Game Discussion -ألعاب للنقاش كل المواضيع المتعلقة بالألعاب يمكن طرحها هنا. سواء كانت من ألعاب TQ أو لا. كل ما يتعلق بالألعاب ناقشه هنا.

قديم 09-01-2010, 12:24 PM   #136
auman2911
قهر فعال

الصورة الرمزية auman2911

auman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond repute

شكر ا على الموضوع واللبعة جميله بس التانين مش شاغلين
auman2911 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 09-06-2010, 03:30 PM   #137
Bad_Day
Banned

Bad_Day is on a distinguished road

انا فتحت الهامش مو عارف شو اعمل كيف بدي العب
Bad_Day غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 09-16-2010, 06:04 AM   #138
EMO
قهر نشيط

الصورة الرمزية EMO

EMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond reputeEMO has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى EMO

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

غدا بأزن الله افتتاح بطولة يوجى برعاية المنتدى لكل راغبى الاشتراك عليهم قراءة الشروط

الجوائز
1-وحش مدمر رابع من صنعى وهيكون اقوى من التلت وحوش المدمرة
2-او مجموعة ورق قوية جدا من تصميمى
3-الفايز بالبطولة هيكون احرف واحد هنا فى المنتدى

الشروط
1-عدم اللفظ بأى الفاظ خارجة فى غرفة الهامشى فى حالة الخسارة او الفوز او اى شيىء
2-يسمح بأستخدام جميع الاوراق
3-المسابقة سوف تكون فى الجزء الخاص بلعبة جوى عشان هو الوحيد اللى ينفع نلعب عليه اون لاين لأنو هو كمان اكتر عدد من الاوراق
4-البطولة بنظام الكسبان مع الكسبان والخسران برة البطولة عشان ننجز
5-ممنوع الغش باى طريقة
كمان المبارزات هتبدأ من الساعة 6 لحد بليل بقى مفتوح والمبارز لو اتأخر عن معاد المبارزة بى ساعة او اتنين يعتبر مغلوب
6-فى حالة انقطاع النت عند اى طرف تعاد المباراة
7-عدد المشتركين سوف يكون محدد
8-من يريد ان بلعب معنا وهو ليس لدية اللعبة او مش بيعرف يلعب يخش الروابط دى
http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=13583 و
http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=13695
9-اللى وافق على الشروط يتفضل يشترك معانا
10-اخر حاجه غرف الهامشى اللى هتتلعب عليها البطولة MonaLiza1 و MonaLiza2 والباص 123 وسوف اشرح طريقة اللعب بالهاشمى
اولا
لازم يكون عندك برنامج الهامشى ودا رابط تحميل الهامشىhttp://www.mediafire.com/download.php?y14inhdmmkw

هتسطب البرنامج عادى جدا هو سهل مش محتاج شرح التسطيب بعد اما تسطبو هتظهرلك الايكونة دى تحت جنب الساعة بتاعت الجهاز بالشكل دا

ودى معناها ان البرنامج اوف لين يعنى مش شغال هتدوس عليها دبل كليك عشان تظهر قدامك واجهت البرنامج بالشكل دا وهتدوس على المكان اللى انا معلم عليه فى الصورة عشان يشتغل البرنامج

وبعد اما يشتغل هيجبلك صورة بالشكل دا وهتدوس على الشكل اللى انا معلم عليه فى اخر واجهة البرنامج

وبعدها هيجبلك 3 اختيارات هتختار الاخير وبعدها هيجبلك تحط الاسم الغرفة والباص عشان تخش معانا ومفيش اسهل من كده .كده شرحنا الهامشى وخلصنا
بعد الدخول لغرفة الهاشمى جه الوقت عشان تعرف هتلعب ازاى
هتخش اللعبة عادى وطبعا بتختار اول اختيار وبعد كده بيجبلك كزا اختيار مبارزة واحدة او 3 هتختار الاختيار اللى متعلم عليه فى الصورة

وبعدها هيجبلك الشكل دا فى اختيارين وانك عايز تلعب بورق من جهازك او جهاز خصمك الاختيار الاول شمال جهازك والتانى خصمك

وبعد كده هتدوس على المفتاح اللى فى الصورة دى

هتجبلك الاختيارين اللى فى الصورة دى

هوست وجوست اصحاب اول 10 ردود هيكونو جوست والتانيين جوست
بعدها هتجيلك صورة زى دى معناها ان المبارز التانى لس مدخلش اول ميخش هيظهر اسمو دوس عليه

بعدها هيجبلك اختيارات زى بتوع بدأ اللعب مع جوى هتتخار اللى يريحك وبعدها نبدأ المبارزة
كده انا شرح كل حاجه مستنيكو عشان نلعب معاكو بقى واللى عايز يخش الغرف يلاعبنى قبل البطولة انا مستعد مستنى المشتركين

البطولة مغلقة حاليا وهتتفتح فى أجازة نهاية العام و سوف يتم تغير غرف الهامشى وتعيين مشرفين على البطولة

ممكن تقول أه أسم الغرفه و أه الباص أنت قولت مفيش أسهل من كدا يعنى أه أحنا مش فهمين هنكتب أه

EGYPT

My Name Is

ẴђṂξĎ

My Game Is

Conquer for Arb

Server

☭Shahryar☭

Butcher

level>140

Trojan pure

Vice-President in the final war Syndicate
EMO غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 09-16-2010, 10:28 AM   #139
المشاكس
قهر جديد

المشاكس is on a distinguished road

اخوني ارجو منكم تعلموني على العب شنو غرفة الهاشمي وين الغرف
المشاكس غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 09-23-2010, 07:34 PM   #140
hmodes
Banned

hmodes is on a distinguished road

لعبة حلوه موضوع رائع
ننتظر المزيد
الاسم::~~~girle~~~
الفئه::نينجا
المستوى::120
السيرفر::مرجانه
العتاد::فاخر +4
الحصان::+3
حلل الزينة::الاناقة الاسود
النقابة::D.a.M.a.R

رتبة النقابة::نائب منظم
hmodes غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 09-23-2010, 07:50 PM   #141
THE RED MONSTER
قهر نشيط

الصورة الرمزية THE RED MONSTER

THE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond reputeTHE RED MONSTER has a reputation beyond repute

حلووووووووووووووووووووووووووووو
its a shame for pine bloster head a carles man how weakse up dead you were your sent like a some kind a prize TO MANIY LIZE TO MANIY LIZE OOOOOOOOOOOOH these words are tru and ill make you belive OOOOOOOOOOOOH and i fight for air and i strogle gust to breathe OOOOOOOOOOOOH and you were your car gust sweel and well see you rident stret to hell

SHEAMUS

the galtek warrior

انا ليبي وافتخر

اسم الشخصية_RANDY

السيرفر_شهريار

مطلوب صديق لاني زهقت من قلة الاصحاب
THE RED MONSTER غير متواجد حالياً   Share with Facebook

العلامات المرجعية