ارهقت من جرى البزونه نص ساعه البزونه بتجرى و تستخبى فى اماكن غريبه فقط بدون اى لعب لحين وصلنا الخريطه الثانيه و و انت اتقتلت مع احترامى ليك و كنا ناوين اننا نوصل للخريطه الثالثه انا و S.l.M و بعد شويه اسمع ان مفيش خريطه ثالثه و لازم يكون فينا فايز واحد انا او S.l.M لعبنا انا و هو بدون تزويد اى دم و فى النهايا جيفاره الناجى الوحيد فى المصارعه و المهم ان جيفاره و killpower وS.l.M هوما الثالثه الاوائل و مفيش فايز معين و الجوايز موحده على الثلاثه الاوائل و لك كل تقدير و احترام بس انا عموما لو المصارعه اتلعبت تانى رئى انها تكون متاحه فى اى مكان ميكنش فى اماكن محدد عشان السيبر اللى انا كنت فى بجد مكنش مجهز بى اى حاجه و شكرا

http://www.youtube.com/watch?v=TmCzncuZstw
slash غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 01:17 AM   #41
faraslave
قهر فعال

الصورة الرمزية faraslave

faraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond reputefaraslave has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى faraslave إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى faraslave إرسال رسالة عبر Skype إلى faraslave

الى نفسى فية بقى عمل حرب بين سيرفرات الاجانب على سيرفرات العربى
وااااااااااو
والله تبقى جامدة وداخلة ملهاش حدود
هههههه
حاوى ماء-محارب-رامى
لفل
140
سكند طاير وبيضرب نار

رتبة

عبد
انسى

فارس

كان زمان فارس

بارون

سيرفر
مرجانة
مصرى 100%

faraslave غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 05:23 AM   #42
Pure0
قهر نشيط

Pure0 is on a distinguished road
افتراضي الف الف مبروك لكل الي فازو

فعلا حدث رائع والواحد كان نفسه يكون متواجد بالحدث بس لبعد المسافه ما قدرنا
والاروع من كذا الي شاركو من سندباد كانو نعم السفراء وكفو وفو وخصوصا الوحش killpowe بطل الشانبين ، وللعلم والله عرضت عليه عتادي يكمل فل 12 ورفض وقال اذا استحق الفوز بفوز بعتادي .
وبالاخير نشكر كل من شارك بالحدث سواء الاعبين او مشرفين او اداره وان شاءالله نتوقع مزيد من الاحداث المشابهة في عالمنا المحبوب عالم قهر .والف مبروك للبطل killpowe يستاهل كل خير ومن افضل من واجهتهم يلعبون بالننجا .
وللجميع تحياتي وتقديري ودمتم بود

تم اعتزال اللعبه دون رجعه وهمي الوحيد معاقبة ادارة اللعبه
Pure0 غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 06:08 AM   #43
الشاطر
قهر نشيط

الصورة الرمزية الشاطر

الشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rokaa مشاهدة المشاركة
صح كلامك ياكيرلس انا البنت اللى كنت بجوارك
كل شوى النت يفصل بمجرد دخولنا وياتاتا انت ماكنت بالمحل الاساسى انت رحت المحل الاخر لهيك مامريت بالوضع اللى كنا به لكن الحمد لله على كل حال
اهلا اخت رقية

فعلا كلامك صح وانا كنت هناك واؤكد ان مقهى عرب نت لم يشترك بالمرة فى الحدث

لان النت انقطع عن المقهى قبل ما تبدا مصارعة ال بى كية ومجاش لغاية الساعة 7 المغرب يعنى مفيش ولا واحد من عرب نت اشترك اشتراك فعلى فى الحدث دة غير الزحام اللى كان موجود . احنا كنا متواجدين فعلا والاخ ماردو كينج ملك سيرفر شهر ذاد كان موجود معانا بالسيبر واجهزة الكمبيوتر موجودة بس مفيش نت خاااااااااااااااااااااالص

الاخت دريم بتقول كان موجود زيادة 22 وانا متأكد ان العدد كان ضعف العدد دة دة غير الضيوف

ولكن الحق يقال ان ادارة المقهى كانت قائمة بعملها على اكمل وجهة والشهادة لله وحدة والمعاملة والمقابلة كانت فى غاية الزوق وقامو بمجهود فوق العادة يعنى كتر خيرهم

فالفائز بنقولة مبروك على فوزة رغم ان فوزة بالمركز الاول لا يخلى من الشك لان فى ناس كتير اقوياء ومحترفين لعب الكونكر لم يشاركو فى الحدث لاسباب خارجة عن ارادتهم ومنها على سبيل المثال انقطاع النت عن مقهى عرب نت .

