Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 11-14-2010, 11:48 PM   #1
nopel 4 ever
قهر نشيط

الصورة الرمزية nopel 4 ever

nopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى nopel 4 ever
Thumbs up افضل يوم شفته فى حياتى

افضل يوم شفته فى حياتى وهو يوم 14 نوفمبر يوم جمييييييييل اوى بالنسبه لNoBeL اليوم ده بدا يحلو اول ما دخلت حرب العشاير ولما دخلت كان معى 2 من العشيره Dis~truction و venos دخلنا اعدنا جواه اول ما جت الدقيقه 34 دخل علينا zeadan و kallar2009 فموتو shady وvenos وdis~truction واتبقى انا وبما اننا احنا الى بنكسب كل يوم فمعنا كده ان لو فى حد من عشيرتنا جوه الحرب للدقيقه 45 هنكسب فاعدت اضرب فيهم وماشاء الله تقدرو تقولو عملين جمعيه جينيثنج مع بعض ففضلت معاهم لغايه ما جت الدقيقه 45 فكسبنا واول ما كسبنا دبت خنائه عنيفه فى العنقاء وقتلت فيها يوتشيها و زيدان وبعدين روحت وحش كوره التنين وكنت ضد شغموم وناس اقويه كتير والحمد لله جبت الكوره من بينهم وبعدين رجعت القلعه فشادى ادانى الهديه تذكره يانصيب و3 احجار +1 وكوره الخبره جى اخش بالتذكره سيده الحظ كسبت قناع نينجا مقبس فبعته لشادى ب350 وكنت حاطط فى المتجر حجات غاليه اتباعت وبقا معى 5 الف سى بى وبعدين كمان شويه باذن الله هبدل مع mr.cool انا هعطيه برج +6 2 مقبس فاخر و4700 مقابل برج +7مقبسين فاخر والله انا بالنسبه لى انها بركه العيد وبشكر شادى لانه اساس كل فرحه

العتاد فاخرمقبسين +8
سيرفر :دنيازاد

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

آخر تعديل بواسطة nopel 4 ever ، 11-16-2010 الساعة 05:06 PM
nopel 4 ever غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-14-2010, 11:50 PM   #2
*magoda*
Banned

*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute*magoda* has a reputation beyond repute

طب ما تنساش احببابك بقي :d
*magoda* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 12:00 AM   #3
محروووم
قهر جديد

الصورة الرمزية محروووم

محروووم is on a distinguished road

ايه الحظوظ الحلوة ديه يا حازم طيب متنساش يوسف بقا ماشي
ملاحظات : النينجا فئة نوبة جدا و بدون مهارة النصل المذدوج هي ولا شيء و أسئلوا مجرب و افضل شخصيات بالنسة لي حاوي النار ثم التروجن ذو المضربين
أعز الاصدقاء : ESLAM15 - وسعولي -&الشرس& -NoBeL
محروووم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 12:00 AM   #4
Ergon
قهر نشيط

الصورة الرمزية Ergon

Ergon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond repute
افتراضي مبروك

المبروووووووووووك ياغالي علي القناع والعشيرة والبرج وشد حيلك
بس بردة تخلي بالك كلها كام يوم وارجع 131 تاني هههههههههههههه
بس المشكلة انك حبيبي ومقدرش اعمل معاك حاجه
وعقبال كل يوم
priset#41power حاليا

Ergon سابقا

BoBa&حبوبه & سديم
اخليس&Ramses&المملوك
السيرفر: دينازاد وسندباد سابقا
كلها انفاس تخرج من رائه واحده
علي وتـــر الحـــزن طــال النشيد
كما طال من قبل نشيد التمني
وقد شطر الياس قلبي العنيد
فنصف ينوح ونصف يغني
ومازال يبدا ثم يعيد
الي ان يموت به كل لحن
Ergon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 12:01 AM   #5
ShadySpeed
Banned

الصورة الرمزية ShadySpeed

ShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of light

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nopel 4 ever مشاهدة المشاركة
افضل يوم شفته فى حياتى وهو يوم 14 نوفمبر يوم جمييييييييل اوى بالنسبه لnobel اليوم ده بدا يحلو اول ما دخلت حرب العشاير ولما دخلت كان معى 2 من العشيره dis~truction و venos دخلنا اعدنا جواه اول ما جت الدقيقه 34 دخل علينا zeadan و kallar2009 فموتو shady وvenos وdis~truction واتبقى انا وبما اننا احنا الى بنكسب كل يوم فمعنا كده ان لو فى حد من عشيرتنا جوه الحرب للدقيقه 45 هنكسب فاعدت اضرب فيهم وماشاء الله تقدرو تقولو عملين جمعيه جينيثنج مع بعض ففضلت معاهم لغايه ما جت الدقيقه 45 فكسبنا واول ما كسبنا دبت خنائه عنيفه فى العنقاء وقتلت فيها يوتشيها و زيدان وبعدين روحت وحش كوره التنين وكنت ضد شغموم وناس اقويه كتير والحمد لله جبت الكوره من بينهم وبعدين رجعت القلعه فشادى ادانى الهديه تذكره يانصيب و3 احجار +1 وكوره الخبره جى اخش بالتذكره سيده الحظ كسبت قناع نينجا مقبس فبعته لشادى ب350 وكنت حاطط فى المتجر حجات غاليه اتباعت وبقا معى 5 الف سى بى وبعدين كمان شويه باذن الله هبدل مع mr.cool انا هعطيه برج +6 2 مقبس فاخر و4700 مقابل برج +7مقبسين فاخر والله انا بالنسبه لى انها بركه العيد وبشكر شادى لانه اساس كل فرحه :d
حبيب قلبي يا نوبل والله انتا بجد انسان جميل وتستاهل اكتر من كدة لانك جدع وصاحب صاحبة وياعم دة بس ربنا رزقك من وسع عشان انتا قلبك ابيض ونا كنت مجرد سبب من الاسباب بس واتمنالك ديما الفرحة وانك تكون مبسوط علطول

وفين بقا نسبتي 10 في المية هههههههههه طبعا بهزر ربنا يخليك يا نوبل وميحرمناش منك ولا من فرحتك
ShadySpeed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 12:06 AM   #6
محروووم
قهر جديد

الصورة الرمزية محروووم

محروووم is on a distinguished road

ايه الحظوظ ديه يا عم حازم انا مش هسيبك في حالك هخلي معاك 4699 سي بي بس علشان متجبش البرج +7 :d:d:d:d
ملاحظات : النينجا فئة نوبة جدا و بدون مهارة النصل المذدوج هي ولا شيء و أسئلوا مجرب و افضل شخصيات بالنسة لي حاوي النار ثم التروجن ذو المضربين
أعز الاصدقاء : ESLAM15 - وسعولي -&الشرس& -NoBeL
محروووم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 12:38 AM   #7
سوكه
قهر نشيط

سوكه is on a distinguished road

بسم للة الرحمن الرحيم

الاول حاجة عوز اقولها لى نوبل مبرروك على اليوم الجميل ليك اليوم

وا ثانى حاجة انا اسف الى ما دخلت الحرب اليوم **** العشائر

انا بحسب الى زى كل يوم بنكسب من غير منافس قوى

بس من بكرة هنعلن الحرب الجديد ولزم كل الاعضاء

فى سيرفر دنيازاد تقعد على جامب عشان ما احد يتعوار

هههههههه

وا تحاية كبيرة لية شادى وا نوبل وا فنسوا

ويريت ما ابقى نسيت احد

وبكرة الحرب الجديد

معا تحيات سوكة

:d:d

سوكه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 12:52 AM   #8
ShadySpeed
Banned

ShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of lightShadySpeed is a glorious beacon of light

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سوكه مشاهدة المشاركة
بسم للة الرحمن الرحيم

الاول حاجة عوز اقولها لى نوبل مبرروك على اليوم الجميل ليك اليوم

وا ثانى حاجة انا اسف الى ما دخلت الحرب اليوم **** العشائر

انا بحسب الى زى كل يوم بنكسب من غير منافس قوى

بس من بكرة هنعلن الحرب الجديد ولزم كل الاعضاء

فى سيرفر دنيازاد تقعد على جامب عشان ما احد يتعوار

هههههههه

وا تحاية كبيرة لية شادى وا نوبل وا فنسوا

ويريت ما ابقى نسيت احد

وبكرة الحرب الجديد

معا تحيات سوكة

:d:d

بكرة هتبقا مدعكة يا سوكة وهتبقا حرب حقيقية والى خلاني اموت ان البرج والمروحة نسيتهم في النوب ونا فاكر انى لابسهم

دخلت جوا لاقيت نفسي بضرب ب الف وحجات من دي قلت اية دة دة زيدان اصلا اخرة 15 في الرعد ببص كدة ملقتش البرج ولا المروحة ولا الحصان ولاقيت فينوس ميت وهيرو ميت ونوبل طاير ههههههههههه قولت مبدهااش بقا عليا وعلى اعدائي وفجاه بدوس تاكيد على الحرب لاقيت نفسي خرجت هههههههه
قديم 11-15-2010, 01:14 AM   #9
Ergon
قهر نشيط

الصورة الرمزية Ergon

Ergon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond reputeErgon has a reputation beyond repute

وكمان دا يوم حلو عليا انا عملت برج +7 وقبست جوهره فاخره في المروحه وعملت الحذذاء ضرر
priset#41power حاليا

Ergon سابقا

BoBa&حبوبه & سديم
اخليس&Ramses&المملوك
السيرفر: دينازاد وسندباد سابقا
كلها انفاس تخرج من رائه واحده
علي وتـــر الحـــزن طــال النشيد
كما طال من قبل نشيد التمني
وقد شطر الياس قلبي العنيد
فنصف ينوح ونصف يغني
ومازال يبدا ثم يعيد
الي ان يموت به كل لحن
Ergon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 01:18 AM   #10
naruto050
قهر نشيط

naruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond reputenaruto050 has a reputation beyond repute

مبروووووووك مع اني والله مافهمت شي ابد بس مبروووك
http://www.metacafe.com/watch/4726420
سيتم اعتازل اللعبة خلال اسبوعين بوزع عتادي على اعز اصحابي
والي يبغاني بيشوفني في امل الشعوب

لا تأسفن على غــــدر الزمان لطـــالما* رقصت على جثث الاسود كلابً
لا تحسبن برقصها تعلوا على اسيادها* فـــالاسود اسود والكـــلاب كـلاب
naruto050 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 01:28 AM   #11
nopel 4 ever
قهر نشيط

nopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these partsnopel 4 ever is infamous around these parts

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ergon مشاهدة المشاركة
المبروووووووووووك ياغالي علي القناع والعشيرة والبرج وشد حيلك
بس بردة تخلي بالك كلها كام يوم وارجع 131 تاني هههههههههههههه
بس المشكلة انك حبيبي ومقدرش اعمل معاك حاجه
وعقبال كل يوم
والله انتا حبيبى اكتر وهندعيلك كلنا فى البرج والمروحه وانا هدعى على الحذاء عشان نفسى فيه
العتاد فاخرمقبسين +8

قديم 11-15-2010, 01:30 AM   #12
nopel 4 ever
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadyspeed مشاهدة المشاركة
حبيب قلبي يا نوبل والله انتا بجد انسان جميل وتستاهل اكتر من كدة لانك جدع وصاحب صاحبة وياعم دة بس ربنا رزقك من وسع عشان انتا قلبك ابيض ونا كنت مجرد سبب من الاسباب بس واتمنالك ديما الفرحة وانك تكون مبسوط علطول

وفين بقا نسبتي 10 في المية هههههههههه طبعا بهزر ربنا يخليك يا نوبل وميحرمناش منك ولا من فرحتك
والله انتا اجدع شخص وقف جمبى فى المحن يا شادى الله يهديك ويا رب الى يضايقك يتزحلق فى حمام بيته
العتاد فاخرمقبسين +8

قديم 11-15-2010, 01:34 AM   #13
ShadySpeed
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nopel 4 ever مشاهدة المشاركة
والله انتا اجدع شخص وقف جمبى فى المحن يا شادى الله يهديك ويا رب الى يضايقك يتزحلق فى حمام بيته
هههههههههه ازاي تخنق جارك وتحطلو صابونة ويتزحلق ههههههه ياعم دى عالم تافه كلهم اطفال اكبر واحد فيهم عندو 12 سنة
قديم 11-15-2010, 01:40 AM   #14
Mohamd~Evil
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mohamd~Evil

Mohamd~Evil has a little shameless behaviour in the past

هههههههههه يابختك انا من يوم ماجيت دينازاد وانا مشفتش يوم عدل وكل سنه وانت طيب

الاسم:Mohamed~Evil
sir~mohamed

انا اللي معقد شغموم

قالي الودآع
قلتلو ريحتـ اهليـ..

إذا أردت شيئاً بشدهـ ولم يكن لكـ
فأتركه يغور فى داهية
ان عاد اشطه أوى ..
وان لم يعـــد يولع بجآز
Mohamd~Evil غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-15-2010, 01:49 AM   #15
Venos
قهر جديد

الصورة الرمزية Venos

Venos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond reputeVenos has a reputation beyond repute

الف مبروك وعقبال كل مرة اهم شيء اننا انتصرنا عليهم ونوبل عمل الي معملهوش عنترة ابن شداد في الحرب :d

العلامات المرجعية