إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-02-2010, 01:52 AM   #1
ro7i
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 109
معدل تقييم المستوى: 4286
ro7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond reputero7i has a reputation beyond repute
افتراضي لثانى أسبوع على التوالى بتلفيد يخسر كل الحروب

لثانى أسبوع على التوالى بتلفيد يخسر كل الحروب فقد خسر بتلفيد و أنهار أمام ضربات ليدرز و كاستل ستورم فى حرب النقابات التى كانت من نصيب ليدرز بفضل البلدوزر ماردوكنج كذلك كان البنج العالى سببا فى أقصاء كل الاعبين المرشحين للفوز ببطولة النخبه وكانت حرب النخبه من نصيب كاستل ستورم و بالتحديد ميزو رغم تواضع أمكانياتها كذلك فاز جون سينا من كاستل ستورم بالحرب الشهريه وحرب النخبه تحت 130 هاردلك للخاسرين و مبروك للفائزين و خيرها بغيرها
ro7i غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-05-2010, 05:58 PM   #2
claw_eg
قهر جديد
 
الصورة الرمزية claw_eg
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: Egypt-The Mother of The world
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 33043
claw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond repute
افتراضي

ده رابط لموضوعي عن الحرب بتاريخ 1/10/2010
http://bbs.arab.91.com/showthread.php?p=392620
__________________
وداعاً كونكر أونلاين

الإسم الحقيقي:محمد
السيرفر:
شهرمان
الإسم:
claw
المستوى:
114-ميلاد ثاني
الفئة:نينجا معلم
النقابة:نائب منظم-Leaders
الزوج:water_miss
العشيرة:The Dark Knight

رتبة التبرع:فارس
الدرجة:معلم
claw_eg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-06-2010, 05:49 PM   #3
claw_eg
قهر جديد
 
الصورة الرمزية claw_eg
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: Egypt-The Mother of The world
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 33043
claw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond reputeclaw_eg has a reputation beyond repute
افتراضي

ده بيثبت إنهم مش أقوياء

و المثل بيقول: يوم ليك و يوم عليك
__________________
وداعاً كونكر أونلاين

الإسم الحقيقي:محمد
السيرفر:
شهرمان
الإسم:
claw
المستوى:
114-ميلاد ثاني
الفئة:نينجا معلم
النقابة:نائب منظم-Leaders
الزوج:water_miss
العشيرة:The Dark Knight

رتبة التبرع:فارس
الدرجة:معلم
claw_eg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-06-2010, 11:34 PM   #4
max111
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية max111
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 302
معدل تقييم المستوى: 316
max111 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة claw_eg مشاهدة المشاركة
ده بيثبت إنهم مش أقوياء

و المثل بيقول: يوم ليك و يوم عليك

احم احم
سؤال بسيط نقابتك والحلفاء كم عضو ؟
max111 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-07-2010, 06:08 PM   #5
ahmadgedo
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 17
معدل تقييم المستوى: 0
ahmadgedo is on a distinguished road
Talking

انا هجبلكم حاجه تحفه انا قتلت قيصر
__________________
الاسم : أأأأأأ
النوع: محارب>محارب ههههههه انعكاس
المستوي:100بعد الميلاد الاول
النقابه: ليدرز
السيرفر: شهرزاد
اصدقائي الاعزاء : كتي جال _مانو _ بندق _ ذالورد

آخر تعديل بواسطة ahmadgedo ، 10-07-2010 الساعة 06:14 PM
ahmadgedo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-16-2010, 02:06 PM   #6
fmfa
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 5
معدل تقييم المستوى: 0
fmfa is on a distinguished road
افتراضي

كذاااااااب قيصر مات من واحد ثاني وانت لحقته وصورته وانا شاهد يا كذااااااااااب
fmfa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-27-2010, 11:41 PM   #7
(ا ل ك و ن ك ر )
قهر جديد
 
الصورة الرمزية (ا ل ك و ن ك ر )
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 0
(ا ل ك و ن ك ر ) is on a distinguished road
افتراضي

ايه والله كذاااااب
__________________
ادخلووو بسرعه

http://handinhand.qahr.91.com/register.php?id=10895


فقط لسيرفر مرجانه ارجو الدخول وتسجيل

ملاحظات:
انا هتكلف بلمهام ومساعده الشخصيه
واي سوال انا حاضر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ
اسم الشخصيه :ULVUGDAKDLVFF
اسم السيرفر:مرجانه

اترك رساله!
(ا ل ك و ن ك ر ) غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2010, 11:14 PM   #8
loda68
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 14
معدل تقييم المستوى: 0
loda68 is on a distinguished road
افتراضي

على فكره افضل نقابتين ليدرز وكليستال ستورم سلالالالالالالالالالالالالالالالام لجميع نوبات بتل فيلد وعرب هيرو هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه طظ
loda68 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2010, 11:32 PM   #9
!_NawaF_!
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 330
معدل تقييم المستوى: 344
!_NawaF_! is on a distinguished road
افتراضي

ههههههههه اسبوعين بس ؟

عندنا في علي بابا وش نقول ؟؟ نقابه كونكر شاركس وحليفتها كومبي تينتي فازو 6 مرات ورا بعض
!_NawaF_! غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-21-2010, 03:07 AM   #10
Shadow¤Fang
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Shadow¤Fang
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 106
معدل تقييم المستوى: 8381
Shadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond repute
افتراضي

والحين مين الي يفوز ب كم اسبوع فزاع ولا ماردو ؟؟؟؟؟؟؟
Shadow¤Fang غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-21-2010, 03:08 AM   #11
Shadow¤Fang
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Shadow¤Fang
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 106
معدل تقييم المستوى: 8381
Shadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond reputeShadow¤Fang has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loda68 مشاهدة المشاركة
على فكره افضل نقابتين ليدرز وكليستال ستورم سلالالالالالالالالالالالالالالالام لجميع نوبات بتل فيلد وعرب هيرو هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه طظ
هههههههههه فيك شي انت
Shadow¤Fang غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-21-2010, 07:45 AM   #12
صريح
Banned
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المشاركات: 131
معدل تقييم المستوى: 144
صريح is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ro7i مشاهدة المشاركة
لثانى أسبوع على التوالى بتلفيد يخسر كل الحروب فقد خسر بتلفيد و أنهار أمام ضربات ليدرز و كاستل ستورم فى حرب النقابات التى كانت من نصيب ليدرز بفضل البلدوزر ماردوكنج كذلك كان البنج العالى سببا فى أقصاء كل الاعبين المرشحين للفوز ببطولة النخبه وكانت حرب النخبه من نصيب كاستل ستورم و بالتحديد ميزو رغم تواضع أمكانياتها كذلك فاز جون سينا من كاستل ستورم بالحرب الشهريه وحرب النخبه تحت 130 هاردلك للخاسرين و مبروك للفائزين و خيرها بغيرها
غبي اي اي غبي وربي غبي

الكلام كل واحد شاطر يقولو

وشكلك **** كلام يالاه

طبعاا انت تتكلم عن حرب النخبه مو حرب النقابه ولا حرب النقابه رافعينكم (قب)

والنخبه يا غبي يا جاهل ما قتلتو فزاع ولا واحد من اتباع فزاع السيرفر علللللللللق

جيب دليل انت والملك حقك انه قتل فزاااااع في النخبه يا تعبان

خلل +فوز صدفه = تفاخر هذا انتوو نوبات وربي

بيتلفيد الى الابد يا معلم
صريح غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-03-2011, 09:58 AM   #13
ادهم2010
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 1
معدل تقييم المستوى: 0
ادهم2010 is on a distinguished road
افتراضي

الاسم/سثةسثة202
السيرفر/شهر ذاد
الشخصيه/تروجان بعد 2استنساخ
النقابه/رئيس زعماء الكعبى
رتبه التبرع:فارس
العشيره:زعيم عشيره almohmady

ادهم2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-27-2011, 05:52 PM   #14
toooopy
قهر جديد
 
الصورة الرمزية toooopy
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 68
معدل تقييم المستوى: 681
toooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond repute
افتراضي بيتل فيلد

حبيبي المشكله الاعضاء ما يخشو بس وقت الحرب فزاع الوحيد الي يضارب وبشركم ماردو وصاعقه شردو من السيرفر خايفن من فزاع اكيد
__________________
toooopy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 01-27-2011, 05:55 PM   #15
toooopy
قهر جديد
 
الصورة الرمزية toooopy
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 68
معدل تقييم المستوى: 681
toooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond reputetoooopy has a reputation beyond repute
افتراضي اخوكم:هكرزجنوون :)

برنامج يخلي معاك999,999,999ما راح اعلمك عليه بس انزلكم مقطع ولي يصوت اديه البرنامجhttp://www.youtube.com/watch?v=GbBm1...eature=related
__________________
toooopy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »11:23 PM.


 تعريبCopyright آ©2000 - 2021
قهر اون لاين عربية