Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

موضوع مغلق

قديم 02-14-2012, 12:36 AM   #16
seso
قهر نشيط

الصورة الرمزية seso

seso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond reputeseso has a reputation beyond repute

والله لسانى يعجز عن طق الكلام كل الى هقوله ........ حسبنا الله ونعم الوكيل فى هذه الاداره......اداره فاشله ١٠٠% وربى معك يا ماندو
وان اجتمعوا على ان يضروك بشئ لن يضروك الا بشئ قد كتبه الله عليك
SESO
seso غير متواجد حالياً  
قديم 02-14-2012, 01:12 AM   #17
ThePrince_Tiger
قهر نشيط

الصورة الرمزية ThePrince_Tiger

ThePrince_Tiger will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ThePrince_Tiger
Arrow

السلام عليكم

ربنا معاك ويظهر الحق .. عارف ان انت ونقابة قطر اعداء بس ده كلله في اطار اللعبه والحروب بس متخيلتش انها توصل للدرجه دي وكنت اتمنى تفضل المنافسه في اطار اللعبه وماتخرجش بره الاطار ده .. وعلى كل حال بالرغم من ان الاداره ليها مزاياها الا ان عيوبها كتير وبتزيد كل يوم وكان من المفروض انه مع زيادة عدد السيرفرات واللاعبين باللعبه انهم ايضا المفروض يعدلوا من كيفية ادارة المنتدى وعدد المشرفين حتى يتمكنوا من الالمام بالمشاكل الكتيره .. ولكن مع الاسف الكلام في الموضوع ده يطول ....
وياريت الشركه تحطلنا مدير عام (عربي) مع الاحترام والتقدير للمدير العام الحالي .. وايضا الكلام في هذا كثير ....

ومع مشكلتك يا مانود (بغض النظر عن بعض السلبيات ومحدش بيخلى منها) اعتقد ان الحل بسيط وبايد ال(g.m) بانه يطلب بفحص شخصيتك ليس إلا .. ان لم يكن هناك شيء آخر .. وبخصوص بريد الخدمه فانا شخصيا عنيت منه كتير بسبب الرد اللي كان بييجي بعد اسبوع من تاريخ ارساله وياريت الرد بعد كل ده بيطلع مفيد .. بالعكس كلام بسيط ولكن (غير مفهوم) وكأني كنت بتكللم مع حد تاني في موضوع تاني !
ماينفعش ان يبقى فيه شخص وااااااحد هو اللي يرد على كل الشكاوى ونرجع ونقول اعذروه هيعمل ايه ولا ايه الشكاوى كتير وبيرد على قد ما يقدر .. ثبتوني انتوا كده ما الحل بسيط وفي ايد المسئول عن ادارة اللعبه انه يعين اكتر من شخص يهتم بالرد على الشكاوى .. ويشتغلوا بجد واهم حاجه يكون شخص من العرب مش تجيبوا شخص اجنبي وبيتكللم عربي وتقولوا انه بيفهم عربي ... ( الفهم غير الحفظ )

وأخيرا أتمنى الحقيقه تظهر سواء كنت مظلوم أو ظالم بغض النظر عن سوء النيه المبيته للمبللغ عنك في مثل هذا الموقف .
.. كنت تحط الموضوع في الشكاوى والاقتراحات عشان محدش يدخل يستظرف زي ما قولت ويعمل فيها مشرف .

تحياتي لك وللجميع ..

{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ } سورة ق الآية 18

حبيبي صلاح جاهين :

دخل الشتا وقفل البيبان ع البـــيوت

وجعل شعاع الشمس خيط عنكبوت

وحاجات كتير بتموت في ليل الشــتا

لكن حاجات أكتر بترفض تمــــــوت

عجبي !!!

أتمنى كل واحد يراجع نفسه ويفكر قبل ما يكتب كلمه واحده تأثير كلمته على الآخرين .

آخر تعديل بواسطة ThePrince_Tiger ، 02-14-2012 الساعة 01:20 AM
ThePrince_Tiger غير متواجد حالياً  
قديم 02-14-2012, 01:34 PM   #18
mod2525
قهر نشيط

الصورة الرمزية mod2525

mod2525 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nancy مشاهدة المشاركة
أنت مالك أنت مخالف و لا مش مخالف
أنت بتوهم نفسك أنك مشرف
يبنى دى مشاركاتك 40 باين لسة جديد يعنى
فا الى داخل يستظرف بلاش كفاية الى الواحد فيه

روحي اشتكي لبريد جي ام مو للمنتدي وبعدين تقولي 40 مشاركة الاربعين دول رجعولك حساب؟
mod2525 غير متواجد حالياً  
قديم 02-14-2012, 01:43 PM   #19
repVoxonere
قهر جديد

repVoxonere is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى repVoxonere إرسال رسالة عبر Skype إلى repVoxonere
افتراضي do doctor prescribe nolvadex gyno Seney

nolvadex sale Dover and d-bol with nolvadex 6 oxo with nolvadex Ca repVoxonere: Three prospective, randomized studies (Ingle, Pritchard, Buchanan) compared Nolvadex to ovarian ablation (oophorectomy or ovarian irradiation) in premenopausal women with advanced breast cancer. Also see: proper pct cycle pct nolvadex Schroeder
P.S. Excuse me for selection category to leave a letter for men about cheap nolvadex
قديم 02-14-2012, 03:06 PM   #20
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

ربنا معاك وينفك الحظر وحسبى الله ونعم الوكيل فى الادارة ان شاء الله ربنا راح يخسف بيهم الارض من كثرة مايعملوه معنا
النسر2000 غير متواجد حالياً  
قديم 02-14-2012, 08:28 PM   #21
NancY
قهر جديد

الصورة الرمزية NancY

NancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond repute
Thumbs up

دة الطبيعى طبعا أن الادارة تدخل تشوف رد الناس و المشاكل
و أشكركم على تعاونكم و كل الى شاركو بالموضوع
NancY غير متواجد حالياً  
قديم 02-14-2012, 09:38 PM   #22
صهريج
قهر فعال

الصورة الرمزية صهريج

صهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى صهريج إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى صهريج

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mod2525 مشاهدة المشاركة
روحي اشتكي لبريد جي ام مو للمنتدي وبعدين تقولي 40 مشاركة الاربعين دول رجعولك حساب؟
الرجال يبي يشارك مشكلته مع الناس عشان يعرفون مده غباء الاداره
ايش دخلت بالموضوع انت كتبه في المنتدى او رساله لبريد الاداره

ماقول الى حسبي الله ونعم الوكيل على هذي الاداره الفاشله
كم صديق عندي تركو اللعبه بسببهم
((( معتزل الحساب مع شاهين2010 ))) :

المستوى : 140
صهريج غير متواجد حالياً  
قديم 02-14-2012, 10:21 PM   #23
mod2525
قهر نشيط

الصورة الرمزية mod2525

mod2525 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صهريج مشاهدة المشاركة
الرجال يبي يشارك مشكلته مع الناس عشان يعرفون مده غباء الاداره
ايش دخلت بالموضوع انت كتبه في المنتدى او رساله لبريد الاداره

ماقول الى حسبي الله ونعم الوكيل على هذي الاداره الفاشله
كم صديق عندي تركو اللعبه بسببهم

اخوي انا احد ضحايا الادارة وعملت كده عشان مفيش امل من ادرة دي لان انا ضع مني لاتقولي حساب+11 ولاامير لو تعرف مشكلتي ايه هتعمل مليون موضوع الله معك ياصاحب موضوع
mod2525 غير متواجد حالياً  
قديم 02-15-2012, 02:47 AM   #24
Dr.King
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dr.King

Dr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond reputeDr.King has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dr.King إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Dr.King

اصلا واضح انها فوتوشوب
عشان الصورة الطبيعية باللعبة لما تتصور بيكون حجمها 400 كيلو بايت
ولما تتدخل على الفوتوشوب بيصير حجمها 200 كيلو بايت او اقل
Dr.King غير متواجد حالياً  
قديم 02-15-2012, 10:06 PM   #25
nono00
قهر فعال

