المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 09-11-2013, 11:02 PM   #1
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega
افتراضي خبراء كونكر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز استفسر عن بعض التفاصيل و اخد رايكم ... انا معايا اكونت فاير لفل 131 مش ريبورن ومش ناوى انزل غير ع لفل 135 ان شاء الله والاستفه الحاليه 1soc ايليت ع سوبر +3 و +4

أولا: ع أخر الشهر هيكون معايا تقريبا 11 الف CPS عاوز اعرف ايه هى اهم حاجه اشتريها فى الاستف بس يكون +7 fan و tower
ثانيا: اروح فين دلوقتى علشان الفلف لحد مثلا لفل 135 وياريت تكون الاماكن اوالمهمات بالصور .
ثالثا: بصراحة لعب الفاير ده ممتع جدا لابعد الحدود بس ليه الدفينس ***** ضعيف جدا كده ... وناوى ان شاء الله يبقي فاير بيور ايه رأيكم
رابعا: انا معايا اكونت برايت او قرصان نزلته ريبورن من لفل 130 برايت برضه لفل 70 دلوقتي بس مش حاسس باى استمتاع بلعبه ياتري اقدر انزله ف الاسكند ايه عاوز رأيكم ...

وأسف ع الاطاله وشكرا
قديم 09-12-2013, 12:09 AM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momega مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

كنت عاوز استفسر عن بعض التفاصيل و اخد رايكم ... انا معايا اكونت فاير لفل 131 مش ريبورن ومش ناوى انزل غير ع لفل 135 ان شاء الله والاستفه الحاليه 1soc ايليت ع سوبر +3 و +4

أولا: ع أخر الشهر هيكون معايا تقريبا 11 الف CPS عاوز اعرف ايه هى اهم حاجه اشتريها فى الاستف بس يكون +7 fan و tower
ثانيا: اروح فين دلوقتى علشان الفلف لحد مثلا لفل 135 وياريت تكون الاماكن اوالمهمات بالصور .
ثالثا: بصراحة لعب الفاير ده ممتع جدا لابعد الحدود بس ليه الدفينس ***** ضعيف جدا كده ... وناوى ان شاء الله يبقي فاير بيور ايه رأيكم
رابعا: انا معايا اكونت برايت او قرصان نزلته ريبورن من لفل 130 برايت برضه لفل 70 دلوقتي بس مش حاسس باى استمتاع بلعبه ياتري اقدر انزله ف الاسكند ايه عاوز رأيكم ...

وأسف ع الاطاله وشكرا
بالنسبة للأسطفة مقدرش اقولك تجيب ايه بالظبط لان الاسعار تختلف من سيرفر لأخر اظن 11 الف هيجيبو تور و فانه بس لو فاض سى بى اس يبقى هات باك سورد مثلا +6 ليفل 130 او اعلى و بدلة كويسة و حاول تخلى الاسطفة كلها +5 1 سوكت

اللفلفة مفيش مكان تتلفل لو عايز تجيب 135 يبقى تخش الدث سيتى على طول و تعمل كوست الحرب و الارينة و لازم تخش كلان

الدفنس ممكن تعليه بانك تحك جميات tortoise فى الاسطفة بس لو اسطفتك مش 2 سوكت +5 او +6 على الاقل يبقى بلاش خسارة لان الجماية بتبقى غالية بلاش فير بيور الاحسن نينجا ورير فير

القرصان انزل سكند و ياما تحول ارشر وتر ورير ارشر او وتر ورير قرصان

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-12-2013, 01:30 AM   #3
momega
قهر نشيط

الصورة الرمزية momega

momega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond reputemomega has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى momega

شكرا ع ردك يا كلاون ...
بس انا بلعب ع سيرفر Dark وانا بصراحة مواعيد السيرفر دى غريبة جدا وانا لحد دلوقتى معرفش مواعيد الدث سيتى او مواعيد الحرب وبصراحة اكتر معرفش ايه الكلان دى ... وكمان انا دلوقتى فاير فأزاى اخليه نينجا ورير فاير ... اعذرنى ع الاسئله الكتير
قديم 09-12-2013, 02:00 AM   #4
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momega مشاهدة المشاركة
شكرا ع ردك يا كلاون ...
بس انا بلعب ع سيرفر dark وانا بصراحة مواعيد السيرفر دى غريبة جدا وانا لحد دلوقتى معرفش مواعيد الدث سيتى او مواعيد الحرب وبصراحة اكتر معرفش ايه الكلان دى ... وكمان انا دلوقتى فاير فأزاى اخليه نينجا ورير فاير ... اعذرنى ع الاسئله الكتير
الكلان دا بيديك 1 فى المية كل يوم و تحول لما تنزل سكند تقدر تحول الشخصية

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية