Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-21-2010, 08:02 PM   #1
*magoda*
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: In Da land Of Happinnes
المشاركات: 2,714
معدل تقييم المستوى: 379191
*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute
افتراضي الوداع يا اهلي ..... اني راحل

السلام عليكم

للأسف بسبب الشخص الي رجعت عشانه همشي بسببه

احب اودع كل شخص بدون اسماء ولو كنت مزعل حد يسامحني مع اني مش مزعل حد

قضيت معاكم ايام حلوه , عملت شروحات احلي , لعبت معاكوا احلي لعب , هايط معاكم < مولود بالسعوديه

وحان وقت الرحيل! الي اين ! الا ما لا نهايه زي ما الطريق يوديني

"كان صديقي"

وفعلا ع رأي المثل مافيش صاحب يتصاحب

خلاص الكل شعر بقرب قيام يوم القيامه

الله يحفظنا ويهدينا

واحب اقولك يا استاذ _....._ اشكرك يا كبير يا ابو مخ عاقل وماتنزلش بعد كده لمستوانا وتكلمنا !

شكرا ليك كرهت اللعبه كلها بسببك

سلام يا اعضاء


كان معكم اخوكم ماجد -معتزل كونكر للأبد-

في حفظ الرحمن
*magoda* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 08:04 PM   #2
*magoda*
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: In Da land Of Happinnes
المشاركات: 2,714
معدل تقييم المستوى: 379191
*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute
افتراضي

The Last Logout

Thanx all

*magoda* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 08:04 PM   #3
Mr EsLaM
مشرف عام
 
الصورة الرمزية Mr EsLaM
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: ஓ۩ஓWoRlD®ŠŐĿM®ДĎMiNஓ۩ஓ
المشاركات: 8,940
معدل تقييم المستوى: 843715
Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM
افتراضي

راجع نفسك وانتا تعرف انتا غلط ولا لاء
__________________
تنبيه هام جدا للاعبين بمستخدمى البرامج الهانت والحفر وما شابه

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى



اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر


Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 08:05 PM   #4
*magoda*
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: In Da land Of Happinnes
المشاركات: 2,714
معدل تقييم المستوى: 379191
*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr eslam مشاهدة المشاركة
راجع نفسك وانتا تعرف انتا غلط ولا لاء

هراجع بس لما تراجع نفسك انت الاول

خلص الكلام

*magoda* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 08:16 PM   #5
~Moon*Taroo~
قهر فعال
 
الصورة الرمزية ~Moon*Taroo~
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: فى البيت
المشاركات: 2,886
معدل تقييم المستوى: 573932
~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute~Moon*Taroo~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى ~Moon*Taroo~ إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~Moon*Taroo~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~Moon*Taroo~ إرسال رسالة عبر Skype إلى ~Moon*Taroo~
افتراضي

اة يابنى الحصل

هبقا اكلمك اعرف اة الحوار و انا ما يمشيش معاية الكلام دة ان حد يسيب المنتدى دة انا اخربها يابنى

ولا حد يمشى يابنى

انا هبقا اكلمك و اعرف اة الحوار وماسمعش الكلمة دى تانى فاهم

__________________
...........................
~Moon*Taroo~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 08:48 PM   #6
danaw
قهر فعال
 
الصورة الرمزية danaw
 
تاريخ التسجيل: May 2010
الدولة: السعوديةة - الرياض.
المشاركات: 1,102
معدل تقييم المستوى: 114472
danaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond reputedanaw has a reputation beyond repute
افتراضي

هاه !


مآجججد إيش حركات الأطفال هذي @_@


إنتــآ رمز من رموز المنتدى ..


ومآينفع هيك =@


بعدين هيه مين الشخص هذآ ؟؟


وإذا احنا نهمك مو بكل سهوله تتركنا <~ لآتعلقو علي


المهم راجججع نفسك


والسلامو عليكو @_@
__________________
وتزأر الأسُد في الغابات غاضبةً ، أنّى لكلبٍ أن يسمي نفسه أسدًا </3 !
danaw غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 10:21 PM   #7
Sniper.870
قهر فعال
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: Bye
المشاركات: 1,632
معدل تقييم المستوى: 231905
Sniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Sniper.870
افتراضي

والله العظيم حرام
ونا بقولها من هنا
لو اي مشرف هيخسرنا صديق تاني
يبقي بلاها المشرفين وحنا مش محتاجينهم
كل شوية يطلع مشرف يخلي عضو يمشي
عاوزين اية يعني من الاخر قولولنا
ماجد عاوزك تبقي تكلمني في اللعبه عاوز اعرف السبب يا سيدي
__________________

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
Sniper.870 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 10:45 PM   #8
brave_boyy1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية brave_boyy1
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 574
معدل تقييم المستوى: 152278
brave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond repute
افتراضي

هتعملي فيها بقي دور المظلوم
اعد ياض بلا وجع قلب
brave_boyy1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 11:10 PM   #9
Mr EsLaM
مشرف عام
 
الصورة الرمزية Mr EsLaM
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: ஓ۩ஓWoRlD®ŠŐĿM®ДĎMiNஓ۩ஓ
المشاركات: 8,940
معدل تقييم المستوى: 843715
Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *magoda* مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

للأسف بسبب الشخص الي رجعت عشانه(اسلام) همشي بسببه (اسلام)

احب اودع كل شخص بدون اسماء ولو كنت مزعل حد يسامحني مع اني مش مزعل حد

وانا مسامح

قضيت معاكم ايام حلوه , عملت شروحات احلي , لعبت معاكوا احلي لعب , هايط معاكم :d < مولود بالسعوديه

وحان وقت الرحيل! الي اين ! الا ما لا نهايه زي ما الطريق يوديني

"كان صديقي"
على مدار 3 سنوات

وفعلا ع رأي المثل مافيش صاحب يتصاحب

خلاص الكل شعر بقرب قيام يوم القيامه

الله يحفظنا ويهدينا

واحب اقولك يا استاذ _اسلام _ اشكرك يا كبير يا ابو مخ عاقل وماتنزلش بعد كده لمستوانا وتكلمنا !

شكرا ليك كرهت اللعبه كلها بسببك

سلام يا اعضاء


كان معكم اخوكم ماجد -معتزل كونكر للأبد-

في حفظ الرحمن

هو يقصد كده علشان بقوله كده غلط وبفهمه غلط معايا
وبدا يستهزء بيا

ومتنساش انك انتا الى زعلتنى

كان صديقى
__________________
تنبيه هام جدا للاعبين بمستخدمى البرامج الهانت والحفر وما شابه

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى



اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر


Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 11:21 PM   #10
brave_boyy1
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية brave_boyy1
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 574
معدل تقييم المستوى: 152278
brave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond reputebrave_boyy1 has a reputation beyond repute
افتراضي

خلاص يا رجاله متزعلوش من بعض اكيد حاجه هايفه
brave_boyy1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2010, 11:59 PM   #11
sayade2
قهر فعال
 
الصورة الرمزية sayade2
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: المغرب
المشاركات: 1,545
معدل تقييم المستوى: 342994
sayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond reputesayade2 has a reputation beyond repute
افتراضي

مع الف سلامة والي عايز يمشي يشمي احنا مش حنمسكو
__________________
௮ஹண۩₪™iŞẲψΔĐЁ™₪۩ணஹ



معتزل


░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░▓░▓░░░▓░▓░░░░░░░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░░░░░
░▓░▓░░░▓░▓░░░▓▓▓░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░▓▓▓░
░▓░▓░░░▓░▓░░░▓░▓░░▓░▓░▓░░░▓░▓░▓░▓░▓░
░▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓░░▓░▓▓▓▓▓▓▓░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░[/COLOR][/SIZE]
sayade2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2010, 12:01 AM   #12
هاااااي
Banned
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 1,178
معدل تقييم المستوى: 429812
هاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond reputeهاااااي has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brave_boyy1 مشاهدة المشاركة
خلاص يا رجاله متزعلوش من بعض اكيد حاجه هايفه
احس واحد رد فيكم انت
هاااااي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2010, 01:34 AM   #13
dr.mony
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية dr.mony
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 461
معدل تقييم المستوى: 322625
dr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond reputedr.mony has a reputation beyond repute
افتراضي


يب يب
ماجد المنتدى مايحلى من غيرك
نعم ماعرفك من زمان ولكن اعرفك وحبيتك خيو
وماينفع تتركنا الان
المشاكل تنحل بالراحه وبالهدؤ
منتظرك تدخل خيو
__________________
تم تغير الشخصيه فى المنتدى الى DeSTROY
dr.mony غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2010, 01:50 AM   #14
FuNkY..3AsOlA
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية FuNkY..3AsOlA
 
تاريخ التسجيل: May 2010
الدولة: EgYpT
المشاركات: 982
معدل تقييم المستوى: 148683
FuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond reputeFuNkY..3AsOlA has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى FuNkY..3AsOlA
افتراضي

شت اب ماجد يو ساى زات؟!!!! لا تمشى يا دب ...ترا مين يرخم على و انت مش موجود وانا اضايق فى مين!! خليك معنا و لو تركت المنتدى ساقول جملتى المشهوره(لو مشيت همشى معاك)بس و حبيت اقوللك انك اكتر من صديق فانت بمثابت اخ و اتمنى استمرارك معنا
__________________
رايت العين تبكى فسالتها لما البكاء؟
اعلى صديق؟ قالت ياليت. فقلت اعلى حبيب؟
قالت ياليت ياليت.فقلت اجيبى ياعين اوشك
الدمع على الانتهاء.فقالت ابكى على زمان
قل فيه الوفاء بين الاصدقاء وحتى الاحباء
واصبح الكذب والنفاق اساسا للبقاء......
FuNkY..3AsOlA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2010, 03:27 AM   #15
ao0oa
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: قسم الألعآب الإلكترونية
المشاركات: 3,295
معدل تقييم المستوى: 1287828
ao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond reputeao0oa has a reputation beyond repute
افتراضي

Shut Up Dude

كل عضو هنا صارت معاه مثل مشكلتك وخاصتا انا

واتحداك تترك المنتدى هههه ابشرك احنا علينا لـعـنـه منتدى كونكر العربي خخخخ


لا تروح

Don't Go Man

And YE!AH Don't STOP
ao0oa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »04:21 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية