قديم 04-20-2011, 03:58 AM   #1
wessa1986
قهر نشيط

الصورة الرمزية wessa1986

wessa1986 is on a distinguished road
Arrow wiza يتحدث الى*~Gladiator~*: ركبت اعلى ما فى خيلى

هبدأ وهقول السلام عليكم
هدخل فى الموضوع على طول ومش هطول عليكم
احب اعرفكم بنفسى الاول :-
الاسم : وزة او زى ما كان موجود باللعبه wiza
السيرفر : علاء الدين سابقا وبعد التقسيم على بابا
التاريخ : بدايتى كانت يوم 2009/4/16 وانتهاء 2011/4/16
النوع : بنت مش ولد كما يقال او كما يعتقد البعض بالخطأ
المهنة : تاجرة فى كونكور من ايام علاء الدين وبعدها على بابا وبعد عام ونصف اصبحت التاجر الامين وأكبر محظوظة كمان
الاعداء : قليلين وعلى رأسهم جلاديتور والسبب هقوله بالتفصيل دلوقتى

المهم هدخل فى الموضوع الاساسى على طول لان الحكاوى مالهاش لازمه :
موضوعى الاصلى هو جلاديتور اكبر حرامى بسيرفر على بابا زى ما قال على نفسه والاثبات بالصور جاى متستعجلوش :

اولا :
انا وجلاديتور كنا اصحاب جدا وبينا ثقه شديده جدا وفى يوم طلب منى جلاديتور برجى ومروحتى كانوا +6 مقبسين فاخرين الاتنين بهدف لفلفة اكونت ستوب انا توب التروجان حاليا ايام ما كان لسا اكونته صغيروكان نازل ريبورن او سكند مش فاكره بالظبط وفعلا كان جلاديتور شريك معايا وادتله الحاجه ورجعهم بعد حوالى اسبوعين لما خلص اللفلفه وطبعا استلف منى فلوس كتير احيانا مبالغ كبيرة واحيانا مبالغ صغيرة وانا استلفت منه علشان منكرش ولكن مرة واحده مبلغ كبير وسددتهوله بعد شهر بالظبط على حسب اتفاقى معاه وفى يوم من الايام طلب منى مبلغ كبير جدا وطبعا الحمد لله كان معايا سى بى كتير بالنسبه لوضعى وقتها وطبعا ادتله لان كان فى بينا ثقه وقالى كلها اسبوع وارجعهم ومن باب رد الجميل سلفته (مع ان جمايلى عليه اكتر بكتير لكن عادى مكنش فى بينا كده) (مع العلم انى مخدتش منه ضمان زى ما بعمل مع اى حد بيطلب منى سى بى سلف ) فات اسبوع واتنين وتلاته ولما بساله يقولى ممعييش واصبرى واستنى واستنيت شهر كامل ولما طلبت منه السى بى لانى كنت محتاجاه علشان مينفعشى ابقى قاعده بتاجر وبشترى وممعيش سى بى يكفى طلباتى وطلبات الناس الى بتعامل معاهم وبشتريلهم حاجات ولما طلبت منه كان ده رده

والى نظره ضعيف هكتبلكم الحوار:

wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : يا احمد حرام عليك انت عارف انى مبشحنشى وحاجات
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : عاوزة اشتريها ومش نافع لان السى بى ميكملشى
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : مش معايا اسددلك وقولتلك ولما يكون معايا هديلك لكن متطلبيش
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : انا بقالى شهر بتحايل عليك وشهدت مصطفى عليك عيب اوى كده
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : وكل مرة تقولى كمان اسبوع وكمان شهر ومبتجبش حاجه
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : انت طلبت المروحه والبرج علشان تلفلف ستوب انا توب ومرفضتش
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : ودلوقتى علشان بطلب حقى تزلنى ؟
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : ومخلينى اتحايل عليك وابعتلك طوب الارض يكلموك ؟ هى بقت كده ؟
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : ولا هى الدنيا كده ؟ الى بيطلب حقه لازم يتزل الاول
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : اه لازم الدنيا مصالح والى بيطلب حقه لازم يتزل ابقى اتعلمى من اخطائك
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : حرام عليك يا احمد بجد محتاجه الفلوس دول 4 لفات دى بى يعنى مش شويه
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : وانت عارف ان السى بى الى معايا مش كتير اوى كده علشان استنى كل ده
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : قولتلك لما يكون معايا هديكى سلام
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : طيب ارجوك متتاخرشى