الصورة الرمزية nono00

nono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond repute

1- ما اتوقع احد يقدر يضحك ع الجي ام ب صوره فوتشوب
2- الى كاتب للبيع الاكونت هذا نوب و الى قبلي وضح بالصوره
الله يعينك ^^
nono00 غير متواجد حالياً  
قديم 02-15-2012, 10:11 PM   #26
Abu Da7m
قهر نشيط

الصورة الرمزية Abu Da7m

Abu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond reputeAbu Da7m has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Abu Da7m إرسال رسالة عبر Skype إلى Abu Da7m

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NancY مشاهدة المشاركة
1-أنا صاحب أكونت (^.Mando.^) فى سيرفر على بابا لقب أمير
2_الاكونت التانى NancY و دة الاساسى و اول ملكة فى اول سيرفر بالعبة علاء الدين و شاحن عليه بمبلغ عالى
3-والاكيد أن اللعبة أسمها قهر أون لاين يعنى من الطبيعى أننا نكتب أذاعات بكل أحترام و تقدير لللاعبين الاخرين بدون شتائم و اهانة بس أذاعات للاثارة و التحدى و المنافسة .
4_فى يوم 1/2/2012 يوم الاربعاء بعد حرب البراعة من الطبيعى بان نكتب اذاعات على الى حصل من المنافسة و القوة و التحدى 0
توجد شخصية باسم Abu.D7om من ضمن الاذاعات كتب الاتى :-
(( والله يا ماندو لا أخليك تندم ندما شديدا )) و بكرة تشوف )) أنا طبعا فى بالى أن الندم دة ممكن مثلا يموتنى كل ما يشوفنى لا يتركنى الفلف تانى وانا تناسخ 0 أنا افتكرت ان دة الندم الى هو بيتكلم عليه . لان هو بيفتح اكونتات ملوك اللعبة مثل اكونت
QTR4
و
xX_Red^Bull_Xx
5_يوم 2/2/2012 يوم الخميس فتحت الساعة 7.30 صباحا علشان العب الباتش الجديد مسابقة السى بى و الصناديق وبعد ذلك ذهبت للعمل ثم رجعت بعد مواعيد العمل حوالى الساعة الرابعة والنصف عصرا وبفتح الاكونت لقيت رسالة و دى الصدمة الى ما كنت اتوقعها فى حياتى لان عمرى ما عملت حاجة تخالف قوانين اللعبة و بعتبر اللعبة دى تسلية حياتى وكانت الرسالة _ تم حظر الحساب 5)12) _ .
و أول مرة الاكونت يتحظر و لم يتم ارسال رسائل تحذير .
بعدها على طول دخلت بنوب السوق لقيت الشخص الى كان كاتب هخليك تندم و بكرة تشوف الى هو Abu.D7om كاتب أذاعة يقول ( طبعا الى فى بالى أكيد ندمان دلوقتى وصور أبتسمات ) و فى الحال اتبعت الاسلوب المتبع فى مثل هذه الحالات وراسلت شكوى خدمة العملاء قسم مشاكل الحساب وتم الرد عليا فى رسالة أنك نشرت أعلان ببيع الحساب و دة ممنوع منعا باتا و ارجو عدم التكرار مرة اخرى .
6_ااكد بكلامى مرة اخرى باننى ضمن اول المشتركين بسريفرعلاء الدين وأول ملكة بالسيرفر و أكيد عارف كل قوانيين اللعبة ( هكتب للبيع الحسااب ) ومع ذلك عرفت من بعض اللاعبين بالسريفر بانه تم تزوير صورة للاكونت ببيع الحساب عن طريق برنامج الفوتو شوب 0
لذلك اطلب من سيادتكم فك الحساب لاتمكن من اخذ العتاد الخاص بالاكونت NancY أول ملكة باللعبة كلها وتحمل vip 6 مع العلم بان الحساب الثانى تم شحن كروت سى بى اس علية ويحمل vip 2
يرجى التكرم بفحص الاذاعات فى نفس يوم البند لان نفس الشخصية Abu.D7om كتب اذاعة و عندى صور الاذاعة دى
( مبروك ماندو البند النهائى روح بقا دور على واحد تغلط عليه )
أنا VIP 6
و دى ارقام جزء من الكروت
code:BA18110789 possword:8985206588
code:BA18014269 possword:568644055
code:BA18014392 possword:8127116664
code:BA18014349 possword:6432560678
code:BA18031064 possword:7215274589
code:BA18110697 possword:3000980010
code:BA18110789 possword:8985206588
code:BA18014269 possword:568644055
code:BA18014392 possword:8127116664
code:BA18014349 possword:6432560678
7215274589 code:BA18031064 possword:
code:BA18110697 possword:3000980010
code:BA17945916 possword:7890845917
code:BA18014338 possword:9051610546
code:BA17945803 possword:1324384137
code:BA18031128 possword:2285377110
8050646754: possword code:BA18033599
يرجى اعادة فتح الحساب لاتمكن من اخذ العتاد الموجود +12 و +11 و +8 للاكونت الاساسى
ولا ساضطر اسفا ان لم تحل هذه المشكلة لرفع قضية ضد شركتكم الموقرة لرفع دعوى في محكمة فيدرالية) محاكم الواقعة في لوس انجليس في ولاية كاليفورنيا .
و أخر كلامى
من السهل التزور انا حبيت بس أثبت كلامى أن الصورة متركبة ببرنامج الفتو شوب