فى النهاية اهنىء الاخت الفاضلة دريم ونهنىء انفسنا على تنظيم مثل هذا الحدث الجميل وهذا التفكير الراقى لصاحب الفكرة لهذا التجمع العربى الذى لم يحدث باى لعبة من العاب اون لاين فى العالم كلة
ا
واتمنى ان يتكرر هذا الحدث ولكن اكثر تنظيما وبفكر اكثر تطورا

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=87975

آخر تعديل بواسطة الشاطر ، 07-19-2010 الساعة 06:15 AM
الشاطر غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 09:07 AM   #44
kking3m0
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة $kerolos$ مشاهدة المشاركة
دى مشكلة سيبر مش مشكلة مسابقة يعنى المفروض لا تتعاد المسابقة ويحصل تعويض ليكم من السيبر

لا أله الا الله
قديم 07-19-2010, 09:10 AM   #45
kking3m0
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة slash مشاهدة المشاركة
الاخ killpower انا اعترف انك الفائز الاول لكن قرار الجى ام بأعده المصارعه اللى غير كتير بس انا اللى كنت بلعب فى اكونت جيفاره بس عاوز تعرف حاجه مهمه السيبر اللى انا كنت فى اولا البنج كان بيوصل لى 10 الف و امكنيات الاجهزه ***** جدا و غير دى انا من وقت دخولى و القى انك عامل نقابه فى اعضاء كتير و كلهم بيضربو فيا انا بس و بعد كدا القى النت فصل فى السيبر و اخرج من المصارعه قولت عادى مفيش مشاكل بس انا مكنتش اعرف ان فى تحالف لاعبين فى المصارعه خصوصا انو ناس كتير قالو نتحالف مع بعض و نعمل نقابه قولت لا بس لما عرفت ان المصارعه هتتعاد قولت انا لو دخلت لوحدى مش هقدر خصوصا كان معاك رماه كتير و كلهم بيسبتونى و البنج عالى جدا يعنى بتحرك بصعوبه جدا جدا فا دخلت نقابه S.l.m عشان هو كمان كان بيعانى من الكتره الرهيبه عليه فا لما عرفت ان عاوزنا انا و انت فى النهايا وافقت و دخلت معاك فى النقابه و كملت المصارعه للنهايا انا و S.l.M حتى وصلنا الخريطه الثانيه وقتها اطريت انى اطلع من نقابتك عشان لازم يكون فينا فايز واحد فقط و انا قبل ما اطلع كنت ارهقت من جرى البزونه نص ساعه البزونه بتجرى و تستخبى فى اماكن غريبه فقط بدون اى لعب لحين وصلنا الخريطه الثانيه و و انت اتقتلت مع احترامى ليك و كنا ناوين اننا نوصل للخريطه الثالثه انا و S.l.M و بعد شويه اسمع ان مفيش خريطه ثالثه و لازم يكون فينا فايز واحد انا او S.l.M لعبنا انا و هو بدون تزويد اى دم و فى النهايا جيفاره الناجى الوحيد فى المصارعه و المهم ان جيفاره و killpower وS.l.M هوما الثالثه الاوائل و مفيش فايز معين و الجوايز موحده على الثلاثه الاوائل و لك كل تقدير و احترام بس انا عموما لو المصارعه اتلعبت تانى رئى انها تكون متاحه فى اى مكان ميكنش فى اماكن محدد عشان السيبر اللى انا كنت فى بجد مكنش مجهز بى اى حاجه و شكرا
ياباشا انت خرجت من المارعة مش علشان النت فصل تم قتلك بواسطةكيل بور فوق السور امامى مش اللعبة فصلت وبصراحة احسن حاجة فيك التعاون معانا

لا أله الا الله
موضوع مغلق

العلامات المرجعية