اعتقد الكلام واضح للكل انى اتزليت علشان يرجعلى فلوسى وحقى وكان جلاديتور نمرود ومتفرعن وطبعا استنيت عليه مش بس شهر لا استنيت شهرين كمان لانى انا الى ليا حق ومحتاجه ارجع حقى ده لحد ما تعبت وفقدت الامل ان السى بى يرجعلى اصلا وبعتله ناس كتير منهم مايكروسنيبر ومنهم مصطفى جاره وابن منطقته الى هو (Prince.4.ever) قديما لكن مصطفى حاليا بطل اللعب .. المهم لما جبت اخرى قولت لازم اعرف فلوسى هترجع ولا لا وفى يوم كلمت جلاديتور لاخر مرة عن الفلوس شوفوا قال ايه

وطبعا لضعاف النظر هكتب الحوار برضه :
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : لاحظ انى عماله اطلب منك ترجع فلوسى بقالى 3 شهور وانت تقولى لا
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : وسيبتك شهر ونصف كمان وبرضه مطنش ومش راضى
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : افهم من كده انك مش هترجع الفلوس ولا ايه ؟
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : لا مش هرجعها
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : واعتبرى انى نصبت عليكى
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : يعنى ايه ؟
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : يعنى انا جلاديتور الحرامى ونصبت عليكى
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : واعلا ما فى خيلك اركبيه
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : يعنى ده جزائى ؟ جزاء المعروف الاساءه
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : انا حرامى وملكيش حاجه عندى
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : اوكى يا احمد بس متنساش انى وقفت معاك وقت زنقتك
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : ودلوقتى جاى تقولى نصبت عليكى
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : بس اقسم بالله لتندم اشد الندم على كلامك ده وهعرفك مين وزة
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : طز يا وزة وانا جلاديتور الى سارق نص السيرفر ومحدش يعرف يعمل معايا حاجه والى عندك اعمليه
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : ماشى الى عندى هعمله بس ياريت مترجعش تندم وتقول ياريت الى جرى ما كان لانك بدات
wiza يتحدث الى *~Gladiator~* : والبادى اظلم
*~Gladiator~* يتحدث الى wiza : احلا بلاك ليست لاحلى وزة
ياترى اى حد مكانى هيعمل ايه ؟ لما يثق فى حد ويتسرق ويتقاله بالفم المليان انا نصبت عليكى والى عندك اعمليه ؟ هيركب اعلى ما فى خيله زى ما قال ؟ ولا هيتصرف ازاى ؟ مش هقول غير حاجه واحده عن نفسى ( انا عندى صبر يهد جبال ) والى صبرنى على لعبه كونكور سنتين فى التجارة مع انى سهل جدا اشحن لكن من طبعى بحب اتعب واشقى فى الحاجه علشان احس بقيمتها .. سهل جدا يصبرنى 10 شهور على واحد نصب عليا علشان ارد الضربه للى خان ثقتى وزلنى وخلانى فى موقف صعب ( مع انى عمرى لا اتزليت لحد ولا عمرى اتحطيت فى موقف صعب ) بس الى متربيهوش الايام والليالى تربيه المواقف ... وانا قولتلك قبل كده انى منستش ولا عمرى هنسى .. وزى ما قولتلى اعلى ما فى خيلك اركبيه والى عندك اعمليه ( واهه عملت فعلا الى عندى يا جلاديتور ) عرفت وزة البنت عملت ايه ؟ عملت الى مفيش حد فى السيرفر كله عرف يعمله ..

واعتقد دلوقتى انك عرفت ان ميكروسنيبر مش يبقى وزة سواء انت او غيرك وكل الى قال ميكروسنيبر هو وزة غلطان وناس من اللعبه عارفين ومتأكدين انى بنت مش ولد ولو عاوزين اسماءهم عادى اقولهالكم مفيش مشاكل ..
وياريت يا جلاديتور قبل ما تتهم ميكرو او هتلر او اى مخلوق تكون واثق ومتأكد تمام الثقه انك بتتهم على اساس واحب اقولك متنساش حاجه مهمه جدا انك بعت للجى ام انها حاله اختراق وقولت ان ايميلك المخترق اسمه وزة ( منين انك وزة ومنين هتقول وزة خدت حاجه ؟ ) وادتهم باسورداتى وايميلى الى مايكرو ادهالك وطالبتهم يفتحوا اكونتى وبعت حاله اختراق من اكونت جلاديتور وردوا عليك قالولك ان التجارة تمت من اكونتك وانك شريك تجارى وانها تمت بمقابل وسليمه وحاولت كتير تنصب حتى على الشركه باكتر من طريق علشان ترجع اكونتى وتاخد كل الى فيه من لفات وعتاد وسى بى وللاسف محاولاتك نتيجتها الفشل فمعتقدش ان دلوقتى مهما اشتكيت هيكذبوا مصداقيتهم ويغيروا كلامهم ويقولوا ان لك حق او عناصر بعد ما قالوا ان التجارة بمقابل وسليمه وانى مخالفتش القوانين فى شئ واحب اطمنك اكتر لو معتقد ان الحاجه هترجع فانا عمرى ما كنت غبيه علشان استنى الوقت ده كله علشان ابيع الحاجه او ابيع الصدار اول شى وابقى منتظره اتصرف بالباقى لكن انا اتفقت على كل شى انت اديتهولى وبعت كل شى يوم بعت ليا الحاجه بتجارة رسميه قانونيه شرعيه 100 % وخليت الصدار للاخر لانى عارفه ان الصدار معروف ومميز وسهل تعرف من خلاله اذا كان صدارك ولا لا ...

دى صورة الصدار واللثام وانهم بمقابل علشان محدش يقول انى سرقتك :
صورة الصدار :

وصورة اللثام :

وصورة البرج والمروحه والحصان كمان :

وصورة تثبت كمان انى عرفتك انى هصور التجارة علشان اضمن حقى لانى عارفه انك نصاب :

~(^.^)~wiza~(^.^)~
صاحبة لقب التاجر الأمين بسيرفر على بابا سابقاً
صاحبة لقب أكبر محظوظ بسيرفر على بابا سابقاً
معتزلة كونكور

آخر تعديل بواسطة wessa1986 ، 04-20-2011 الساعة 04:35 AM
wessa1986 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 04-20-2011, 03:59 AM   #2
wessa1986
قهر نشيط

الصورة الرمزية wessa1986

Arrow تابع

هقولك حاجه صغيرة يا جلاديتور انا وزة التاجر الامين الى عمرها ما ردت حد محتاج ولا قفلت باب فى وش صاحب ولا صديق ولا عمرها خانت امانه ( مع ان اتحطيت فى مواقف كنت ببقى ماشيه شايله فى العناصر عتاد +8 كتير لناس أاتمنونى عليه وعمرى ما خذلتهم ولا خنت ثقتهم وكل الى فى السيرفر يشهدوا ) لا عمرى فكرت انصب ولا اسرق مع ان الطريق ده سهل .. لكن كنت لاخر لحظه ضميرى كان تاعبنى جدا وفكرت كتير بدل المرة 1000 مرة انى اسامحك واعفى عنك واكتفيت انى اتجنبك وابعد عنك ولكن للاسف كنت كل مدى تثبتلى انك انسان جشع وطماع وحرامى بشهاده ناس كتير وكنت يومها اقولك لو محتاج الحاجه خدها وانت تقول لا ( مش مهم ان الى يسرق يعتذر ويكرر ويسرق تانى لكن الاهم ان الى يسرق مرة يتوب ويبطل وانت مبتبطلشى للاسف ) ولما عرفت ان معايا 28 لفه دى بى طمعت وكل حاجه ادتهالى كنت بتطلب قدامها سى بى ومقابلها لفات دى بى لمجرد انك عارف ان معايا لفات كتير وللاسف انت كنت غبى فى النقطه دى لان التجارات كانت بمقابل لفات دى بى ووقتها ابقى قانوناً ماشيه فى السليم وعلى رأى الى قالوا ( القانون لا يحمى المغفلين) ولكن المثل يجب تصحيحه ويقال ( القانون لا يحمى الطماعين )

وصحيح علشان اطمنك اكتر واكتر الكام حته فى عتادك الى كانوا معايا اتباعوا و السى بى بعته خارج اللعبه بفلوس وانا عارفه انه مخالف للقوانين بس ايميل وزة اتبند خلاص وكونكور هتتمسح من على جهازى للابد لانى زهقت وحققت انتقامى منك وفلوس بيع حاجاتك علشانها فى نظرى فلوس حرام اتصدقت بيها وفلوس تجارتى وعتادى كله هى دى الى معايا دلوقتى لانها حلال ومن تعبى طول السنتين بالسوق ولان الى عوزاه وصلتله بعد ما بطلت كونكور شهر كامل رجعت علشان بس انى انتقم منك لانك لص وحرامى وتصرفاتك متوقعه ويادوب الواحد يعرفك انه معاه سى بى كتير او حتى يوريهولك تقوم تجرى عليه وتبقى صاحبه وانتيمه لحد ما تسرقه او تستلف منه وتنفض اوتنصب عليه بقناع الحياء والاحتياج ويكفى انك معترف بكده ومعترف انك سارق نص السيرفر وده يكفينى ... وديما كنت اقولها مثل ( من سرق يسرق ولو بعد حين )و(وكما تدين تدان ) وجه الوقت الى يتنصب عليك فيه زى ما ياما نصبت على ناس وكنت انا اولهم وللاسف كنت انا من خلص ذنب الناس دى كلها فيك وعلى الرغم من كده فى ناس كتير دخلت كلمتنى على ميرندا وشكرتنى كمان .. ولما دخلت بميرندا انهارده كتبتلك ازاعه انى هرفع موضوع محبتش ارد عليك ولا على اى حد لحد ما اظهر الى عندى ووقتها كل الناس هتعرف الحق فين ولما قولت ( انك أأتمنتنى . ومن امنك لا تخونه ولو كنت خاين : كنت اقف قدام المرايه وقول الكلمتين دول لنفسك يوم ما نصبت عليا ).. سلام يا جلاديتور واتمنى تتوب بعد الدرس ده وتعرف ان كل قوى فى الاقوى منه .. واعتذر لميكروسنيبر و هتلر لو كنت سببتلكم اى دوشه او اى تشويه ليكم او شتيمه حد شتمهالكم بسببى وبطلب من اى حد ميصدقش ابداً طرف واحد الا لما يسمع من الطرفين علشان يحكم صح ...

~(^.^)~wiza~(^.^)~
معتزلة كونكور

آخر تعديل بواسطة wessa1986 ، 04-20-2011 الساعة 04:52 AM
قديم 04-20-2011, 04:11 AM   #3
EVIL-MOON
قهر جديد

EVIL-MOON is a jewel in the roughEVIL-MOON is a jewel in the roughEVIL-MOON is a jewel in the rough

على طاري المحادثة بينك وبين جلاديتور مافيه امل ولا واحد انها صحيحة عشان انا يمديني ازور محادثة واقول روبن سرق +12 مني -_-

وثلاث ارباع كلامك بدون ادلة وكلها ملفقه من راسك ومدري وش تحس فيه للمعلومية

ايه صح روابط الصور انت حطيتهم ولا معلق عندي ما اشوفهم ؟.؟

السيرفر:عطارد -__-

اللعبة اسخف مما يعقل -_-
EVIL-MOON غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 04-20-2011, 04:13 AM   #4
EVIL-MOON
قهر جديد

EVIL-MOON is a jewel in the roughEVIL-MOON is a jewel in the roughEVIL-MOON is a jewel in the rough

حبل الكذب قصير روح رجع العتاد ولا تتعب نفسك تكتب من الصبح استح على وجهك قال انا بنت قال كككككككككككككككككككككك

اللعبة اسخف مما يعقل -_-

آخر تعديل بواسطة EVIL-MOON ، 04-20-2011 الساعة 04:25 AM
قديم 04-20-2011, 04:33 AM   #5
شدوو10
Banned

شدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى شدوو10 إرسال رسالة عبر Skype إلى شدوو10

wiza يتحدث الى شدوو: انا مآيكرو ارجوك ماتعلمش حد
شدوو يتحدث الى wiza:اوكي بسس بشررط
wiza يتحدث الى شدوو:ماشى حبي ايه هو الشرط
شدوو يتحدث الىwiza:تررجع العتآد لجلآد
wizaيتحدث الى شدوو: وربنا انا حسيت بالندم اني سرقته بس انا ماعنديش فلوس خآلص اشحن وانا حزين للغاايه
شدوو يتحدث الى wiza: طييب كووووووووووووووووووس امك (:

وكذآ عرفنآ ان مآيكرو هو وزآ ههههههههههههههههههههههههه

ودمتم بصصحه وعافيه
شدوو10 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 04-20-2011, 04:37 AM   #6
EVIL-MOON
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شدوو10 مشاهدة المشاركة
wiza يتحدث الى شدوو: انا مآيكرو ارجوك ماتعلمش حد
شدوو يتحدث الى wiza:اوكي بسس بشررط
wiza يتحدث الى شدوو:ماشى حبي ايه هو الشرط
شدوو يتحدث الىwiza:تررجع العتآد لجلآد
wizaيتحدث الى شدوو: وربنا انا حسيت بالندم اني سرقته بس انا ماعنديش فلوس خآلص اشحن وانا حزين للغاايه
شدوو يتحدث الى wiza: طييب كووووووووووووووووووس امك (:

وكذآ عرفنآ ان مآيكرو هو وزآ ههههههههههههههههههههههههه

ودمتم بصصحه وعافيه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اهنيك على الذكاء يا كونان

وهاقد عرفنا اننا يمكننا تزوير محادثة وترا الصور مو مرة يعني تطلع صحيحة يمكن واحد خاش حساب جلاد وصور مع وزا

وسوو سالفة على انه حرامي

يعني لا يكثر ولا تدور عيب عليك

اللعبة اسخف مما يعقل -_-
قديم 04-20-2011, 04:38 AM   #7
wessa1986
قهر نشيط

الصورة الرمزية wessa1986

معلومه ليكم بصوا فى الصور قبل ما تتكلموا بهبل وشكلكم يطلع وحش وعلى فكرة انتم الاتنين فقط الى تردوا هنا وفى موضوع جلاديتور وحلو الرسم الى عمالين تعملوه سوا ده

~(^.^)~wiza~(^.^)~
معتزلة كونكور

آخر تعديل بواسطة wessa1986 ، 04-20-2011 الساعة 04:41 AM
قديم 04-20-2011, 04:43 AM   #8
EVIL-MOON
قهر جديد

قصدك احنا الأثنين الي يعرفو انك حرامي ؟.؟

يا شيخ روح طير بس مزور كم شي ويقول هاذي الحقائق وهاذي الوقائع

لو هربت مننا مراح تهرب من ربك ويعني بيتبلا عليك جلاد مثلا ؟.؟

اللعبة اسخف مما يعقل -_-
قديم 04-20-2011, 04:43 AM   #9
شدوو10
Banned

شدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond reputeشدوو10 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wessa1986 مشاهدة المشاركة
معلومه ليكم بصوا فى الصور قبل ما تتكلموا بهبل وشكلكم يطلع وحش وعلى فكرة انتم الاتنين فقط الى تردوا هنا وفى موضوع جلاديتور وحلو الرسم الى عمالين تعملوه سوا ده

اقول بسسس موووص حمر

ولآتكثر يآحرآمي والمشششكله معطييك العتآد بدون مقآبل _ برج ومروحه وحصان <<

وانت اخذتها ولا رجعتها عيب ياولد اقسم بالله لو جيتك لآدعسسك دعس الكلآب
قديم 04-20-2011, 04:50 AM   #10
wessa1986
قهر نشيط

الصورة الرمزية wessa1986

اولا انت او هو تتكلموا بيتاع ايه ؟ دخلكم ايه اصلا فى الموضوع ؟ الكلام كان بينى وبين جلاديتور ولا هو جايبكم تعملولوا شغل فى الموضوع وخلاص
جلاديتور قال وزة هى ميكرو وانا شخص وميكرو شخص واتهم ميكرو انه سرقه لكن الكلام كان معايا انا مش مع ميكرو ولو كلامى الى فى الصور غلط جلاديتور ييجى فى وشى ويقول غلط وانا دخلت عملت الموضوع علشان افهم الناس الى مش فاهمين او سامعين من طرف واحد مش علشانك انت او هو لانكم مش طرف فى الموضوع

~(^.^)~wiza~(^.^)~
معتزلة كونكور

آخر تعديل بواسطة wessa1986 ، 04-20-2011 الساعة 04:56 AM
قديم 04-20-2011, 04:55 AM   #11
EVIL-MOON
قهر جديد

صحيح احنا مو طرف من الموضوع

بس احنا نعرف انك كذاب عشان كيذا حبينا نوضح للشعب عشان ما يتهمون واحد ثاني ><"

اللعبة اسخف مما يعقل -_-
قديم 04-20-2011, 05:03 AM   #12
wessa1986
قهر نشيط

الصورة الرمزية wessa1986

تعرف انى كذابه ؟ طيب ايه دليلك يا فصيح افندى ؟ وتوضح للناس كمان ؟ هى الناس خلتك وكيل عنهم ولا جلاديتور خلاك محامى عنه ؟ عموما الناس مش كلها صغار السن زيك وفيهم عقل يفكر ويشوف الصح من الغلط ولما ييجى صاحب الشأن ويكدبنى ويكدب الكلام الى موجود بالصور وقتها ابقى وضح للناس وساعدهم على اتهام الشخض الصحيح

~(^.^)~wiza~(^.^)~
معتزلة كونكور
قديم 04-20-2011, 05:13 AM   #13
شدوو10
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wessa1986 مشاهدة المشاركة
تعرف انى كذابه ؟ طيب ايه دليلك يا فصيح افندى ؟ وتوضح للناس كمان ؟ هى الناس خلتك وكيل عنهم ولا جلاديتور خلاك محامى عنه ؟ عموما الناس مش كلها صغار السن زيك وفيهم عقل يفكر ويشوف الصح من الغلط ولما ييجى صاحب الشأن ويكدبنى ويكدب الكلام الى موجود بالصور وقتها ابقى وضح للناس وساعدهم على اتهام الشخض الصحيح

الدليل انو اعطاك برج ومروحه وحصاان وتمت التجارره بنجااااااااااااااح

ولآ رجعتها له لمآذا
قديم 04-20-2011, 05:16 AM   #14
ميكروسنيبر
قهر جديد

ميكروسنيبر is on a distinguished road

يابني زي مقولتلك قبل كدا
انا مش جاي اشمت انا جاي اتشفي
والله يابني انت لو تعرف انا جالي كام همس بيشكروني علي الي حصلك مش هتصدق
وعلي فكره كون وزه ظهرت وقالت انها هيا الي عملت فيك كدا فدا مش معناه نهايه الكلام بينا لا لسه في حساب بيني وبينك
انا والله بشكر الظروف الي بينتلي حاجات كتير منها
اني سرقت صرقوع
واني سرقت فلسطين0
واني بندت اكاونت سكوفيلد
واني سرقت افتار
واخيرا سرقت جلادييتور
وابن عمي اعترف اني وزه
هههههههههههههههه
والله الحمد لله علي كل شئ وانه بينيلي وساخه ناس كتير

ميكروسنيبر غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 04-20-2011, 05:22 AM   #15
EVIL-MOON
قهر جديد

يعني بالله لو هو سرق نص السيرفر تبي يعترفلك ؟؟؟.؟؟؟

لا ومسوي انك الشريف ومزور صور وحالتك حالة وتقول سرقني وسرقني روح موت يا حرامي

اللعبة اسخف مما يعقل -_-

العلامات المرجعية