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخي ماندو , الاداره معاها قاعده بيانات في الاذاعه بأمكانها تطلع الاذاعه من تاريخ الى تاريخ

وتعرف الكلام الى انكتب والاداره ما سوت الحظر هذا الا متأكده 100 بالميه انك عارض العضويه

واذا انت تقول فوتوشوب الاداره مهي غبيه تصدق الحركات هذه حتى لو كان الفوتوشوب دقيق 100%

لان نظام الفوتوشوب انتهى .

فألله يعينك على ما جاك , وهارد لك

تحياتي حبيب الكل Abu.D7om

دنيازاد : Abu.Da7m

كاترينا

علي بابا: MoNaMoR|GuN
ReD|GuN
Crazy|GuN
BuuBuu|GuN
Kirito|GuN
Queen|GuN
MajeSty|GuN
CHmP|GuN
eMi|GuN

SiLvER|GuN تروجان ملك

My Skype : ironhied

Twitch TV

http://ar.twitch.tv/silverigun

BB PIN : None

www.facebook.com/ironhied

JoyChat : ironhied

Abu Da7m غير متواجد حالياً  
قديم 02-15-2012, 10:17 PM   #27
zelda2010
قهر جديد

الصورة الرمزية zelda2010

zelda2010 is on a distinguished road

حبيبى انا هاقلك على حاجه بقى اولا المفروض الاداره تبحث فى الاذاعات لو لقت ان فى حاجه اتكتبت بالشكل ده يبقى الحظر صحيح لاكن لو مافيش حاجه اتكتب على الاذاعه المفروض الاميل يرجع بس الى اعرفو ان الاداره بصراحه اداره فاشله بكل شئ فاتحين العبه عشان يلمو فلوس وبس لاكن يعملو حمايه على الاميلات لاء
zelda2010 غير متواجد حالياً  
قديم 02-15-2012, 10:27 PM   #28
بنت*بنوت
قهر فعال

الصورة الرمزية بنت*بنوت

بنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond repute

نصيحه حط الموضوع في الشكوي والاقتراحات لان المدير يدخل كل يوم بالقسم هاد فقط
او ابعت الينك للمشرف العام وهو يوصله للمدير
وانشاء الله تتحل مشكلتك ويرجع الحساب

=======
توضيح

يعني لو امير او ملك بيحط بيلاقي همس كثير ووجع راس

بنت*بنوت غير متواجد حالياً  
قديم 02-16-2012, 02:11 PM   #29
NancY
قهر جديد

الصورة الرمزية NancY

NancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond reputeNancY has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abu da7m مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخي ماندو , الاداره معاها قاعده بيانات في الاذاعه بأمكانها تطلع الاذاعه من تاريخ الى تاريخ

وتعرف الكلام الى انكتب والاداره ما سوت الحظر هذا الا متأكده 100 بالميه انك عارض العضويه

واذا انت تقول فوتوشوب الاداره مهي غبيه تصدق الحركات هذه حتى لو كان الفوتوشوب دقيق 100%

لان نظام الفوتوشوب انتهى .

فألله يعينك على ما جاك , وهارد لك

تحياتي حبيب الكل abu.d7om
أنا مش هقول غير حسبى الله و نعم الوكيل فى الى أنت عملتو أنت و الى بتفتح أكونتاتهم
لان المسألة مش توصل للدرجة دى
و مش هقول غير الى بأيدو يساعدنى يساعدنى
لان حرام المبالغ الى صارفها دى كلها تروح فى يوم و ليلة
( حسبى الله و نعمة الوكيل )
و لو الحساب مرجعش كلمة بس هقولها أحسن من أى حاجة
( عوضى على الله )
( عسى أن تكره شيأ و هو خيرا لكم )
NancY غير متواجد حالياً  
قديم 02-16-2012, 02:38 PM   #30
♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй
قهر نشيط

الصورة الرمزية ♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй

الدولة: جـــــــــــــــــــــ فديت ترابها ـــــــــــــــــــــــــده
♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم
تحيه طيبه عزيزي ماندو
موضوع حضر اكونتك سبق وقلت لك موضوع مفبرك ومتاكده منه
ومصير الاداره تكشف الموضوع وتكشف التلاعب وهدا وعد وعن قريب جدا
بخصوص انه حضر الحساب لبيع العتاد
هل من الطبيعي ترفع اداعه باكونت مندو ببيع الحساب وماحد يدري
وماحد يتكلم؟ او يسال وش السالفه يامندو
ثانيا:
في نفس اليوم اللي اتحظر فيه مندو انا تكلمت مع الاخ ابو داحم بحكم انه بينا معزه واحترام
سالته وش السالفه واش حصل
قالي ان مندو غلط عليه وانه يستاهل ماجاه
طلبت منه الصور لكنه رده كان مع احترامي الشديد رد
واحد عارف انه غلطان قالي انتي ماتثقي فيني وتصدقيهم بكيفك ؟؟؟؟
وش دخل الثقه في موضوع صوره
واتفاجا موخرا ان الموضوع حضر حساب بسبب بيع الحساب
ثالثا :
قبل كم يوم الاخ الفاضل المحترم اللي الاداره كلهم اصدقاءه من 3 سنين ابو داحم
مهدد عبيدو بالحظر وكانت العباره كالاتي
اي حساب تحط فيه العتاد راح اعرفه واحظره
اخليك تلحق خويك مندو
مسوي لاخ جي ام عـ غفله !!
ماعلينا من دا كله الاخ ابو داحم انت تقول الاداره عندها قاعدة بيانات وهيك
اوكي نبي نشوف الصور
اللي انت والاخ التاني اللي اسمه نايت مير نبي نشوف الصور اللي نسقتوها او بالملعوب الوصخ
اللي لعبتوه سوا نبي نشوف الصور اللي فيها السب والصور اللي اترسلت للاداره هدا لوكان عندك حق فيها
وللمعلوميه انا يامندو من الان ولاخر نفس وحسابك غصب طيب بيرجع
ااايه صح افتكرت معلومه بالنسبه لبرامج الحفر وهيك يابو داحم وش اخباركم معها حسب
معلوماتي الاكيده انه الاخ امير والاخ بلاك تايقر شغالين فيها مزبوط
كل دا راح يجيله يوم ينتهي بس يرجع حساب مندو وحنشوف اخرت المصخره اللي صايره والنفاق الي
في بعض الناس
ابو داحم لوكلامك صح ابي الصور االلي اترسل للاداره عن طريقك
انا بالانتظار...

كلهُمْ ترى مثلْ بعًض !

" وآلمشكلة "
" وآلمشكلة "
قلْبي المُغفل مآإ -{ اتعض !!
مرض .. مرض ..مرض ..
[ أخلآإقهم ] وآللّي خلقنيٍ أنهآإ { مـرض !!
مآإ يقترب منّك [ أحد ] إلاّإ وفي [ نفْسه غــرض ! ]
[ والمشكله ]
قلبي المُغفل مآإ أتعض !
قلبي المُغفل مآإ أتعض !
قلبي المُغفل مآإ أتعض !

آخر تعديل بواسطة ♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй ، 02-16-2012 الساعة 02:41 PM
♥♥·{●ḾṦ●ĆẩŢŵŎḿĕй غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية